هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش

مسافران جزیره زیبای کیش دو دسته هستند. کسانی که می‌خواهند از هیاهوی شهر دور شوند و در کنار دریای نیلگون، انرژی پیدا کنند و گروه دیگر کسانی هستند که به دنبال جریان و هیاهوی شهر هستند. اگر جزو دسته دوم هستید و می‌خواهید وقت خود را در کافه‌ها و رستوران‌های جزیره بگذرانید، یا در اطراف جزیره گردش کنید، بهترین انتخاب رزرو هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش است.

در میان هتل‌ های کیش، اقامت در هتل‌ های نزدیک بازار پردیس کیش و خرید در این مرکز خرید به دلیل تنوع اجناس برای مسافران همیشه لذت بخش است. این بازار پرطرفدار شامل طیف گسترده‌ای از پوشاک، کیف و کفش، ساعت، تلفن همراه، سیستم‌های کامپیوتری، مکمل‌های غذایی، تجهیزات صوتی و تصویری، لوازم آرایشی، آژانس‌های مسافرتی، بانک، رستوران‌ها و کافه‌ها است.

این موقعیت منحصر به فرد در قلب شهر باعث صرفه‌جویی در هزینه سفر مسافران برای رفت و آمد به مراکز تفریحی و خرید از جمله پردیس ۲، پانیذ، زیتون، مریم، سارینا و رویا مال خواهد شد. در این مقاله، قصد داریم علاوه بر معرفی هتل های نزدیک مرکز خرید کیش به مزایای رزرو هتل در اطراف مراکز خرید بپردازیم.

هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش
هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش

معرفی چند هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش

بازار پردیس کیش، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید جزیره کیش به حساب می‌آید. هر ساله بسیاری از گردشگران هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش را برای اقامت در جزیره انتخاب می‌کنند. در این قسمت قصد داریم چند مورد از هتل‌های نزدیک مرکز خرید پردیس در کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل بزرگ ارم کیش

چشم انداز تمام اتاق‌های هتل بزرگ ارم کیش به شما امکان می‌دهد تا دریای زیبا و سواحل زیبا یا افق زیبای جزیره را نظاره‌گر باشید. این مناظر زیبا حس خوشایندی را ایجاد می‌کند که اقامت آرام شما در این جزیره رویایی را به خاطره‌ای جاودانه تبدیل می‌کند. برخی از سوئیت‌ها دارای بالکن‌های جادار و منحصر به فردی هستند که به شما این امکان را می‌دهد که از هوا و طبیعت زیبای کیش با چشم انداز دریا و جزایر لذت ببرید.

گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند به پارک ساحلی مرجان، اسکله، کشتی یونانی، پیست کارتینگ، پارک دلفین‌ها، ، بازار صدف، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، بازار گلستان، بازار زیتون کیش و بازار عرب های کیش دسترسی داشته باشند.

آدرس: شهرک پردیس کیش، میدان داریوش، بلوار داریوش

هتل ارم کیش
هتل ارم کیش

هتل شایگان

هتل شایگان در دسته هتل های نزدیک مرکز خرید کیش قرار گرفته و به عنوان یکی از پنج ستاره‌ها در بهترین منطقه کیش واقع شده است. ساختمان هتل در ۳ طبقه و دارای ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز با بهترین امکانات ممکن اقامتی راحت را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل شایگان در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند پردیس یک و دو، مجتمع پانیذ، پارک دلفین، پارک مرجان، مارینا کیش و… قرار گرفته است که همه این‌ها هتل شایگان کیش را به یکی از اولین انتخاب‌ها تبدیل کرده است. کارکنان حرفه‌ای و مجرب هتل تلاش می‌کنند تا اقامت شما در کیش را به اقامتی مناسب و راحت تبدیل کنند.

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی.

هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانورامای کیش در فاصله نزدیک به بلوار ساحلی واقع شده است. هتل پنج ستاره پانوراما کیش یکی از جدیدترین هتل‌ های 5 ستاره کیش است. این هتل دارای ۲۶۷ اتاق در ۱۵ طبقه است. در سفر به جزیره کیش می‌توانید در هتل پانورامای کیش اتاق‌های دو، سه و چهار نفره رزرو کنید.

رستوران ایرانی، فست فود، زمین بازی و سالن کنفرانس از دیگر امکانات و امکانات رفاهی باکیفیتی است که می‌توانید در طول اقامت خود در هتل پانوراما کیش از آن‌ها استفاده کنید.

موقعیت مکانی هتل پانورامای کیش نیز عالی است. بنابراین تا ساحل حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی است. تالار شهر و سالن برگزارکننده همایش‌های بین‌المللی نیز در همین نزدیکی هستند. فاصله پردیس ۱ و ۲، پاساژ مروارید و سایر مجتمع‌های تجاری تا هتل بین ۵۰۰ متری تا نهایت ۱ کیلومتری برآورد شده است. فاصله هتل پانوراما کیش تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدود ۷ دقیقه با ماشین زمان می‌برد.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار رودکی

هتل پردیس کیش

پردیس هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش به حساب می‌آید. این هتل در میدان پردیس جزیره کیش قرار دارد و از قدیمی‌ترین‌ها محسوب می‌شود. امکانات این هتل بسیار خوب است و مهمانان با رزرو هتل پردیس کیش اقامت بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد. هتل پردیس یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کیش است و برای مسافرانی که به دنبال اقامت ارزان در کیش هستند گزینه بسیار مناسبی است.

هتل پردیس کیش در میدان پردیس واقع شده و دسترسی آسان به بازار‌ها و جاذبه‌های کیش را فراهم می‌کند. از بازار‌های نزدیک هتل پردیس می‌توان به پردیس ۱ و ۲، بازار مرجان و بازار مروارید اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنید. هتل پردیس کیش بسیار نزدیک به دریا واقع شده است.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

هتل پردیس کیش
هتل پردیس کیش

مزایای رزرو هتل نزدیک بازار پردیس کیش

موقعیت خاص هتل نزدیک مرکز خرید پردیس کیش باعث محبوبیت این هتل‌ها در بین مسافران شده است. بازار پردیس کیش یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال مدرن‌ترین مراکز خرید کیش است که به راحتی می‌توانید اجناس باکیفیت از برند‌های معروف را پیدا کرده و خریداری کنید. علاوه بر این، این بازار بزرگ در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است که می‌توانید از سفر خود با قدم زدن در هوای مطبوع جزیره لذت ببرید و به راحتی به سایر مراکز خرید، مراکز تفریحی و یا سواحل مرجانی برسید.

مجاورت هتل‌ها و مکان‌های تفریحی در اطراف بازار پردیس کیش، این منطقه را برای بسیاری از وسایل حمل و نقل قابل دسترسی می‌کند تا رفاه مردم افزایش یابد و سفر مسافران و گردشگران تسهیل شود. یکی از مزیت‌های دیگر این بازار برای مسافرانی که می‌خواهند به صرفه‌تری به نقاط مختلف کیش سفر کنند، وجود یک ‌ایستگاه اتوبوس در مقابل بازار پردیس است.

جمع‌بندی

کیش به عنوان یک منطقه توریستی هتل‌های زیادی را در خود جای داده که گردشگران می‌توانند با توجه به شرایط و بودجه خود اقامت در یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. رزرو هتل نزدیک مرکز خرد پردیس کیش دارای مزایای زیادی است و گردشگرانی که اهل خرید هستند، اقامت در این دسته از هتل‌ها را انتخاب می‌کنند.

سوالات متداول

مزایای رزرو هتل در نزدیکی مرکز خرید پردیس کیش کدام است؟

دسترسی راحت به مراکز خرید، بازدید از جاذبه‌های گردشگری فراوان و صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از رفت‌وآمد را می‌توان از مزایای رزرو هتل نزدیک به مرکز خرید پردیس کیش دانست.

پاساژهای خرید اطراف هتل پردیس کیش کدامند؟

مرکز خرید پردیس و مرکز خرید زیتون با رزرو هتل پردیس کیش برای گردشگران به راحتی در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش

شنبه 24 شهریور 1403
اگر در سفر به کیش تصمیم دارید در یکی از هتل‌های 5 ستاره آن اقامت کنید، انتخاب یک هتل خوب […]
مقایسه هتل بین المللی با هتل شایان کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس