مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش

پیش از بررسی مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش باید بیان که هتل پالاس جزو یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره کیش به حساب می‌آید. این هتل در شرق جزیره کیش قرار گرفته است و به علت برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب، به مراکز خرید کیش دسترسی بسیار آسانی دارد.

مراکز خرید معروف بسیار زیادی در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند که شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و به خرید وسایل مورد نیاز خود و لباس‌های شیک و گران قیمت بپردازید؛ بنابراین اگر عاشق خرید و بازارگردی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که رزرو هتل پالاس کیش را در اولویت قرار دهید. همچنین خوب است بدانید که فاصله هتل پالاس کیش تا ساحل ۲۰۰ متر است و شما با انتخاب آن می‌توانید در نزدیکی دریا قرار داشته باشید.

مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش

مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش کدامند؟

رزرو هتل پالاس کیش در میان گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد، چرا که این هتل لوکس ۵ ستاره، از بهترین موقعیت در جزیره کیش برخوردار است و به علت نزدیکی به بازارها و مراکز خرید این جزیره، طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه می‌توانید با مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش آشنا شوید:

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز خرید سارینا ۱، نزدیک‌ترین بازار به هتل پالاس کیش است. این دو مکان با یکدیگر فقط ۹۰۰ متر فاصله دارند. یعنی شما تنها با ۵ الی ۶ دقیقه پیاده روی می‌توانید به این مراکز خرید دسترسی پیدا کنید. این بازار جزو یکی از برترین مراکز خرید جزیره کیش به حساب می‌آید و نمایی بسیار مدرن و لوکس دارد.

این مرکز خرید طراحی بسیار منحصر به فردی دارد که در تمامی طبقات این پاساژ می‌توان آن را مشاهده کرد. این بازار به طور کلی ۲۱۸ واحد تجاری دارد و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اکثر واحدهای آن اجناس و کالاهای لوکس و برند را عرضه می‌کنند.

در این پاساژ می‌توانید گالری‌های هنری بسیار متعددی را مشاهده کنید که زیبایی این پاساژ را چندین برابر کرده‌اند. به طور کلی مرکز خرید سارینا ۱ کیش نیز در لیست بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش قرار می‌گیرد.

مرکز خرید سارینا ۱ کیش
مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز خرید پردیس ۱ کیش

از دیگر مراکز خرید بسیار محبوب نزدیک به هتل پالاس کیش می‌توان به مرکز خرید پردیس ۱ کیش اشاره کرد. این مرکز خرید لوکس در میان گردشگران اهمیت بالایی دارد و در اکثر مواقع گردشگران آن را به عنوان بهترین گزینه برای خریدهای خود انتخاب می‌کنند. در این مرکز خرید می‌توانید هر آنچه را که لازم دارید را با بهترین کیفیت و از بهترین برندهای روز دنیا تهیه کنید.

در مرکز خرید پردیس ۱ کیش بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده دنیا حضور دارند و این یکی از دلایلی است که موجب شده تا اکثر افراد در سفر به کیش، این مرکز خرید لوکس را انتخاب کنند. مرکز خرید پردیس ۱ کیش جزو یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود؛ چراکه تاریخ ساخت آن به ۳۳ سال پیش باز می‌گردد؛ این مرکز خرید زیبا تحت نظر یکی از برترین مهندسین فرانسوی ساخته شده است.

این پاساژ جزو یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌آید و مسافرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، ابتدا آن را برای قدم زدن و گشت و گذار انتخاب می‌کنند. این پاساژ جزو یکی از بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش است و ۲۲۰ واحد تجاری دارد که به صورت پراکنده در ۲ طبقه تجاری قرار گرفته‌اند.

این واحدها به علت برخورداری از تنوع بالایی که دارند، در آن‌ها می‌توانید انواع و اقسام اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. در این پاساژ، واحدهایی وجود دارند که کالاهای برند را عرضه می‌کنند و برای علاقه مندان به محصولات برند بهترین گزینه به حساب می‌آیند. این مرکز خرید تا هتل پالاس تنها ۲/۱ کیلومتر فاصله دارد و شما با خودرو شخصی خود می‌توانید در ۵ دقیقه به آن برسید و یا اینکه ۱۵ دقیقه پیاده روی کنید.

مرکز خرید پردیس ۱ کیش
مرکز خرید پردیس ۱ کیش

مرکز خرید پردیس ۲ کیش

از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش می‌توان به مرکز خرید پردیس ۲ کیش اشاره کرد. این مرکز خرید چند سال بعد به عنوان دومین مرکز خرید پردیس احداث شد. این مرکز خرید به شعبه ۱ به وسیله یک تونل متصل شده است و شما عزیزان می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودتان را به این پاساژ لوکس برسانید.

این مرکز خرید نیز به علت وسعت بسیار زیادی که دارد، دارای علاقمندان زیادی است و به عنوان یکی از برترین مراکز خرید این شهر شناخته می‌شود. در این پاساژ می‌توانید تنوع بالایی از اجناس و کالاهای لوکس و زیبا را ببینید.

کالاهای این پاساژ به قدری زیبا و منحصر به فرد هستند که هرگز کسی از آن‌جا دست خالی بیرون نخواهد آمد؛ بنابراین اگر اهل خرید از فروشگاه‌های بزرگ و معروف هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از این مرکز خرید لوکس و زیبا را از دست ندهید.

کالاهای این بازار بسیار متنوع هستند و خریداران قدرت خرید بیشتری دارند. طراحی داخلی و دکوراسیون این مرکز خرید بسیار منحصر به فرد هستند و با وجود درختان نخل و فضای سرسبز زیبای خود توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

این مرکز خرید محبوب تا هتل پالاس کیش فاصله بسیار کمی دارد و درست در کنار بازار پردیس ۱ قرار گرفته است. شما می‌توانید برای دسترسی به این هتل از تاکسی و یا خودرو شخصی خود استفاده کنید. حتی با پیاده روی نیز می‌توانید به این مرکز خرید لوکس بروید.

مرکز خرید پانیذ کیش

بی‌تردید می‌توان گفت مرکز خرید پانیذ جزو یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش است که شما می‌توانید آن را برای خرید وسایل لوکس و جذاب انتخاب کنید. اگر می‌خواهید که از هتل پالاس کیش به بازار پانیذ مراجعه کنید، به شما تبریک می‌گوییم؛ چراکه راه بسیار کوتاهی را پیش رو خواهید داشت.

خوب است بدانید که فاصله هتل پالاس تا مرکز خرید پانیذ کیش معادل ۶/۱ کیلومتر است و شما با طی کردن این مسافت کوتاه می‌توانید با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به این مرکز خرید لوکس برسانید.

مرکز خرید پانیذ در نزدیکی میدان پردیس کیش قرار گرفته است و نمایی شیشه‌ای و بسیار جذاب دارد که از دورترین فاصله نیز می‌توانید آن را مشاهده کنید. این مرکز خرید نه تنها مکانی برای خرید کردن است بلکه یک جاذبه گردشگری نیز به شمار می‌آید که شما با تماشای آن حیرت زده خواهید شد.

این مرکز خرید زیبا جزو یکی از گران‌ترین مراکز خرید کیش است که دو طبقه مجزا و منحصر به فرد دارد که در آن ۲۰۸ واحد تجاری لوکس و زیبا به همراه واحدهای خدماتی مانند کافی شاپ و رستوران وجود دارد. بازار پانیذ جزو آن دسته از مراکز خرید کیش است که به دلیل قیمت مناسب و قدمت بالایی که دارد، در میان شهروندان نیز از شهرت بالایی برخوردار است.

مرکز خرید پانیذ کیش
مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید زیتون کیش

این مرکز خرید لوکس و زیبا با معماری شیک و جمع و جور و دکوراسیون منحصر به فرد خود، در میان مراکز خرید کیش مانند یک الماس می‌درخشد. بیرون این مرکز خرید با استفاده از خطوط مورب و هندسی طراحی شده است و داخل آن را نیز نیم طبقه‌های شیک و جذاب متمایز می‌کنند. به طور کلی از بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش می‌توان به مرکز خرید زیتون کیش اشاره کرد.

در این مرکز خرید معروف حدود ۱۰۸ مغازه زیبا و دیدنی وجود دارد که در آن‌ها کالاها و اجناس بسیار متنوع و لوکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. از این رو می‌توان گفت استقبال ویژه گردشگران از این مرکز خرید، بی‌دلیل نیست.

مرکز خرید زیتون کیش در قسمت شرقی کیش که یکی از شلوغ‌ترین قسمت‌های جزیره کیش به شمار می‌رود، قرار گرفته است و تا هتل پالاس کیش نیز فاصله بسیار اندکی دارد.

این بازار لوکس در انتهای بلوار رودکی و بلوار ساحل قرار دارد و شما تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به این مکان بروید. شما می‌توانید با رزرو هتل پالاس کیش، خیلی راحت و آسان خود را به این مرکز خرید مهم برسانید.

مرکز خرید زیتون کیش
مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس نیز یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش است که در آخرین بخش مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. این مرکز خرید وسیع، مزایا و امکانات بسیار متعددی را در خود جای داده است و به همین دلیل شهرت و معروفیت بالایی دارد.

یکی از دلایل اصلی که موجب محبوبیت این مرکز خرید شده است، مربوط به گل و گیاهان زیبا، طراحی شیک و منحصر به فرد و… می‌شود. علاوه بر این مورد، این مرکز خرید لوکس ۳۲۵ غرقه متنوع با اجناس و کالاهای زیبا دارد.

این بازار در مقایسه با مراکز خریدی که پیش‌تر معرفی کردیم، از هتل پالاس دورتر بوده و مسافت ما بین آن‌ها معادل با ۷/۲ کیلومتر است. البته توجه داشته باشید که با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل پالاس می‌توانید به این مرکز خرید بروید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های هتل، به رزرو هتل پالاس کیش بپردازید.

جمع‌بندی

کیش به عنوان یکی از جزایر خوش آب و هوا و گردشگری ایران شناخته می‌شود. این جزیره را می‌توان یکی از برترین عرضه کنندگان کالاها و اجناس لوکس و زیبا دانست. در جزیره زیبای کیش مراکز خرید بسیار متعددی قرار گرفته‌اند که تجربه یک خرید لذت بخش و به یادماندنی را فراهم می‌آورند.

هتل پالاس کیش به‌عنوان یکی از برترین هتل‌ های کیش شناخته می‌شود و مراکز خرید معروف نیز در نزدیکی آن قرار دارند. در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش پرداختیم.

سوالات متداول

۱. قیمت اجناس مراکز خرید نزدیک به هتل پالاس کیش چقدر است؟

مراکز خرید نزدیک به هتل پالاس کیش متنوع هستند و به همین علت کالاهای متنوعی را نیز ارائه می‌دهند که قیمت هر یک از آن‌ها نیز متغیر است.

۲. در مراکز خرید نزدیک به هتل پالاس کیش چه اجناسی عرضه می‌شوند؟

در این مراکز خرید هر نوع کالا و اجناس را اعم از پوشاک، جواهرات، عطر، ساعت و… را می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

۳. چرا باید هتل پالاس کیش را انتخاب کنیم؟

چرا که این هتل از بهترین موقعیت جغرافیایی برخوردار است و تا مراکز خرید مهم جزیره کیش فاصله بسیار کمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل امیر کبیر با هتل داریوش کیش

پنج‌شنبه 5 مهر 1403
هتل امیر کبیر و هتل داریوش کیش از جمله بهترین هتل‌ های ۵ ستاره در کیش هستند که به بهترین […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس