شهر مشاغل کارالند ، اولین پارک آموزشی در ایران

مسافرانی که قصد سفر به مشهد با رزرو تور مشهد را دارند، مقصد خوبی را برای سفر انتخاب کرده اند. مهمترین امتیازی که شهر مشهد ببرخوردار می باشد، وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر بوده که یک سفر زیارتی به یادماندنی را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد. سفر به مشهد و بازدید از شهر مشاغل کارالند ، گزینه ی مناسبی برای خانواده هایی خواهد بود که با کودکان عزیزشان سفر به مشهد را انتخاب کرده و قصد گذراندن سفری خاطره انگیز در این شهر را دارند.

سفر به مشهد و بازدید از شهر مشاغل کارالند

معرفی شهر مشاغل، کارالند

کارالند را می توان اولین شهر مشاغل و پارک آموزشی، تفریحی در ایران نام برد که با هدف کشف استعداد و آموزش مشاغل به رده های سنی 3 الی 13 سال افتتاح گردیده است. در شهر مشاغل کارلند کودکان و نوجوانان می توانند، با طراحی بسیار واقعی، مشاغل را از نزدیک مشاهده نموده و ساعاتی از وقت خود را که در این پارک آموزشی حضور دارند به رویاهای خود نزدیک تر شده و خود را در شغل مورد علاقه شان حس کنند. شهر مشاغل واقع در طبقه سوم برج آرمیتاژ مشهد در بلوار وکیل آباد، هفت تیر، لحظات خوشی را برای شما خانواده های عزیز در کنار فرزندانتان رقم خواهد زد.

در سفر به مشهد و بازدید از شهر مشاغل کارالند، یکی از گزینه های سفرتان به مشهد باشد. اهمیت به نظر و سلیقه کودکان مهمترین گزینه ای است که موجب افزایش اعتماد به نفس در کودکانمان خواهد شد. پس اگر با خانواده و فرزندان دلبند خود سفر به مشهد را تجربه می کنید، برای بازدید از این پارک آموزشی برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

مشاغل موجود در کارالند

در شهر مشاغل کارالند بسته به سلیقه و علاقه کودکان در رده های سنی 3_ 13 سال مساغل مختلف و وسایل مرتبط با آن مشاغل طراحی شده است، که می توانید با اطمینان خاطر فرزند دلبند خود را ساعت ها در کارالند مشغول رویاهایش نمایید. در کارالند مساغلی همچون باغبانی، دندانپزشکی، آرایشگری، آشپزی، شیرینی پزی، آموزش رانندگی، پیست دوچرخه سواری، خلبانی، مهندسی عمران، آتش نشانی، پزشکی و … به چشم می خورد.

علاوه بر مشاغل فوق که در این پارک آموزشی طراحی شده می توانید از امکانات متعدد دیگری همچون سینما، آتلیه عکاسی، کافه تریا، سن برگزاری جشن ها نیز استفاده نمایید.

مشاغل موجود در کارالند

هتل ها و جاذبه های گردشگری اطراف شهر مشاغل کارالند

در سفر به مشهد پس از زیارت حرم امام رضا می توانید برای بازدید از جاذبه های گردشگری و مراکز دیدنی شهر مشهد برنامه ریزی کنید. اگر بازدید از شهر مساغل کارالند جزو اولویت های سفر شما می باشد بهتر است اطلاعاتی درباره مکان های گردشگری اطراف این پارک آموزشی کسب کنید. ییلاقات طرقبه و شاندیز، پارک ملت، بام مشهد، مرکز خرید مجلل آرمیتاژ، دانشگاه فردوسی مشهد، مجتمع کوهسر و … از جمله مکان های تفریحی و دیدنی می باشند که در نزدیکی کارالند واقع شده اند.

هتل ها و جاذبه های گردشگری اطراف شهر مشاغل کارالند

با اقامت در هتل پردیسان مشهد، هتل پارس مشهد می توانید در فاصله زمانی کوتاهی به شهر مشاغل کودکان مشهد، دسترسی داشته باشید. هتل های نزدیک حرم از جمله هتل های پر طرفدار در بین گردشگران و مسافران این شهر به شمار می آیند، شما می توانید با اقامت و رزرو هتل در مشهد و همچنین رزرو هتل های نزدیک حرم اقامت دلنشینی را در این شهر تجربه کنید و نگران دسترسی به مراکز گردشگری و دیدنی شهر مشهد نباشید. ایستگاه های حمل و نقل شهری، قطار بین شهری که در نزدیکی هتل های مشهد واقع شده است، این نگرانی شما را برطرف خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هارونیه مشهد؛ تنها یادگار از گذشته

چهارشنبه 3 آذر 1400
هارونیه مشهد یک بنای افسانه ای تاریخی است که کاربری و سال ساخت آن مشخص نیست. ناشناخته بودن کاربری آن […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس