هتل های نزدیک پارک شهر تهران

پارک شهر قدیمی ترین پارک در پایتخت است. و نزدیک خیابان خیام و شهید فیاض بخش قرار دارد، که می شود منطقه 12 تهران. این پارک در سال 1329 قبل انقلاب احداث گردید. در این پارک جاذبه های گردشگری مانند آکواریوم پارک شهر تهران، موزه صلح تهران، استخر و چندین ورزشگاه و کتابخانه دارد. معمولا به دلیل درختان بلند و طبیعت زیبا این پارک مسافران برای رزرو هتل در تهران، مکان اقامت در نزدیک این پارک انتخاب می کنند در این مقاله می خواهیم آن اقامتگاه ها را معرفی کنیم.

هتل های نزدیک پارک شهر تهران

هتل اخوت تهران

آدرس: خیابان خیام شمالی – رو به روی پارک شهر – خیابان صور اسرافیل – پلاک 113. فاصله آن تا پارک شهر کمتر از 1 دقیقه است.

هتل اخوت را میشه جز هتل های با تجربه و قدیمی منطقه دانست. که در سال 1389 اخرین بازسازی اش انجام شد. این هتل دارای 2 طبقه و 43 واحد اقامتی است. این هتل به اماکن گردشگری متعددی نسبتا نزدیک است. مانند باغ ملی، موزه صلح، کاخ گلستان و ادرات دولتی. این هتل یک ستاره است و خدمات و سرویس دهی که میکنند در شان یک هتل تک ستاره است. امکانات خاصی ندارد. اتاق ها به شکل یک تخته تا سه تخته است.

 هتل گلستان تهران

آدرس: خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴. فاصله تا پارک شهر کمتر 2 دقیقه است.

هتل گلستان تفریبا سه دهه است که در نزدیکی پارک شهر مشغول به فعالیت در زمینه هتلداری است. برای رزرو هتل در تهران که نزدیک به پارک شهر باشد موردی مناسب است که بتوان آن را از رزرو هتل رزرو کرد. این هتل به مکان های دیگر مهمی مانند موزه ایران باستان، موزه جوهرات سلطنتی دوران اسلامی، کاخ گلستان، سازمان بورس، و بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار شهر تهران. این هتل در سه طبقه و 38 واحد اقامتی ساخته شده است. اتاق های این هتل به  صورت یک، دو، سه نفره است.

اتاق های هتل نیکان هتل های نزدیک پارک شهر تهران

هتل نیکان یکی از هتل های نزدیک پارک شهر تهران

هتل نیکان تهران

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، روبروی اداره پست. فاصله تا پارک شهر 3 دقیقه.

هتل نیکان تهران در اوایل سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد. واحد های اقامتی هتل در طبقات سوم و چهارم قرار دارد. و طبقات اول و دوم متعلق به مهمانپذیر است و از هتل نیکان جدا است.این هتل تک ستاره است و امکانات ویژه و خاصی ندارد. هتل نیکان 40 باب واحد اقامتی دارد که به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته است. از مزایا خوب ختل موقعیت مکانی آن است که نزدیک به سفارت انگلیس، سفارت ترکیه، وزارت آموزش و پرورش، پارک شهر، کاخ گلستان است. اگر به دنبال هتل ارزان تهران هستید که به کار ادارای در تهران بپردازید به شما هتل نیکان را معرفی می کنیم.

اتاق های هتل سعید یکی از هتل های نزدیک پارک شهر تهران
هتل سعید تهران یکی از هتل های نزدیک پارک شهر تهران

هتل سعید تهران

آدرس: خیابان سعدی جنوبی – جنب پارکینگ ناصر خسرو – بلوک 7 شرقی – طبقه چهارم. فاصله تا پارک شهر کم تر از 4 دقیقه.

هتل سعید یک هتل تک ستاره است که در اواخر سال 1370 شروع به فعالیت کرد و دارای 24 واحد اقامتی در طبقه 4 یک ساختمان 4 طبقه است. به دلیل جلب رضایت مسافران در سال 1393 آخرین بازسازی خود را انجام داد و یک هتل نوساز محسوب می شود. هتل امکانی نظیر سفارت آلمان، کاخ گلستان عمارت مسعودیه و وزرات امور خارجه نزدیک است. و به همین دلیل این هتل میهمانان خاص خود را هم دارد. به دلیل قرار گیری در طبقه 4 اکثر اتاق های هتل فاقد پنجره بوده و صرفا نورگیر دارند. ور دیگر طبقات ساختمان متعلق به هتل نیست.

در این مقاله چندین هتل 1 ستاره مناسب را برای رزرو هتل در تهران معرفی کردیک که علاوه بر نزدیک بودن به پارک شهر به اماکن کلیدی دیگری هم نزدیک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی بهترین هتل‌های سه ستاره تهران

دوشنبه 12 مهر 1400
تهران جزء بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای ایران می‌باشد. در پایتخت ایران شاهد فرهنگ تمدن، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی هستیم. علاوه […]
معرفی هتل‌های سه ستاره تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس