مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم

خداوند در برخی از نقاط جهان ترکیبی از هزار رنگ را به وجود آورده است که قشم یکی از زیباترین سرزمین‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم برای دیدن جاهای دیدنی قشم، زمان کافی بگذارید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

 در صورتی که مسافر این جزیره رویایی هستید، توصیه می‌کنیم که یکی از هتل‌های آرم یا آرتا قشم را برای اقامت خود انتخاب کنید. اما برای انتخاب یکی از این دو هتل باید درکی از مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم داشته باشید تا به شما کمک کنیم بهترین محل اقامت را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم

تفاوت‌های هتل ارم و هتل آرتا قشم

هتل ارم قشم جزو بهترین هتل‌ های قشم محسوب می‌شود که محیطی کاملاً تمیز و آراسته دارد. همچنین مدیریت و کارکنان با برخوردی مناسب و محترمانه با مسافران برخورد می‌کنند و خدمات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. کیفیت انواع غذاهایی که در این هتل سرو می‌شود، از نظر مسافران بسیار راضی کننده بوده است. همچنین موقعیت مکانی این هتل موجب می‌شود به راحتی به امکانات حمل و نقل عمومی و تاکسی شهری دسترسی داشته باشید تا بتوانید به آسانی به جاذبه‌های قشم سر بزنید.

هتل آرتا به عنوان نماد مهمان نوازی شناخته می‌شود؛ زیرا کارکنان و مدیریت آن با رفتار محترمانه توانسته‌اند محیط گرم و صمیمی را به وجود آورند. همین موضوع موجب می‌شود که مسافران دفعات بعدی نیز این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. تعویض به موقع ملحفه‌ها و نظافت روزانه اتاق و محیط هتل موجب شده است که نظافت آن در بالاترین سطح قرار داشته باشد. نکته مهمی که در هتل آرتا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، تنوع منویی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

هتل ارم قشم

یکی از هتل‌ های ۴ ستاره قشم در بلوار آزادگان، هتل ارم قشم نام دارد که رو به روی اداره شیلات واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده؛ به همین دلیل جزو هتل‌های نوساز در جزیره قشم هتل محسوب می‌شود. هتل مورد نظر را در ۵ طبقه و ۱۰۰ اتاق و سوئیت طراحی کرده‌اند که تمامی امکانات اتاق‌ها و خدمات آن‌ها بر اساس استانداردهای روز هتل داری در نظر گرفته شده‌اند.

ظرفیت پذیرش مهمان در هتل ارم ۳۰۰ نفر است؛ به همین دلیل این هتل امکان پذیرش مسافران بسیار زیادی را دارد. یکی از بهترین امتیازاتی که به این هتل تعلق می‌گیرد، دسترسی مناسب آن به بازار و مراکز خرید، همچنین جاذبه‌های قشم است که موجب می‌شود امتیاز این هتل و میزان رضایت مشتریان از آن افزایش یابد. پس اگر قصد دارید در بهترین منطقه قشم اقامت داشته باشید، رزرو هتل ارم قشم را فراموش نکنید.

هتل ارم قشم

هتل آرتا قشم

هتل آرتا یکی از هتل‌های مرکز شهر قشم به شمار می‌رود که جزو هتل‌های چهار ستاره است و در بلوار شهید بهشتی، میدان امام قلی خان قرار دارد. فاصله این هتل از مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲، بازار ستاره و ساحل آب‌های نیلگون خلیج فارس بسیار کم است، این موضوع باعث می‌شود اقامتی راحت و بدون دغدغه را برای شما فراهم کند.

هتل آرتا قشم در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است؛ به همین دلیل در دسته هتل‌های نوساز این شهر قرار دارد. با توجه به اینکه هتل مورد نظر راحتی، آسایش، زیبایی و ساختاری استاندارد دارد، به عنوان مروارید قشم معروف شده است. در این هتل ۴۸ اتاق و سوئیت با چشم‌انداز رو به دریا برای پذیرایی از شما در نظر گرفته شده‌اند. پرسنل و کارکنان این هتل با برخورد گرم و صمیمانه‌ای به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کنند.

هتل آرتا قشم

مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر امکانات

در مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم بهتر است که به امکانات ارائه داده شده در هر کدام از هتل‌ها توجه داشته باشید. امکانات و خدمات هتل‌ها بسیار ضروری است و در صورتی که در هتلی امکانات کامل برای رفاه شما عزیزان فراهم نشده باشد، نمی‌توانید اقامت راحتی را تجربه کنید و مجبور می‌شوید برای اکثر کارهای خود به خارج از هتل مراجعه کنید.

اما هتل ارم و هتل آرتا قشم با توجه به اینکه هتل ۴ ستاره هستند، بهترین خدمات و امکانات را به شما ارائه می‌دهند و تقریبا امکانات آن‌ها مشابه هستند و در برخی موارد تفاوت جزئی دارند. در جدول زیر به مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر برخی امکانات ضروری می‌پردازیم:

امکانات هتلهتل ارم قشمهتل آرتا قشم
آسانسوردارددارد
اینترنت رایگاندارددارد
لابیدارددارد
سیستم اطفاء حریقدارددارد
سالن همیش و کنفرانسدارددارد
سالن ورزشیندارددارد
پارکینگدارددارد
زمین بازی کودکانداردندارد
خدمات اجاره خودروندارددارد
سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانیدارددارد
کافی شاپدارددارد
خدمات نظافتدارددارد
فروشگاهندارددارد
فضای سبزداردندارد
سالن آمفی تئاترداردندارد
سیستم گرمایش و سرمایشدارددارد
روم سرویسدارددارد
خدمات ویلچرداردندارد
صندوق اماناتدارددارد

مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر اتاق‌ها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب هتل ارم و آرتا مد نظر داشته باشید، انواع اتاق، راحتی و امکاناتی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. فرق اتاق‌های هتل ارم و آرتا قشم به شرح زیر است:

اتاق‌ های هتل ارم قشم

در هتل ارم قشم ۱۰۰ اتاق و ۲۰۰ تخت برای پذیرایی از شما مهمانان در ۵ طبقه طراحی شده است. اتاق‌های این هتل مشهور در چهار دسته قرار می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها دارای ویوی متفاوتی هستند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های رو به دریا، اتاق‌های کلاس A که منظره رو به شهر دارند، اتاق‌های کلاس B که در طبقه همکف لابی قرار گرفته‌اند و اتاق کلاس C که هم سطح با حیاط است. در تمام این اتاق‌ها امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و… در اختیار شما قرار داده می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت تمامی تاق‌ها در لوکس‌ترین حالت ممکن طراحی شده‌اند.

اتاق‌ های هتل آرتا قشم

هتل آرتا در هفت طبقه با ۴۸ اتاق و ۱۳۰ تخت طراحی شده است. مهم‌ترین اتاق‌های آن شامل اتاق توئین استاندارد، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق سه تخته با سرویس اضافی، اتاق دو تخته با یک مبل تخت خواب شو، سوئیت ۴ نفره یک خوابه می‌شوند. از مهم‌ترین امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، پنجره‌های عایق صدا، اسپلیت و… اشاره کرد. شما در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های ماه عسل، VIP و خانوادگی را نیز رزرو کنید.

مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر فاصله تا مراکز خرید و مراکز تفریحی

بی‌شک شما برای خرید و تفریح به جزیره قشم مسافرت کرده‌اید، پس توصیه می‌شود هتلی را برای اقامت خود در نظر بگیرید که به مراکز تجاری و تفریحی نزدیک باشد تا بدون صرف مدت زمان زیاد به اکثر مراکز سر بزنید. برای مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم در زیر به فاصله هر هتل تا مراکز مهم اطراف آن اشاره می‌کنیم:

فاصله هتل ارم کیش تا مراکز خرید و مراکز تفریحی

  • فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۷۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۳.۳۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه پرتغالی: ۲.۳۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۳.۸۱ کیلومتر
  • فاصله هتل مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳.۸۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان امام قلی خان: ۱۱.۱۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا غارهای خربس: ۱۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد قبا: ۲۳/۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مستمع تجاری دلفین درگهان: ۲۵.۳ کیلومتر

فاصله این دو هتل تا مراکز خرید و مراکز تفریحی تقریباً مشابه است؛ ولی اگر قصد دارید به مراکز خرید نزدیک باشید، رزرو هتل آرتا قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مراکز خرید قشم

مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر رستوران‌ها

یکی از قسمت‌های مهم و جذاب در هر سفری، سرو غذا در رستوران‌های آن منطقه است. به همین دلیل یکی از نکاتی که هنگام رزرو هتل باید به آن توجه داشته باشید، رستوران و نوع غذاهای آن است. هتل ارم و آرتا قشم ۲ هتل مدرن در این جزیره رویایی هستند که بهترین رستوران‌ها را دارند و انواع غذاهای متنوع را برای شما مهمانان عزیز سرو می‌کنند. برای مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از نظر رستوران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران هتل ارم قشم

در این هتل رستورانی دو طبقه قرار دارد که منظره تماشایی آن رو به دریا است. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را سرو کرده و همچنین امکان سفارش غذا بر اساس سلیقه شما هم فراهم است. کیفیت غذاها در این رستوران در سطح متوسط قرار دارد. پس اگر قصد دارید در هتلی که سفارشات غذایی شما را می‌پذیرد اقامت داشته باشید، رزرو هتل ارم قشم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

رستوران هتل آرتا قشم

رستوران این هتل کاملاً شیک و در طبقه اول طراحی شده است. شما همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح می‌توانید برای سرو صبحانه به این رستوران مراجعه کنید. همچنین در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی را سفارش دهید و انتخاب‌های متعدد در اختیار دارید. کیفیت غذاهای این هتل در سطح متوسط است و تا امروز تمامی مسافران از آن رضایت داشته اند.

رستوران هتل آرتا قشم

جمع‌بندی

جزیره قشم یکی از رویایی‌ترین جزیره‌ها و مناطق در ایران است که سالانه مسافران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل در این منطقه بهترین هتل‌ها آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند. هتل آرتا و ارم قشم دو مورد از بهترین هتل‌های چهار ستاره در این جزیره محسوب می‌شوند که با بهترین امکانات و خدمات خود از مهمان پذیرایی می‌کنند. در این مقاله به مقایسه هتل ارم و هتل آرتا قشم از جهات مختلف پرداختیم. در نهایت شما باید بر اساس نیاز سلیقه خود بهترین هتل را انتخاب کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل آرتا قشم تا ساحل چقدر است؟

این هتل ۱.۱ کیلومتر تا ساحل فاصله دارد.

فاصله هتل آرتا قشم تا فرودگاه چقدر است؟

این هتل تا فرودگاه بین المللی قشم ۵۱.۴ کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل ارم قشم تا فرودگاه چقدر است؟

این هتل تا فرودگاه بین المللی قشم ۵۳.۸ کیلومتر فاصله دارد.

آیا هتل ارم به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد؟

بله در فاصله ۰.۸ کیلومتری این هتل، ایستگاه تاکسی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سواحل قشم: آرامش در آغوش آب‌های خلیج فارس

یکشنبه 1 مهر 1403
جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر ایران است که سواحلی زیبا با امکانات تفریحی فراوان داشته تا لحظاتی شاد را […]
سواحل قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس