هرآنچه باید درباره سوئیت سنیور هتل قصر طلایی مشهد بدانید! 📣

هتل قصر طلایی مشهد با هدف داشتن فضای مطلوب و تامین نیاز های مسافران با بهترین و مدرن ترین امکانات و معماری احداث گردیده است. هتل قصر طلایی مشهد را می توان به عنوان هتلی قصر مانند که با رنگ طلایی می درخشد به شمار آورد. این هتل با توجه به اینکه در سال 1386 افتتاح گردیده است، توانسته با خدمات عالی که ارائه می دهد 5 ستاره را به خود اختصاص دهد و عضوی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد قرار گیرد.

در هتل قصر طلایی مشهد واحد های اقامتی لوکس و مجهزی تعبیه شده اند که می توانند به راحتی به وسیله امکانات و خدمات رفاهی که در آن ها وجود دارد آسایش و راحتی را برای مهمانان به ارمغان بیاورد. در این مجموعه اتاق ها و‌ سوئیت های زیادی مجهز شده اند که می توانند پاسخگو هر نوع سلیقه و سبکی نیز باشند.با ما همراه باشید تا بیشتر درباره سوئیت سنیور این هتل نزدیک حرم مشهد بدانید.

هتل قصر طلایی مشهد

سوئیت سنیور هتل قصر طلایی مشهد

سوئیت سنیور در هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین سوئیت های این هتل شناخته می شود. همواره اقامت در این سوئیت به افرادی پیشنهاد می شود که خواهان طی کردن دوره‌ی اقامتی لوکس با تمامی امکانات و تجهیزاتی که در طول یک سفر رویایی مورد نیاز هستند می باشند.

سوئیت سنیور هتل قصر طلایی

مشخصات سوئیت سنیور هتل قصر طلایی 

این واحد اقامتی بی نظیر با هفتاد و سه متر مربع متراژ از خاص ترین سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد به شمار می آید که این متراژ قابلیت اقامت با ظرفیت های دو نفره را ممکن ساخته است. به همین دلیل این سوئیت گزینه بسیار مناسب برای اقامت زوج های جوان نیز می باشد. در این سوئیت می توان قسمت بندی فضای داخلی به صورت یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب است، این امر به خاص بودن سوئیت سنیور جلوه ای تازه می بخشد. قابل به ذکر است که در این اتاق یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره مجزا نیز تعبیه شده است.

امکانات سوئیت سنیور هتل قصر طلایی مشهد

در سوئیت سنیور هتل قصر طلایی مشهد انواع و اقسام امکانات رفاهی برای تامین نیاز های مهمانان و کسب رضایت قلبی آن ها در مدت زمان اقامت ایشان در این هتل تعبیه شده و در اختیار مسافران قرار گرفته است. این سوئیت شامل امکاناتی نظیر:

  • ماهواره مرکزی
  • چای ساز
  • مایکروویو
  • سیستم تهویه مطبوع
  • و …

هم چنین قابل به ذکر است که با اقامت در این سوئیت می توان از منظره بسیار زیبای رو به خیابان و چشم انداز آن به شهر مشهد نیز لذت برد.

قیمت رزرو سوئیت سنیور هتل قصر طلایی 

با این که قیمت رزرو هتل قصر طلایی مشهد برای واحدهای مختلف متفاوت است اما در حالت کلی،‌ هزینه اقامت برای هر شب اقامت در سوئیت سنیور هتل قصر طلایی از هزینه نسبتا بالایی برخوردار است.

قوانین رزرو هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد به تابعیت از قوانین وضع شده در صنف هتلداری برای برقراری نظم و انضباط دارای قوانین زیر است.

  1. تغییر تاریخ اقامت، تغییر نام رزرو کننده و لغو رزرو از لحظه تایید رزرو تا ساعت شیش روز قبل از ورود، مشمول خسارت می باشد.
  2. هتل تنها در تاریخ ورود رزرو، اتاق را برای مسافران خالی نگه می دارد و در صورت عدم مراجعه میهمان تا ساعت دوازده روز بعد، رزرو کنسل گردیده و هزینه آن معادل یک شب کامل به تعداد اتاق های رزرو شده کسر می گردد.
  3. در صورتی که بعد از انجام رزرو، نرخ اتاق ها و خدمات درخواستی در هتل تغییر نماید رزرو کننده باید تفاوت هزینه اتاق و خدمات جانبی اعلام شده را پرداخت نماید.

برای تجربه بهترین دوره‌ اقامت در شهر مشهد می توان با رزرو هتل قصر طلایی مشهد به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه رزرواسیون های هتل با خیالی آسوده نسبت به سفر به شهر مشهد الرضا اقدام کنید. اگر در جستجوی هتل ارزان مشهد هستید، همچنین می توانید از طریق سایت های هتل اقدام به رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلفیقی از زیبایی های مازندران

دوشنبه 29 آبان 1402
استان مازندران یکی از پر جمعیت ترین مناطق ایران از لحاظ تراکم جمعیت است. این استان دارای 22 شهرستان می […]
زیبایی های مازندران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس