مقایسه اجاره سوئیت در مشهد با رزرو هتل

مشهد یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. رزرو در هتل مشهد نیز این روز ها یکی از دغدغه های اصلی مسافران در سفر به این شهر می باشد. اما مردم شهر مشهد برای زائران و توریست‌های خارجی احترام ویژه‌ای قائل هستند. به همین دلیل است که با تنوع بالای واحدهای اقامتی آماده به خدمت‌رسانی می‌باشند.

اما یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران مقصد مشهد اقامت در نزدیکی حرم مطهر است. اما کدام اقامتگاه بهتر است؟ مسافران همیشه بین انتخاب رزرو هتل یا سوئیت در مشهد مردد می‌مانند. با آژانس مسافرتی “های هتل” همراه باشید تا ببرسی این مسئله بسیار مهم بپردازیم.وجود مبارک امام رضا(ع) و همچنین جاذبه‌های گردشگری این کلان‌شهر بزرگ، مشهد را به اصلی‌ترین قطب زیارتی و سیاحتی کشور بدل کرده است.

Eghamat-Dar_Mashhad

بهترین گزینه اقامت در مشهد

همانطور که گفته شده یکی از پر تکرارترین سوالات مسافران برای اقامت در مشهد، رزرو هتل یا سوئیت در مشهد است. این مسئله کاملا سلیقه‌ای است و هر کدام از این دو گزینه مزایا و معایبی دارند. بهتر است شما با توجه به تعداد افراد، روزهای اقامت، امکانات لازمه و… دقت داشته باشید.

چیزی که اهمیت دارد این است که رزرو در هتل مشهد صرفا هزینه بر و اجاره سوئیت در مشهد صرفا ارزان‌تر نمی‌باشد. زیرا ممکن است با رزرو هتل آپارتمان خوب یا رزرو هتل ارزان مشهد، هزینه کمتری پرداخت کنید.

اما مسئله‌ای که اهمیت دارد این است که در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) انواع سوئیت و هتل موجود است. شما با مراجعه به آژانس‌های معتمد و معتبر چون آژانس گردشگری “های تور” می‌توانید با شرکت در تور مشهد در بهترین و ارزان‌ترین تورها شرکت داشته باشید. در ادامه به مزایا و معایت هتل یا سوئیت در مشهد می‌پردازیم.

ویژگی اجاره سوئیت در مشهد

شما در هنگام انتخاب هتل یا سوئیت در مشهد ابتدا باید با توجه به بازه سفر و همسفریان خود اقدام به تصمیم گیری در رابطه رزرو هتل یا سوئیت در مشهد کنید. اجاره سوئیت را به افرادی توصیه می‌کنیم که خانواده‌ای پر جمعیت دارند و دست جمعی سفر می‌کنند.

منظور از خانواده پر جمعیت، خانواده بیشتر از ۵ نفر است. زیرا رزرو اتاق در اکثر هتل‌ها تا 4 نفر و 4 تختخواب امکان پذیر و برای تعداد بالا هزینه بیشتری نیز وجود دارد. با توجه به هزینه بیشتر می‌توان اقدام به رزرو سوئیتی با هزینه کمتر یا برابر با رزرو اتاق در هتل اقدام نمود و در کنار آن از امکانات خانوادگی سوئیت بهره بود.

علاوه بر این مسافرانی که قصد اقامت طولانی مدت در مشهد را دارند بهتر است، سوئیت اجاره کنند. زیرا اقامت بیش از یک هفته در هتل شامل هزینه‌های بیشتری خواهد شد. در صورتی که اقامت در سوئیت در هر بازه هزینه اضافه‌تری به همراه نخواهد داشت. رزرو سوئیت علاوه بر سفرهای خانوادگی برای سفرهای کاری همراه با همکاران نیز بسیار مناسب است.

سوئیت‌ها تقریبا فضایی مشابه با فضای آپارتمان‌ها دارند. عموما سوئیت‌ها دارای فضای نشیمن، اتاق‌های خواب با حمام مجزا و فضای مناسب برای غذا خوری هستند. سوئیت‌ها بر اساس طراحی می‌توانند دارای امکانات رفاهی بیشتری اعم از پارکینگ مجزا، آشپزخانه‌های مجزا، پاسیو، تراس و باربیکیو باشند.

رزرو سوئیت در مشهد دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به صورت لیست شده در اختیار شما قرار می‌گیرند تا بتوانید به راحتی تصمیم گیری کنید.

مزایای اجاره سوئیت در مشهد

    ۱.امکان تهیه غذای خانگی و باب سلیقه با توجه به امکانات موجود و فضاهای مجزا برای آشپزی

    ۲.بسیار مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت

    ۳.دارای امکانات رفاهی مشابه منازل شخصی

    ۴.قیمت مقرون به صرفه

معایب اجاره سوئیت در مشهد

    ۱.عدم خدمات نظافتی: تمیزکاری و نظافت سوییت در تمام مدت اقامت بر عهده شما است و باید خودتان تمامی کارهای نظافتی را انجام دهید.

    ۲.عدم خدمات غذایی: تهیه غذا در اقامت در سوئیت‌ها بر عهده خود شما است، شاید بتوانید کمتر سوئیتی را در مشهد پیدا کنید که دارای قرارداد با رستوران باشد.

    ۳.عدم خدمات ایمنی: در قبال امنیت سوئیت‌ها کسی در برابر شما مسئول نیست و کلیه موارد ایمنی بر عهده خود شما است.

ویژگی رزرو هتل در مشهد

هتل‌ها از مجموعه اقامتگاه‌هایی هستند که اکثر مسافران در اولین انتخاب بین هتل یا سوئیت در مشهد به آن‌ها فکر می‌کنند. رزرو در هتل در مشهد با تنوع بالای هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره و هتل‌های ساده دست مسافران را در انتخاب اتاق و هزینه‌ها باز گذاشته است.

شما می‌توانید با توجه به خدمات و امکانات هتل و بودجه در نظر گرفته برای سفر، هتل مد نظر خود را رزرو کنید. در مشهد هتل‌های فراوانی وجود دارد که در مناطق مختلف این شهر واقع شده‌اند. هتل‌های زیادی در دور تا دور حرم مطهر امام رضا(ع) وجود دارند که بسیار خواهان  دارند و برای مسافرین مناسب هستند.

البته برای داشتن سفری اقتصادی رزرو هتل آپارتمان‌ نزدیک حرم نیز انتخابی هوشمندانه خواهد بود. در هنگام رزرو هتل علاوه بر بودجه و علایق باید به نزدیکی به حرم امام هشتم شیعیان، اماکن تفریحی، مراکز خرید و… توجه داشته باشید. شما باید به میزان اهمیت هریک از این مکان‌ها و هتل نزدیک به آن‌ها دست به انتخاب هتل بزنید.

رزرو هتل در مشهد دارای مزایا و معایبی است. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید، مزایا و معایب رزرو هتل در مشهد در ادامه به طور لیست در اختیار شما قرار می‌گیرد:

مزایای رزرو هتل در مشهد

    ۱.تنوع بالای واحدهای اقامتی و دکوراسیون: در هنگام رزرو اتاق در هتل‌ها تنوع زیادی برای شما وجود دارد و می‌توانید بین اتاق 1 الی 4 تختخواب اقدام به رزرو اتاق کنید.

    ۲.وجود خدمات آسایشی و رفاهی مسافران: در کلیه هتل‌ها امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری برای مسافران وجود دارد و سفری بی دردسر برای مسافرین مهیا است.

    ۳.وجود خدمات باربری، حمل و نقل، تور: هتل‌ها آماده خدمات رسانی به تورها هستند.

    ۴.وجود خدمات ایمنی، نظافتی، معلولین: نظافت و امنیت و ایمنی هتل‌ها بر عهده مسئولین است. افراد معلول در هتل‌ها دارای خدمات رفاهی مناسب هستند.

    ۵.وجود رستوران و وعده صبحانه رایگان: کلیه هتل‌ها به رستوران مجهز هستند و نیاز نیست برای تهیه غذا مسافرین عزیز فعالیتی داشته باشند.

معایب رزرو هتل در مشهد

    ۱.در صورت نبود واحد سوئیت عدم امکان آشپزی: تعداد کمی از اتاق‌های هتل‌ها مجهز به امکانات آشپزی است و این اتاق‌ها دارای هزینه بالاتری نسبت به دیگر اتاق‌ها هستند.

    ۲.قیمت کمی بیشتر به نسبت اجاره سوئیت: قیمت رزرو اتاق در هتل احتمالا بیشتر از رزرو سوئیت خواهد شد.

پیشنهادهای ویژه “های هتل” برای رزرو هتل

آژانس مسافراتی “های هتل” براساس آمار بالای رزرو هتل پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارد. مسافرانی که قصد اقامت در هتل را دارند، لازم است بدانند رزرو هتل‌های زیر بیشتر از دیگر هتل‌ها می‌باشد.

هتل آپارتمان‌های پر طرفدار در مشهد عبارتند از:

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

هتل آپارتمان حریرستان مشهد از مجموعه اماکن اقامتی در شهر مشهد است که در سال 1397 افتتاح شد. هتل آپارتمان دو ستاره حریرستان مشهد دارای 49 واحد آپارتمانی است که در ده طبقه قرار دارد. البته که طبقات اول و دوم متعلق به این هتل نیست. کلیه 49 واحد در طبقات چهار تا 10 قرار دارند. مسافرین عزیز با پیمودن 550 متر می‌توانند خود را به حرم امام رضا برسانند. هتل آپارتمان حریرستان امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی برای مسافرین دارد.

آدرس هتل آپارتمان حریرستان مشهد: خیابان شارستان، نبش شهید شوشتری 2

هتل آپارتمان اوستا مشهد

هتل آپارتمان اوستا مشهد

هتل آپارتمان اوستا مشهد با 26 واحد اتاق در 6 طبقه در سال 1390 افتتاح شد. مهمان پذیر اوستا در مشهد امکانات خاص و گوناگونی دارد. اتاق‌های این هتل آپارتمان دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. برخی از اتاق‌های دو تخته پنجره‌ای با نمای پاسیو دارند. این هتل تا حرم مطهر حدود 800 متر فاصله دارد. از نکات مهم در رابطه با این هتل نزدیکی به سینما هویزه و بازار رضا است.

آدرس هتل آپارتمان اوستا مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا 2، جنب هتل سهند  

هتل آپارتمان علمدار مشهد

هتل آپارتمان علمدار مشهد

هتل آپارتمان علمدار مشهد در تیر سال 1398 با 34 اتاق در 4 طبقه افتتاح شده است. این هتل که یکی از تازه سازترین هتل‌های شهر مشهد است فاصله کمی با حرم دارد و شما تنها با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به حرم برسانید. هتل آپارتمان علمدار دارای امکانات متعددی است که سفر را برای مسافران جذاب می‌کند. این هتل آپارتمان به بازار رضا و مراکز تجاری 17 شهریور نزدیک است.

آدرس هتل آپارتمان علمدار عبارت است از: خیابان امام رضا 5، چهنو 6.

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون مشهد تقریبا از هتل‌های قدیمی و با امکانات متعدد رفاهی و خدماتی شهر مشهد است. این هتل در سال 1389 افتتاح گردیده است. هتل آلتون دارای 30 واحد اقامتی در 5 طبقه هست. از نکات مثبت هتل آپارتمان آلتون باید به نزدیکی به حرم مطهر اشاره کنیم، زائرین با 10 دقیقه پیاده روی به حرم ثامن الحجج (ع) خواهند رسید.

آدرس هتل آپارتمان آلتون مشهد: خیابان شیرازی 21

 هتل آپارتمان آرین مشهد

 هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آرین مشهد از دیگر هتل‌های نوساز مشهد است. این هتل در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل دارای امکانات زیاد و مجهز و اتاق‌های متعددی با ظرفیت‌های مختلف است. همچنین 4 دقیقه پیاده روی شما را از هتل آپارتمان آرین مشهد به حرم امام رضا(ع) خواهند رساند.

آدرس هتل آپارتمان آرین مشهد: بلوار امام رضا – امام رضا 3

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل‌های بین المللی و لوکس ایران است. این هتل پنج ستاره از مجلل‌ترین و بزرگترین هتل‌های شهر مشهد و کل کشور محسوب می‌شود. این هتل در سال 1389 با معماری و طراحی فوق العاده افتتاح شد. هتل قصر طلایی دارای 358 اتاق و سوئیت در 20 طبقه است.

این هتل در کنار امکانات بسیار خوب رفاهی، چشم اندازه حرم مطهر را دارد. هتل دارای اتاقی به سبک شخصیت‌های والت دیزنی است، که بسیار برای کودکان خوشایند و لذت بخش واقع شده است. یکی از تفاوت‌های این هتل با سایر هتل‌های مشهد ساعت تحویل اتاق است. اتاق‌ها در هتل قصر طلایی مشهد در ساعت 15 به مسافرین تحویل داده می‌شوند. هتل قصر طلایی فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

 هتل الماس ۱ مشهد

 هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس 1 مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر مشهد است که در سال 1392 افتتاح شد و سپس در سال 1394 برای خدمت رسانی بهتر به مسافرین مورد بازسازی قرار گرفت. هتل الماس 1 شهر مشهد دارای 163 اتاق در 9 طبقه است. امکانات رفاهی و آسایشی زیادی در این هتل جهت رفاه حال مسافرین گرامی وجود دارد. هتل الماس 1 در نزدیکی حرم واقع شده است و با بازار رضا و مراکز 17 شهریور فاصله نزدیکی دارد.

آدرس هتل الماس ۱ مشهد: خیابان امام رضا – بین امام رضا 4 و 6.

 هتل الماس ۲ مشهد

 هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس 2 مشهد از هتل‌ های پنج ستاره در شهر مشهد است که در سال 1395 در زیر نظر مجموعه هتل‌های الماس افتتاح گردید. معماری این هتل تلفیقی از معماری کشورهای مختلف و دوره‌های تاریخی مختلف است. هتل الماس دو دارای 217 اتاق در 25 طبقه است. این هتل برخلاف هتل الماس 1 در ساعت 15 امکان تحویل اتاق دارد. هتل الماس دو دارای سرویس رایگان به حرم است. حتما توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است.

آدرس هتل الماس ۲ مشهد: خیابان امام رضا – امام رضا 20.

 هتل درویشی مشهد

 هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد است در فاصله ای حدود 1000 متر از حرم قرار دارد. هتل درویش دارای 223 اتاق در 23 طبقه با ظرفیت‌های مختلف و امکانات متفاوت است. این هتل عنوان بلندترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور را دارد. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل موجود است که سفر خاطره انگیزی را برای شما می‌سازد.

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا – بین امام رضا 24 و 26.

 هتل جواد مشهد

 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد هتلی چهار ستاره است که در سال 1391 افتتاح گردیده است. این هتل در لیست نزدیک‌ترین هتل‌های چهار ستاره به حرم امام رضا(ع) قرار دارد. منظره این هتل حرم ملکوتی است. هتل جواد با 105 اتاق در 8 طبقه واقع شده است. امکانات مختلف این هتل محبوبیت آن را در بین مسافران افزایش داده است.

آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا – نبش امام رضا 3.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه قدس مشهد از هتل‌های 5 ستاره و بسیار شیک مشهد در نزدیکی حرم است. شاید برایتان جالب باشد که بخشی از هتل قصر الضیافه در حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل در ورودی صحن هدایت در ضلع شرقی حرم واقع شده است. حداکثر فاصله هتل قصر الضیافه با حرم 5 دقیقه پیاده روی است.

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد: ابتدای خیابان شیرازی – روبروی دارالشفا امام رضا 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد با 5 ستاره، تنها 400 متر با حرم امام هشتم شیعیان فاصله دارد. اتاق‌های مختلفی در کنار امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل وجود دارد. هتل مدینه الرضا از هتل‌های بسیار محبوب در میان زائران است.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد: خیابان شیرازی – نبش شارستان رضوی و بین شیرازی 2و4.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد از هتل‌ های مناسب مشهد است. هتل اترک فقط 800 متر با حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل مجلل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی است که انتخاب را برای مسافران راحت کرده است.

آدرس هتل اترک مشهد: میدان بیت المقدس، جنب بازار رضا.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به مشهد دارید و بین رزرو هتل یا سوئیت در مشهد دچار ابهام و تردید هستید، بهتر است در ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کنید. عموما سوئیت‌ها هزینه کمتری از هتل‌ها دارند. اگر جمعی سفر می‌کنید، سوئیت برای شما مناسب‌تر است. هتل‌ها در کنار هزینه بالاتر نسبت به سوئیت دارای مزایای بسیاری هستند.

ما در این بلاگ از مجله خبری های هتل علاوه بر مزایای رزرو هتل به معرفی هتل‌ها معروف و محبوب مشهد پرداختیم. بهتر است اقدام به رزرو هتل یا سوئیت در مشهد در نزدیکی حرم کنید تا برای زیارت راحت باشید. کارشناسان گردشگری ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اشتراک نظرات شما در رابطه با اقامت در هتل یا سوئیت در مشهد بسیار کمک کننده برای سایر زائرین خواهد بود.

رزرو هتل مشهد در آژانس مسافرتی”های هتل” مزایای بسیاری دارد. یکی از مزایایی آژانس ما رزرواسیون آنلاین است که در این دوران کرونا امتیازی ویژه محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای رزرو هتل‌ و هتل آپارتمان‌های پر طرفدار مشهد بر روی هتل مربوطه کلیک کنید. البته برای کسب اطلاع بیشتر از هتل انتخابی می‌توانید مقاله مربوط به هتل را مطالعه فرمایید.با رزرو تور مشهد نیز می‌توانید از تمامی امکانات و خدمات با قیمتی بسیار مقرون به صرفه بهره‌مند گردید. در آژانس مسافرتی ما تنوع هتل‌ها آنقدر زیاد است که با هر بودجه‌ای کاملا مطابقت دارد. امید داریم این مطلب شما را در انتخاب بین رزرو هتل یاسوئیت مشهد راهنمایی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل‌های bb و SC چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

پنج‌شنبه 22 تیر 1402
سفر کردن جزئی جدا نشدنی در زندگی ما انسان‌ها می‌باشد. حال این سفر می‌تواند تفریحی، اداری، کاری، زیارتی، پژوهشی، درمانی، […]
هتل‌های BB و SC

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس