مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز

هتل‌های زیادی با امکانات متنوع برای رفاه حال مسافرین و فراهم کردن اقامتی باکیفیت و مطلوب برای آن‌ها، در شهر شیراز احداث شده که در میان آن‌ها هتل‌های پنج ستاره هما و زندیه شیراز مثل یک ستاره می‌درخشند. این دو هتل به ایستگاه مترو، پایانه‌های اتوبوسرانی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی آسان داشته و در نزدیکی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریمخانی، پارک آزادی، آرامگاه حافظ و سعدی قرار گرفته‌اند.

امکانات باکیفیت و لوکس هتل‌های زندیه و هما و همچنین تنوع اتاق‌های این دو اقامتگاه، در کنار سرویس‌دهی عالی و سرو غذاهای متنوع و لذیذ در رستوران‌ این دو هتل موجب جلب رضایت مسافرین شده و قیمت‌های اقتصادی با حفظ کیفیت خدمات ارائه‌ شده، محبوبیت آن‌ها را چندین‌برابر کرده است. اگر قصد رزرو این دو هتل یا سایر هتل‌ های شیراز را دارید، سایت های هتل به‌صورت تمام وقت به شما کاربران گرامی خدمات آنلاین ارائه می‌دهد.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما یکی از هتل‌های 5 ستاره شیراز است که در خیابان مشکین‌فام این شهر واقع شده و با برخورداری از 232 اتاق مجهز با امکانات کامل، پذیرای مهمان زیادی در طول سال است. این هتل لوکس، امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس و غیره را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد و با فضای سبز منحصربه‌فرد و محوطه بزرگ خود، شرایط قدم زدن در هوای آزاد و مطبوع را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

هتل هما شیراز از سه رستوران برخوردار بوده که در آن‌ها غذاهای بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شوند و همچنین در کافی‌شاپ این مجموعه می‌توانید با یک نوشیدنی گرم یا سرد خود را مهمان لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز کنید.

موقعیت مکانی عالی هتل هما موجب شده در مجاورت رودخانه خشک، فلکه گاز و پارک آزادی قرار بگیرد و با هوایی پاک پذیرای مهمانان خود باشد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به دسترسی آسان آن به مکان‌های تفریحی تاریخی شیراز نظیر. باغ ارم، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ و باغ پل‌صفا اشاره کرد.

 فاصله این مکان اقامتی تا فرودگاه شیراز 20 دقیقه با خودرو و تا پایانه اتوبوسرانی حدود 5 دقیقه است. شما می‌توانید پس از اقامت در هتل هما، با تاکسی و اتوبوس به سایر مناطق شهر شیراز سر بزنید و یک سفر کامل و عالی را تجربه کنید.

  • آدرس هتل هما شیراز: شیرلز، میدان گاز، خیابان مشکین‌فام، جنب پارک آزادی
هتل هما شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز نیز در لیست هتل‌های لوکس و باکیفیت این قرار دارد و به‌واسطه کیفیت و میزان امکانات ارائه شده و همچنین سرویس‌دهی مطلوب، نام هتل پنج ستاره را به خود اختصاص داده است. قرار گرفتن این هتل در کنار اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مطرح شیراز نظیر ارگ کریمخانی، آرامگاه سعدی و آرامگاه حافظ موجب شده مورد توجه اکثر مسافرین شیراز برای اقامت قرار گیرد.

این هتل نیز از امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای برخوردار بوده و همچنین در محوطه خود بخشی را به گالری صنایع دستی اختصاص داده که شما می‌توانید در عصر و شب برای بازدید از این قسمت اقدام کنید.

 دسترسی به سایر قسمت‌های شهر از این هتل آسان است و شما می‌توانید با تاکسی‌ها و اتوبوس‌های مسیر هتل، به تمام شهر شیراز سر بزنید، ضمن اینکه امکان کرایه اتومبیل بدون راننده نیز در این هتل وجود دارد و با استفاده از این خدمات و امکانات می‌توانید به هر کجای شیراز که تمایل دارید بروید. برای اقامت در هتل زندیه شیراز کافیست به آدرسی که در ادامه ذکر شده است مراجعه نمایید.

  • آدرس هتل زندیه شیراز: سیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریمخانی
هتل زندیه شیراز

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر امکانات

همانطور که ذکر شد دو هتل هما و زندیه از هتل‌های پنج ستاره شیراز هستند و امکانات و خدمات لوکس و باکیفیتی را به مسافرین خود ارائه می‌دهند. در هتل هما شما می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی نظیر موارد زیر بهره‌مند شوید.

کتابخانهخشکشویی  اتاق چمدان  آرایشگاه  خودپرداز  
آتلیه  کافی‌شاپ  رستوران  آژانس مسافرتی  زمین تنیس
تاکسی سرویس  پارکینگ رایگان  ترانسفر رفت و برگشت  صفحه شطرنج  پارک مخصوص کودکان    
استخر سرپوشیده  جکوزی  سالن بدنسازیسونای بخار  سرویس بهداشتی

هتل زندیه نیز در ارائه امکانات و خدمات رفاهی تفریحی چیزی از هتل هما کم نداشته و تنوع بالایی از امکانات را با کیفیتی بی‌نظیر در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. این هتل برای رفاه حال میهمانان و مسافران شیراز، امکاناتی نظیر موارد ذکر شده در ادامه مطلب را فراهم کرده است:

کافی‌شاپرستوران  سالن ورزشی  جکوزی  سونا
استخرحمام سنتی  فروشگاه در لابی  پذیرش 24 ساعتها  سرویس بهداشتی
ترانسفر فرودگاهی رایگان  خودپرداز  پارکینگ  سالن سمیناراتومبیل بدون راننده در لابی

تمام امکانات ارائه شده در این دو هتل، تنها برای فراهم کردن یک محیط آرام و بدون دغدغه برای مسافرین است تا بتوانند روزهایی خاطره‌انگیز و پرهیجان را در دل شیراز تجربه کنند و با خاطراتی شیرین شهر شعر و ادب را ترک نمایند.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر امکانات

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر اتاق ها

اگر بخواهیم به مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز بپردازیم، یکی از قسمت‌های مهم این هتل‌ها از نظر مسافرین اتاق‌های آن‌ها هستند. در هتل زندیه شیراز اتاق‌های دو تخته دبل، سوئیت لوکس، سوئیت زندیه، اتاق‌های دو تخته توئین، سوئیت ماه‌عسل و سوئیت بیزینس برای کسانیکه به قصد تجارت به شیراز سفر کرده‌اند، برای رزرو در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. امکانات موجود در اتاق‌های هتل زندیه عبارتندداز:

چای‌سازمینی‌بارحمام  مبل  
تخت  یخچال  تلویزیون  سیستم تهویه مطبوع

هتل هما نیز دارای اتاق‌های متنوع با امکانات رفاهی عالی است که شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق دو تخته هما، سوئیت جنرال و اتاق رویال می‌شوند. این اتاق‌ها مجهز به مجهز به امکانات زیر هستند:

اینترنت رایگانچای سازمیز آرایش  صندوق امانات  
سشوار  ماهواره  حمام  تخت خواب

اتاق‌های هتل هما و هتل زندیه با چشم‌اندازی زیبا به محوطه هتل و شهر شیراز، لحظاتی آرام و دلنشین را برای مسافرین به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید در اتاق‌های دو تخته هما هتل هما اقامت کنید و از نورپردازی زیبا و فضای دلباز آن‌ها لذت ببرید، یا در اتاق‌های بیزینس هتل زندیه با آسودگی خاطر به کارهای مربوط به تجارت خود بپردازید.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر اتاق ها

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از لحاظ رستوران

در مقاله مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز نوبت به مقایسه رستوران‌های این هتل‌ها رسیده است. هتل هما که از هتل‌های پنج ستاره شیراز محسوب می‌شود با سه رستوران پرنیان، گلستان و تابستانه، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

 در رستوران پرنیان این هتل علاوه بر صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می‌شود و رستوران‌های گلستان و تابستانه با سرو صبحانه‌های لذیذ و متنوع پذیرای مهمانان خود هستند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌شوند که این منوی غذایی شامل موارد زیر می‌شود:

حلوا ارده و مرباسبزیجات بخارپزسیب‌زمینی سرخ شده  عدسی و لوبیاحلیم و آش  
پاستا  پیتزا  سالاد  خورشت  انواع کباب  

هتل زندیه نیز از دو رستوران سنتی و کلاسیک برخوردار است که هر کدام ظرفیت متفاوتی دارند. در این دو رستوران غذاهای ایرانی متنوع، غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی و انواع فسفود سرو می‌شود. علاوه‌براین هتل زندیه کافی‌شاپ نیز داشته که در آن امکان سفارش انواع نوشیدنی گرم و سرد و دسر وجود دارد. منوی غذایی رستوران‌های این هتل موارد زیر را در بر می‌گیرد:

انواع پاستا و سالادپیتزا  کلم‌پلو شیرازیمیگوماهی  
انواع دیزی  انواع خورشت  باقالی‌پلو با گوشت بره  انواع کباب  فیله ماهی کباب  

غذاهایی که در منوی این دو رستوران مشاهده می‌کنید با قیمت‌های متفاوتی براساس کیفیتی که دارند عرضه می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به بودجه خود هر غذایی که مایل هستید سفارش دهید.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از لحاظ رستوران

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر قیمت

قطعا اکثر کسانیکه این مقاله را مطالعه می‌کنند تمایل دارند از مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر قیمت نیز مطلع شوند، لذا این بخش به موضوع هزینه‌ها اختصاص داده شده است. هر هتل با توجه به امکاناتی که به مسافرین خود ارائه می‌دهد هزینه‌های اقامت را تعیین می‌کند. در هتل زندیه شیراز شروع قیمت رزرو اتاق از 4,391,200 تومان بوده که قطعا هزینه‌های اقامت باتوجه به امکانات و خدماتی که دریافت خواهید کرد متغیر خواهد بود.

 این در حالی است که اقامت در هتل هما اندکی اقتصادی‌تر بوده و شروع قیمت‌ها در این مجموعه اقامتی از 2,530,000 تومان هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه رزرو هتل و اقامت در هریک از اتاق‌های این دو هتل و سایر هتل‌های شیراز، به سایت های هتل مراجعه کرده و در صفحه رزرو اتاق‌ها هزینه‌ها را بررسی نمایید.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز از نظر قیمت

رزرو هتل های شیراز از های هتل

شیراز یکی از شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این موضوع موجب شده هتل‌های مدرن و لوکسی در این شهر احداث شود تا مسافرین بتوانند سفری راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنند. در این مقاله به مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز پرداختیم که علاوه بر آن‌ها، در شیراز هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره و اقامتگاه‌ها و هتل‌آپارتمان‌های مجهزی نظیر هتل بزرگ شیراز، هتل ستارگان، هتل چمران، هتل پرسپولیس، هتل پارک سعدی و غیره وجود دارند.

 شما کاربران می‌توانید برای رزرو بهترین هتل‌های شیراز به سایت های هتل و صفحه مربوط به رزرواسیون این آژانس گردشگری مراجعه کرده و ضمن استفاده از تخفیفات ویژه، هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این سایت به‌صورت 24 ساعته با خدمات‌دهی آنلاین در اختیار شما مراجعین گرامی است.

سوالات متداول

در رستوران‌های هتل هما چه غذاهایی سرو می‌شوند؟

انواع کباب، خورشت، سالاد، پیتزا، پاستا، حلیم و آش، عدسی و لوبیا، سیب‌زمینی سرخ شده، سبزیجات بخارپز، حلوا ارده و مربا

زمان سرو غذا در رستوران پرنیان هتل هما چه ساعاتی از روز است؟

صبحانه: از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۰:۰۰
نهار: از ساعت ۱۲:۱۵ الی ۱۵:۰۰
شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی هتل های پارکینگ دار شیراز

دوشنبه 30 مهر 1403
یکی از شهرهای توریستی ایران شهر زیبا و تاریخی شیراز است سالانه گردشگران زیادی برای بازدید بخش‌های تاریخی و تفریحی، […]
هتل های پارکینگ دار شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس