معرفی کامل هتل های پنج ستاره مشهد با ناهار و شام

هتل الماس 2، هتل سی نور، هتل قصر الضیافت الزهرا و هتل پارسیس تعدادی از هتل‌ های 5 ستاره مشهد با ناهار و شام هستند. این هتل‌های مجلل رستوران‌هایی لوکس و مدرن با منوهایی متنوع و غذاهایی باکیفیت به مهمانان ارائه می‌دهند. با رزرو اتاق در این هتل‌ها می‌توانید به صورت رایگان غذا میل کنید. انواع غذاهای ایرانی، فرهنگی و سنتی در محیط‌های سرپوشیده، روباز و با چشم‌اندازی از حرم مطهر در این رستوران‌ها سرو می‌شود.

اگر می‌خواهید اقامت در یک هتل لوکس و چشیدن غذاهای باکیفیت و متفاوت را باهم داشته تجربه کنید توصیه می‌شود به بهترین هتل‌ های مشهد سر بزنید. همچنین لازم به ذکر است که، در نظر داشته باشید این هتل ها به دلیل قیمت بالایی که نسبت به خدمات و امکانات خود دریافت می کنند، جزء هتل های ارزان مشهد محسوب نمی شوند.

هتل های پنج ستاره مشهد با نهار و شام

لیست هتل های پنج ستاره مشهد با ناهار و شام

نام هتلآدرسفاصله تا حرم
هتل الماس 2 مشهدخیابان امام رضا، امام رضا 201.5 کیلومتر
هتل سی نور مشهدمشهد، خیابان هفده شهرویر، بین هفده شهرویر 2 و 2.2 (نبش دانش شرقی)1.43 کیلومتر
هتل پارسیس مشهدمشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست۱ کیلومتر
هتل ضیافت الزهرا مشهدمشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری7، آخر کوچه سمت چپ200 متر

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ مشهد، یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌ های نزدیک حرم مشهد است. این هتل ۵ ستاره ۲۱۶ واحد اقامتی دارد که در  25 طبقه جای گرفته‌اند.‌ در برخی از واحدهای اقامتی این هتل می‌توان نشانه‌هایی از معماری ایران باستان، تایلندی و ایتالیایی را مشاهده کرد. رستوران پانوراما با دکوراسیون و معماری جذاب در کنار منوی غذایی متنوعش یکی از بهترین رستوران‌های این هتل برای صرف ناهار و شام محسوب می‌شود. از پنجره‌های قدی این رستوران می‌توانید حین میل غذای موردعلاقه خود حرم مطهر را مشاهده کنید.

رستوران فیروزه از دیگر رستوران‌های مجلل هتل الماس 2 مشهد است که ناهار و شام‌های متنوعی سرو می‌کند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را بیابید که توسط حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها آماده می‌شوند. رستوران فیروزه چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به حرم امام رضا (ع) دارد. کافه رستوران هتل الماس ۲ که در طبقه ۱۹ واقع شده نیز با ناهار و شام‌‌های متنوعی از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این کافه رستوران که دو قسمت سرپوشیده و روباز دارد، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در کنار نوشیدنی موردعلاقه خود سفارش دهید.

  • آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا 20

هتل سی نور مشهد

اگر به دنبال یک هتل مجلل و ۵ ستاره در مشهد با ناهار و شام هستید، هتل سی نور مشهد بهترین گزینه است. این هتل ۲۲ طبقه دارای ۲۸۶ واحد اقامتی است. امکانات ویژه آن در کنار رستوران‌های لوکس و سنتی‌اش باعث شده تا محبوبیت زیادی بین گردشگران و زائران داشته باشد. از آنجایی که هتل سی نور یک هتل لوکس فولبرد است، رستوران‌‌های مجللی برای پذیرایی از مهمانان دارد. این هتل دارای سه رستوران لوکس با باکیفیت‌ترین غذاها است. رستوران اصلی این هتل، رستوران اورانوس است. این رستوران برای ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و در طبقه ۱۷ واقع شده است.

اگر می‌خواهید یک وعده غذای ایرانی سنتی خوش‌طعم در محیطی لوکس میل کنید، توصیه می‌شود به این رستوران سر بزنید.‌ هتل سی نور دارای یک رستوران دیگر در طبقه ۱۶ است که به آن رستوران مرتفع نیز گفته می‌شود و منوی متنوعی برای ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران دیگر این هتل که فضایی سنتی دارد، در طبقه سوم واقع شده و انواع غذاهای سنتی را سرو می‌کند‌. اگر دلتان برای یک ناهار یا شام سنتی در فضایی قدیمی اما لوکس تنگ شده، توصیه می‌شود به این رستوران مراجعه کنید. آش، دیزی، کوفته تبریزی، کشک بادمجان و میرزا قاسمی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

هتل پارسیس مشهد

در بین بهترین هتل‌های فولبرد مشهد نام هتل ۵ ستاره پارسیس را هم می‌توان مشاهده کرد. هتل پارسیس مشهد دارای ۱۱۲ واحد اقامتی است که در ۱۷ طبقه جای گرفته‌اند‌. موقعیت مکانی مناسب، امکانات پیشرفته و رستوران‌های لوکس این هتل برای صرف ناهار و شام همه از مزایای برجسته آن هستند. رستوران گلوریا که برای ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد، منویی متنوع متناسب با هر سلیقه‌ای را ارائه می‌دهد.

این رستوران با ارائه غذاهای متنوع و سنتی ایرانی، مهمانانی که به غذاهای ایرانی علاقه دارند را راضی نگه ‌می‌دارد و در عین حال برای دوستداران فست‌فود، غذاهای فست فودی باکیفیت سرو می‌کند. مهم‌ نیست به چه نوع غذایی علاقه دارید، در منوی رستوران گلوریا غذای موردعلاقه‌تان را پیدا خواهید کرد.

  • آدرس: بلوار وحدت، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا یکی دیگر از هتل‌های فولبرد و جدید مشهد است. این هتل ۵ ستاره نوساز دارای سه رستوران باکیفیت برای پذیرایی از مهمانان است. رستوران مدرن این هتل که برای ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد، صبحانه، ناهار و شام‌های متنوعی سرو می‌کند. سرآشپزهای آموزش‌دیده این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منو گنجانده‌اند. رستوران هتل ضیافت الزهرا مشهد هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ برای سرو ناهار و از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ برای سرو شام به مهمانان آماده است‌.

  • آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری7، آخر کوچه سمت چپ
رستوران هتل سی نور مشهد

رزرو هتل پنج ستاره مشهد با ناهار و شام از های هتل

جهت رزرو هر یک از هتل های مشهد، می توانید از طریق رزرواسیون اقدام نمایید. این وب سایت علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته، تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص هم به مهمانان و کاربران خود ارائه می دهد.

سوالات متداول

بهترین هتل‌ های پنج ستاره با ناهار و شام مشهد کدام‌ اند؟

هتل الماس ۲، هتل سی نور، هتل الضیافه الزهرا و هتل پارسیس از هتل‌های 5 ستاره مشهد با ناهار و شام هستند.

در رستوران کدام هتل پنج ستاره مشهد با ناهار و شام فست فود سرو می‌ شود؟

در رستوران هتل پارسیس مشهد فست فود سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا همراه با آدرس

یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
در شهر مشهد هتل‌های پنج ستاره و لوکس بسیاری در فواصل مختلف حرم امام رضا(ع) بنا شده‌اند. نزدیکی خیابان امام […]
هتل های پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس