معرفی مرکز خرید ونوس کیش، مجموعه‌ای متنوع از همه نوع کالا

اگر اهل خرید هستید و دلتان می‌خواهید به بازاری بروید که همه چیز را درون خود جای داده است، مرکز خرید ونوس کیش را حتماً ببینید. مراکز خرید کیش معمولاً قیمت‌های بالایی دارند، اما نگران نباشید! ما در این مطلب می‌خواهیم بازاری را به شما معرفی کنیم که علاوه‌بر داشتن قیمت‌های متوسط، تنوع کالاهای آن هم بسیار زیاد است.

هتل کیش

درباره مرکز خرید ونوس کیش

پاساژ ونوس کیش در زمینی به متراژ تقریبی 26500 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است. این بازار دارای 2 طبقه است اما در همین دو طبقه 315 غرفه دارد! به همین دلیل است که می‌گوییم تنوع اجناس در آن بسیار زیاد است.

معماری این پاساژ در عین سادگی بسیار زیباست و سعی شده است دسترسی بازدیدکنندگان به همه‌ی غرفه‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر باشد. همچنین اخیراً شاهد تزیینات زیبایی مانند آویزان کردن چتر از سقف و یا قراردادن گل‌وگیاه در محوطه پاساژ هستیم. این تزئینات چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر خرید، عکس‌های یادگاری زیادی هم در محوطه بگیرند. در ورودی بازار ونوس کیش نیز، همیشه شاهد نورپردازی و طراحی‌های زیبا خواهید بود.

بازار ونوس کیش

طبقات مختلف بازار ونوس کیش

همانطور که پیش‌تر گفتیم از پوشاک گرفته تا لوازم خانگی و اکسسوری را می‌توانید در مرکز خرید ونوس کیش پیدا کنید. به‌عنوان مثال در طبقه همکف آن غرفه‌های متعددی همچون فروشگاه دوچرخه، خرازی، چمدان، لوازم ماهیگیری، عطر و ادکلن، آژانس هواپیمایی، شکلات و مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، پارچه، عینک دودی و طبی، لباس بچه‌گانه، لوازم الکتریکی و منسوجات وجود دارد. اما در طبقه اول می‌توانید انواع لوازم تزئینی، آرایشی بهداشتی، وسایل الکترونیکی، لوازم فرهنگی، لوازم خانگی، مبلمان و سرویس خواب، سیسمونی و غرفه‌های بانکداری، دفتر بیمه، دفتر بازرگانی، مشاور املاک و رنت‌کار را پیدا کنید.

امکانات بازار ونوس کیش

این بازار در کنار مغازه‌های فروش کالا از امکانات و خدمات متعددی برخوردار است و سعی نموده نیازهای مشتریان خود را براورده کند. از جمله این امکانات متعدد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره خودرو یا رنت کار
  • بانک سپه شعبه بازار ونوس کیش
  • دفتر بیمه
  • دفتر صادرات و واردات
  • صرافی بازار ونوس کیش
  • مشاور املاک
  • رستوران و فست‌فود
  • کافی‌شاپ
  • محلی بازی کودکان
  • سرویس بهداشتی
  • و …
امکانات مرکز خرید ونوس کیش

یکی از نقاط مورد توجه پاساژ ونوس کیش، شهربازی کودکان آن است. این مکان کودکان را سرگرم نگه می‌دارد تا حوصله آن‌ها ضمن خرید والدین سر نرود و بهانه نگیرند. همچنین دارای دسترسی خوبی است تا والدین به‌آسانی بر کودکان خود نظارت داشته باشند.

شهر بازی مرکز خرید ونوس کیش دارای تشک نرم، اسباب‌بازی‌های متنوع، تونل‌های مارپیچ و ماشین کودک است. همچنین برای آسودگی هرچه بیشتر والدین، برای هر وسیله‌ی بازی، مربی مخصوصی در آن وجود دارد.

رزرو تور

کافی‌شاپ و رستوران بازار ونوس کیش نیز، افراد را از پیمودن مسیر اضافی در بیرون از بازار، راحت کرده است. در واقع شما هروقت که خسته شدید، می‌توانید در اسرع‌وقت چیزی نوش‌جان کنید, سپس به ادامه خریدتان بپردازید.

ادرس بازار ونوس کیش

پاساژ ونوس کیش در یکی از بهترین نقاط کیش یعنی خیابان سنایی و نزدیک هتل ونوس کیش واقع شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید کافی است از هرجای جزیره با تاکسی یا خودروی شخصی و اینترنتی، به خیابان سنایی کیش بروید و تابلوی بازار بین المللی ونوس کیش را پیدا کنید.

بازار ونوس کیش روی نقشه


View Larger Map

ساعت کاری بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش در همه‌ی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل مشغول به کار می‌باشد. ساعت کاری این بازار نیز هر روز از ساعت 9:30 صبح الی 1 ظهر و از 4 عصر الی 10:30 شب، می‌باشد. ضمناً اگر ساعت بازدید شما از بازار ونوس کیش به زمان نهار یا شام خورد، می‌توانید سری به رستوران این پاساژ بزنید و غذای خود را نوش‌جان کنید، سپس مجدداً به خرید خود ادامه دهید.

اطلاعات بازار ونوس کیش

آدرس بازار ونوس کیشجزیره کیش، خیابان سنایی
تلفن بازار ونوس کیش076-44463674
ساعت کار بازار ونوس کیش9:30 صبح الی 1 ظهر و 4 عصر الی 10:30 شب

هتل های نزدیک پاساژ ونوس کیش

هتل های کیش نزدیک به مرکز خرید ونوس کیش شامل موارد زیر است:

هتل فلامینگو کیش: هتل فلامینگو یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل در میدان امیر کبیر کیش قرار داشته و با پاساژ ونوس تنها 1 کیلومتر فاصله دارد که با ده دقیقه الی یک ربع پیاده‌روی (2 دقیقه با خودرو) می‌توان به‌راحتی این مسافت را طی کرد. فلامینگو دارای 200 واحد اقامتی در 5 طبقه است.

هتل کوروش کیش: یکی از هتل های 5 ستاره کیش که در نزدیکی پاساژ ونوس کیش قرار دارد، هتل کوروش کیش است. با اتومبیل می‌توان مسافت بین هتل کوروش کیش و مرکز خرید ونوس کیش را تنها در 4 دقیقه پیمود. این هتل 198 واحد اقامتی و سوئیت دارد و به عت نزدیکی به مراکز خرید مهم کیش، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سایر هتل های نزدیک به پاساژ ونوس کیش

معرفی مرکز خرید ونوس کیش

مراکز خرید و جاهای دیدنی نزدیک به پاساژ ونوس کیش

در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش، مناطق مهم کیش به وفور دیده می‌شوند. در زیر به تعدادی از آن‌های اشاره خواهیم کرد.

جاهای دیدنی کیش نزدیک به مرکز خرید ونوس کیش

اسکله تفریحی کیش: یکی از مهم‌ترین جاهایی دیدنی کیش که در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد، اسکله تفریحی کیش است. شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار در بازار، طی 2 دقیقه (1 کیلومتر فاصله) خودتان را به این مکان گردشگری زیبا برسانید و از محیط جذاب آن به‌خصوص در هنگام شب، لذت ببرید.

کارتینگ کیش: کارتینگ کیش نیز در فاصله 1.9 کیلومتری مرکز خرید ونوس قرار دارد. این مجموعه از هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های جزیره کیش است. پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به سرعت، رانندگی و هیجان هستید حتماً سری به کارتینگ کیش بزنید تا خاطره‌ای دلچسب برای خودتان رقم زده باشید.

سایر جاهای دیدنی نزدیگ پاساژ ونوس

  • ساحل و پارک ساحلی کیش
  • کلوپ جاذبه کیش
  • بولینگ مریم کیش
  • تله‌کابین میکامال کیش
آدرس بازار ونوس کیش

مراکز خرید کیش نزدیک به مرکز خرید ونوس کیش

اطلاعات بازار ونوس کیش

سخن پایانی

برای انتخاب یک مرکز خرید در کیش، چند فاکتور مهم وجود دارد. نظرات مردم به‌خصوص دوستان و آشنایان، نزدیکی به هتل محل اقامت، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، تنوع و کیفیت کالاها و خدمات و … تعدادی از این فاکتورها می‌باشد. مرکز خرید ونوس کیش نیز، یکی از بازارهای کیش است که به‌واسطه کیفیت خدمات، از سال‌ها قبل مورد توجه گردشگران و کیشوندان عزیز بوده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر مسافر جزیره زیبای کیش هستید حتماً به این مرکز خرید زیبا و کاربردی، سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازار زیتون کیش، مرکز خریدی زیبا و جمع‌وجور

یکشنبه 19 شهریور 1402
یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در قلب تپنده کیش یعنی ساحل غربی آن واقع شده است، بازار زیتون […]
بازار زیتون کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس