جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک بام لند تهران

بام لند تهران در مجاورت دریاچه چیتگر و منطقه 22 شهر تهران قرار گرفته و مساحتی حدود 60 هزار مترمربع دارد. بام لند منطقه‌ای تفریحی، تجاری و اداری بوده که بنای آن شامل 12 ساختمان دو طبقه است. با نگاه به ظاهر مجتمع‌های تجاری بام لند چیتگر، تلفیقی از معماری مشابه ستون‌های تخت جمشید و بادگیرهای یزد را خواهید دید. شما برای ورود به بام لند چیتگر نیازی به پرداخت هزینه ندارید؛ اما ساعت بازدید از آن محدودیت دارد.

نمایی از مراکز تجاری بام‌ لند تهران

راه های دسترسی به بام لند تهران

بام لند چیتگر در محله دریاچه شهدای خلیج فارس تهران قرار دارد. ایستگاه اتوبوس کاشان، نزدیک‌ترین ایستگاه به این مکان است. برای دسترسی به بام لند با مترو می‌توانید با مترو از طریق قطارهای خط صادقیه-گل‌شهر به آن‌جا بروید. در این ‌صورت باید در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شده و ادامه مسیر را با اتوبوس شهرک شهید باقری طی کنید.

برای دسترسی به این مکان با خودروی شخصی باید وارد جاده مخصوص کرج شوید و از طریق اتوبان آزادگان به سمت اتوبان خرازی بروید. پس از آنکه به بلوار کاشان، بلوار موج و سپس بلوار صدف رسیدید، می‌توانید دریاچه چیتگر و بام لند چیتگر را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید از طریق اتوبان ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ وارد اتوبان شهید خرازی شوید و از خروجی «کاشان جنوب، دریاچه شهدای خلیج فارس» وارد بلوار کاشان جنوب شوید. پس از رسیدن به میدان موج، و بلوار صدف، بام لند دریاچه چیتگر را مشاهده خواهید کرد.

آدرس و ساعت کاری بام لند تهران

  • آدرس: تهران، منطقه 22، مجاور دریاچه شهدای خلیج فارس (لوکیشن بام لند تهران)
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 24 بامداد
نمای کلی از 12 ساختمان تجاری و رفاهی بام‌ لند تهران

تفریحات بام لند تهران

از بازی‌های مهیج گرفته تا شکم گردی و خرید، همگی در قلب بام لند دریاچه چیتگر در دسترس هستند. چنانچه قصد بازدید از این منطقه را داشته باشید، می‌توانید از تفریحات و امکانات زیر بهره‌مند شوید:

  • شهر بادی
  • اجرای موسیقی
  • قایق سواری
  • دوچرخه سواری
  • پیست پاتیناژ 
  • رستوران کشتی رویال لانژ بام لند
  • تئاتر خیابانی و تئاتر کودکان
  • ماهی گیری
  • وی آر لند
  • اسکای فلایر
  • واقعیت مجازی
  • پرش آزاد
  • کافه و رستوران
  • شهربازی سرپوشیده
  • فوتبال دستی انسانی
  • مجموعه ساحل شنی پرشین
نمایی از ورودی هتل اسپیناس پالاس تهران

مراکز خرید نزدیک بام لند تهران

از مراکز خرید مهم نزدیک به بام لند چیتگر می‌توان به بازارهای بزرگ مالمون، مجتمع تجاری خلیج فارس، پارامیس، آرتمیس، مجتمع تجاری پاسارگاد و… اشاره کرد. مراکز تجاری بام لند نیز عبارتند از:

  • مرکز خرید ایران مال: مرکز خرید ایران‌ مال در شمال غربی دریاچه چیتگر قرار دارد که شما می‌توانید از طریق اتوبان خرازی به این بازار بزرگ دسترسی پیدا کنید. از نمونه امکانات رفاهی این مرکز خرید می‌توان به مسجد، باشگاه ورزشی، مسجد، نمایشگاه خودرو، هایپراستار، تالار برلیان، رستوران و فود کورت، پارکینگ بزرگ، پیست ‌یخ، باغ کتاب، شربت‌ خانه، بازار سنتی، آمفی ‌تئاتر و سینما، زمین ‌بازی اسکواش و نمایشگاه اشاره کرد.
  • مرکز خرید رزمال: مرکز خرید رزمال در منطقه 22 تهران قرار گرفته و از مجتمع تجاری، اداری و تفریحی‌های شهر تهران محسوب می‌شود. این مجتمع زیربنایی نزدیک به 300 هزار مترمربع دارد و در 25 طبقه ساخته شده است. 5 طبقه زیرین آن به پارکینگ اختصاص داده شده و در سایر طبقات تعداد 393 مرکز تجاری و چندین فودکورت و رستوران قرار دارد. برای استفاده از تفریحات متنوع باید به طبقه هفتم این مرکز تجاری بروید. همچنین در این مرکز خرید، مجموعه ورزشی بزرگی با امکاناتی چون استخر، سالن پانیتاژ، بدنسازی، سالن رزمی، سونا و جکوزی قرار دارد.
  • مجتمع تجاری تهران مال: بازار بزرگ تهران ‌مال مجموعه‌ای تفریحی و تجاری است که در منطقه 22 تهران، ضلع جنوب غربی بلوار امیرکبیر و در نزدیکی مجتمع تجاری مالمون قرار دارد. زیربنای این مرکز خرید برابر با 160 هزار مترمربع بوده که در آن 600 واحد تجاری و 3 هزار واحد پارکینگ قرار دارد. حدود 22 هزار مترمربع از مساحت این مرکز خرید را به مجموعه‌های تفریحی و رفاهی اختصاص داده‌اند. در مجتمع تهران‌ مال، دو پردیس سینمایی پیشرفته و شهربازی بزرگ قرار دارد. برای دسترسی سریع‌تر به مرکز تجاری تهران‌ مال به بزرگراه حکیم، همت آزادگان یا اتوبان تهران کرج بروید.
  • مرکز خرید بام لند: مرکز خرید بام لند در بخش شرقی دریاچه چیتگر واقع شده که از امکانات رفاهی و تفریحی لوکسی برخوردار است. شما می‌توانید در هنگام حضور خود در بام لند از تفریحاتی نظیر ماهی‌گیری، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری و رستوران یا فست‌فود استفاده کنید. در میان واحدهای تجاری این بازار، چندین کافه دنج نیز وجود دارد. برای دسترسی به مرکز خرید بام لند باید از خیابان هوانیروز به سمت بلوار صدف بروید.

جاذبه های دیدنی نزدیک بام لند تهران

در بام لند تهران می‌توانید ساعت‌های طولانی به بازدید از جاذبه‌های دیدنی زیر و گشت‌وگذار بپردازید:

فاصلهنام مکان
7 کیلومترآبشار تهران
7.8 کیلومترپارک جنگلی چیتگر
10.5 کیلومترپارک جوان‌مردان
12 کیلومترشهربازی ارم
بخشی از ساختمان‌ های تجاری مرکز خرید بام‌ لند چیتگر

هتل های نزدیک بام لند تهران

هتل‌های بسیاری از 2 الی 5 ستاره در اطراف بام لند تهران وجود دارند که هزینه رزرو اتاق در تمامی این هتل‌ها با توجه به امتیاز و امکانات رفاهی موجود، متفاوت است. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات برخی از هتل‌ های تهران نزدیک به بام لند را مطالعه کنید.

نام هتلآدرس و شماره تلفنسایر اطلاعاتامکانات رفاهیجاهای دیدنی نزدیک
هتل اسپیناس بلوار تهرانبلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک 126 021-83844دارای 284 باب اتاق و سوئیترستوران با ظرفیت 150 نفر، اینترنت لابی نامحدود، استخر، پارکینگموزه‌های فرش و هنرهای معاصر، پارک ژوراسیک، پارک پلیس
هتل پارسیان آزادی تهرانتقاطع بزرگراه چمران، یادگار امام 021-26150052دارای 475 واحد اقامتی لوکس ساختمان 26 طبقهسالن همایش، رستوران ایرانی و فرنگی، کلوپ ورزشی، استخربوستان باغ ایرانی، باغ فردوس
هتل انقلاب تهرانطالقانی، حدفاصل حافظ و ولیعصر، جنب ساختمان بنیاد 021-8893725118 طبقه بنا دارای 248 اتاقپارکینگ و استخرسینما استقلال، پل حافظ، کلیسای کانسولاتا
هتل الماس زعفرانیه تهرانولیعصر، خیابان شهید فلاحی، خیابان روشن یکم و دهکده نشاط 021-26706804دارای 106 اتاق 6 طبقه بنااستخر و پارکینگ، رستوران با ظرفیت 360 نفرکاخ گلستان، کاخ سعدآباد، پل طبیعت، برج میلاد، باغ پرندگان
هتل شهر تهرانسه‌راه تهران‌پارس، اول خیابان دماوند و پلاک 263 021-777000414 طبقه بنا معماری سنتی 108 باب اتاقرستوران با ظرفیت 120 نفر، پارکینگ و اینترنت رایگاننارمک، بوستان فدک
هتل پامچال تهرانخیابان شهید مفتح جنوبی، روبه‌روی دانشگاه خوارزمی، پلاک 22 021-888202545 باب اتاق و سوئیترستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ کوچکمتروی دروازه دولت، کلیسای سرکیس مقدس، پل حافظ

سوالات متداول

امکانات رفاهی بام لند تهران چیست؟

بوفه، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، مراکز تجاری

راه‌ دسترسی به بام لند تهران با مترو چیست؟

از طریق مترو باید سوار قطارهای صادقیه شده و در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید. ادامه مسیر را با اتوبوس شهرک شهید باقری طی نمایید.

ساعت کاری بام لند تهران چه زمانی است؟

مجموعه بام لند در تمامی روزها از ساعت 10 صبح الی 24 بامداد باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه چیز درباره پارک های شیراز + آدرس و ساعت فعالیت

دوشنبه 21 اسفند 1402
شیراز با داشتن طبیعت کوهستانی و آب و هوای معتدل، پتانسیل مناسبی برای احداث پارک‌های متنوع دارد. در پارک های […]
پارک های شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس