بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

هتل‌ های تهران از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برخوردار هستند و می‌توانند میزبانی عالی برای مسافران و گردشگران از سراسر جهان باشند. این هتل‌ ها اتاق‌ هایی مجهز و با امکانات مدرن را در طول سال ارائه می‌دهند. با وجود تنوع هتل‌ها در تهران، گردشگران در مورد رزرو هتل دیگر نگران نیستند و می توانند با اطمینان سفر خود را برنامه‌ریزی کنند. در صورتی که سفر به پایتخت ایران را در برنامه سفر خود گنجانده‌ اید و به دنبال بهترین هتل‌ های تهران با امکانات برتر هستید، ارائه اطلاعات دقیق درباره بهترین هتل های تهران از نظر مسافران می‌تواند برایتان مفید باشد.

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران از نوع 5 ستاره

تهران به عنوان پایتخت ایران همواره پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور است و همین مسئله باعث شده تا هتل‌های زیادی در آن احداث شوند. بهترین هتل های 5 ستاره تهران از نظر مسافران عبارتند از:

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد تهران، به عنوان یکی از گران‌ قیمت و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر خدمات و اقامتی شیک و استاندارد را به مسافران خود ارائه می‌نماید. این هتل شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی فوق‌العاده و اتاق‌های مجهز و راحت است که تمام انتظارات گردشگران را از یک هتل پنج ستاره برآورده می‌کند.

هتل اسپیناس از سال 1389 به عنوان اولین و بهترین هتل تهران 5 ستاره پس از انقلاب در تهران شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در پایتخت محسوب می‌شود.

  • نقاط قوت هتل: اتاق‌ های هتل اسپیناس با امکانات رفاهی مدرن و طراحی زیبا- دو رستوران با نام‌های مانداک و بلوار 126
  • تلفن: 02175675
  • آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود
هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر واقع شده و با امکانات و خدمات فراوان که به سطح یک هتل پنج ستاره می‌رسد، انتظار می‌رود خدمات خود را در سطح بسیار عالی و حرفه‌ای ارائه دهد. این هتل که یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران ارائه دهنده امکانات متنوعی از جمله اینترنت پرسرعت نامحدود، سرویس ۲۴ ساعته، خودپرداز، صرافی، آرایشگاه مردانه، بیزینس سنتر، مرکز خرید سوغاتی و دیگر امکانات است. داشتن دو زمین تنیس مسقف در ابعاد مناسب حدود ۲۰ در ۴۰ مترمربع، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل استقلال به حساب می‌آید.

  • نقاط قوت هتل: فراهم آوردن فضاهای مناسب برای هرگونه گردهمایی خانوادگی یا مراسم رسمی – رستوران‌های زیبا و مدرن با طراحی خاص و منحصربه فرد- رنج قیمتی متوسط
  • تلفن: 021 2266 0011
  • آدرس هتل استقلال تهران: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران واقع در تقاطع بزرگراه‌ چمران و یادگار امام ، به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران با دکوراسیون و معماری باشکوه، امکانات و خدمات عالی، جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری دارد. این هتل، با تعداد ۴۷۵ اتاق و سوئیت متنوع، به افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای امکان انتخاب مناسب را ارائه می‌دهد.

این هتل، با داشتن ۸ سالن چند منظوره برای مراسم‌های مختلف از جمله عروسی، جشن، نشست‌های خبری و دیپلماتیک، به گزینه‌ی ایده‌آلی برای جشن‌ها و مراسم مختلف تبدیل شده است.

  • نقاط قوت هتل پارسیان آزادی: دسترسی آسانی به نقاط مهم شهر- رنج قیمتی متوسط
  • تلفن: 29112 021
  • آدرس هتل پارسیان آزادی تهران:  بزرگراه چمران و تقاطع اوین
هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا تهران با موقعیت منحصر به فرد در منطقه عباس‌آباد تهران، یکی از هتل‌های لوکس با معماری شیک و مدرن به حساب می آید که انتظارات شما را از یک هتل پنج ستاره به بهترین نحو برآورده می‌کند. این هتل که از رنج قیمتی بالایی نیز برخوردار است، با اتاق‌های مجلل، امکانات متنوع، کافه‌تریا، رستوران و سالن‌های همایش و پذیرایی گزینه‌ای جذاب برای مسافران و گردشگران به حساب می‌آید.

فراهم کردن امکانات مناسب برای برگزاری جلسات و قرارها در هتل پرشین پلازا، این مکان را به انتخاب اول بسیاری از مسافران کاری و گردشگران تبدیل کرده است.

  • نقاط قوت هتل پرشین پلازا: دسترسی به شرکت‌ها و ادارات و مرکز شهر
  • تلفن: 0218602813
  • آدرس هتل پرشین پلازا: سهروردی شمالی، پایینتر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42

هتل هما تهران

هتل هما تهران یکی از بهترین هتل های تهران با قیمت بالا به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره با معماری مدرن و دید به چشم انداز زیبای پایتخت، رشته کوه‌های البرز و باغ‌های زیبای خود، جذابیت خاصی برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

این هتل همچنین امکانات بی‌نظیری از جمله رستوران‌های معراج، ایتالیایی پیکاسو، گلستان، سالن‌های همایش، مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، کافی‌شاپ 24 ساعته، خدمات بانکی، مرکز خرید، خدمات رزرو حمل و نقل هوایی، بیزینس روم و حتی آرایشگاه را ارائه می‌دهد.

  • نقاط قوت هتل هما تهران: دسترسی آسان به اماکن دیدنی، مراکز اقتصادی و سیاسی پایتخت
  • تلفن: 02188773021
  • آدرس هتل هما تهران: میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی
هتل هما تهران

هتل ویستریا

هتل ویستریا لاکچری ترین هتل تهران در خیابان دربند منطقه تجریش تهران واقع شده و از موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی بسیار خوب برخوردار است. این هتل با طراحی و امکانات مجلل در سال 1398 به فعالیت خود آغاز کرده و به یکی از بهترین هتل‌ های نوساز تهران تبدیل شده است.

 این هتل لوکس و لاکچری که از رنج قیمتی بالایی نیز برخوردار است، رضایت افرادی که به دنبال انتخاب‌های لوکس و تجربه‌ای لذت‌بخش در مرکز تهران هستند را برآورده می‌سازد. با امکانات رفاهی کامل، هتل ویستریا تهران تجربه‌ای لاکچری و خاطره‌ای فراموش‌ناپذیر در پایتخت ارائه می‌دهد.

  • نقاط قوت هتل ویستریا: در اختیار داشتن پرسنل مجرب و آموزش‌ دیده
  • تلفن: 02172081000
  • آدرس هتل ویستریا تهران: تجریش،دربند،خیابان احمدی زمانی، پلاک1

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران واقع شده در خیابان فاطمی به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران شناخته شده است.  این هتل از نوع زنجیره‌ای و 5 ستاره است و شعبه‌های آن را می توانید در شهرهای سرعین، کرمانشاه، کندوان، چابهار و تهران بیابید. با داشتن استخر روباز زیبا و سرو صبحانه رایگان، هتل لاله تهران اقامتی راحت و امن را برای مهمانانش فراهم می‌کند و پارکینگ رایگان نیز برای مسافرانی که با خودرو به تهران می‌آیند، قابل استفاده است.

  • نقاط قوت هتل لاله: طبخ غذاهای مدیترانه در رستوران با منوی متنوع- دسترسی به ادارات و مراکز تجاری- دسترسی به مرکز شهر
  • تلفن: 02188773021
  • آدرس هتل لاله تهران: خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب، بین خیابان کارگر و میدان فاطمی

هتل آتانا تهران

هتل آتانا با عنوان چهار ستاره از هتل های تازه تاسیس به حساب می‌آید و در قلب شهر تهران واقع شده است. این هتل با امکاناتی که دارد، به عنوان یکی از مقاصد محبوب توریستان و مسافران شناخته می‌شود.

هتل آتانا دارای یک مجموعه ورزشی کامل شامل سالن‌های ورزشی و بدنسازی، استخر، سونا، سالن‌های ماساژ و حمام ترکی است که به مهمانان امکاناتی راحت و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. رستوران نگین هتل آتانا در طبقه اول، انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد، تا بتوانند از تجربه‌ی یک مهمانی لذت بخش و خاطره‌ای خوب در این هتل لوکس و زیبا بهره‌مند شوند.

  • نقاط قوت هتل آتانا تهران: دسترسی آسان به خیابان ولیعصر- رنج قیمتی متوسط
  • تلفن: 02141912000
  • آدرس هتل آتانا تهران: خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی، پلاک 401
هتل آتانا تهران

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران واقع شده در خیابان ولیعصر به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران در قلب پایتخت واقع شده است. این هتل که عنوان 4 ستاره را با خود حمل می‌کند، چندین واحد اقامتی را با امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن و با کیفیت برای پذیرایی از مهمانان خود دارد.

 هتل امکانات زیادی ارائه می‌دهد که از جمله آن ها می توان به استخر، سونا، سالن‌های همایش، اینترنت در لابی، رستوران با منوی متنوع، سفره خانه سنتی با موسیقی زنده، آژانس هواپیمایی، فروشگاه و غیره اشاره کرد.

  • نقاط قوت هتل بزرگ تهران: دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی و نقاط تجاری و اداری- رنج قیمتی متوسط
  • تلفن: 02181000
  • آدرس هتل بزرگ تهران: تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مطهری

هتل اوین

هتل اوین، یکی از زیباترین هتل‌های 4 ستاره ایران با رنج قیمتی بالا در منطقه‌ای خوش‌آب و هوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده است. موقعیت مکانی استراتژیک این هتل به مهمانان فرصت دسترسی آسان به فرودگاه، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را می‌دهد.

هتل اوین تهران دارای 150 واحد اتاق است که شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره و سوئیت‌های مجلل است. این اتاق‌ها با امکاناتی همچون تهویه مطبوع، کانال‌های تلویزیونی و ماهواره، حمام، اینترنت، سرویس 24 ساعته اتاق و امکانات دیگر مجهز شده‌اند.

اکثر اتاق‌ها دارای بالکنی زیبا و کوچک هستند که مهمانان می‌توانند از چشم‌انداز زیبای فضای سبز هتل لذت ببرند. همچنین، هتل اوین امکاناتی همچون فروشگاه‌های لباس، صنایع دستی، کتاب، عکاسی و دیگر امکانات را برای راحتی و سرگرمی مهمانانش فراهم کرده است.

  • نقاط قوت هتل اوین تهران: دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی
  • تلفن: 02127400
  • آدرس هتل اوین تهران: تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام
هتل اوین

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران از نوع 4 ستاره

هتل‌های 4 ستاره از نظر کیفیت خدمات مورد قبول بسیاری از گردشگران هستند و اغلب رنج قیمتی متوسطی دارند. در ادامه بهترین هتل های 4 ستاره تهران از نظر مسافران را برایتان لیست می‌کنیم.

هتل آتانا تهران

این مجموعه در خیابان طالقانی و در نزدیکی موزه فرش و پارک لاله قرار گرفته و با میدان ولیعصر فاصله کمی دارد. اگر می‌خواهید در مرکز شهر تهران اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل آتانا تهران با امکانات عالی را رزرو کنید. قیمت این هتل از 4495000 تومان شروع می‌شود و از نظر مسافران با توجه به کیفیت این هتل، قیمت مناسبی است.

از امکانات این مجموعه می‌توان به تهویه هوای مطبوع، تلویزیون اینترنتی، مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، جکوزی، تاکسی شبانه روزی و … اشاره کرد.

  • نقاط قوت هتل آتانا تهران: قیمت متوسط – دسترسی آسان به میدان ولیعصر و موزه فرش
  • تلفن: 02141912000
  • آدرس هتل آتانا تهران: خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۴۰۱

هتل بزرگ 2 تهران

این مجموعه در خیابان نجات الهی واقع شده و از مراکز نزدیک به آن می‌توان به کلیسای سرکیس مقدس اشاره کرد. داشتن قیمت متوسط، وجود دو کافی شاپ و یک رستوران اختصاصی، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی را نیز می‌توان از نقاط قوت هتل بزرگ 2 تهران نام برد. برخی از امکانات این هتل شامل اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز مطالعه، تلفن و … می‌شود.

  • نقاط قوت هتل بزرگ 2 تهران: داشتن دو کافی شاپ فعال با منوی غذای عالی، دسترسی آسان به مترو- قیمت مناسب
  • تلفن: 0211685
  • آدرس هتل بزرگ 2 تهران: خیابان نجات الهی، سپند شرقی شماره ۲۸

هتل رمیس تهران

یکی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران، هتل رمیس (ایبیس سابق) است که در طراحی آن از استانداردهای بین‌المللی استفاده شده و امکانات خوبی دارد. این مجموعه در نزدیکی فرودگاه امام و در کیلومتر 30 اتوبان تهران به قم واقع شده است.

دور بودن از مرکز شهر به عنوان یک عیب برخی از مسافرین قید کرده‌اند. داشتن اتاق‌هایی که می‌توان آنها را 10 ساعته رزرو کرد، به عقیده برخی بسیار مناسب است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، جکوزی و سونا رایگان برای مهمان، کافی شاپ اختصاصی، عایق صوتی بودن دیوارها، سالن بدنسازی و بیلیارد و … اشاره کرد.

  • نقاط قوت هتل رمیس تهران: ساخت هتل با استانداردهای بین‌المللی، نزدیکی به فرودگاه، تنوع اتاق
  • تلفن: 55647900
  • آدرس هتل رمیس تهران: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه امام

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران از نوع 3 ستاره

افرادی که قصد اقامت طولانی در تهران را دارند، می‌توانند برای کاهش هزینه‌ های سفر از خدمات هتل‌ های 3 ستاره تهران بهره‌مند شوند. در تهران در جاهای مختلفی از شهر این نوع از اقامتگاه‌ها وجود دارند که هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه خود انتخاب شایسته‌ای داشته باشد. در ادامه بهترین هتل‌های 3 ستاره از نظر مردم را برای شما معرفی می‌کنیم.

هتل آماتیس تهران

این هتل در خیابان طالقانی واقع شده و دسترسی مناسبی به ایستگاه متروی طالقانی دارد. برای بازدید از موزه جواهرات ملی ایران و کلیسای سرکیس مقدس فاصله بسیار کمی را باید از این مجموعه پیاده‌روی کنید.  قیمت این هتل از 3000000 تومان شروع می‌شود و امکانات زیر را به گردشگران ارائه می‌دهد. آسانسور، اینترنت رایگان، دستگاه چای ساز، تلویزیون و … از جمله امکانات این مجموعه محسوب می‌شود.

  • نقاط قوت هتل آماتیس تهران: نزدیکی به ایستگاه مترو، قیمت متوسط به پایین، کادر اجرایی مجرب
  • تلفن: 021 8886 3472
  • آدرس هتل آماتیس تهران:  خیابان طالقانی، مقابل اتاق بازرگانی، پلاک ۲۶۲

نکته مهم این است که این هتل در محدوده ترافیک قرار دارد و فاقد پارکینگ است. همین مسئله از نظر کاربران یک عیب مهم تلقی شده و باید مسافرین آن را در نظر داشته باشند.

هتل آماتیس تهران

هتل ورنوس تهران

این هتل 3 ستاره در بلوار ولیعصر واقع شده و دسترسی مناسبی به موزه هنرهای معاصر، مراکز درمانی و بازار کامپیوتر دارد. تنوع اتاق‌ها و قیمت مناسب از جمله مواردی است که کاربران به آن امتیاز مثبت داده‌اند. از امکانات این هتل می‌توان پاور سوئیچ، سیستم اطفا حریق، آباژور، حمام، رستوران سنتی، کافی شاپ و … را نام برد.

  • نقاط قوت هتل ورنوس تهران: دسترسی آسان به بازار کامپیوتر و ایستگاه مترو، قیمت متوسط به پایین
  • تلفن: 021 8895 1151
  • آدرس هتل ورنوس تهران: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از بیمارستان ساسان، نبش خیابان ورنوس، پلاک ۱

هتل اسکان تهران

این مجموعه در ابتدا کار خود را با نام هتل فرصت آغاز کرد و پس از بازسازی نام “هتل اسکان” بر روی آن قرار گرفت. این هتل در قلب شهر تهران یعنی خیابان انقلاب واقع شده و دسترسی مناسبی به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دارد. شروع قیمت این هتل از 2350000 تومان بوده و برای اقامت چند روزه گزینه بسیار مناسبی از نظر مسافران است. اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، چیلر، کافی شاپ، صبحانه رایگان و … از جمله مزایای اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

  • نقاط قوت هتل اسکان تهران: قیمت مناسب، موقعیت عالی در مرکز شهر، دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریح
  • تلفن: 021 – 88836775
  • آدرس هتل اسکان تهران: خیابان انقلاب، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، پلاک ۲۹

جمع‌بندی

هتل‌های زیادی در تهران احداث شده‌‌اند که این مسئله ممکن است انتخاب را برای بسیاری از افراد سخت سازد. در این مقاله بهترین هتل های تهران از نظر مسافران را معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید یکی از بهترین‌ها را انتخاب کرده و اقامتی خوش را تجربه کنید. همچنین می توانید بهترین هتل های تهران را با تضمین مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از وبسایت های هتل رزرو نمایید.

سوالات متداول

چند مورد از بهترین هتل های تهران از نظر کاربران؟

هتل اسپیناس پالاس- هتل پارسیان آزادی- هتل ویستریا- هتل هما- هتل بزرگ تهران

آیا امکان رزرو هتل قبل از رفتن به تهران امکان پذیر است؟

با مراجعه به قسمت رزرو هتل مجموعه های هتل، در کمترین مدت زمان ممکن و با نازل ترین قیمت، قادر به سفارش هتل میباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موزه موسیقی شیراز: روایت آواها و نواها

چهارشنبه 11 مهر 1403
یکی از شهرهای ایران که دارای جاذبه‌های گردشگری زیبا و بی‌نظیر است، شهر شیراز است. شیراز در کنار طبیعت بکر […]
هتل ‌های اطراف موزه موسیقی شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس