مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش

اگر در سفر به کیش تصمیم دارید در یکی از هتل‌های 5 ستاره آن اقامت کنید، انتخاب یک هتل خوب و مناسب موضوعی است که باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. برخی از مسافرین در سفر تمایل دارند زمان بیشتری را در هتل بگذرانند، برای این افراد نوع اتاق و امکاناتی که در آن ارائه می‌شود مهم است. به دلیل اهمیت این موضوع ما در این محتوا از سایت های هتل به مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش پرداخته‌ایم و این دو مجموعه را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار داده‌ایم.

برای برخی مسافرین که به قصد تفریح و سرگرمی به کیش سفر کرده‌اند، نزدیک بودن هتل به مراکز خرید، تفریحی و رستوران اهمیت دارد. در این زمینه مسافرینی هستند که بر اساس نظرات مسافرین قبلی هتل و میزان رضایت آن‌ها به انتخاب یک مکان اقامتی اقدام می‌کنند.

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش
مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش

هتل بین المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش یکی از هتل‌های نوساز و لوکس 5 ستاره در جزیره کیش است که از نظر موقعیت جغرافیایی در زیباترین نقطه این جزیره قرار دارد. باتوجه به این موقعیت مکانی عالی، میهمانان هتل دسترسی آسانی به اسکله تفریحی کیش داشته و برای تماشای شکوه و زیبایی خلیج فارس یک گزینه عالی بی‌شمار می‌آید.

 این هتل در فاصله 500 متری سواحل خلیج فارس قرار گرفته و در زمان کوتاهی با پیاده‌روی به این ساحل دسترسی خواهند داشت. اگر از علاقمندان به خرید هستید بهتر است بدانید که هتل بین‌المللی کیش در نزدیکی مراکز خرید مریم و ونوس واقع شده و دسترسی آسانی به این مراکز برای مسافرین خود فراهم کرده است.

 این هتل با ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در آرامش و امنیت کامل برای میهمانان خود رقم می‌زند؛ پس اگر تمایل دارید سفری دلپذیر را به همراه خاطراتی به یادماندنی تجربه کنید، همین حالا برای رزرو هتل بین المللی کیش از سایت های هتل اقدام کرده و عازم این جزیره زیبا شوید.

آدرس هتل بین المللی کیش: جزیره کیش، تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی

هتل بین المللی کیش
هتل بین المللی کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان از اولین هتل‌ های کیش 5 ستاره محسوب می‌شود که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل از فضایی مدرن با امکانات لوکس برخوردار بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از خلیج فارس و اسکله به مسافرین خود هدیه می‌دهد.

هتل شایان که در میان لیست هتل‌های رده بالا قرار دارد و با فضای سبز اختصاصی و معماری زیبا، تجربه‌ای شیرین را برای میهمانان رقم خواهد زد. این مکان اقامتی فاصله کمی با فرودگاه کیش داشته و رفت و آمد مسافرین به راحتی و در زمان کمی انجام خواهد شد. رزرو هتل شایان کیش برای گذراندن لحظات خوب و به‌یادماندنی یک اقدام عالی بوده چرا که در مقایسه هتل های 5 ستاره کیش این هتل دارای امتیاز بالایی است.

آدرس هتل شایان کیش: ضلع شرقی حزیره، میدان ساحل، بلوار ساحل، جنب اسکله قدیم کیش

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش از نظر امکانات

در هرکدام از این هتل‌ها امکانات رفاهی عالی به مسافرین ارائه می‌شود تا راحتی و آرامش آن‌ها تامین شود. در هتل بین المللی شما امکاناتی نظیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و تختخواب، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، روم سرویس، گاوصندوق، یخچال و چای‌ساز را دریافت خواهید کرد.

علاوه‌بر این در کنار حمام اختصاصی در اتاق، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز ارائه می‌شود. در مقابل، هتل شایان حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیو، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، مبلمان، یخچال، کمد لباس، روم سرویس، صبحانه رایگان، استخر و جکوزی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل شایان کیش
هتل شایان کیش

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش از نظر اتاق ها

این دو هتل از نظر تعداد اتاق‌ها نیز با هم کمی تفاوت دارند، به این صورت که هتل شایان 191 اتاق و هتل بین المللی 342 اتاق دارد. این موضوع ظرفیت بیشتر هتل بین‌المللی را برای پذیرش بیشتر نشان می‌دهد. تنوع اتاق‌ها در این هتل بر اساس اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته شینگل و دبل_سینگل و سوئیت‌های چهار نفره است. تمام اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش با دو چشم‌انداز جزیره و دریا برای مسافرین قابل انتخاب هستند.

این در حالی است که در هتل شایان با تنوع بیشتری از اتاق‌ها روبرو هستید که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته با ویو جزیره و دریا، سوئیت ساحلی دو، سه و چهار نفره، دوبلکس چهار نفره دریا و جزیره، ویلا ساحلی دو خوابه چهارنفره، سوئیت‌های معمولی و رویال دوخوابه چهار تا شش نفره جزیره می‌شود.

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش از نظر موقعیت مکانی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هتل‌های کیش، موقعیت مکانی و دسترسی آسان آن‌ها به جاهای دیدنی کیش و همچنین بازارها و مراکز خرید کیش است. لذا آگاهی از فاصله هتل شایان و هتل بین‌المللی کیش از این مکان‌ها موجب می‌شود شما انتخاب مناسبی طبق هدف خود از سفر به کیش داشته باشید. در ادامه به مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش و فاصله آن‌ها تا مراکز خرید، دریا، مکان‌های دیدنی و تفریحی پرداخته‌ایم.

هتل بین‌المللی کیش:

  • فاصله تا اسکله تفریحی: 1.399 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ بانوان: 3.94 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان: 2.413 کیلومتر
  • فاصله تا کیبل اسکی: 2.228 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه: 6 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل: 0.65 کیلومتر
  • فاصله تا بازار پانیذ کیش: 1.24 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مروارید: 1.593 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز تجاری کیش: 0.977 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مریم: 1.683 کیلومتر

هتل شایان کیش:

  • فاصله تا اسکله تفریحی: 2.239 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ بانوان: 3.934 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان: 1.732 کیلومتر
  • فاصله تا کیبل اسکی: 1.546 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه: 6.586 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل: 1.4 کیلومتر
  • فاصله تا بازار پانیذ: 2.08 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مروارید: 1.646 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز تجاری: 1.817 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مریم: 2.533 کیلومتر
امکانات هتل بین المللی کیش
امکانات هتل بین المللی کیش

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش از نظر مسافرین

این دو هتل در لیست بهترین هتل های کیش از نظر مسافران قرار گرفته‌اند به گونه‌ای که مسافرین دسترسی عالی هتل شایان کیش به اسکله تفریحی، ساحل، مراکز خرید و چشم‌انداز بی‌نظیر اتاق‌ها به ساحل و جزیره، کیفیت خدمات دهی پرسنل را از نقاط قوت این هتل عنوان کرده‌اند. اکثر میهمانان هتل بین‌المللی کیش نیز موقعیت مناسب هتل، کیفیت خدمات، برخورد مناسب پرسنل و نظافت اتاق‌ها را از از مزایای آن می‌دانند.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله سعی کردیم به مقایسه دو هتل 5 ستاره کیش بپردازیم و از امکانات و دسترسی آن به مراکز مهم شهر مطالبی را ذکر کنیم. با توجه به مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش در این مقاله شما مسافرین عزیز جزیره کیش می‌توانید با آگاهی کامل و متناسب با هدف خود از سفر به این جزیره یکی از این هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت های هتل و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از هتل‌های کیش، در زمان کوتاهی اقدام به رزرو آنلاین این اماکن اقامتی کرده و سفری دلپذیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

سوالات متداول
1- چه امکانات و خدماتی در هتل بین المللی کیش ارائه می‌شود؟

علاوه بر امکاناتی که در اتاق‌های این هتل ارائه می‌شود و ما در مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، این هتل دارای سالن همایش و کنفرانس، رستوران، حمام سنتی، مایاژ، استخر، سونا، کافی‌شاپ، سالن ورزش، زمین تنیس، جکوزی، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده و لابی اختصاصی نیز است.

2- امکانات و خدمات هتل شایان کیش چیست؟

پارکینگ روباز و سرپوشیده، لابی با ظرفیت 50 نفر، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، کلاب بازی کودکان، بیلیارد، پینگ‌پنگ، کافی‌نت، فتوکپی، اناق، جلسه، مرکز خرید، صندوق امانات و غیره از امکانات هتل شایان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی کامل دریاچه مهارلو شیراز

یکشنبه 25 شهریور 1403
دریاچه مهارلو یکی از جاهای دیدنی شیراز است که در 27 کیلومتری جنوب شرقی این شهر قرار دارد. این دریاچه […]
دریاچه مهارلو شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس