نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به فرودگاه هاشمی نژاد

یکی از راه‌های سفر کردن به مشهد، سفر از طریق هواپیما است. مشهد شهری واقع در شرق کشور که هر سالانه بیش از 25 میلیون مسافر داخلی و خارجی را در خود جای می‌دهد. این حجم از مسافران برای زیارت امام رضا(ع) و همچنین سیاحت و امور کاری شهر مشهد را مقصد خود قرار می‌دهند. برخی از این مسافران برای دسترسی آسان به دنبال اقامت در هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد هستند. فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، جزء پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های ایران می‌باشد.

پس اگر شما هم خواهان رزرو هتل در مشهد، البته در نزدیکی فرودگاه هستید، با آژانس مسافرتی “های هتل” همراه باشید. با مطالعه آن چه در این وبلاگ می‌آوریم، می‌توانید هتل مد نظرتان را رزرو کنید.

هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

اگر فرصت کمی برای سفر داشته باشید و یا برای انجام امور اداری و کاری به مشهد سفر کرده باشید، طبیعی است به دنبال هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد هستند. البته در این میان مسافران یا زائرینی که برای اولین بار به این شهر سفر می‌کنند، نیز به دنبال هتلی اطراف فرودگاه هستند. در ادامه به ترتیب فاصله تا فرودگاه به معرفی هتل‌های زیر می‌پردازیم.

نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به فرودگاه عبارتند از:

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم از هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه است. این هتل 3 ستاره جزء هتل‌های سه ستاره خوب مشهد می‌باشد. سال تاسیس هتل گل گندم شباهنگ 1391 و مجهز به 5 طبقه واحد اقامتی است. این هتل با توجه به درجه‌ای که دارد خدمات و امکانات قابل قبولی ارائه می‌دهد. یکی از مزایای اصلی هتل شباهنگ که مسافران را به خود جذب می‌کند، دسترسی عالی است. این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با ترمینال نیز 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی در لیست هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

رزرو هتل قصر طلایی مشهد علاوه بر آن که دسترسی‌ها را برای شما آسان می‌کند، مزایای بی‌شمار دیگری دارد. هتل قصر طلایی از هتل‌های 5 ستاره مشهد است. هر نوع خدمات و امکانات لاکچری بخواهید در این هتل می‌توانید داشته باشید. اتاق‌های زیبا و فول امکانات، مجموعه رستوران، کافی شاپ، تالار، استخر و سونا و … تنها بخشی از ویژگی‌های این هتل بی‌نظیر هستند. هتل قصر طلایی دسترسی عالی به حرم، به فرودگاه و به پایانه اتوبوسرانی مشهد دارد. در واقع این هتل با فاصله 12 دقیقه‌ای یکی از هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد می‌باشد.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد از هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

چنانچه قصد دارید در هتلی ارزان و در مجاورت فرودگاه اقامت داشته باشید، رزرو هتل میامی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل میامی هتلی 3 ستاره است اما نوساز است. این هتل نیز مجهز به تمامی امکانات رفاهی و آسایشی و حتی تفریحی چون رستوران، تاکسی سرویس، سونا، استخر، اتاق و سوییت‌های متنوع است. دسترسی این هتل به حرم، بازارهای نزدیک حرم، فرودگاه و پایانه نیز بسیار خوب است. فاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 13 دقیقه می‌باشد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور از هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

هتل سی نور مشهد یکی دیگر از هتل‌های اطراف فرودگاه می‌باشد. این هتل نیز 5 ستاره دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی در شرایطی خوبی قرار دارد. برخی از خدمات و امکانات این هتل شامل رستوران روف گاردن، تنوع در اتاق و سوییت با نام‌های پرنسس و امپریال می‌شود. استخر و سونا، سالن بدنسازی و بیلیارد، کافی شاپ و مرکز تجاری از دیگر مشخصات این هتل است. فاصله این هتل تا فرودگاه 13 دقیقه می‌باشد. قبل از رزرو هتل سی نور مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در لیست هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد

هتل مجلل درویشی را دیگر هر کسی مسافر مشهدی می‌شناسد. این هتل با 5 ستاره درخشان جزء هتل‌های اطراف فرودگاه است. هتل درویشی مشهد نیز بسیار خوش موقعیت است، زیرا از طرفی به حرم و از طرفی دیگر به فرودگاه دسترسی دارد. این هتل تنها هتل آتریوم شرق کشور است و البته با 25 طبقه جزء بلندترین هتل‌های مشهد نیز می‌باشد. فضای سبز یا روف گاردن، رستوران‌های مجلل، واحدهای اقامتی خوش نقشه و شیک، مجموعه آبی و وسپا بخشی از ویژگی‌های این هتل هستند. فاصله این هتل با فرودگاه تنها 14 دقیقه است. جهت رزرو هتل درویشی از طریق وبسایت “های هتل” اقدام کنید.

علاوه بر این با رزرو هتل قصر بین المللی، رزرو هتل حلما، رزرو هتل پارمیدا، رزرو هتل سلام و رزرو هتل پارمیس می‌توانید به فرودگاه و حرم دسترسی داشته باشید. در صورت هرگونه مشاوره و مقایسه هتل‌ ها به وبسایت “های هتل” مراجعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید رزرو تور مشهد را از طریق آژانس گردشگری “های تور” انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه چیز درباره قوانین کنسلی هتل ها!

چهارشنبه 3 شهریور 1400
قوانین کنسلی هر هتل با هتل دیگر متفاوت است. به همین دلیل بهتر است هنگام رزرو هتل، قوانین مربوط به […]
قوانین کنسلی هتل ها

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس