معرفی هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

فرودگاه کیش یکی از پرترددترین فرودگاه‌های کشور است که در سال 1347 تاسیس گردید. از زمان ساخت شروع به کار تا به امروز، هواپیماهای زیادی در این فوردگاه به زمین نشسته و برخاسته است. از آن‌جایی که پرواز با هواپیما سریع‌ترین و راحت‌ترین راه سفر است، مسافرانی که عازم کیش هستند پرواز را ترجیح می‌دهند. فرودگاه کیش نیز در تمام این سال‌ها به رشد و پیشرفت خود ادامه داده است.

از طرفی دیگر در بین مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، عده‌ای هستند که در هنگام رزرو هتل، به فاصله آن تا فرودگاه توجه می کنند. ممکن است شما نیز در این دسته از افراد قرار داشته باشید و فاصل هتل تا فرودگاه برای شما مهم باشد، پس این مقاله را بخوانید تا با هتل های نزدیک به فرودگاه کیش آشنا شوید.

هتل کیش

لیست هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

نزدیک‌ترین هتل‌های کیش به فرودگاه عبارتند از:

هتل سورینت مریم کیش

یکی دیگر از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش که تنها 8 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد، هتل سورینت مریم کیش است. این هتل 4 ستاره که یک معماری اروپایی دارد تنها از مزیت نزدیکی به فرودگاه بهره نمی‌برد. هتل مریم دارای 3 طبقه است. هتل سورینت مریم کیش دارای اتاق‌های دبل و توئین و سوئیت‌های جونیور دو نفره و سه نفره است؛

این اتاق‌ها دارای امکانات کاملی از صبحانه تا تلویزیون اینترنتی است که در بین مسافران بسیار محبوب است. همچنین هتل سورینت مریم دارای رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، پارکینگ و حتی سالن زیبایی است و شما می‌توانید از این ویژگی‌ها در هتل سورینت مریم استفاده کنید. 

هتل سورینت صدف از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

View Larger Map
آدرس هتلفاصله فرودگاه تا هتل
میدان امیرکبیر، بلوار دانشتقریبا 5 کیلومتر (7 دقیقه)

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از دیگر هتل های نزدیک به فرودگاه کیش است که دارای 2 طبقه می‌باشد. هتل لوتوس در میدان امیرکبیر قرار دارد و معماری آن از دوران هخامنشیان الگو برداری شده و از این نظر بسیار منحصر به فرد می‌باشد. این هتل تنها 7 دقیقه با فرودگاه کیش فاصله دارد. یکی از ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به مرکز خرید مروارید است.

البته نباید از امکانات ویژه‌ی این هتل چشم پوشی کرد. ظرفیت اتاق‌های این هتل از دو تخته تا پنج تخته است و امکانات متعددی مانند حمام، تلویزیون اینترنتی و حتی مینی بار نیز دارد. رستوران، کافی شاپ و یک فضای سبز وسیع با درختان نخل در هتل لوتوس قرار دارد که آماده پذیرایی از مسافران است.

هتل لوتوس در لیست هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

View Larger Map
آدرس هتلفاصله فرودگاه تا هتل
میدان امیر کبیر، بلوار دانش، بعد از دانش 1تقربیا 4 کیلومتر (7 دقیقه)

هتل آنا کیش

از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش، که از هتل‌های سه ستاره کیش محسوب می‌شود و کمتر شناخته شده، هتل آنا کیش است. هتل آنا در میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار گرفته و تنها 7 دقیقه با فرودگاه کیش فاصله دارد. البته تنها نزدیکی به فرودگاه از معیارهای انتخاب هتل به شمار نمی‌رود. این هتل سه ستاره، دارای دو طبقه و 68 اتاق است.

از ساخت این هتل 20 سالی می‎‌گذرد و در سال 1391 نیز به دست نوسازی سپرده شده است. هتل آنا دارای اتاق‌های دو و چهار تخته و نیز سوئیت‌های چهارنفره دوبلکس است. این هتل اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و روم سرویس را دارا است. در مجموعه هتل آنا همچنین رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس نیز برای مسافران مهیا است.

رزرو تور
هتل آنا کیش در لیست هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

View Larger Map
آدرس هتلفاصله فرودگاه تا هتل
میدان امیرکبیر،بلوار دانش، انتهای دانش 1، خیابان پرتو شمالیتقریبا 5 کیلومتر (7 دقیقه)

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش، یکی از لوکس‌ترین هتل های نزدیک به فرودگاه کیش محسوب می‌شود. هتل شایگان یک هتل پنج ستاره است که در میدان پردیس کیش قرار دارد و تنها 8 دقیقه با فردوگاه فاصله دارد. هتل شایگان کیش دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوئیت‌های این هتل دارای یک و دو خواب می‌باشند.

هتل شایگان یک هتل 6 طبقه است که انواع و اقسام امکانات پذیرایی و تفریحی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. شایگان از بهترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود که تنها 4 دقیقه با اسکله تفریحی کیش فاصله دارد.


View Larger Map
هتل شایگان کیش از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش
آدرس هتلفاصله فرودگاه تا هتل
بلوار رودکی، بعد از رودکی 1تقریبا 7 کلومتر (8 دقیقه)

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، یکی از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش و پنج ستاره در میدان امیرکبیر کیش است که با فرودگاه تنها 8 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل ایران تا اسکله تفریحی و ساحل مرجان هم فاصله کمی دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته معمولی و VIP، اتاق‌های سه تخته معمولی و VIP، سوئیت یک خوابه و VIP و سوئیت معمولی برای چهار نفر را شامل می‌شود. در این هتل مسافران می‌توانند از پنچره‌های اتاق خود به خلیج همیشه فارس چشم انداز داشته باشند و از امکانات و تفریحاتی نظیر رستوران، ترانسفر فرودگاهی، استخر و سالن بدنسازی استفاده کنند.

هتل ایران در لیست هتل های نزدیک به فرودگاه کیش

View Larger Map
آدرس هتلفاصله فرودگاه تا هتل
میدان امیرکبیر، بلوار امیرکبیر، بین امیرکبیر 3 و 5تقریبا 5 کیلومتر (8 دقیقه)

هتل شایلی کیش

از دیگر هتل های نزدیک به فرودگاه کیش می توان به هتل شایلی کیش اشاره کرد که با فرودگاه تنها 8 دقیقه فاصله دارد و از آن تا بولینگ مریم نیز فقط 4 دقیقه راه است. هتل شایلی دارای 2 طبقه و 40 واحد اقامتی در قالب اتاق دو تخته لوکس، سه تخته لوکس، دو تخته ممتاز و چهار تخته رویال است. اینترنت در اتاق‌ها، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط  و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدماتی است که هتل شایلی کیش دارا است.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش در کنار هتل سورینت مریم قرار دارد، از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش به شمار می رود که تنها 8 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. هتل آریان یک هتل چهار ستاره است اما نوساز نیست. این هتل دارای 3 طبقه، 67 اتاق دو، سه و چهار تخته قرار گرفته است. این هتل برای یک اقامت راحت بسیار مناسب است. تمامی خدمات مانند حمام، اینترنت، روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌های این هتل قرار دارد. رستوران، پارکینگ، چایخانه سنتی، کافی شاپ و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌روند.

در پایان

در این مقاله، برخی از هتل های نزدیک به فرودگاه کیش که شما می توانید رزرو کنید، آورده شده است. این هتل‎ ها چه از نظر فاصله و چه از نظر خدمت رسانی، بسیار مناسب هستند و اگر قصد سفر به کیش را دارید، این لیست به شما کمک می کند، که انتخاب بهتری داشته باشید. اگر شما هم در این هتل ها اقامت داشتید، تجربه ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به فرودگاه هاشمی نژاد

چهارشنبه 3 شهریور 1400
یکی از راه‌های سفر کردن به مشهد، سفر از طریق هواپیما است. مشهد شهری واقع در شرق کشور که هر […]
هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس