کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه آخر صفر
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

رستوران هتل پانوراما کیش، رستورانی با خدمات و منو لاکچری

هتل پانوراما کیش، از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. این هتل در ۱۵ طبقه بنا شده و دارای ۲۶۷ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مدرن است. هتل پانوراما کیش در بلوار رودکی و روبه‌روی برج دیپلمات واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید سارینا ۲، زیتون و سواحل زیبای خلیج فارس دارد. از امکانات لوکس این هتل می توان به اتاق‌های گرم و مجلل، استخر هتل پانوراما کیش، باشگاه ورزشی، دو رستوران و یک کافی شاپ مجلل و… نیز اشاره کرد، که هتل پانوراما را به یکی از بهترین هتل های کیش بدل کرده است.

آدرس هتل پانوراما کیش

کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

رستوران صدف هتل پانوراما کیش

معرفی منو رستوران هتل پانوراما کیش

رستوران اصلی هتل پانوراما کیش، رستوران صدف است که در طبقه همکف هتل واقع شده و با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پذیرای مهمانان در وعده‌های ناهار و شام است. منو رستوران هتل پانوراما کیش، شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند. در این رستوران می‌توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. در منوی ایرانی رستوران صدف می‌توانید انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، پلوها و… را با طبخ اصیل ایرانی و کیفیتی مثال‌زدنی بیابید. همچنین در منوی فرنگی این رستوران، می‌توانید از پاستاها، پیتزاها، استیک‌ها و غذاهای دریایی لذیذ لذت ببرید.

محبوب‌ترین غذاهای رستوران صدف هتل پانوراما کباب سلطانی، باقالی پلو با ماهیچه، قلیه ماهی، استیک فیله، پاستا پنه آلفردو، پیتزا مارگاریتا، میگو سوخاری است. این رستوران از جمله رستوران‌های گران قیمت جزیره کیش محسوب می‌شود. رستوران صدف منوی مخصوصی برای کودکان نیز دارد و از منوی آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد، سالاد، دسر و پیش‌غذا را سفارش دهید. در ساعات شلوغی هتل، ممکن است برای رزرو میز در رستوران صدف منتظر بمانید. رستوران صدف در وعده‌های ناهار و شام از ساعت 12:30 تا 15:00 و 19:00 تا 23:00 به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد.

سلف رستوران هتل پانوراما کیش

رستوران مروارید هتل پانوراما کیش

رستوران مروارید در طبقه اول هتل پانوراما قرار دارد و با فضایی باز و تراس، مکانی مناسب برای صرف صبحانه و لذت بردن از منظره زیبای خلیج فارس است. ظرفیت رستوران مروارید 390 نفر است و علاوه بر صبحانه، می‌توانید در وعده‌‌های غذایی دیگر از خوردن غذاهای فرانسوی لذت ببرید.

در صورتی که تمایل به صرف غذا در فضای باز دارید، می‌توانید از رستوران مروارید استفاده کنید. قیمت صبحانه در رستوران مروارید در هزینه اقامت هتل شما لحاظ می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست.

منوی صبحانه هتل پانوراما کیش

صبحانه هتل پانوراما به صورت بوفه در رستوران مروارید ارائه می‌شود و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. در این بوفه می‌توانید انواع نان، شیر، خامه، کره، قهوه، مربا، عسل، میوه، پنیر، چای، آبمیوه و … را بیابید.

کافی شاپ هتل پانوراما کیش

کافی شاپ هتل پانوراما در لابی هتل واقع شده و مکانی دنج و آرام برای استراحت و دورهمی با دوستان است. در این کافی شاپ می‌توانید انواع قهوه، بستنی، چای، کیک، دسر، ساندویچ و… را سفارش دهید. از جمله مزایای کافی شاپ هتل پانوراما می‌توان به ارائه Wi-Fi رایگان و همچنین چشم‌انداز زیبای آن به محوطه هتل اشاره کرد.

کافی شاپ هتل پانوراما کیش

رزرو هتل پانوراما کیش از “های هتل”

اگر قصد سفر به کیش و اقامت در بهترین هتل های کیش را دارید، می توانید از طریق وب سایت های هتل اقدام به رزرو نمایید. این رزرواسیون علاوه بر تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص، پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را نیز برای مهمانان خود فراهم آورده است.

سوالات متداول

هتل پانوراما کیش چند رستوران دارد؟

این هتل دارای 2 رستوران با منوی غذایی متنوع است.

منوی رستوران‌ های هتل پانوراما شامل چه غذاهایی است؟

منوی این رستوران‌ها شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کباب‌ها، ماهی‌های دریایی جنوب، خورشت‌ها، غذاهای فرانسوی، دسرها و سالادها است.

آیا رستوران‌ های هتل پانوراما موسیقی زنده دارند؟

بله، در رستوران صدف در برخی از شب‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود.

ساعت کاری رستوران‌ های هتل پانوراما چگونه است؟

در رستوران صدف وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و شام از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و در رستوران مروارید صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۰، ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و شام از ساعت ۱۹ تا ۲۲ سرو می‌شود.

برای رزرو رستوران‌ های هتل پانوراما چه باید کرد؟

برای رزرو رستوران‌های هتل پانوراما می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس بگیرید یا به صورت حضوری به رستوران مراجعه کنید.

پست بعدی

رستوران هتل کوروش کیش همراه با آدرس و بررسی امکانات

پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403
در میان بهترین هتل‌ های 5 ستاره کیش، بدون شک نام هتل کوروش کیش با معماری خاصی که دارد، می‌درخشد. […]
هتل کوروش کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس