رستوران‌ های هتل درویشی مشهد: بهترین و لوکس ترین ها

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به رستوران رفتن علاقه دارید و دوست دارید که رستوران های لوکس و با کیفیت مشهد را بشناسید باید بدانید که 5 رستوران بسیار شیک و عالی داخل هتل درویشی مشهد وجود دارد که هرکدام از آنها با معماری و سبک خاصی توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند. رستوران‌ های هتل درویشی مشهد از نظر کیفیت غذا، پرسنل، منوی غذایی و شیک بودن، از درجه یک‌ترین و تاپ‌ترین رستوران‌های شهر مشهد شناخته می شوند و منوهای متنوعی با قیمت های متفاوتی دارند که علاقه مندان از همه قشر جامعه را به خود جذب می کنند.

هتل درویشی مشهد

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از لاکچری‌ترین و اصلی‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد می‌باشد که اتاق های زیبا و لوکس بودن امکانات آن توجه همه مسافرین را به خود جلب می کند. می توان گفت که این هتل از معروف ترین، مدرن‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است.

هتل درویشی مشهد توسط جناب آقای درویشی در سال 1390 افتتاح شده است. این هتل 20 طبقه و 223 واحد اقامتی اعم از انواع اتاق و سوییت فعالیت می کند. ساختمان هتل درویشی مشهد از بلندترین ساختمان‌های هتلداری در مشهد می‌باشد. این مجموعه اقامتی هر آنچه مورد نیاز یک مسافر یا توریست است را فراهم کرده است؛ سالن ورزشی، خدمات نظافتی، سالن‌های بازی، مجموعه آبی کامل، سالن‌های کنفرانس و آمفی تئاتر، صرافی، خود پرداز، فروشگاه و رستوران از مشخصه‌های این هتل شیک می‌باشند.این هتل نزدیک حرم مشهد دارای رستوران های متعددی است و ما در ادامه این مطلب این رستوران ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا رستوران های هتل مجلل درویشی مشهد را بهتر بشناسید.

رستوران‌ های هتل درویشی مشهد

رستوران‌ های هتل درویشی مشهد را بشناسیم!

همانطور که گفته شد هتل درویشی مشهد دارای بهترین رستوران‌ها در مشهد می باشد. آشپزان مجموعه هتل 5 ستاره درویشی افرادی تحصیل کرده و متخصص هستند که دارای مدراک بین المللی می‌باشند و غذاهای منو رستوران روف گاردن هتل درویشی که مملو از انواع غذاهای ایرانی، مکزیکی، ایتالیایی، هندی آمریکایی می باشد را به بهترین و خوشمزه‌ترین حالت ممکن طبخ می‌کنند.

این هتل لوکس مشهد انواع کافه رستوران، کافی شاپ و رستوران را دارد و سرو غذاهای هتل درویشی بسیار شکیل و مدرن است. از قیمت منو رستوران هتل درویشی مشهد اطلاعی در دست نیست اما شما می توانید با تماس با رستوران این هتل، اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ادامه به معرفی این رستوران پرداخته می‌شود.

کافه رستوران و رستوران‌های هتل درویشی مشهد عبارتند از:

  • رستوران روف گاردن
  • رستوران آتریوم
  • رستوران ارغوان
  • رستوران مراکشی
  • فست فود فیروزه

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل 5 ستاره درویشی از زیباترین رستوران‌های مشهد است. همانطور که از نام این رستوران مشخص است بر روی بام هتل قرار دارد. پشت بام این بنای 20 طبقه منظره بسیار خوبی رو به شهر و به خصوص بارگاه امام رضا(ع) دارد.

دکواسیون بی نظیر در کنار هوای آزاد ساعت بیاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. انواع غذاهای فرانسوی، چینی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

یکی از مجلل‌ترین رستوران‌ های هتل درویشی مشهد می توان رستوران آتریوم را نام برد که فضای چشم نواز آن با سقف بسیار مرتفع شیشه‌ای، 4 نخل بلند و باشکوه زینت داده شده است. ترکیب رنگ قرمز و طلایی و دیزاین زیبای این رستوران همواره مسافران را به سمت این رستوران جذب کرده است.

تنوع غذایی منوی این رستوران کامل است و شامل انواع گوشت‌ها، کباب‌ها، شیشلیک، بره، برنج، ماهی، انواع سوپ، دسر، سالاد و هر غذایی که فکرش را کنید می‌شود. این رستوران برای برگزاری انواع مهمانی‌ها و مجالس بسیار مناسب می‌باشد.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

رستوران ارغوان در واقع یک صبحانه خوری فوق العاده کامل و معروف در مشهد است. مسافران هتل درویشی مشهد روز خود را در این غذاخوری آغاز می‌کنند. البته به جز مسافران اکثر افراد مشهدی نیز برای خوردن صبحانه به این رستوران مراجعه می‌کنند. نام رستوران ارغوان از تم ارغوانی و آرامش بخش فضا گرفته شده است. تمامی صندلی‌ها، نور پردازی‌های این سالن به رنگ ارغوانی می‌باشد. منوی این صبحانه خوری شامل 200 نوع غذا از انواع نان، شیرینی، لبنیات، تنقلات، سالادها، سوپ، ژامبون و دیگر غذاهای گرم و سر می‌شود. این قسمت با نام سلف سرویس هتل درویشی مشهد نیز شناخته می شود.

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

فست فود و رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد

اگر علاقه مند به غذاهای فست فودی هستید یا قصد دارید شامی ساده میل کنید، می توانید به فست فود فیروزه هتل درویشی سری بزنید. فضای لوکس و شاعرانه این رستوران، همراه با نورپردازی زیبا یک محیط آرام و صمیمی را به وجود آورده‌ است. منوی غذایی رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد شامل پیتزا، لازانیا، کنتاکی، همبرگر مرغ و گوشت، سوخاری و انواع خوراک می‌شود. طمع غذاهای این رستوران را هرگز از یاد نخواهید برد.

فست فود فیروزه هتل درویشی مشهد

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

رستوران مراکشی از خاص‌ترین رستوران‌های هتل درویشی مشهد است که با ارائه غذاهایی با طمع‌های جدید و متفاوت، افرادی که طرفدار تنوع غذایی هستند و یا تجربه لذت تست غذاهای متنوع را دوست دارند را به سمت خود کشانده است. این رستوران در طبقه پایینی هتل و در انتهای بازارچه هتل واقع شده است. برنج‌های آغشته به ادویه، غذاهای تند و تیز و ترکیبات جالب و جدید از ویژگی‌های این رستوران جذاب می‌باشد.

سخن پایانی

رستوران‌ های هتل درویشی مشهد همگی از بهترین رستوران‌های اطراف حرم هستند. البته در مجموعه هتل 5 ستاره درویشی انواع کافی شاپ‌ها، اسپا، بیلیارد و چایخانه برکه نیز وجود دارد. برای رزرو هتل درویشی مشهد می توانید از طریق سایت های هتل اقدام به رزرو اتاق نمایید. البته باید بدانید که هتل درویشی مشهد، از جمله هتل های لوکس و گران قیمت مشهد است و اگر شما قصد سفری اقتصادی به مشهد را دارید، هتل ارزان مشهد با 3 وعده غذایی می تواند گزینه مناسبی باشد.

سوالات متداول

قیمت صبحانه هتل درویشی مشهد چه قدر است؟

اگر در هتل درویشی مشهد اتاق رزرو کرده باشید، باید بدانید که صبحانه جزو امکانات رایگان هتل درویشی مشهد برای مهمانان است. اما اگر مهمان هتل نیستید، می توانید با شماره رستوران مورد نظر خود تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد کجاست؟

هتل درویشی در خیابان امام رضا و بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است.

یک دیدگاه برای “رستوران‌ های هتل درویشی مشهد: بهترین و لوکس ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش، لذت اسکی روی آب برای مبتدی‌ها

شنبه 11 آذر 1402
پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش، اولین سایت اسکی کابل روی آب در ایران.
پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس