مراکز خرید چابهار | محبوب ترین لنگرگاه گردشگران خرید چابهار

مسافران به دنبال تفریح و لذت‌بردن از سفر بوده که در این میان مراکز خرید، بازارها، پاساژهای خرید و مجتمع‌های تجاری بهترین فرصت را برای خریدگردی در اختیارشان قرار می‌دهند. می‌توان گفت که تجربه خرید ارزان و به‌صرفه از مراکز خرید، بر روی کیفیت تجربه سفر بازدیدکنندگان اثرگذار است. چابهار از مناطق آزاد تجاری کشور بوده به همین دلیل واردات اقلام خارجی و به ویژه کالاهای لوکس نظیر کریستال خارجی و ظروف آرکوپال به آسانی در مراکز خرید چابهار آن صورت می‌گیرد. انواع پارچه‌های باکیفیت، لباس‌های استوک و برند دست دوم، شکلات‌های خارجی، ادویه‌جات، کیف و کفش‌های خارجی، تجهیزات کوهنوردی، لوازم صوتی و تصویری، میوه‌های استوایی و … از محبوب‌ترین اقلام خرید در آن هستند.

البته نباید از موقعیت گذرگاهی چابهار هم غافل ماند؛ چرا که با قرار گرفتن در مرز پاکستان و حاشیه دریای عمان به محل واردات کالاهای چینی، هندی و پاکستانی تبدیل شده است. شما با رزرو هتل چابهار برای چند روز، می‌توانید به محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر سر بزنید. در ادامه لیستی از مراکز خرید چابهار و بازارهای محبوب این شهر را به همراه آدرس در اختیارتان قرار می‌دهیم:

نام مراکز خرید و بازارهاشماره تماسآدرس
مرکز خرید پردیس چابهار۰۵۴۳۵۳۱۳۹۳۱چابهار، بلوار امام خمینی به طرف کنارک، ده کیلومتری شهر چابهار
مجتمع تجاری صالحیار05435312754بلوار امام خمینی، به طرف کنارک، 10 کیلومتری شهر چابهار، مقابل مرکز خرید فردوس
مجتمع تجاری صدف چابهار۰۵۴۳۵۳۱۳۵۰۰چابهار، بلوار ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار
مجتمع تجاری تیس چابهار05435312639چابهار، منطقه آزاد چابهار، مجتمع تجاری تیس
مرکز خرید سینا چابهار05435321981چابهار، بلوار ریگی، بلوار قدس، خیابان انتظام
مرکز تجاری الماس چابهار۰۵۴۳۵۳۱۳۹۹۰بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، مقابل مجتمع تجاری پردیس
دکه بازار چابهار  –بلوار امام خمینی، خیابان فردوسی، پس از پاساژ دوستخواه
بازار تاناکورا چابهار  –چابهار، خیابان امام خمینی
بازار فردوس چابهار۰۵۴۳۵۳۱۲۵۰۰چابهار، بلوار بازار، نشاط، کنار اداره منطقه آزاد چابهار
بازار ابریشم چابهار05435313300بلوار امام خمینی، مسیر کنارک، 10 کیلومتری بیرون شهر چابهار
بازار زن‌ها و پیرزن‌ها  –چابهار، ضلع شمالی بلوار امام خمینی، حد فاصل خیابان بلوچستان و میدان کوزه
بازار زرگرهای چابهار  –سیستان و بلوچستان، چابهار، بالاتر از پارک بهار

 مراکز خرید چابهار-مرکز خرید پردیس چابهار

از جاهای دیدنی چابهار و یکی از بهترین مراکز خرید چابهار که در گردشگری خرید، موفق عمل کرده مرکز خرید پردیس بوده است. این مرکز در سه طبقه بنا گردیده و به عنوان مرکز خرید سوغات شناخته می‌شود. از مهم‌ترین کالاهایی که می‌توانید در پردیس بخرید می‌توان به کیف و کفش، عینک، اصناف پوشاک زنانه و مردانه، لباس مجلسی زنانه، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی و خانگی اشاره کرد. این مرکز خرید دارای پارکینگ بزرگ بوده و یک پارک نیز در اطراف آن قرار دارد. ساعت کاری آن تمام روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر و ۵:۳۰ عصر تا ۱۰ شب بوده که جمعه‌ها، فقط بعدازظهرها باز است.

 مرکز خرید پردیس چابهار

مجتمع تجاری صالحیار چابهار

مجتمع تجاری صالحیار دارای قیمت‌های ارزان‌تری نسبت به سایر مراکز خرید این شهر بوده و به تنوع عطر و ادکلن مشهور است. البته لوازم خانگی، پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات قهوه، چای و شکلات از دیگر اقلام مهم در آن به شمار می‌آیند. ناگفته نماند که طبقه دوم این مجتمع به پوشاک زنانه و مردانه اختصاص دارد. همچنین، خریدگردی در صالحیار دارای قیمت‌های مناسب در خریدهای عمده است لذا می‌توانید از عمده‌فروشان هم خرید کنید. ساعات کاری آن، هر روز ۹:۳۰ تا ۱:۳۰ ظهر و از ۵:۳۰ عصر تا ۱۱ شب بوده تا به عنوان یکی از مراکز خرید چابهار بورس چای کیلویی و پارچه کیلویی در خدمت مسافران باشد.  

مجتمع تجاری صالحیار چابهار

مجتمع تجاری صدف چابهار

یکی دیگر از مراکز خرید چابهار به ویژه برای خرید لوازم خانگی، لوازم برقی و وسایل صوتی و تصویری برندهای خارجی با قیمت‌های بسیار به‌صرفه است. البته لوازم آرایشی و خوراک‌های خارجی آن نیز در میان گردشگران معروف هستند. از امکانات رفاهی این مجتمع تجاری می‌توان به دوطبقه پارکینگ با ظرفیت هزار خودرو، هایپرمارکت، فودکورت، کافی‌شاپ و رستوران را نام برد. ساعات کاری مجموعه تجاری صدف از ساعت 10 صبح الی 12 شب بوده تا به میزبانی بازدیدکنندگان و خریداران گرامی بپردازد.

مجتمع تجاری صدف چابهار

مجتمع تجاری تیس چابهار

مجموعه تجاری تیس با برخورداری از کالاها و برندهای مختلف نظیر انواع لباس، انواع چای و مواد غذایی با قیمت‌های به‌صرفه شناخته می‌شود. این مجتمع خرید در طبقات فوقانی میزبان تاجران چینی بوده و انواع کالاهای چینی را می‌توانید در آن بیابید. اما در طبقات پایین آن به مغازه‌داران ایرانی برمی‌خوریم که به فروش لوازم آرایشی، شکلات، چای، عطر، محصولات پلاستیکی و لوازم خانگی مشغول هستند. این مجتمع یکی از مراکز خرید چابهار در منطقه آزاد تجاری آن، محسوب می‌شود. ساعات کاری بازار تیس چابهار در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا یک ظهر و عصرها از 4 تا 10:30 بوده و بعد از ظهر جمعه نیز باز است.

مجتمع تجاری تیس چابهار

مرکز خرید سینا چابهار

مجتمع تجاری و معتبر سینا از دیگر مراکز خرید چابهار بوده که در ارائه انواع کالاها به مشتریان و مسافران فعالیت دارد. اگر علاقه‌مند به خرید تنقلات و انواع شکلات‌ها با برندهای مختلف خارجی هستید باید بگوییم که یک‌راست به مرکز خرید سینا بروید. البته لوازم آرایشی باکیفیت و خارجی هم در این مجتمع موجود بوده و مشتریان می‌توانند از آن‌ها خرید کنند. ساعات کاری مرکز خرید سینا هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب بوده که به روی بازدیدکنندگان باز است.

مرکز خرید سینا چابهار

مرکز تجاری الماس چابهار

اگر خواهان خرید پارچه‌های مرغوب بلوچی و هندی با قیمتی بسیار مناسب بوده پیشنهاد می‌کنیم از کنار مرکز تجاری الماس به آسانی نگذرید. تجربه خرید مسافران از مرکز خرید الماس نشان می‌دهد که کیفیت این پارچه‌ها در مقایسه با قیمت‌شان، بالا است. گاهی از مجتمع تجاری الماس با عنوان بازار محلی ابریشم نیز یاد می‌شود که مرتبط با پارچه‌های رنگارنگ و زیبای آن است. در این مجتمع 193 واحد صنفی به فعالیت پرداخته و دارای امکانات رفاهی هایپرمارکت بزرگ و کافی‌شاپ است.

مرکز تجاری الماس چابهار

دکه بازار چابهار یا بازار دکه های چابهار

بازارهای چابهار هم از مهم‌ترین مراکز گردشگری خرید چابهار شناخته شده و علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کنند. دکه بازار چابهار یکی از این بازارهای سنتی بوده که به ارزان‌ترین بازار و بازار فجر چابهار، شهرت دارد. این بازار نمونه بارز تبلور فرهنگی بلوچی است که با ارائه انواع پارچه‌های سوزن‌دوزی بلوچی رنگارنگ و حصیربافی و زردوزی به همراه حنا و زیورآلات سنتی، روح فرهنگ بلوچی را زنده کرده است. البته فرهنگ غذایی بلوچی نیز با فروش انواع ادویه‌جات سنتی، ماهی و میگو، برنج و میوه به نمایش در آمده است. این بازار در نقش یکی از مناسب‌ترین بازارها و مراکز خرید چابهار، از ساعت 8 صبح تا 6 عصر باز است.

دکه بازار چابهار یا بازار دکه های چابهار

بازار تاناکورا چابهار

اگر جزو افرادی بوده که به خرید لباس‌های استوک و برند دست دوم علاقه دارید حتما به بازار تاناکورای چابهار سری بزنید. به این بازار، بازار محلی کنارک هم گفته می‌شود که انواع لباس، کیف، کفش و اسباب‌بازی دسته دوم را از برندهای خارجی به فروش می‌رساند. بازار تاناکورا به ویژه برای خرید تجهیزات کوهنوردی و طبیعت‌گردی برند نظیر کفش‌های کتانی و ورزشی مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. در این بازار که یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید چابهار بوده، حتی ممکن است با فروش لباس‌های نو هم رو به رو شوید.  

بازار تاناکورا چابهار

مراکز خرید چابهار-بازار فردوس چابهار

بازار فردوس جزو لوکس‌ترین مراکز خریدگردی چابهار بوده که به فروش جهیزیه عروس شهرت دارد. بعد از بازار صدف، از این بازار به عنوان لوکس‌ترین بازار چابهار یاد شده که نزدیک اداره منطقه آزاد تجاری چابهار قرار دارد. گفتنی است که بیش از 600 واحد تجاری و صنفی در این مجموعه به فروش گوشی‌های موبایل، لوازم آشپزخانه، کیف و کفش و انواع پارچه مشغول هستند. بازار فردوس چابهار دارای امکانات رفاهی‌ای نظیر چندین کافی‌شاپ و رستوران بوده که خدمات خوبی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. ساعات کاری بازار فردوس از روزهای یکشنبه تا جمعه، از ساعت 8 صبح تا 11 شب بوده و شنبه‌ها نیز ساعات 8 صبح تا یک ظهر است.

بازار فردوس چابهار

بازار ابریشم چابهار

مراکز خرید چابهار با طیفی از بازارها و مجتمع‌های تجاری توانسته‌اند در گردشگری خرید نقشی تاثیرگذار داشته باشند. بازار ابریشم چابهار، از بازارهای معروف چابهار و دارای 275 واحد تجاری است. در این بازار اقلامی نظیر لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لباس‌های بچه‌ها و نوزادان وجود دارند. تفاوت این بازار با دیگر بازارها، در شیوه ارائه خدمات مشتری‌محور بوده که ماهانه با برگزاری قرعه‌کشی، جوایز خوبی را به مشتریان خود تقدیم می‌کند. وجود کالاهای روزانه و مصرفی اهالی و بازدیدکنندگان به همراه یک هایپرمارکت بزرگ از دیگر نقات قوت بازار ابریشم بوده و از ساعت 9 صبح تا 11 شب، باز است.

بازار ابریشم چابهار

بازار زن ‌ها و پیرزن ‌ها چابهار

اینجا می‌خواهیم یکی دیگر از مراکز گردشگری خرید چابهار را به شما معرفی کنیم که ویژه غذاهای سنتی و لباس‌های دست‌دوز چابهار است. این بازار سرباز و سنتی از لباس‌های بلوچی گرفته تا تمبر هندی و ادویه‌جات و دیگر اقلام را به خریداران ارائه می‌دهد. یکی از نقات قوت بازار زن‌ها و پیرزن‌ها وجود یک قهوه‌خانه در انتهای بازار بوده که طعمی به یادماندنی از شیرچایی و پاکورا را به گردشگران ارائه می‌دهد. خوراکی‌های معروفی مانند سمبوسه، کباب‌هزاری، شیرینی، موزهای خاص، پفک هندی و آب‌میوه‌های متفاوت از نقاط مثبت این بازار است. بازار زن‌ها و پیرزن‌ها از ساعت 8 صبح تا 9 شب به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد.

بازار زن ‌ها و پیرزن ‌ها چابهار

بازار زرگرهای چابهار

بازار طلا در میان مراکز خرید چابهار و به ویژه بازاری‌های طلا در این شهر دارای شهرت است. یکی از ویژگی‌های مردم این منطقه علاقه به طلاهای سنگین بوده که به خصوص بانوان آن‌ها را می‌خرند. طراحی و ساخت این طلاها بسیار به طلاهای هندی و پاکستانی شباهت داشته که بسیار گران هستند. گردن‌بندها و سینه‌ریزهای سنگین طلایی یکی از اقلامی بوده که به محض ورود به این بازار دیده می‌شوند. به همین دلیل بازار زرگرهای چابهار به عنوان یکی از گران‌ترین مراکز خریدگردی چابهار به حساب می‌آید.

بازار زرگرهای چابهار

ارزان ترین مراکز خرید و بازارهای چابهار

در تمامی مطالب گفته‌شده اشاره کردیم که رنج قیمت اقلام به چه صورت است. اما شاید بسیاری از مسافران علاقه داشته باشند که ارزان‌ترین بازارهای چابهار را نیز به صورت موردی بشناسند. در اینجا تلاش خواهیم کرد که به تعدادی از مراکز خرید ارزان چابهار و به ویژه بازارها اشاره کنیم:

  • دکه بازار چابهار
  • بازار تیس چابهار
  • بازار ابریشم چابهار
  • بازار زن‌ها و پیرزن‌ها
  • بازار استوک و تاناکورا
  • بازار لته استوک کنارک
  • مجتمع تجاری صالحیار

البته ناگفته نماند که در سایر بازارها هم بسته به اینکه چه اقلامی را می‌خواهید، می‌توانید با قیمت مناسبی تهیه کنید. از میان مراکز خریدگردی چابهار که توضیح دادیم بعضی از آن‌های دارای ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها هستند. مجتمع تجاری صالحیار، مرکز خرید ابریشم و مجتمع تجاری تیس چابهار جزو ارزان‌ترین مراکز گردشگری خرید چابهار به شمار می‌آیند. همچنین برای اینکه یک خرید مقرون به‌صرفه را تجربه کنید از پارچه‌ها و لباس‌های چابهار دیدن کنید. چرا که این بندر در بسیاری از مراکز خرید خود به ارائه این اقلام به صورت بورس و کیلویی می‌پردازد لذا می‌توانید با قیمتی بسیار خوب، آن‌ها را تهیه نمایید.

ارزان ترین بازار چابهار

مراکز خرید و بازارهای لوکس چابهار

تلاش ما این است که بتوانیم به مسافران و گردشگران در مدیریت هزینه‌های سفر کمک کنیم اما برخی از مسافران به خریدهای لوکس و گران‌قیمت علاقه دارند و لذا برای اینکه به سلیقه آن‌ها پاسخ داده باشیم؛ مجموعه‌ای از مراکز لوکس خرید در بندر چابهار را به اشتراک می‌گذاریم:

  • بازار طلا چابهار
  • بازار فردوس چابهار
  • مرکز خرید پردیس چابهار
  • مرکز تجاری الماس چابهار
  • مجتمع تجاری صدف چابهار

مراکز خرید چابهار از ارزان تا لوکس و متناسب با فرهنگ اصیل و بومی منطقه به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می‌پردازند.

مراکز خرید و بازارهای لوکس چابهار

هتل های حوالی مراکز خرید و بازارها

وقتی به عنوان مسافر قصد گشت‌وگذار در چابهار را دارید، حتما به محل اقامت و هتل مورد نظر و دسترسی آن‌ها به نقاط مهم شهر دقت داشته باشید. در ادامه برای افزایش اطلاعات شما عزیزان، لیستی از بهترین هتل‌های چابهار در نزدیک مراکز گردشگری خرید چابهار را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

  • هتل دوستاره سپیده
  • هتل پنج‌ستاره لیپار
  • هتل چهارستاره لاله
  • هتل چهارستاره شاهان
  • هتل چهارستاره فردوس
  • هتل سه ستاره آذین چابهار
هتل های حوالی مراکز خرید و بازارها

هتل‌آپارتمان‌های حوالی مراکز خرید

در کنار هتل‌های دو تا پنج‌ستاره بالا می‌توان به تعدادی از هتل‌آپارتمان‌های نزدیک به بازارها و مراکز خرید چابهار هم اشاره کرد که می‌تواند موجب رضایت شما از تجربه سفر شود:

هتل‌آپارتمان‌ها، متناسب با سطح خدماتی که ارائه می‌دهند با قیمت‌های مناسب در دسترس مسافران و گردشگران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک خورشید مشهد یا بام هاشمیه مشهد کجاست؟

شنبه 20 آبان 1402
تماشای وسعت و زیبایی های شهر در بام مشهد، یکی از تفریحات بی نظیر و آرامش بخش ساکنین و مسافرین […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس