مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش

هنگام مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش متوجه شده‌اید که ده‌ها مجتمع اقامتی با کیفیت‌های متفاوت در جزیره زیبای کیش وجود دارد. تنوع در تعداد و امکانات هتل انتخاب را برای گردشگران سخت می‌کند. هتل ترنج کیش یکی از منحصر به فرد‌ترین هتل‌های جزیره است و بهترین هتل کیش برای ماه عسل محسوب می‌شود.

تفاوت این هتل با سایر هتل‌ های کیش در این است که این اقامتگاه روی آب است و می‌توانید از کف شیشه‌ای آب جاری و حرکت ماهی‌ها را تماشا کنید. این مجموعه را اولین هتل دریایی در خاورمیانه می‌شناسند.

مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش

هتل ترنج ارتباط تنگاتنگی با خلیج فارس دارد و نزدیک‌ترین هتل به دریا است. از این هتل می‌توانید از غروب و طلوع خورشید را نظاره‌گر باشید و لحظات زیبا و فراموش نشدنی را در کنار عزیزان خود سپری کنید. هتل پانوراما یکی از هتل‌ های مجلل کیش به حساب می‌آید.

جذابیت و شکوه این هتل توجه همه گردشگران را به خود جلب می‌کند و یکی از دلایل مهم برای محبوبیت این هتل به حساب می‌آید. اگر دوست دارید در مورد تفاوت‌های هتل ترنج و پانوراما کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای مطلب را مطالعه کنید.

مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر امکانات

نکته بعدی که هنگام مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش در نظر گرفته می‌شود، امکانات این دو مجموعه است. هر دو هتل امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند، اما اجازه دهید در مورد این موضوع توضیح بیشتری بدهیم.

هتل ترنج کیش هر آنچه که گردشگران از یک هتل پنج ستاره انتظار دارند را در آستین خود دارد. این هتل مجموعه‌ای از امکانات را ارائه می‌دهد که می‌تواند انتظارات و نیاز هر سلیقه‌ای را برآورده کند. از امکانات رایگان هتل لاکچری ترنج می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، مینی بار، اینترنت پرسرعت، صبحانه و ناهار، سرویس روزانه به مرکز خرید شهر، پارکینگ در فضای باز با ظرفیت ۵۰ خودرو، خانه کودک و سالن بدنسازی اشاره کرد.

از دیگر امکانات این هتل شیک می‌توان به سالن کنفرانس، کرایه ماشین، مجموعه آبی با استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و اسپا، خشکشویی، مجموعه آبی، بیلیارد، فوتبال دستی و دوچرخه سواری اشاره کرد.

اکنون زمان بررسی امکانات هتل پانورما رسیده است. هتل کاملاً مجهز است تا اقامتی راحت و آرام را برای مهمانان فراهم کند. این هتل خدمات توریستی ویژه‌ای را با قیمت‌ها و تخفیف‌های مناسب ارائه می‌دهد تا تجربه بهتری از سفر را برای شما رقم بزند.

استخر، سونا بخار و سونای خشک، جکوزی و اتاق ماساژ، مجموعه ورزشی با تجهیزات، حمل و نقل رایگان، اینترنت نامحدود در لابی و اتاق‌ها، مینی بار، شارژ رایگان چای و آب، سیستم تلویزیون هوشمند. بوفه صبحانه از دیگر خدمات هتل پانورامای کیش محسوب می‌شود.

مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر امکانات

مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر اتاق

یکی دیگر از مسائلی که هنگام مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش به میان می‌آید، تنوع اقامتی و امکانات در این مجموعه هاست. فاز اول هتل ترنج کیش شامل ۱۰۰ واحد اقامتی است که با نظمی بی‌نظیر در مجاورت هم قرار گرفته‌اند. سوئیت‌ها با یک اسکله ۱ کیلومتری روی آب به یکدیگر متصل شده‌اند و شامل واحد‌های ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری هستند.

فاز دوم این مجموعه یک هتل چهار طبقه ساحلی در حال ساخت است. هتل پانوراما دارای ۲۷۰ واحد اقامتی از طبقات ۲ تا ۱۳ را به خود اختصاص داده است. این واحد‌های اقامتی را اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌ها، اتاق‌های لوکس و اتاق‌های کانکت با درب میانی تشکیل می‌دهند.

مقایسه رستوران‌های هتل ترنج و پانوراما کیش

اگر هنوز در انتخاب هتل ترنج یا هتل پانوراما تردید دارید، مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر رستوران، شما را برطرف خواهد کرد. سرآشپزان حرفه‌ای و کاربلد در هتل پانوراما با وسواس خاصی، صبحانه را سرو می‌کنند که نظر سختگیرترین افراد را نیز جلب می‌کند.

از رستوران‌های این مجموعه می‌توان به رستوران مروارید در طبقه همکف و رستوران صدف در طبقه اول اشاره کرد که انواع غذا‌های دریایی و غذا‌های ایرانی و خارجی را سرو می‌کند. رستوران مروارید برای صبحانه و رستوران صدف برای ناهار و شام باز است. همچنین یک کافه در لابی هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد.

هتل رویایی ترنج نیز دارای چندین رستوران و کافه هستند که برای هر سلیقه‌ای، پیشنهادی خاص را ارائه می‌دهد. از جمله رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه می‌توان به رستوران دریایی خورشید، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافی شاپ ساحلی، کافه گلف و لمکده سنتی اشاره کرد.

مقایسه رستوران‌های هتل ترنج و پانوراما کیش

بررسی موقعیت جغرافیایی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، با قرارگیری در نزدیکی دریا، یکی از هتل های ساحلی کیش به شمار می رود. این هتل در ابتدای جاده جهان و میدان جاسک قابل دسترسی است. از هتل ترنج تا فرودگاه با خودرو تنها ۹ دقیقه فاصله دارد. فاصله این هتل با مرکز شهر در مقایسه با هتل پانوراما بیشتر بوده و اکثر افرادی که اقامت در محیطی دنج و آرام را ترجیح می‌دهند، رزرو هتل ترنج کیش را انتخاب می‌کنند.

هنگام مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر موقعیت جغرافیایی متوجه شدیم که از هتل ترنج کیش تا کوه نور با پای پیاده تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد. علاقمندان به کارتینگ می‌توانند در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خود را به این مکان برسانند. از دیگر جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی این هتل قرار دارد و در کم‌تر از ۵ دقیقه می‌توانید به آن جا بروید، می‌توان به بولینگ مریم، اسکله تفریحی، فلای بورد، رویال مال و پارک هنگام اشاره کرد.

لابی هتل ترنج کیش

بررسی موقعیت جغرافیایی هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش را می‌توانید در یکی از برترین موقعیت‌های جغرافیایی جزیره کیش پیدا کنید. هتل پانوراما در داخل شهر واقع شده و بدین ترتیب گردشگران می‌توانند به پاساژ و بازار‌های کیش راحت‌تر دسترسی داشته باشند. اگر هدف شما از سفر خرید باشد، رزرو هتل پانوراما کیش انتخاب بهتری برایتان خواهد بود.

این هتل در بلوار رودکی، روبه‌روی برج دیپلمات واقع شده است. مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، رویال مال، زیتون و کیش مال هستند. گردشگران می‌توانند در عرض ۹ دقیقه و با پای پیاده به کوه نور دسترسی داشته باشند. علاقمندان به شهر زیرزمینی کاریز می‌توانند با خودرو در عرض ده دقیقه به این منطقه دسترسی داشته باشند. از دیگر مراکز تفریحی که گردشگران می‌توانند در کم‌تر از ۵ دقیقه خود را به آن جا برسانند، می‌توان به بازار مروارید، بلوار ساحل، گذر هنرمندان، پارک سیمرغ و اسکلکه تفریحی اشاره کرد.

جمع‌بندی

امیدواریم خواندن این مطالعه توانسته باشد کمی از تردید شما برای رزرو هتل ترنج و پانوراما بکاهد. مقایسه هتل ترنج و پانوراما کیش از نظر امکانات، رستوران، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر به گردشگران کمک می کند تا با دید بازتری نسبت به رزرو هتل اقدام کنند.

این دو هتل را باید به عنوان بهترین‌ هتل های کیش معرفی کرد که هر دو از محبوبیت خاصی در بین توریست و گردشگران برخوردارند. برای رزرو هتل می‌‌توانید به وب سایت های هتل مراجعه کنید و با بررسی تجربیات دیگر کاربران تصمیمی عاقلانه اتخاذ کنید.

سوالات متداول

هتل ترنج و پانورما تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل ترنج درست بر روی آب‌های خلیج فارس بنا شده و به نوعی به ساحل چسبیده است. فاصله هتل پانوراما تا ساحل یک کیلومتر برآورد شده است.

آدرس دقیق هتل ترنج و هتل پانوراما کجاست؟

گردشگران برای اقامت در هتل ترنج، می ‌توانند به آدرس کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مراجعه کنند. هتل پانوراما در بلوار ساحلی، خیابان رودکی، روبروی برج دیپلمات واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

سه‌شنبه 20 شهریور 1403
در کیش هتل‌های پنج ستاره مهمی وجود دارد. برای کسانی که اقامت در هتل‌ های ساحلی کیش و در مکانی […]
مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس