آیا در مشهد هتل های مناسب معلولان وجود دارد؟

یکی از مهمترین نکاتی که در سفر و انتخاب محل اقامتی برای مسافران حائز اهمیت می باشد، تامین آسایش و رفاه آن ها در محل اقامتی مورد نظرشان خواهد بود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال رزرو هتل در مشهد هستید که خدماتی مناسب برای معلولین در نظر گرفته باشد، مقاله آیا در مشهد هتلی مناسب معلولان وجود دارد؟ به شما در انتخاب و رزرو هتل مشهد کمک خواهد نمود.

هتل در مشهد

امکانات موجود در هتل های مناسب برای معلولین

در هنگام رزرو هتل می بایست به خدماتی که هتل برای افراد با مشکلات حرکتی و معلولین عزیز در نظر گرفته اند، توجه نمایید. برخی از هتل ها با ارائه خدمات ویژه، در راستای هتل های ویژه معلولین در کشور دسته بندی شده اند. در زیر ویژگی هایی که می بایست یک هتل برای رفاه معلولین داشته باشد را معرفی نموده ایم.

  • امکان دسترسی آسان به اتاق ها با ویلچر
  • اتاق های بزرگ و جادار جهت حرکت آسان معلولین با ویلچر
  • مجهز به درب های کشویی به جای درب های کارتی جهت رفت و آمد آسان معلولین
  • توالت فرنگی
  • آسانسور مناسب برای معلولین با ویلچر

علاوه بر امکانات فوق، هتل ها بسته به تعداد ستاره خدمات متنوع تری را به مهمانان، علی الخصوص مهمانان محترم معلول خود عرضه می دارند تا آسایش و رفاه را برای آن ها تامین نمایند. از جمله سیستم های هشدار نوری برای ناشنوایان، قفسه های تعبیه شده در ارتفاع کم و نزدیک به سطح زمین و ساعت زنگدار لرزشی و … از جمله امکانات دیگری می باشد که هتل ها برای معلولین در نظر گرفته اند.

رزرو هتل در مشهد مناسب برای معلولان

هتل های مناسب برای معلولین در مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت مذهبی خود و وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر مسافران و زائرین زیادی به قصد زیارت عازم این شهر مقدس می شوند. از همین رو هتل ها و اقامتگاه های متعددی در این شهر جهت رفاه حال زائران بنا شده است. از بین تمامی هتل های مشهد تعدادی از آن ها  خدماتی نیز مناسب برای معلولین طراحی کرده اند، که عبارت است از؛

رزرو هتلدر مشهد مناسب برای معلولان

در ادامه مقاله آیا در مشهد هتلی مناسب معلولان وجود دارد؟ برای اقامت راحت معلولین در سفر به مشهد دیگر نگران رزرو هتل مورد نظر خود نباشید. های هتل با معرفی هتل های متعدد از جمله هتل های مناسب برای معلولین در مشهد امکان رزرو آنلاین هتل را برای شما مسافرین عزیز فراهم آورده است. با رزرو هتل های نامبرده علاوه بر امکانات بیشمار آن ها، می توانید از فاصله نزدیک آن تا حرم بهره مند شده و به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف شوید و اقامتی به یادماندنی را در مشهد تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ریزورت هتل ها

شنبه 6 شهریور 1400
ریزورت هتل ها اقامتگاه هایی با تجهیزات بالا هستند که وابسته به شرایط جغرافیایی مختلف اسامی متنوعی به خود می […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس