آشنایی با 4 هتل بوتیک محبوب در ایران

در کشور ایران، شکل جدیدی از هتل های شیک و مدرن به وجود آمده است که هتل بوتیک نام دارند. سرمایه گذاران در تهران اولین نفراتی هستند که از این طرح استقبال کرده اند. این هتل بوتیک ها به تازگی در بین اقامتگاه های ایران قرار داده شده اند و قدمت آن ها به 10 سال می رسد. این نوع از اقامتگاه ها، سبک جدیدی از معماری تاریخی و لوکس را ارائه می دهد و اکنون مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

هتل بوتیک

در این قسمت می خواهیم با وبلاگ گردشگری های هتل شما را با هتل بوتیک های موجود در ایران آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

هتل بوتیک لاله کندوان

یکی از نخستین هتل هایی که تحت نام هتل بوتیک در ایران قرار گرفته است، هتل لاله کندوان می باشد. این هتل یک هتل منحصر به فرد و زیبا می باشد که در کوهپایه های موجود در کندوان واقع شده است. این هتل در مقابل هتل بوتیک های دیگر توانسته است که فضایی کاملا متفاوت با سبک معماری خاصی را برای گردشگران و مسافران تشکیل دهد. هتل لاله کندوان در 60 کیلومتری شهر تبریز و در روستایی به نام کندوان واقع شده و برای افرادی که به دنبال سفر در یک مکان پرماجرا و تماشایی هستند، می توانند با رزرو هتل لاله کندوان این سفر را تجربه کنند.

هتل داد یزد

یکی دیگر از هتل بوتیک ها در ایران در شهر یزد واقع شده است. این هتل که هتل داد نام دارد، در مکانی قرار گرفته که در سال 1307 ساخته شده است. هتل داد یزد توانسته سبک سنتی و مدرنیته خود را کاملا حفظ و نمایی زیبا و بی نظیری ایجاد کند. دیوار های کاه گلی و سنتی، نورپردازی، اتاق های آرام و مجهز به امکانات سنتی همگی در کنار یکدیگر می توانند اقامتی راحت را برای گردشگران به ارمغان بیاورند.

هتل بوتیک ایرمان قشم

از دیگر هتل بوتیک های پرطرفدار در ایران می توان به هتل ایرمان قشم اشاره کرد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مکان های گردشگری و مراکز خرید دارد. همچنین این هتل در فاصله بسیار کمی از آب های خلیج فارس واقع شده است. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع و یک فضای کاملا سالم برای بیماران زمینه ای و کودکان ایجاد شده است. با انتخاب هتل ایرمان می توانید سفری خاطره انگیز را در جزیره قشم برای خود به یادگار بگذارید.

هتل سرای عامری ها در کاشان

هتل سرای عامری ها یکی دیگر از هتل بوتیک های تماشایی در شهر زیبای کاشان است. این هتل در ابتدا تنها یک خانه تاریخی بوده که از سال 1387 توانسته این عنوان را از آن خود کند. هتل سرای عامری ها از همان ابتدا طرفداران بسیاری را جذب کرد. چرا که با فضای سنتی و دکوراسیون خاص خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماسوله ، برترین و زیباترین شهر پلکانی جهان

یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
بدون شک یک از جذابیت های گردشگری شمال کشور ماسوله است. این روستای تاریخی و توریستی یکی از خوش آب […]
ماسوله

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس