مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار

یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در داخل کشور، چابهار است که زیبایی‌های بی‌شماری دارد. اگر شما هم اهل سفر هستید، به احتمال زیاد برنامه‌ای برای مسافرت به این مقصد دارید و می‌خواهید لحظات خوشی را با خانواده و دوستان سپری کنید.

انتخاب هتل همیشه یکی از دغدغه‌های مسافرین در هنگام سفر بوده و برای انتخاب بهترین گزینه باید هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کرد. در چابهار نیز اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند در ایام تفریح خود در آنها اقامت کند. ما در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از ابعاد مختلف یپردازیم تا بتوانید هتل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار یکی از هتل‌ های چابهار 4 ستاره در جوار ساحل نیلگون دریای عمان در بندر چابهار واقع شده است. این هتل در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار دارد و در چهار طبقه و ۱۰۸ واحد اقامتی تاسیس شده است. از طبقه اول تا سوم اتاق‌های این اتاق قرار دارند و برای اینکه خدمات و تجهیزات هتل در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد.

معمولاً اکثر اتاق‌هایی که در این هتل وجود دارند، چشم اندازی رو به دریا دارند؛ بنابراین شما عزیزان با اقامت در این هتل می‌توانید از پنجره اتاق چشم انداز دریا، طلوع و غروب خورشید را با نمای دریا مشاهده کنید که اقامت رویایی و به یاد ماندنی را برای شما به جای می‌گذارد.

یکی از دلایلی که رزرو هتل لیپار چابهار را افزایش داده است، موقعیت مکانی مناسب هتل محسوب می شود که دسترسی آسانی به مراکز خرید مانند مرکز خرید تیس، فردوس، صالحیار و غیره دارد. همچنین این هتل در فاصله نزدیک ساحل و دریای عمان قرار گرفته است و مکان بسیار مناسب برای دوست داران دریا محسوب می شود.

هتل لیپار چابهار

هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار یکی دیگر از هتل‌ های ۴ ستاره چابهار و محبوب در منطقه آزاد تجاری چابهار محسوب می شود که در خیابان تجارت واقع شده است. شما با اقامت در این هتل، می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به جاهای دیدنی چابهار برسید. به همین دلیل افرادی که قصد خرید و گشت و گذار در مجتمع‌های چابهار را دارند، رزرو هتل فردوس چابهار بهترین گزینه محسوب می‌شود. این هتل در دو طبقه طراحی کرده‌اند و توانسته است با ارائه امکانات مناسب خود در دسته هتل‌های ۴ ستاره و محبوب قرار گیرد.

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر امکانات

یکی از نکات بسیار مهمی که قبل از رزرو هر هتلی باید به آن توجه داشته باشید، امکانات و خدمات رفاهی آن است؛ زیرا شما چند روز از اقامت خود را در هتل سپری می‌کنید که باید امکانات مناسب را در اختیار شما قرار دهد؛ در غیر این صورت مجبور می‌شوید برای سایر خدمات دیگر هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.

پس پیش از رزرو هتل، به امکانات آن توجه داشته باشید و بر اساس نیاز خود مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید. هتل لیپار و فردوس جزو بهترین هتل‌های چابهار هستند که به دلیل چهار ستاره بودن آن امکانات مهم را در سطح مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر امکانات می‌پردازیم:

امکانات هتلهتل لیپار چابهارهتل فردوس چابهار
آسانسوردارددارد
کافی شاپدارددارد
باشگاه ورزشیداردندارد
اینترنت رایگاندارددارد
پارکینگدارددارد
فروشگاهداردندارد
لابیدارددارد
نظافت روزانهدارددارد
صبحانه رایگاندارددارد
فضای سبزدارددارد
آرایشگاهداردندارد
سالن کنفرانسداردندارد
روم سرویسدارددارد
سیستم اعلام حریقدارددارد
مینی باردارددارد
رستوراندارددارد
تاکسی سرویس ندارددارد
روف گاردنداردندارد
سیستم گرمایش و سرمایشدارددارد
مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر امکانات

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر اتاق ها

هتل لیپار دارای ۱۰۸ واحد اقامتی مناسب و مجهز است که تمامی تجهیزات و خدمات رفاهی مناسب برای اقامت کامل را در اختیار شما مهمانان عزیز قرار می‌دهد. شما با توجه به شرایط خود می‌توانید اتاق‌های دو تخته یا سه تخته را در این هتل رزرو کنید. توجه داشته باشید که با رزرو یکی از اتاق‌های این هتل بی‌نیاز از هرگونه خدماتی می‌توانید چند روز اقامت خود را به راحتی سپری کنید.

هتل فردوس دارای ساختمانی دو طبقه و ۷۳ واحد اقامتی مجهز است که در کل ۲۰۰ تخت خواب دارد. از نظر خدمات رفاهی می‌توان گفت که این هتل در سطح بالایی قرار دارد و انواع خدمات مناسب مانند حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین چیدمان تمامی اتاق‌ها بر اساس صنعت گردشگری طراحی شده است.

 در حالت کلی می‌توان گفت که امکانات و خدمات رفاهی هتل لیپار و هتل فردوس در کنار برخورد حرفه‌ای و گرم و صمیمی پرسنل، موجب شده است که اقامت رویایی را برای شما فراهم کنند.

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر فاصله تا مراکز خرید و مراکز تفریحی

فاصله هتل لیپار چابهار تا مراکز خرید و مراکز تفریحی

  • مجتمع تجاری تیس: ۰.۹ کیلومتر
  • مرکز تجاری ابریشم: ۱.۱ کیلومتر
  • بازار زرگرها: ۱.۷ کیلومتر
  • بازار دکه‌ها: ۵.۶ کیلومتر
  • ساحل صخره‌ای چابهار: ۸.۵ کیلومتر
  • سواحل مکران: ۱۸.۳ کیلومتر
  • تالاب لیپار چابهار: ۲۵ کیلومتر
  • کوه‌های مریخی: ۵۵.۳ کیلومتر
  • مجتمع تجاری تیس: ۰.۲ کیلومتر

فاصله هتل فردوس چابهار تا مراکز خرید و مراکز تفریحی

  • مجتمع تجاری تیس: ۰.۲ کیلومتر
  • مرکز تجاری ابریشم: ۰.۶ کیلومتر
  • بازار زرگرها: ۰.۹ کیلومتر
  • بازار دکه‌های چابهار: ۵.۶ کیلومتر
  • منطقه آزاد چابهار: ۶.۶ کیلومتر
  • ساحل صخره‌ای چابهار: ۸.۶ کیلومتر
  • تالاب لیپار: ۲۴.۹ کیلومتر
  • کوه‌های مریخی: ۵۵.۴ کیلومتر

در مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار بهتر است این فواصل را در نظر بگیرید تا هتلی را انتخاب کنید که در رفت و آمد به مراکز خرید چابهار و همچنین و جاهای دیدنی این شهر آسوده خاطر باشید.

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر رستوران‌ها

اگر به غذاها حساس هستید و می‌خواهید در سفر خود به چابهار غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید، حتما به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر رستوران توجه داشته باشید. هتل لیپار جزو هتل‌های معروف چابهار محسوب می شود که دارای رستورانی شیک و جذاب با انواع غذاهای خوش طعم است.

شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف را از منوی این رستوران انتخاب کرده و در فضای شیک و مجلل با نورپردازی جذاب میل کنید. پرسنل این رستوران با برخوردی مناسب به شما خوش آمد گویی کرده و سپس با منوی متنوع و انواع خدمات مناسب از شما پذیرایی می‌کنند.

یکی از مزیت‌های بسیار مهم هتل فردوس چابهار، رستوران آن و انواع غذاهای محلی، فرنگی و ایرانی است که سرو می‌کند. کیفیت غذاهای این رستوران در بالاترین سطح قرار دارد و با بزرگترین رستوران‌های ایران هم سطح است. ممکن است که هزینه سرو غذا در این رستوران بالاتر از حالت معمولی باشد؛ اما با توجه به حجم غذا و طعم بی‌نظیری که برای آن ها در نظر گرفته شده است، معمولاً تجربه سرو غذای در بهترین هتل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار از نظر رستوران‌ها

جمع بندی

هتل چابهار به دلیل ساحل و مراکز خرید مشهوری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است و سالانه گردشگران و مسافران بسیار زیادی این منطقه را به عنوان مقصد مسافرتی خود در نظر می‌گیرند. به همین دلیل در این شهر می‌توانید انواع هتل‌های متنوع را پیدا کنید که هر کدام در سطح خود خدمات مناسب را ارائه داده و از شما پذیرایی می‌کنند.

 هتل لیپار و هتل فردوس چابهار جزو بهترین هتل‌های این منطقه هستند که به دلیل چهار ستاره بودن بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. در نهایت شما تصمیم گیرنده هستید که کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این مطلب که به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار پرداختیم، بر اساس آن می‌توانید مناسب‌ترین هتل را رزرو کنید.

سوالات متداول


فاصله هتل لیپار چابهار تا فرودگاه و ترمینال اتوبوس چند است؟

فاصله این هتل تا فرودگاه چابهار ۳۰ دقیقه و فاصله تا ترمینال مسافربری تقریباً ۱۰ کیلومتر است.

چه فصلی برای سفر به چابهار و اقامت در هتل لیپار مناسب است؟

شما در هر چهار فصل سال می‌توانید به این شهر مسافرت کنید و از اقامت در هتل لیپار لذت ببرید؛ اما فصل زمستان و بهار اقامت در این هتل مناسب‌تر است، زیرا مسافران کمتری دارد.

آیا هتل فردوس چابهار به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد؟

خیر، اما شما می‌توانید از تاکسی سرویسی که برای هتل در نظر گرفته شده است، استفاده کنید.

فاصله هتل فردوس تا فرودگاه چقدر است؟

 فاصله این هتل تا فرودگاه تقریباً ۴۵.۴ کیلومتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاهای دیدنی تهران برای عکاسی

یکشنبه 8 مهر 1403
برای جاودان کردن و ثبت لحظات گران‌بها، عکس‌‌ها می‌توانند بسیار ارزشمند باشند. این روزها با وجود اینیستاگرام، اکثر افراد تمایل […]
جاهای دیدنی تهران برای عکاسی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس