بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم

اینکه تصمیم بگیریم چه راهی را برای سفر به قشم انتخاب کنیم یک کار کاملا سلیقه‌ای بوده و هر شخصی بر اساس حس و حال خود و علاقه و شرایط مالی‌اش، یک راه مناسب برای سفر به قشم را انتخاب می‌کند. اگر شما نیز قصد سفر دارید و کم هزینه بودن آن برایتان اهمیت دارد، با ما در این مقاله از سایت های هتل همراه شوید چرا که قصد داریم در مورد بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم

معرفی بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم

باتوجه به اینکه مسیرهای متعددی نظیر قطار، اتوبوس، هواپیما و خودروی شخصی وجود دارد که می‌توان از طریق آن‌ها به قشم سفر کرد، انتخاب بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم چندان دشوار نخواهد بود. فقط کافیست شما هدف خود را از سفر کردن مشخص کنید و یکی از این راه‌ها را انتخاب نمایید. در ادامه راه‌های دسترسی به قشم را معرفی می‌کنیم تا یک راه مناسب و مقرون به‌صرفه را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید.

سفر به قشم با خودروی شخصی

از بین تمام راه‌های سفر به قشم، سفر با خودروی شخصی در مقایسه با سایر راه‌ها هزینه کمتری دارد. اگر به رانندگی علاقه‌مند هستید و مسافت طولانی موجب خستگی شما نمی‌شود، سفر با ماشین خودتان بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم خواهد بود. برای سفر با خودروی شخصی به قشم از راه‌های متعددی امکان‌پذیر است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • انتقال ماشین با لندیگراف به قشم: لندیگراف، شناورهای دریایی هستند که در سفر به قشم برای انتقال مسافرین با خودروهایشان استفاده می‌شوند. برای حمل خودرو با این شناورها باید از بندرعباس به بندر پل رفته و خودروی خود را به لندیگراف بسپارید. این شناورها شما و خودرویتان را به بندر لافت در جزیره قشم خواهند رساند.
  • سفر تا بندرعباس با ماشین شخصی: یک راه راحت و بی دردسر برای سفری ارزان به قشم این است که در یکی از پارکینگ‌های بندرعباس خودروی خود را پارک کرده و از اتوبوس‌های دریایی اسکله شهید حقانی برای رسیدن به قشم استفاده کنید.
  • سفر با ماشین شخصی و قطار: یک روش دیگر برای سفر با ماشین شخصی به قشم این است که شما یک بلیط قطار تهیه کرده و ماشین خود را به قطار بسپارید تا آندرا به بندرعباس برساند. این راه تنها برای ماشین‌هایی که داری ارتفاع و عرض کم هستند امکان‌پذیر است. پس از رسیدن ماشین به پبندرعباس در پارکینگ نگهداری می‌شود تا به شما تحویل داده شود.
سفر به قشم با خودروی شخصی

2- سفر به قشم با کشتی

سفر با کشتی از بندرعباس به قشم نیز بهترین و ارزان ترین راه سفر به قشم برای علاقه‌مندان به سفرهای دریایی محسوب می‌شود. اگر سفر دریایی برایتان جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم این سفر جالب و خاص را برای دسترسی به قشم استفاده کنید. بنادر شهید باهنر، شهید حقانی و بندر پل مسیرهایی هستند که شما را از بندرعباس به قشم می‌رسانند.

سفر به قشم با اتوبوس

بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم را می‌توانید با اتوبوس تجربه کنید. البته این روش با وجود مقرون‌به‌صرفه بودن چندان راحت نیست چرا که با اتوبوس تا قشم نمی‌توان رفت و پس از رسیدن به بندرعباس باید توسط اتوبوس‌های دریایی از اسکله شهید حقانی به قشم بروید. در مسیر بوشهر یا فارس به سمت قشم، اتوبوس‌ها در بندر پل و درگهان قشم توقف می‌کنند.

سفر به قشم با اتوبوس

4- سفر به قشم با قطار

اگر امنیت و آرامش در سفر برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است سفر با قطار را برای رسیدن به قشم انتخاب کنید. این راه علاوه بر اینکه امنیت بیشتری برای مسافرین تامین می‌کند، مخصوصا کسانیکه کودک و سالمند همراه خود دارند، از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌های سفر به قشم محسوب می‌شود. در سفر با قطار پس از عبور از مسیرهای زیبای پرپیچ‌وخم، به بندرعباس خواهید رسید و سپس از این شهر به اسکله شهید حقانی رفته و توسط اتوبوس دریایی پس از طی 50 دقیقه مسیر دریایی به قشم خواهید رسید.

5- سفر با هواپیما به قشم

درست است که سفر با هواپیما به قشم نسبت به سایر روش‌ها از هزینه بیشتری برخوردار است ولی راحت‌ترین و سریع‌ترین را سفر به این جزیره محسوب می‌شود. البته شما می‌توانید با توجه به کلاس و تاریخ پرواز و همچنین انتخاب شرکت هواپیمایی مناسب، از هزینه‌های سفر هوایی بکاهید تا این سفر نیز به‌عنوان بهترین و ارزان ترین راه سفر به قشم برایتان باشد.

این سفر برای افرادی مناسب است که از نظر بودجه محدودیتی ندارند و می‌خواهند سریع‌تر به جزیره قشم برسند. دو راه برای سفر با هواپیما به قشم وجود دارد، یک راه شما را مستقیم به جزیره می‌رساند ولی راه دوم، مقصد هواپیما بندرعباس بوده و سپس از آنجا از اسکله شهید حقانی می‌توانید به قشم بروید.

سفر با هواپیما به قشم

سفر با تور به قشم

اگر تمایل دارید بدانید بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم کدام روش است، باید بگوییم که تور سفر به قشم یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. سفر با تور مناسب افرادی است که مشخص شدن محل اقامت و بلیطشان قبل از سفر برایشان اهمیت زیادی دارد. سفر با تور این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که به جای دغدغه خرید بلیط و پیدا کردن محل اقامت، در جزیره به گشت و گذار بپردازید و از سفر راحت و ارزان خود لذت ببرید.

رزرو ارزان هتل های قشم

فرقی نمی‌کند شما با قطار به جزیره قشم سفر کرده باشید یا با هواپیما، در هر صورت شما برای اقامت چند روزه در این جزیره لازم است یک مکان اقامتی مناسب را انتخاب کنید.  اگر برای اقامت در هتل‌ های قشم، اولویت‌تان امکانات هتل است، باید از هتل‌های پنج و چهار ستاره انتخاب کنید. اما اگر بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم را می‌خواهید تجربه کنید، اقامت در هتل‌های دو و سه ستاره بهترین گزینه خواهد بود.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز از مکان‌هایی هستند که می‌توانند سفری ارزان را برای شما رقم بزنند. چرا که برعکس هتل‌های چندستاره، باوجود برخورداری از امکانات کافی، هزینه کمتری را از مسافرین دریافت می‌کنند. شما می‌توانید برای رزرو بهترین هتل های قشم به سایت های هتل مراجعه کرده و در زمان کمی از خدمات رزرو آنلاین این آژانس گردشگری بهره‌مند شوید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی شده بهترین و ‌ارزان ترین راه سفر به قشم معرفی شود تا شما برای سفر به این جزیره متحمل پرداخت هزینه زیادی نشوید. مسیرها و راه‌های رسیدن به قشم از طریق سفر با خودروی شخصی، قطار، اتوبوس، هواپیما و تور مسافرتی امکان‌پذیر بوده و شما بر اساس علاقه و سلیقه خود و همچنین میزان بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که هزینه سفر به قشم را کاهش می‌دهد، انتخاب یک مکان اقامتی به‌صرفه و اقتصادی است که در ازای ارائه امکانات کافی، هزینه کمی دریافت کند. برای رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب و به‌صرفه، آژانس گردشگری های هتل با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات رزرو هتل، بلیط هواپیما و برگزاری تورهای مسافرتی، بهترین مجموعه محسوب می‌شود.

سوالات متداول

بهترین و ارزان ترین راه سفر به قشم کدام است؟

سفر با خودروی شخصی و اتوبوس با وجود زمان‌بر بودن، ارزان‌ترین راه‌های سفر به قشم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تنگه کریان قشم، شگفتی طبیعت در قلب جزیره

سه‌شنبه 3 مهر 1403
تنگه کریان قشم که آن را با نام تنگه کریان دولاب نیز می‌شناسیم، یک نمونه بکر و بسیار عالی از […]
تنگه کریان قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس