مجموعه آبی لاکچری هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از آن هتل‌های 5 ستاره تاپ مشهد است که در بین مسافران شناخته شده و بسیار خوش نام است. بنابراین اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل مشهد را دارید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل دروشی مشهد می باشد. هر آنچه از یک هتل لاکچری و فوق رویایی توقع دارید، با رزرو این هتل می‌توانید تجربه کنید. مجموعه آبی هتل درویشی مشهد یکی از آن امکانات متمایز کننده و بی نظیر این هتل با شکوه می‌باشند.

چنانچه به مشهد سفر کرده و به دنبال این هستید که در کنار زیارت امام رضا(ع) از امکانات و خدمات یک هتل تاپ بهره مند گردید، هتل درویشی مشهد را از طریق آژانس مسافرتی “های هتل” رزرو کنید.

همه چیز در رابطه با هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد با معماری با شکوه و عظیم در سال 1390 تاسیس شده است. هتل درویشی 25 طبقه دارد و دارای 220 واحد اقامتی با بناهای منحصر به فرد و امکانات عالی است. هتل درویشی در بین هتل های ارزان مشهد نیست و با توجه به ستاره‌ی آن لوکس ترین هتل‌ مشهد است. این هتل اولین هتل آتریوم شرق کشور است که چشم اندازی زیبا به کل ساختمان دارد.

هتل-درویشی-مشهد-ورودی-

لابی هتل نمایی خاص و فاخر دارد که از همان جا می‌توان به اتاق‌ها و سالن‌های بالایی و یا طبقات بالا اشراف داشت. واحدهای اقامتی و لابی هتل درویشی مشهد مجهز به انواع امکانات و خدمات نظافتی، آسایشی، بهداشتی، ایمنی، حمل و نقل، فروشگاهی، پزشکی و خوراکی نظیر انواع رستوران و فست و فود و کافی شاپ و… می‌باشد.

از امکانات تفریحی مجموعه نیز نباید غافل شویم، این امکانات شامل سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن رستوران، گیم نت و مجموعه آبی هتل درویشی اشاره کرد. اگر خواهان رزرو هتل نزدیک حرم امام رضا‌(ع) هستید و به دنبال یک هتل لاکچری و لوکس می‌گردید، پس لازم است اقدامات رزرو هتل درویشی را فراهم کنید. با مراجعه به آژانس مسافرتی “های هتل” و اطلاع از شرایط رزرو هتل در مشهد و چگونگی وضعیت رزرواسیون ما در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشید.

مجموعه آبی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد نخستین هتل مشهد است که خدمات آبی کامل و لوکسی را برای مسافران خود در نظر گرفته است. سالن مجموعه آبی به بخش‌های متفاوتی تقسیم می‌شود که هر یک از این بخش‌ها خدمات فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. خوشبختانه در هر فصلی که به مشهد مقدس سفر کنید می‌توانید از مجموعه آبی هتل درویشی بهره ببرید. این فضا با نورپردازی‌های زیبا و ارائه خدمات درمانی و آرامشی موجبات آسایش و آرامش شما را فراهم می‌کند.

پس از گذراندن یک روز طولانی می‌توانید جهت استراحت و ریلکس کردن به این قسمت مراجعه کنید و ساعات لذت بخش و آرامی داشته باشید.

هتل_ مشهد_استخر_هتل_درویشی_مشهد

با مراجعه به آژانس مسافرتی “های هتل” و رزرو هتل درویشی مشهد می‌توانید از مجموعه آبی هتل درویشی به طور رایگان استفاده کنید.

خدمات بخش مجموعه آبی هتل درویشی عبارتند از:

  • سالن زیبایی
  • سالن بدنسازی
  • ماهی درمانی
  • سنگ رودخانه
  • سالن ماساژ
  • حمام سنتی
  • سونا خشک
  • سونا بخار
  • جکوزی
  • استخر

سالن زیبایی هتل درویشی مشهد

سالن زیبایی از سری بخش‌های خدماتی در مجموعه آبی هتل درویشی هستند. این قسمت خود شامل دو مرکز جداگانه زنانه و مردانه می‌شود. انواع خدمات زیبایی و بهداشتی پوست و مو در این سالن زیر نظر بهترین آرایشگران و متخصصان پوست انجام می‌شود.

سالن آرایش و پیرایش هتل درویشی مشهد

سالن بدنسازی هتل درویشی مشهد

یکی از دغدغه‌های افراد ورزشکارها نبود امکانات بدنسازی و ورزشی است. هتل درویشی مشهد به سبب همین امکانات رفاهی لوکس است که هتلی 5 ستاره می‌باشد. بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی به شما کمک می‌کند از برنامه‌های ورزشی خود عقب نیفتید.

هتل_مشهد_سالن_ورزشی_هتل_درویشی_مشهد

ماهی درمانی هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از خدمات آرامشی و بهداشتی مجموعه آبی هتل درویشی فیش اسپا است. متخصصان در رابطه با خواص ماهی درمانی به مسائل جالبی اشاره دارند. برخی از این خواص شامل رفع خستگی، ریلکسیشن، شادابی پوست، رفع اضطراب و گردش خون است. پس اگر برای امور کاری به مشهد سفر کرده و استرس دارید، ماهی درمانی را از دست ندهید.

هتل_مشهد_ماهی_درمانی_هتل_درویشی_مشهد

سنگ رودخانه هتل درویشی مشهد

سنگ رودخانه یا رودخانه سنگ نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که برای روح و روان بدن بسیار موثر است. علوه بر این سنگ درمانی از نظر پزشکی جنبه درمانی و یا تسکین درد دارد. متخصصان مجموعه ما به شما کمک می‌کنند تا بدون مراجعه به دکتر از درد خلاص شوید.

هتل_مشهد_سنگ_رودخانه_ای

سالن ماساژ هتل درویشی مشهد

در رابطه با سالن ماساژ یا خدمات ماساژ در مجموعه آبی هتل درویشی مشهد زبان قاصر می‌ماند. زیرا این هتل با علم به خواص فراوان ماساژ و همکاری با ماساژورهای حرفه‌ای و دوره دیده انواع ماساژها را به بهترین نحوه انجام می‌دهد. ماساژهای سنگ، بامبو، ماهی، تایلندی، سر و صورت، بدن و پا، ورزشی، سوئدی، شیر و عسل را ارائه می‌دهد.

هتل_مشهد_ماساژ_هتل_درویشی_مشهد

حمام سنتی هتل درویشی مشهد

حمام سنتی مجموعه آبی هتل درویشی نیز بسیار معروف است. محیط حمام سنتی بسیار بهداشتی و آرام است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این بخش استفاده کنید. در این قسمت با استفاده از کیسه، لیف، صابون، سفیدآب و نمک دریایی ساعت لذت بخشی را سپری خواهید کرد.

هتل_مشهد_حمام_سنتی_هتل_درویشی_مشهد

استخر و سونا جکوزی هتل درویشی

استخر مجموعه آبی هتل درویشی بسیار تمیز و بهداشتی است و عمق مناسبی دارد. سونای خشک و سونای بخار نیز جهت شفافیت پوست نیز بسیار کاربردی می‌باشند. جکوزی نیز برای انواع دردهای کمر و زانو یا ریلکسینگ عالی می باشد. با رزرو هتل درویش مشهد و یا هر هتل مشهد دیگری از طریق آژانس “های هتل” از تخفیفات ما استفاده کنید.

هتل_مشهد_سونا_جکوزی_هتل_درویشی_مشهد

برای بازید از جاذبه‌های گردشگری مشهد و اطراف آن به آژانس  گردشگری “های تور” مراجعه کرده تا بتوانید تور دلخواه خود را رزرو کنید.

منابع

tinyurl

bitly

کلمات کلیدی :

هتل مشهد، رزرو هتل مشهد مشهد، لیست هتل های مشهد، هتل های ارزان مشهد، هتل ارزان مشهد با غذا، بهترین هتل مشهد، رزرو هتل آپارتمان مشهد، رزرو هتل مشهد با غذا، لیست هتل های مشهد، رزرو هتل مشهد ارزان، رزرو هتل مشهد نزدیک حرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گران ترین هتل های مشهد

سه‌شنبه 4 مرداد 1401
همان‌طور که می‌دانید گران‌ترین هتل‌های مشهد اغلب در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده‌اند، این موقعیت جغرافیایی علاوه […]
گران ترین هتل های ایران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس