هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش

جزیره کیش به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منحصربه‌فرد خود به یکی از مقاصد مهم و پرطرفدار توریستی ایران تبدیل شده است. وجود تفریحات آبی، طبیعت زیبا، پارک‌های ساحلی، مراکز خرید متعدد، نقش مهمی در محبوبیت کیش به‌عنوان یک مقصد گردشگری داشته است. ما در این مقاله از سایت های هتل قصد داریم به معرفی هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش بپردازیم و یک راهنمای جامع برای آشنایی و رزرو هر یک از این هتل‌ها ارائه دهیم.

هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش

هتل مارینا پارک کیش از هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش

هتل مارینا کیش از هتل‌های 5 ستاره و زیبای جزیره کیش محسوب می‌شود که در زیباترین منطقه جزیره واقع شده، که محوطه‌ای دلباز و باشکوه آن با گونه‌های گیاهی مختلف و آبنماهای متعدد آزین‌بندی شده است. هتل مارینا از دو سمت به ساحل خلیج فارس دسترسی داشته و چشم‌انداز زیبایی برای مسافرین هتل به ارمغان می‌آورد.

 معماری زیبا، ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات آبی نظیر قایق‌سواری، پاراسل، گشت دریایی، ماهیگیری، غواصی و غیره همگی تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش را از سفر به کیش و اقامت در این هتل برایتان رقم خواهد زد.

  • آدرس هتل مارینا پارک کیش: نوار ساحتی شرقی کیش، جنب برج دوقلو

امکانات هتل مارینا کیش

از ویژگی‌های هتل مارینا کیش، می‌توان به امکانات باکیفیت آن اشاره کرد که اقامتی سرشار از آرامش را برای مسافرین فراهم می‌کند. این امکانات عبارتند از: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، اینترنت، صندوق امانات، آشپزخانه، سیستم اعلام و اطفا حریق، تاکسی سرویس، خشکشوئی، آسانسور، سالن پذیرایی، مرکز تجاری کیش، استخر، سونا و جکوزی و غیره.

فاصله هتل مارینا کیش با مراکز تفریحی کیش

هتل مارینا پارک کیش از مجموعه‌های اقامتی نزدیک به مکان‌های دیدنی و تفریحی کیش بوده که همین موضوع به ویژگی و مزیت آن تبدیل شده است. فاصله این هتل با مراکز تفریحی به این صورت است:

  • پارک ساحلی سیمرغ کیش: ۴ دقیقه با خودرو
  • پارک دلفین ها کیش : ۸ دقیقه با خودرو
  • پارک شهر کیش : ۸ دقیقه با خودرو
  • بولینگ مریم : ۹ دقیقه با خودرو
  • بوستان آهوان کیش : ۱۳ دقیقه با خودرو
  • کشتی یونانی : ۲۲ دقیقه با خودرو
هتل مارینا پارک کیش

2- هتل بین المللی کیش

هتل بین‌المللی نیز از زیباترین هتل‌ های 5 ستاره کیش است که در فاصله کمی با مراکز تفریحی جزیره قرار دارد. این هتل در لیست هتل‌های هوشمند قرار گرفته و تمام طبقات و اتاق‌های آن تخت پوشش اینترنت قرار دارند. اتاق‌های ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر هستند و اتاق‌های ضلع شمال چشم‌اندازی رو به دریا دارند.

 قرار گرفتن این هتل در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌ های گردشگری کیش، از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. هتل بین‌المللی کیش از هتل های مرکز شهر کیش بوده که همین موقعیت مکانی عالی آن موجب محبوبیت بیشتر و دسترسی آسان آن به مراکز تفریحی شده است.

  • آدرس هتل بین‌المللی کیش: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

امکانات هتل بین المللی کیش

این هتل همواره تلاش کرده است بهترین امکانات را در اختیار مسافران خود قرار دهد و با سرویس‌دهی مطلوب موجب جلب رضایت آن‌ها شود. از امکانات هتل بین‌المللی کیش می‌توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، فضای سبز، تهویه مطبوع، استقبال فرودگاهی CIP، لابی، تحویل بار، رستوران، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، لاندری، سالن بدنسازی، 50% تخفیف برای پارک دلفین‌ها، تخت و مبلمان لوکس و مجلل، اینترنت رایگان، روم سرویس، مینی‌بار و غیره اشاره کرد.

مکان های تفریحی نزدیک به هتل بین‌المللی کیش

این هتل از هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش است که در فاصله کمی با این مراکز قرار گرفته است. در ادامه مراکز تفریحی و فاصله آن‌ها تا هتل بین‌المللی را ذکر کرده‌ایم.

  • فاصله تا کشتی یونانی: 9 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بوستان آهوان: 14 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک شهر: 17 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بولینگ مریم: 18 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا اسکله تفریحی: 19 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: 27 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک ساحلی سیمرغ: 24 دقیقه با خودرو
هتل بین المللی کیش
هتل بین المللی کیش

هتل های 4 ستاره نزدیک مراکز تفریحی کیش

هتل‌های 4 ستاره متعددی با امکانات عالی در کیش تاسیس شده است که اقامت کم‌هزینه‌تری نسبت به هتل‌های 5 ستاره کیش برایتان رقم می‌زنند. در این بخش نیز دو هتل 4 ستاره نزدیک به مراکز تفریحی کیش را معرفی خواهیم کرد.

1- هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش نیز از هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش به‌شمار می‌آید که با معماری خاص خود چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این مجموعه از خوش‌نام‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود که دلیل آن کیفیت بالای خدمات و میهمان‌نوازی منحصربه‌فرد پرسنل آن است. با اقامت در هتل سورینت مریم، سفری لوکس را برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. هتل سورینت مریم را می‌توان در لیست هتل های نزدیک اسکله کیش معرفی کرد چرا که فاصله کمی با این مکان تفریحی دارد.

آدرس هتل سورینت مریم کیش: کیش، میدان امیرکبیر

امکانات هتل سورینت مریم کیش

این هتل از اتاق‌های دوتخته دبل، توئین و سوئیت‌های جونیور دو و سه نفره برخوردار است که امکانات متنوعی در آن‌ها ارائه می‌شود. در هرکدام از این اتاق‌ها، تلفن، اینترنت در نینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، صبحانه رایگان روم سرویس، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، تلویزیون و غیره ارائه می‌شود. یکی از امکانات و ویژگی‌های اتاق‌های هتل سورینت مریم، جدا بودن اتاق خواب و نشیمن آن است که یک فضای ایده‌آل برای اقامت خانوادگی فراهم می‌کند. هتل سورینت مریم کیش یکی از بهترین گزینه ها در میان هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش محسوب می‌شود.

مراکز تفریحی نزدیک به هتل مریم کیش

این هتل در نزدیکی مراکز تفریحی مهم کیش واقع شده و دسترسی آسانی به این مراکز برای مسافرین خود فراهم کرده است. فاصله تا مراکز و مکان‌های تفریحی هتل مریم به این صورت است:

  • فاصله تا کشتی یونانی: 18 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بوستان آهوان: 9 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک شهر: 9 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بولینگ مریم: 12 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا اسکله تفریحی: 5 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: 8 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک ساحلی سیمرغ: 7 دقیقه با خودرو
هتل سورینت مریم کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو از هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش است که در موقعیت جغرافیایی عالی واقع در بلوار دریا احداث شده است. این هتل با 202 اتاق مجهز در تمام ایام سال میزبان مهمانان زیادی از سراسر دنیا است. زیبایی منحصربه‌فرد محوطه هتل با فضای سبز، آب‌نما و آلاچیق‌های زیبا هتل فلامینگو کیش را در میان سایر هتل متمایز می‌کند. پرسنل این هتل با برخورد مودبانه و میزبانی بی‌نظیر موجب جلب رضایت گردشگران شده‌اند، به گونه‌ای که اکثر مسافرین، این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. تجربه یک بار اقامت در این مجموعه خالی از لطف نیست.

  • آدرس هتل فلامینگو کیش: کیش، میدان امیرکبیر

امکانات هتل فلامینگو کیش

این هتل از مجهزترین مکان‌های اقامتی در کیش بوده که از نظر امکانات و سرویس‌دهی از یک هتل پنج ستاره چیزی کم ندارد. شما می‌توانید هم برای برگزاری همایش‌ها و جلسات و هم برای تفریح در هتل فلامینگو اقامت کنید. علاوه‌بر امکانات و لوازمی که در سایر هتل‌های کیش ذکر شد، هتل فلامینگو در داخل تمام اتاق‌های خود دارای سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان، وجود رمپ در محوطه هتل برای مسافرین سالمند و معلول جهت تردد ویلچر و آسانسور برخوردار است.

مراکز تفریحی نزدیک به هتل فلامینگو کیش

در این قسمت مراکز تفریحی مهم کیش را که در فاصله کمی با هتل فلامینگو واقع شده‌اند نام می‌بریم.

  • فاصله تا کشتی یونانی: 18 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بوستان آهوان: 11 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک شهر: 5 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بولینگ مریم: 8 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا اسکله تفریحی: 11 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: 8 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا پارک ساحلی سیمرغ: 11 دقیقه با خودرو
هتل فلامینگو کیش

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله با هدف آشنایی شما مسافرین عزیز با هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش سعی کردیم به معرفی چند هتل بپردازیم تا در زمان رزرو هتل‌های کیش اطلاعات کافی از فاصله آن‌ها تا مراکز تفریحی کیش داشته باشید. علاوه‌بر هتل‌های معرفی شده، هتل پنج ستاره داریوش، هتل چهار ستاره آرامیس و هتل‌های سه ستاره پارسیان، جام‌جم و آفتاب شرقی نیز در نزدیکی مراکز تفریحی کیش واقع شده‌اند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد هریک از این هتل‌ها، با کارشناسان سایت های هتل در ارتباط باشید و از راهنمایی آن‌ها جهت رزرو و اقامت در هتل‌های کیش بهره‌مند شوید.

سوالات متداول
1- هزینه اقامت در هتل‌های اطراف مراکزتفریحی چقدر است؟

هتل‌ های‌ نزدیک مراکز تفریحی کیش با رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌های متفاوت سرویس‌دهی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به های هتل و مقایسه قیمت اقامت در این مکان‌ها، یک هتل متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید.

2- هتل‌ های نزدیک مراکز تفریحی چقدر با این مراکز فاصله دارند؟

در جزیره کیش مراکز تفریحی متعددی نظیر پارک ساحلی، پارک دلفین، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کشتی یونانی و غیره وجود دارد که معمولا با 10 تا 20 دقیقه رانندگی با خودرو می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل‌ های کیش نزدیک مرکز شهر

چهارشنبه 28 شهریور 1403
جزیره کیش جزو یکی از بهترین و پرجاذبه‌ترین مقاصد گردشگری در کشور به شمار می‌آید. منطقه آزاد تجاری، تفریحات آبی […]
هتل‌های کیش نزدیک مرکز شهر

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس