مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

یکی از شهر های مهم زیارتی در کشور ما، مشهد مقدس بوده که با وجود بارگاه مطهر امام رضا سالانه مسافران زیادی این شهر را مقصد سفر خود انتخاب می کنند. مسافران در این شهر می توانند علاوه بر زیارت امام هشتم از گشت و گذار در مکان های تفریحی این شهر نیز بهره مند شوند. در هنگام سفر توجه به تفریح کودکان بخش مهمی از اولویت هایی است که می بایست به آن اهمیت دهیم. اگر قصد سفر به مشهد دارید، آشنایی با مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد! که می توانید در های هتل مطالعه کنید، لحظات شاد و مفرحی را در شهر مشهد برای عزیزانتان رقم بزنید.

مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

شهر مشاغل(کارالند) مشهد

اگر می خواهید در سفر به مشهد، علاوه بر زیارت امام رضا تفریح و شادی را نیز برای کودکانتان فراهم آورید، شهر مشاغل کارالند انتخابی خوبی برای تفریح کودکتان خواهد بود. همانطور که از اسم این مجموعه پیداست می توانید با اطمینان یادگیری مهارت ها و روحیه کار تیمی همچنین آشنایی کودکان با انواع مشاغل و استقلال شخصیت را در این مجموعه واقع در طبقه سوم برج تجاری-اداری آرمیتاژ گلشن مشهد فراهم کنید.

این مجموعه با وسعت 1000 متر لحظاتی سرشار از تفریح و آموزش را برای کودکان در رده های سنی متفاوت فراهم می آورد. وسایل موجود در این شهربازی مناسب برای کودکان 3 الی 12 سال طراحی شده است که علاوه بر شبیه سازی مشاغل گوناگون همچون پزشکی، آتشنشانی ، آشپزی و … می توانید از سینما، آتلیه عکاسی و کافه تریا آن نیز استفاده کنید. شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو هتل نزدیک به این مجموعه تفریحی و استفاده کودک دلبندتان از این مجموعه از های هتل اقدام به رزرو هتل پارس نمایید، زیرا این هتل در نزدیکی برج تجاری_تفریحی آرمتیاژ واقع شده است.

کارالند از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

پارک علمی پروفسور بازیما

با اختصاص زمانی از وقت خود در پارک علمی پروفسور بازیما در کنار فرزندان دلبندتان می توانید مطالب علمی فوق العاده ای را به فرزند خود آموزش دهید. این پارک علمی واقع در طبقه چهارم مجتمع تجاری وصال جزو اولین پارک های موضوعی ایران به شمار می آید که مناسب برای کودکان علاقه مند به مسائل علمی همچون زیست شناسی، نجوم و زمین شناسی فراهم آمده است. با سفر به مشهد و گشت و گذار در پارک علمی پروفسور بازیما شما می توانید از طریق ماشین زمان سفر علمی مهیجی را برای شناخت جهان آغاز کنید.

پارک علمی پروفسور بازیما از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

شهربازی پارک ملت مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید بدون شک توصیف پارک ملت این شهر و شهربازی آن را شنیده اید. این پارک جزو جاهای دیدنی و تفریحی شهر مشهد به شمار می آید که در بخش شهربازی پارک ملت می توانید در کنار کودکان خود از سایر وسایل بازی آن استفاده کرده و لحظات مفرحی را در سفر خود تجربه کنید. در این شهربازی می توانید سوار بر بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانهشده و شهر مشهد را نظاره کنید. همچنین استفاده از دیگر وسایل بازی جذاب آن پیشنهاد می شود. اتاق نگه داری کودک، فودکورت و بوستان سبز از دیگر بخش های این پارک به شمار می آید. قبل از سفر به مشهد و رزرو هتل مشهد برای گشت و گذار در پارک ملت  واقع در بلوار وکیل آباد، بلوار امامت برنامه ریزی کنید.

شهربازی پارک ملت از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

سرزمین عجایب الماس شرق

در سفر به مشهد می توانید با انتخاب مجتمع تجاری الماس شرق برای گشت و گذار، با یک تیر دو نشان بزنید. هم از مراکز خرید متعدد این مجتمع تجاری دیدن کنید و هم کودکان دلبند خود را ساعت ها در بخش سرزمین تفریحی این مجتمع با استفاده از آبشار جامپینگ، سینما پنج بعدی، سرزمین عجایب همچنین عکاسخانه سنتی، آکواریوم شهر دریایی سرگرم نمایید. با رزرو هتل مشهد بهتر است برای گشت و گذار در الماس شرق مشهد واقع در انتهای بلوار خیام شمالی برنامه ریزی کنید، امکانات متعدد در کنار رستوران و کافی شاپ ها نظر شما مسافران عزیز را به خود جلب خواهد نمود.

سرزمین عجایب در الماس شرق از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

لگو سیتی مشهد

یکی دیگر از شهربازی ها و مکان های تفریحی کودکان در مشهد را می توان لگو سیتی واقع در طبقه چارم مجتمع تجاری کیان سنتر 2 نام برد. در این شهربازی می توانید کودکان دلبند خود را با بازی هایی همچون ماشین کوبنده، سورتمه، بسکتبال، چرخ و فلک، کاراسل اسب و … سرگرم کنید. همچنین در این شهربازی می توانید در کنار فرزند دلبندتان از تماشای سینما 7 بعدی آن لذت ببرید و تجربه خاطره انگیزی را در سفر به مشهد با لگو سیتی داشته باشید.

لگو سیتی از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

باغ وحش وکیل آباد

در راستای معرفی مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد! می توان باغ وحش وکیل آباد را از جمله مراکز دیدنی  و تفریحی برای کودکان همچنین بزرگسالان برشمرد که بخشی جذاب و تماشایی می باشد. این باغ وحش با مساحت 40 هزار متر مربع جزو بزرگترین باغ وحش های ایران به شمار می آید که از 125 گونه جانوری برخوردار است. کودک شما با تماشای خرس، میمون، گوزن، آهو و دیگر خزندگان، پرندگان و پستانداران موجود در این باغ وحش خاطرات خوبی از سفر به مشهد در ذهنش ثبت خواهد شد.

باغ وحش وکلی آباد از مجموعه های تفریحی کودکان در شهر مشهد!

با رزرو بلیط و رزرو آنلاین هتل در های هتل، می توانید برای سفر خود به هر کجا از کشور عزیزمان برنامه ریزی کنید، با رزرو هتل مشهد در های هتل اقامت به یادماندنی را در سفر به مشهد داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک ملت مشهد، شهربازی هیجان انگیز مشهد!

یکشنبه 24 مرداد 1400
اگر از ساکنین یا مسافرین شهر مشهد هستید پیشنهاد میکنیم به پارک ملت که از جاهای دیدنی مشهد، و بزرگترین […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس