بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل

دوران ماه عسل همانطور که از نامش مشخص است، از شیرین‌ترین و خاطره‌ انگیزترین دوران زندگی هر فردی می‌باشد. شهر مشهد از آن مقاصد پر طرفدار برای گذارندان دوران ماه عسل است.وبلاگ گردشگری “های هتل” در این مقاله قصد دارد هتل مشهد مناسب برای گذارندن ماه عسل را به شما معرفی کند. با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین رزرو هتل را داشته باشید. اکثر زوج‌ها بر این باورند که آغاز زندگی زناشویی با زیارت امام رضا (ع) برکت خاصی به زندگی آنان خواهد بخشید. علاوه بر این سبب می‌شود زندگی خود را با سفر به یک مکان مقدس آغاز کنند. شهر مشهد از آن شهرهایی است که به زوج‌های جوان این امکان را می‌دهد، در کنار زیارت، سیاحت کنند. مراکز تفریحی و خرید، اماکن تاریخی، طبیعت زیبا، موزه‌ها و آرامگاه‌ها، رستوران و ییلاقات خوش آب و هوا و… همگی از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد هستند.

لیست هتل های مشهد برای ماه عسل

اتاق‌های ماه عسل معمولا طراحی‌های منحصر به فرد و خاصی دارند. این اتاق‌ها با طراحی‌های زیبا و متنوع تمامی امکانات مورد نیاز را دارا هستند. امکاناتی نظیر تخت زیبا، سرویس بهداشتی و حمام، میز، دراور، تلویزیون، مبلمان شیک، اینترنت، لوازم بهداشتی و… را ارائه می‌دهند. اما ویژگی اصلی اتاق‌های هتل‌های مشهد برای ماه عسل، دیزاین رمانتیک آن است. اتاق‌های ماه عسل با گل و شمع به فضایی رومانتیک تبدیل می‌شوند. خدمات سرو غذا و میان وعده در اتاق نیز از ویژگی این اتاق‌ها هستند.

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی مشهد یکی از آن بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل است. هتل درویشی هتلی 5 ستاره و فوق لوکس است. تنوع اتاق‌های این هتل بسیار زیاد می‌باشد. اما اتاق مخصوصی با نام اتاق ماه عسل وجود دارد که برای تازه عروس و دامادها طراحی شده است. در این اتاق شما می‌توانید لحظات خوب و به یادماندنی را تجربه کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل_قصر_طلایی_مشهد_هتل_مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد نیز یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به حرم است. پرسنل مودب، خدمات تفریحی و آسایشی عالی، وجود رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این هتل هستند. خدمات ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، روم سرویس نیز شرایط مفرحی را برای شما فراهم خواهند کرد. اتاق‌های این هتل سبک معماری خاصی دارد که مشرف به حرم می‌باشد. برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد کافیست به آژانس گردشگری “های هتل” مراجعه کنید.

هتل الماس1 و 2 مشهد

هتل_الماس_2_مشهد_هتل_مشهد

هتل الماس 2 مشهد پس از هتل الماس 1 تاسیس شد و این خود نشان دهنده استقبال و رضایت خاطر مسافران است. هتل الماس 1 هتلی از هتل‌های 4 ستاره مشهد و هتل الماس 2 یا نوین از بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل می‌باشد. هر نوع سوئیتی که بخواهید در این هتل یافت می‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل الماس مشهد به دوران صفویه، ایران باستان سفر کنید. همچنین به با رزرو اتاق‌های ترکی، روسی، رومی، عربی و آفریقایی با سبک مردم مربوط به آن کشور آشنا گردید. البته اتاق و سئویت هانی مون با طراحی چشم نواز اختصاصی عروس و دامادها می‌باشد. قبل از رزرو این هتل برای اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید.

هتل جواد مشهد

هتل_جواد_مشهد_هتل_مشهد

هتل جواد مشهد یک هتل 4 ستاره است. هتل 4 ستاره امکانات و خدمات هتل‌های 5 ستاره را داراست. اما از طرفی هزینه اقامت کمتری در پی دارد. لابی و خدمات و امکانات هتل جواد همگی ایده آل هستند. با رزرو هتل جواد علاوه بر آن که از خدمات خوبی برخوردار خواهید بود می‌توانید به پای پیاده به حرم مطهر بروید. در کنار تمامی این ویژگی‌های عالی هزینه‌های شما بسیار کمتر می‌شود. اتاق‌های هتل جواد رو به بارگاه امام رضا (ع) است. بنابراین این چشم انداز خاطر خوبی از سفر ماه عسل شما خواهد بود.

هتل اترک مشهد

هتل_اترک_مشهد_هتل_مشهد

رزرو هتل اترک مشهد برای افرادی که خواهان رزور هتل 4 ستاره هستند مناسب است. هتل اترک نیز یکی از هوشمندانه‌ ترین انتخاب‌ها در بین هتل‌های مشهد برای ماه عسل هستند. معماری زیبا، خدمات خانه داری، پزشکی، سالن‌های بزرگ، رستوران و کافی شاپ، استخر و جکوزی از امکانات هتل اترک هستند. از مشخصه‌های این هتل نزدیکی به حرم و نزیکی به بازارها و خیابان‌های اصلی است. برای اطلاع بیشتر از هتل اترک به سایت گردشگری “های هتل” مراجعه فرمایید.

هتل اطلس مشهد

هتل_اطلس_مشهد_هتل_مشهد

هتل اطلس برای تازه عروس و دامادهایی که به دنبال یک سفر کم هزینه هستند بهترین گزینه است. هتل اطلس از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم است. یکی از بهترین گزینه‌ها در بین هتل‌های مشهد برای ماه عسل همین هتل اطلس می‌باشد. اطلس 3 ستاره به تازگی در سال 95 بازسازی شده است. نزدیکی به حرم، اتاق‌های زیبا و تمیز، کارکنان کاردان و قیمت مناسب از مزایای رزرو هتل اطلس مشهد می‌باشد.

سخنان پایانی

اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل مشهد برای سپری کردن دوران شیرین ماه عسل خود را دارید، امیدواریم این مقاله از وبلاگ گردشگری “های هتل” در کمک کردن به انتخاب شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منوی صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

یکشنبه 9 مرداد 1401
اگر به دنبال رزرو هتل مشهد هستید و هدف شما از انتخاب هتل یک محل اقامت با داشتن استاندارد های […]
منو صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس