قیمت و منو صبحانه هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد با دارا بودن تمام امکانات و امتیازات از معماری و دکوراسیون لوکس و پیشرفته گرفته تا اتاق های متعدد و پرسنل مجرب و مهمان نواز که خاطراتی خوش را در ذهن مهمانان ثبت می کند. اما پذیرایی با یک منوی گسترده در وعده های مختلف غذایی از مهم ترین امتیازات هتل مجلل درویشی به شمار می آید.

صبحانه مهمترین وعده غذایی می باشد، مخصوصا برای یک مسافر که قصد گذراندن یک روز شاد و پرانرژی در شهر مشهد را دارد، انتخاب هتل مشهد با پذیرایی و صبحانه خوب و عالی مهم ترین گزینه برای انتخاب هتل خواهد بود. صبحانه مجلل هتل 5 ستاره درویشی مشهد با دارا بودن یک منوی گسترده آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز در شهر مشهد خواهد بود.

صبحانه_هتل_درویشی_هتل_مشهد_هتل_درویشی_مشهد

منوی صبحانه هتل درویشی

با رزرو هتل درویشی مشهد می توانید از تمامی خدمات و همچنین میز صبحانه هتل درویشی بهره مند شوید. انواع صبحانه مناسب برای ذائقه های مختلف به همراه تنوع بالایی از نوشیدنی های سرد و گرم در سالن صبحانه هتل درویشی برای شما فراهم آمده است. شما می توانید در منوی تنقلات حاجی بادام، شیرین گندمک، بادام زمینی، خرما خشک، رطب، نخود دو آتیشه، نقل مغزدار، نی نبات، کشک، کشک محلی را نوش جان کنید.

هتل_درویشی_مشهد_هتل_مشهد

منوی غذای های گرم هتل درویشی مشهد

شما می توانید در بخش غذای های گرم این هتل پنج ستاره غذاهایی مناسب برای تمامی سلیقه ها رو بیابید و نوش جون کنید. در رستوران های هتل درویشی مشهد سیب زمینی سرخ شده، خوراک لوبیا، رولت اسپانیایی، لبو، شلغم، لازانیا، پیراشکی،خوراک سوسیس بندری، کوکو سبزی، خوراک عدسی، سیب زمینی تنوری، فرنی،سوپ، املت، سبزیجات بخارپز، میرزا قاسمی و هات داگ، کشک بادمجان را با بهترین کیفیت در یک فضای عالی نوش جان کنید.

منوی غذای های سرد هتل درویشی مشهد

اگر علاقه مند به سرو غذاهای سرد هستید در منوی غذاهای سرد هتل درویشی می توانید انواع پنیر، پنیر خامه‌ای، پنیر کردی، پنیر زیره، پنیر گردو، پنیر حبه‌ای، پنیر لیقوان، پنیر کنجدی، پنیر گلپایگان، خامه ساده، پنیر لاکتیکی، خامه عسل، کره محلی، خامه شکلاتی، کره تک نفره، ارده عسل، ارده، ارده خرما، حلواشکری، ماست میوه‌ای، ماست نعنا، ماست اسفناج، ماست شوید، ماست خامه‌ای، ماست تازه محلی، خامه شکلاتی که برای شما مهمانان عزیز فراهم آمده است را نوش جان کنید.

سالن صبحانه هتل پنج ستاره درویشی

اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید و هدف شما رزرو هتل نزدیک حرم امام رضا(ع) است، بدون شک رزرو هتل درویشی مشهد گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. با انتخاب این هتل می توانید در یک سالن غذاخوری لوکس همچنین سالن صبحانه خوری لاکچری یک صبحانه عالی و خوشمزه همچنین دیگر وعده های غذایی خود را نوش جان کنید. در سالن صبحانه هتل درویشی که به نام سالن ارغوان نام گرفته یک صبحانه یه یاد ماندنی را با بهترین غذا ها و نوشیدنی ها نوش جان کنید.

هتل_مشهد_هتل_درویشی_مشهد

“های هتل” با معرفی انواع هتل ها در تمامی شهر های کشور و هتل های نزدیک حرم این امکان را برای شما مهمانان عزیز مهیا ساخته تا بتوانید با اطمینان خاطر به این شهر سفر کرده و خاطره ای لذت بخش از سفر در کنار عزیزانتان را تجربه کنید.

 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجموعه آبی لاکچری هتل درویشی مشهد

سه‌شنبه 28 تیر 1401
هتل درویشی مشهد یکی از آن هتل‌های 5 ستاره تاپ مشهد است که در بین مسافران شناخته شده و بسیار […]
مجموعه آبی هتل درویشی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس