هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران

تهران به علت اینکه پایتخت کشور است، روزانه هزاران مسافر از سراسر ایران و کشورهای دیگر میزبانی می‌کند که هر یک از آن‌ها با اهداف مختلفی به این شهر سفر می‌کنند. اما اکثر افراد با هدف خرید و بازارگردی روانه این شهر بزرگ می‌شوند؛ به همین دلیل، انتخاب یک هتل مناسب در نزدیکی بازار بزرگ تهران برای این دسته از افراد اهمیت بالایی دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران بپردازیم با ما همراه باشید.

هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران

هتل اخوت تهران | برترین هتل ۱۵ خرداد

خوب است بدانید که با تنها ۱۱ دقیقه پیاده روی از هتل اخوت تهران می‌توانید به بازار بزرگ تهران بروید. این هتل ارزان قیمت توانسته است توجه بسیاری از مسافرانی که با هدف خرید به این شهر سفر می‌کنند را به خود جلب کند.

 نه تنها بازار، بلکه بسیاری از دیگر جاهای دیدنی تهران نیز مانند کاخ گلستان، موزه آبگینه و موزه عبرت در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. هنگام رزرو این هتل باید به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی این هتل سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند.

  • امکانات: روم سرویس، صبحانه رایگان، اتاق چمدان، خدمات تاکسی سرویس، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، نمازخانه
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی) ۸۵۸ متر)
  • آدرس: تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر، خیابان صور اسرافیل، پلاک ۱۱۳

هتل گلستان تهران

هتل گلستان جزو یکی از بهترین و با سابقه‌ترین هتل‌ های تهران نزدیک بازار بزرگ است که روی اقامت در آن می‌توانید حساب باز کنید. این هتل با سابقه به علت بافت قدیمی و زیبای خود و قرارگیری در کنار مکان‌های گردشگری و دیدنی متعدد تهران، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران تبدیل شده است.

هتل گلستان در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است و در سال ۱۳۹۴ نیز مسئولان آن را مورد بازسازی قرار داده‌اند تا مسافران بتوانند اقامتی باکیفیت و بی‌نظیر را تجربه کنند. واحدهای اقامتی این هتل به صورت ۱ تا ۳ تخته هستند و شما بر اساس نیاز و میزان بودجه خود می‌توانید به رزرو هر یک از آن‌ها بپردازید. همچنین در نظر داشته باشید که در رابطه با قیمت مسافرخانه نزدیک بازار بزرگ تهران نمی‌توان اطلاعات چندان زیادی را ارائه داد؛ چرا که این موضوع تحت یک سری عوامل خاص متغیر است.

  • امکانات: مینی‌بار (با هزینه)، صبحانه رایگان، اتاق چمدان، لوازم بهداشتی رایگان، تاکسی سرویس، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، اینترنت در لابی و اتاق‌ها (با حجم محدود)، صندوق امانات و….
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۷ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴
هتل گلستان تهران

هتل مهر

از دیگر هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران می‌توان به هتل مهر اشاره کرد. این هتل زیبا از سال ۱۳۷۰ تا به حال میزبان حضور گرم مسافران عزیز بوده است و در طول این سه دهه توانسته رضایت بسیاری از مسافران را به دست آورد و توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

هتل مهر به علت قرار گرفتن در میدان بهارستان تهران به بسیاری از مکان‌های مختلف از جمله خیابان لاله زار، میدان امام خمینی، کاخ گلستان تهران، موزه آبگینه، بازار بزرگ تهران و… دسترسی آسان و راحت دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های ۱ و ۳ تخته می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید که به رزرو اتاق در این هتل بپردازید، باید توجه داشته باشید که برخی از اتاق‌های هتل دارای سرویس بهداشتی نیستند.

  • امکانات: آب رایگان در روز ورود، صبحانه رایگان، نمازخانه، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی (حجم نامحدود)، تاکسی سرویس، خدمات باربری، اتاق چمدان و…
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۶ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، خیابان امیرکبیر، کوچه سراج الملک، پلاک ۱

هتل خیام تهران | با دسترسی عالی

هتل خیام نیز در لیست هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران قرار می‌گیرد. این هتل پرطرفدار نیز در میدان خیام تهران که یکی از بهترین نقاط این شهر محسوب می‌شود، واقع شده است و تا مکان‌های مهم تهران از جمله موزه آبگینه، کاخ گلستان، موزه پست، بازار بزرگ تهران و… فاصله بسیار کمی دارد.

علاوه بر این مورد، هتل خیام به علت نزدیکی به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، دسترسی مسافران به تمامی نقاط شهر را به راحتی امکان‌پذیر کرده است. این هتل با سابقه و قدیمی در سال ۱۳۵۵ ساخته شد اما مسئولین آن را در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار داده‌اند تا بهترین شرایط را برای اقامت مسافران داشته باشد.

  • امکانات: فضای سبز، بالکن (برخی از اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پارکینگ (غیر رایگان)، روم سرویس، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود) و…
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۹ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه نویدی، پلاک۳
هتل خیام تهران

هتل الیان تهران

هتل الیان تهران اژ موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در قلب یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر بزرگ تهران قرار دارد. با توجه به فاصله کمی که این هتل با بازار بزرگ تهران دارد، می‌توان آن را به عنوان یکی از هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران معرفی کرد.

هتل الیان در واقع یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است و سابقه بسیار بالایی در زمینه پذیرایی از مسافران دارد و در طول چند دهه فعالیت در زمینه هتل‌داری توانسته به خوبی توجه و رضایت مسافران را به دست آورد. از مزایای خوب این هتل می‌توان به کیفیت و تمیزی اتاق‌ها، امکانات مناسب و موقعیت عالی اشاره کرد. این هتل را نیز می‌توان بهترین مسافرخانه ارزان نزدیک بازار بزرگ تهران دانست.

  • امکانات: لوازم بهداشتی رایگان، صبحانه رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، اتاق چمدان، کافی شاپ و رستوران، نمازخانه و…
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۹ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، میدان امام خمینی، پایین‌تر از خیابان امیرکبیر، خیابان سعدی جنوبی، بلوک ۹

هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی را می‌توان یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران دانست. این هتل زیبا در خیابان فردوسی تهران قرار گرفته است و به علت برخورداری از موقعیت عالی به بازار، ایستگاه مترو تهران و مکان‌های مهم دیگر دسترسی بسیار کمی دارد.

این هتل قدیمی و با سابقه فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ آغاز کرد و هم اکنون نیز از بسیاری از گردشگران و مسافران گرامی پذیرایی می‌کند؛ البته ناگفته نماند که این هتل یک بار در سال ۱۳۹۰ به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر شما نیز با قصد بازارگردی به تهران سفر می‌کنید، ما هتل فردوسی را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • امکانات: آب رایگان در روز ورود، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، نمازخانه، اتاق چمدان، کتابخانه، صندوق امانات و…
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۱۰ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی، کوچه بهداشت، پلاک
هتل فردوسی تهران

هتل شهریار تهران

هتل شهریار یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران است که به علت ارائه خدمات عالی و باکیفیت به میهمانان محبوبیت بالایی دارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و اما در سال ۱۳۹۵ نیز به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است.

اگرچه بسیاری از مسافران این هتل را به دلیل برخورداری از موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر انتخاب می‌کنند، اما به طور کلی نباید امکانات خوب و باکیفیت آن را نیز نادیده گرفت. علاوه بر موقعیت عالی، کیفیت اتاق‌ها، امکانات هتل و قیمت آن از جمله دیگر مواردی هستند که مسافران هتل شهریار از آن‌ها رضایت زیادی داشته‌اند.

  • امکانات: آب رایگان در روز ورود، صبحانه رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی شاپ، صرافی
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۲۱ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴

هتل آرمان تهران

هتل آرمان یکی از هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران است که با وجود سابقه پایینی که در زمینه هتلداری دارد (۱۰ سال سابقه)، اما توانسته عملکرد بی‌نظیری را در این حوزه ارائه دهد. این هتل در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر زیبا و گردشگری تهران شناخته می‌شود. هتل آرمان در خیابان سعدی قرار گرفته است و به علت دسترسی آسانی که به مکان‌های مهم و گردشگری از جمله بازار بزرگ تهران دارد، به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای اقامت به مسافران پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر موقعیت مناسب، بسیاری از موارد دیگر از جمله کیفیت اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و… موجب شده‌اند تا مسافران به رزرو این هتل بپردازند. شما می‌توانید با انتخاب یکی از برترین هتل‌های خیابان مولوی تهران، دسترسی بسیار آسانی به بازار بزرگ تهران و مکان‌های مهم شهر داشته باشید.

  • امکانات: چای ساز، صبحانه رایگان، اتاق چمدان، اینترنت رایگان (با حجم محدود)، کتابخانه، نمازخانه، کافی شاپ و رستوران، صرافی، لوازم بهداشتی رایگان، آب رایگان و…
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۲۲ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، خیابان سعدی، خیابان اکباتان، نرسیده به مترو ملت
هتل آرمان تهران

هتل سعدی تهران

هتل سعدی به عنوان بهترین مهمانپذیر پانزده خرداد تهران شناخته می‌شود که با قرارگیری در خیابان لاله زار که یکی از بهترین نقاط این شهر است، توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این هتل لوکس و زیبا در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در همان سال نیز به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

این هتل موقعیت عالی دارد و جزو یکی از برترین هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران محسوب می‌شود. هتل سعدی دارای ۳۲ واحد اقامتی لوکس و زیبا است که همگی آن‌ها به امکانات خوب و باکیفیتی مجهز شده‌اند و شما می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در آن‌ها تجربه کنید.

این هتل نه تنها فاصله بسیار کمی با بازار بزرگ تهران دارد، بلکه در نزدیک بسیاری از مکان‌های مهم و دیدنی دیگر از جمله موزه جواهرات ملی، کاخ گلستان و… قرار گرفته است. اگر شما نیز با هدف خرید و بازار گردی به شهر بزرگ تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید که در یکی از هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران اقامت داشته باشید، ما به شما رزرو هتل سعدی را به عنوان یک گزینه مطلوب پیشنهاد می‌کنیم.

  • امکانات: اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، کافی نت، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، نمازخانه، اتاق چمدان، کافی شاپ
  • فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۲۶ دقیقه با خودرو
  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بین چهار راه استانبول و چهار راه مخبرالدوله، ابتدای خیابان لاله زار نو، پلاک ۳۶۷

جمع‌بندی

با توجه به این موضوع که بسیاری از گردشگران و مسافران تنها با هدف خرید و بازارگردی روانه شهر بزرگ تهران می‌شوند؛ بنابراین هتل‌های بسیار متعددی در محدوده ۱۵ خرداد و در نزدیکی بازار بزرگ تهران بنا شده‌اند. هر یک از این هتل‌ها برای افراد با شرایط مختلف و میزان بودجه‌های متفاوت مناسب هستند. ما در این مقاله به بررسی برخی از بهترین هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران پرداختیم.

سوالات متداول

کدام یک از هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران اقتصادی‌تر هستند؟

هتل سعدی، هتل مهر و هتل الیان از جمله هتل‌های ۲ ستاره‌ای هستند که در این محدوده قرار گرفته‌اند و هزینه اقامت در آن‌ها بسیار مناسب و اقتصادی است.

نزدیک‌ترین هتل به بازار بزرگ تهران کدام است؟

از میان هتل‌های نزدیک به بازار بزرگ تهران، هتل اخوت تهران فاصله کمتری تا بازار بزرگ داد و شما با ۱۱ دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توانید به بازار بزرگ تهران برسید.

باکیفیت‌ترین هتل‌های نزدیک به بازار بزرگ تهران کدامند؟

هتل فردوسی، هتل مهر و هتل گلستان خدمات بسیار عالی را به مسافران ارائه می‌دهند و جزو برترین هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران به حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جا‌های دیدنی تهران در زمستان

دوشنبه 9 مهر 1403
یکی از شهرهایی که محدودیت سفر در فصل‌های مختلف را ندارد، تهران است. برای سفر به پایتخت کشور هر فصلی […]
جا‌های دیدنی تهران در زمستان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس