کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

محبوب ترین تفریحات زمستانی در مشهد

در زمستان، کوه های پوشیده از برف تا جنگل های خشکیده که شاخ و برگ آن درهم آمیخته و سفید شده اند زیبایی دلچسبی را به همراه دارند. مشهد مقدس به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی که دارد در هر فصل سال جاذبه های گردشگری اش لباسی جدبد به تن کرده و زیبایی خودش را  بیش از پیش به نمایش می گذارد. شاید همه مسافران عزیز تنها به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر زیبا و معنوی سفر کرده باشند اما به دلیل وجود اماکن گردشگری ، مراکز خرید، موزه های فرهنگی و تاریخی ، جاذبه های گردشگری طبیعی و … توانسته فراتر از یک بعد معنوی مورد استقبال مسافران عزیز قرار گیرد. در این مقاله از وبسایت “های هتل” به معرفی بهترین تفریحات زمستانی در مشهد می پردازیم.

فصل زمستان به دلیل سردی و برودت هوا شرایط برای سپری نمودن اوقات فراغت در مکان های طبیعی دشوار تر می باشد و افراد تمایل کمتری برای سفر به نواحی شمال کشور دارند با این وجود از آنجا که همه ما عاشق گشت و گذار هستیم این فرصت را غنیمت شمرده و به تفریحات زمستانی مانند پیست اسکی، پارک های بازی سرپوشیده، موزه ها های تاریخی و فرهنگی و … روی می آوریم .

تفریحات زمستانی در مشهد

حرم مطهر امام رضا

اولین و آرامش بخش ترین مکانی که در مشهد توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می نماید حرم امام رضا(ع) می باشد. حرم امام رضا(ع) از مهم ترین بناهای تاریخی و مذهبی ایران در مشهد به شمار می رود که هر سال ۲۰ میلیون زائر از سراسر کشور و جهان برای زیارت اختر تابناک امام هشتم شیعیان به مشهد مقدس سفر می کنند. این مکان تاریخی ومذهبی  به گفته برخی از منابع، در گذشته روستای کوچکی به نام سناباد در نزدیکی شهر توس بوده که پیکر مطهر آن حضرت در آنجا مدفون شده  و با گذشت زمان و پیشرفت روستا ها، از طرفی گسترش شهرها به مشهد کنونی معروف شده است . این مکان معنوی و روحانی شامل گنبد طلایی، صحن، رواق، ایوان، گلدسته و … می باشد. معمولا زائرین عزیزبرای دسترسی آسان و سریع به حرم امام رضا تمایل دارند در نزدیکی جوار آن حضرت اقامت داشته باشند.

پیست پاتیناژ پدیده

یکی هیجان انگیز ترین تفریحات در مشهد اسکی روی یخ می باشد پیست پاتیناژ پدیده در مشهد یکی ار منحصر بفرد ترین و بزرگترین پیست اسکی یخ در شهر پدیده شاندیز می باشد. این تفریح هیجان انگیز معمولا در کشور های سردسیر می باشد. این پیست توسط یک شرکت معتبر هلندی طراحی شده است و جز بزرگترین پیست سرپوشیده اسکیت روی یخ خاورمیانه با ابعاد هزار و ششصد متر می باشد. اسکیت روی یخ که با کفش های مخصوص روی یخ انجام می شود نیاز به مهارت هایی ازجمله حفظ تعادل داردد.

سایر اطلاعات

  • مدت زمان استفاده 15 دقیقه می باشد.
  • شرایط استفاده برای افراد بالای 3 سال و دختران زیر 9 سال امکان پذیر می باشد.
  • کفش و تمامی تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده بصورت رایگان می باشد.
  • آدرس: شاندیز، شهر رویایی پدیده شاندیز، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی

مطالب مرتبط: بهترین پیست اسکی شرق ایران ( پیست شیرباد مشهد)

هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارم مشهد از تفریحات زمستانی در مشهد

هلیوم پارک مشهد، اولین پارک پرشی ایران می باشد. این پارک محیط بسیار مناسب بران جوانان و نوجوانان می باشد و تنها مکانی است که می توانید اوج هیجان را تجربه نمایید. این مجموعه شامل قسمت های مختلف می باشد که جز بهترین تفریحات زمستانی در مشهد می باشد. کلاس های آموزشی که در تابستان این مجموعه برگزار می نماید گزینه ای بسیار مناسب برای سپری نمودن اوقات لذت بخش فرزندان دلبندتان می باشد. که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • منطقه ساحلی
  • محیط آموزشی برای بازی ترامپولین
  • صخره نوردی
  • محیط جداگانه برای بازی خانم ها و آقایان
  • بدون محدودیت سنی

آموزش ترامپولین که جز مهارت های بسیار عالی برای کودکان می باشد و سبب ایجاد هماهنگی و کنترل بین اعضا و عضلات بدن می باشد.این مجموعه بدون محدودیت سنی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. توصیه می کنیم چناچه به مشهد مقدس سفر کرده اید حتما به این مجموعه هیجان انگیز و لذت بخش مراجعه نمایید تا تجربه متفاوت از اوج هیجان را داشته باشد.

آدرس: آخراسان رضوی ، مشهد مقدس ، بلوار جانباز ، بین جانباز ۵ و ۷ طبقه ۴ و ۵ برج تجاری هلیوم پارک ورودی افراد از جانباز ۵ ورودی پارکینک از جانباز ۱/۵

سایر اطلاعات:

  • هزینه ورودی به این مجموعه برای هر نفر 5000 هزار تومان می باشد.
  • ساعت کاری همه روزه بین 10 صبح الی 10 شب می باشد.
  • این مجموعه در ایام خاص مانند شهادت و یا بعضی تعطیلی های خاص از ارائه خدمات معذور می باشد.

کلوپ سرزمین سلامتی

یکی از مکان هایی که شاید حتی بسیاری از ساکنان مشهدی از وجود آن مطلع نباشند کلوپ سرزمین سلامتی می باشد. این مجموعه جز بهترین تفریحات زمستانی در مشهد مقدس می باشد. این مجموعه‌ VIP  در زیربنایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع  با ظرفیت ۲۰ نفر بصورت همزمان می باشد. این مجموعه مکانی بسیاری آرام بخش و سرشار از انرژی های مثبت می باشد. این مجموعه با ارائه خدماتی مانند اسپا، ماساژ در فضایی بسیار مطلوب و ایده آل سبب آرام‌بخشی ذهن و جسم می شود.

کلوپ سرزمین سلامتی از تفریحات زمستانی در مشهد

این مجموعه دارای سه بخش شامل:

  •  دریاچه طلائی (، حوضچه آب سرد،سونای خشک و بخار حمام سنتی و جکوزی، حمام سنتی)

تصفیه آب حوضچه علاوه بر کلر به وسیله اوزون نیز انجام می شود.

  • طبقه آرامش (اتاق‌های ماساژ، یوگا ، اتاق نشاط یا اکسیژن و…)

از لذت سکوت و آرامش که در این قسمت تجربه خواهید کرد باید بگوییم بسیار احساس دلچسبی را تجربه خواهید نمود. چیدمان بسیار شیک، کافی نت، کتابخانه، تخت و تشک های کاملا استاندارد با نمایی از آکواریوم منحنی از جمله امکاناتی است در این قسمت تجربه خواهید نمود. در این قسمت همچنین خدمات مانند ماساژ صورت و گردن، تمرینات یوگا و … انجام می شود.

  • باغ استوایی (کافی‌شاپ، اتاق جلسه و…)

توصیف زیبایی و نشاط این مجموعه وصف ناپذیر می باشد. این مجموعه پوشیده از گلها . گیاهان استوایی می باشد که تجربه مطلوب و ایده آل برای مراجعه کنندگان عزیز فراهم می آورد. کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سالم و مفید با انجام بازی های فکری و تمرکزی، دسترسی به اینترنت وایرلس (Free-WiFi) با بهره مندی از تبلت های در نظر گرفته شده است. توصیه می کنیم مسافران عزیزی که به مشهد مقدس وارد می شوند حتما برای رفع خستگی راه و چشیدن لذت ناب حتما به این مجموعه مراجعه نمایند

آدرس : مشهد – بلوار هاشمیه – هاشمیه ۳ – پلاک ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با قوم ایرانی تبار، قوم بلوچ

دوشنبه 15 دی 1399
یکی دیگر از اقوام موجود در ایران، قوم بلوچ هستند که در شرق ایران  و در بلوچستان قرار گرفته اند. […]
آشنایی با قوم ایرانی تبار، قوم بلوچ

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس