بهترین رستوران‌ های هتل الماس 2 مشهد: غذاهایی که به دل ذائقه‌ها نشسته‌اند…

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل‌ های مشهد و نزدیک حرم مطهر است که بهره گیری از رستوران‌های لوکس یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. رستوران‌ های هتل الماس 2 نیز با محیطی متفاوت و دلنشین توجه شما را به خود جلب می‌کنند. برای سرو غذا با توجه به سلیقه خود می‌توانید به یکی از ۳ رستوران پانوراما، فیروزه‌ و روف گاردن مراجعه کنید.

رستوران‌ های هتل الماس 2 مشهد

رستوران‌ های الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ مشهد یکی از بهترین هتل‌ های نزدیک حرم مطهر محسوب می‌شود که مجموعه کاملی از رستوران‌های متنوع را در خود جای داده است. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می‌شوند؛ همچنین از سرآشپز‌های حرفه‌ای برای پخت غذاها استفاده می‌شود. محیط و فضای این رستوران‌ها لوکس و جذاب است و می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در محیطی زیبا میل کنید‌. الماس ۲ مشهد دارای ۳ رستوران با محیط متفاوت است که شامل موارد زیر هستند:

  • رستوران پانوراما
  • رستوران فیروزه
  • کافه رستوران روف گاردن

رستوران پانوراما هتل الماس ۲

رستوران پانوراما یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرو غذا در هتل الماس ۲ است که منظره و معماری جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این رستوران به تمامی خیابان‌های اطراف هتل اشراف کامل دارید‌؛ زیرا دورتادور رستوران را پنجره‌های قدی احاطه کرده‌اند. این رستوران منویی جذاب و کامل از انواع غذاهای محبوب را سرو می‌کند که می‌توانید آن‌ها را با بهترین کیفیت سفارش دهید. رنگ غالب استفاده شده در دکوراسیون این رستوران قرمز و سفید است که محیطی جذاب را ایجاد‌ می‌کند. همچنین با توجه به ظرفیت بالای آن می‌توانید از میهمانان خود به خوبی پذیرایی کنید‌.

رستوران پانوراما هتل الماس ۲

رستوران فیروزه هتل الماس ۲

فیروزه یکی دیگر از رستوران‌های مجلل حاضر در مجموعه اقامتی الماس ۲ مشهد است که همانند پانوراما اشراف کامل بر روی خیابان‌های اطراف حرم و بارگاه رضوی دارد. غروب آفتاب و شب‌های نورانی حرم منظره زیبایی را برای سالن این رستوران‌ فراهم می‌کنند. در این رستوران به طور چشمگیری از رنگ آبی فیروزه‌ای استفاده شده است که فضایی آرام و دلنواز را نوید می‌دهد. منوی سرو شده در رستوران فیروزه الماس ۲ مشهد شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی است که در کنار منظره‌ای تکرار نشدنی خاطره زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رستوران‌ فیروزه هتل الماس 2 مشهد

کافه رستوران روف گاردن الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ دارای کافه رستوران روف گاردن در طبقه ۱۹ است که به دلیل ارتفاع بالا منظره و دید کاملی به حرم مطهر را فراهم می‌کند. این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های موجود در هتل الماس ۲ است که ۲ بخش داخلی و روباز دارد. دکوراسیون این کافه رستوران از درختچه‌ها و صندلی‌های حصیری زیبا تشکیل شده است که زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. منوی کافه رستوران روف گاردن هتل الماس ۲ دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه نوشیدنی‌های گرم و سرد است؛ بنابراین در تمامی وعده‌های صبحانه‌، ناهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

اسامی رستوران‌های هتل الماس ۲ چیست ؟

رستوران‌ها شامل روف گاردن، پانوراما و فیروزه هستند.

کدام یک از رستوران‌ها منظره بهتری دارد؟

هر ۳ رستوران به دلیل موقعیت قرارگیری منظره جذابی را ارائه می‌دهند.

هتل الماس ۲ رستوران‌ روباز دارد؟

بله، رستوران روف گاردن در این مجموعه فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غذاهای سنتی یزد، تنوعی از غذاهای لذیذ و خوشمزه

شنبه 7 بهمن 1402
غذاهای سنتی و محلی یزد از لذیذترین غذاهایی هستند که می‌توانید در طول سفر نوش‌جان کنید. تنوع بالا و عطر […]
غذاهای سنتی یزد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس