لیست هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل‌های متعددی در مجاورت ساحل مرجان کیش قرار دارند که هتل پارمیس، داریوش، کوروش، آرامیس، ارم، سارا، شباویز، و گاردینا تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها هستند. هریک از این هتل ها با امکانات و فواصل مختلفی از ساحل مرجان قرار گرفته‌اند. در ادامه درباره این هتل‌ها، امکانات و فاصله تا ساحل مرجان بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

هتل های نزدیک ساحل مرجانفاصله تا ساحل مرجان
هتل پارمیس کیش6 دقیقه با خودرو
هتل داریوش کیش6 دقیقه با خودرو
هتل کوروش کیش6 دقیقه با خودرو
هتل آرامیس کیش6 دقیقه با خودرو
هتل ارم کیش5 دقیقه با خودرو
هتل سارا کیش5 دقیقه با خودرو
هتل آپارتمان تعطیلات کیش4 دقیقه با خودرو
هتل شباویز کیش5 دقیقه با خودرو
هتل گاردینا کیش4 دقیقه با خودرو

ساحل مرجان کیش کجاست؟

این ساحل در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. برای رسیدن به ساحل مرجان حتما باید خودرو داشته باشید. فاصله کمی تا جزیره هندروابی و لاوان داشته و تا فرودگاه بین المللی این شهر تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. همچنین در مجاورت بازار مرجان قرار گرفته است و برای افرادی که می‌خواهند خرید کردن و تفریحات ساحلی را به‌طور همزمان در جزیره کیش تجربه کنند مناسب خواهد بود.


View Larger Map

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش را بشناسید!

جالب است بدانید که برای اقامت در نزدیکی ساحل مرجان کیش، هتل‌هایی با امکانات رفاهی و قیمت‌های متفاوت 5 ستاره تا 2 ستاره در اختیار شما بوده و می‌توانید از میان هتل‌ های نزدیک ساحل مرجان کیش،  هتل مناسب خود را انتخاب کنید. در ادامه اقامتگاه‌های مختلف نزدیک به این ساحل، با امکانات رفاهی که در اختیار شما قرار می‌دهند را بررسی می‌کنیم.

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش 5 ستاره

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش، یکی از هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش است که جزو مجهزترین هتل‌های جزیره به شمار می‌رود. این هتل دارای طراحی خاصی بوده و 135 اتاق دارد و 168 باب اتاق و سوئیت داشته و با موقعیت مکانی مناسب، امکان دسترسی شما به مکان‌های مهم جزیره را فراهم می‌کند.

با حضور در این هتل، می‌توانید از خدماتی مثل بوفه، رستوران، چایخانه سنتی و غیره بهره‌مند شوید. همایش‌ و جلسات خود را در سالن همایش، اتاق مهمانی و جلسات کاری، سالن کنفرانس و غیره برگزار کنید و از امکانات رفاهی همچون استخر، جکوزی و فضایی زیبا برخوردار شوید.

هتل پارمیس کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از دیگر هتل‌های قرار گرفته در شمال شرق کیش، است. معماری و سبک طراحی آن به اندازه ای خاص و زیبا است که می‌توان آن را به‌تنهایی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر یادآور شد. مجموعه آبی، مجموعه ورزشی و دریاچه اختصاصی، تنها تعدادی از امکانات هتل داریوش کیش است.

هتل داریوش کیش

هتل های 4 ستاره نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش، یکی از بهترین هتل‌های کیش چهار ستاره، با ترانسفر رایگان است. موقعیت مکانی مناسب هتل، دسترسی آسان شما عزیزان به بازارهای مهم جزیره را فراهم می‌کند. از مهم‌ترین خدماتی که در هتل کوروش کیش ارائه می‌شود؛ می‌توان به اینترنت در لابی، استخر، سونا، تلویزیون در لابی و… اشاره کرد.

هتل کوروش کیش
سامانه جامع رزرو تور

هتل آرامیس کیش

یکی دیگر از هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش، هتل آرامیس کیش است که در موقعیت مکانی مناسبی از این جزیره قرار گرفته و دسترسی مهمانان به سایر نقاط مهم جزیره را به آسانی فراهم می‌کند. معماری زیبای هتل آرامیس، چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند و در کنار خدمات رفاهی که به مسافران ارائه می‌دهد، جزو بهترین‌ها است. این خدمات نظیر کافه، رستوران، صبحانه و غیره است.  

هتل آرامیس کیش

هتل ارم کیش

اگر برای اقامت کم هزینه در نزدیکی ساحل مرجان، دنبال یک هتل مجهز با قیمت مناسب می‌گردید، هتل ارم کیش، به عنوان یکی از هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این هتل چشم اندازی زیبا از ساحل نیلگون خلیج فارس داشته و افق زیبای جزیره را به شما ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل ارم کیش، به راحتی به مراکزی همچون بازار پردیس، رویامال، کیش مال و سایر مراکز خرید مهم کیش دسترسی خواهید داشت. آرایشگاه، رستوران بام، سونا، لابی، استخر و فروشگاه نیز تعدادی از امکاناتی است که با اقامت در هتل ارم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل ارم کیش

سایر هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کیش است؛ که علاوه بر قیمت ارزان و مقرون به‌صرفه، امکان قدم زدن در ساحل مرجان را برای شما فراهم می‌کند. این هتل از جمله هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش بوده و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه، لذت یک سفر عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. امکانات رفاهی هتل شامل گیم نت، فروشگاه، ماساژ، خودپرداز، لابی، اینترنت در لابی و چایخانه سنتی می‌شود. با حضور در آن، امکان دسترسی به تفریحات آبی، گردش و خرید در بازارهای نزدیک نیز برای شما فراهم می‌شود.

هتل سارا کیش

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

هتل آپارتمان تعطیلات کیش، در سال 1378 بنا شده و تا به امروز میزبان مهمانان زیادی در شهر کیش بوده است. این هتل دارای 70 باب واحد اقامتی و مشرف بر دریا و بازار های پردیش 1 و 2 است. پیشنهاد می‌شود که اگر قصد حضور در ساحل مرجان را دارید و به دنبال اقامتگاهی کم هزینه و با امکانات رفاهی خوب می‌گردید؛ در هتل آپارتمان تعطیلات کیش اقامت یابی. لابی، تلفن در لابی، اینترنت در لابی و ترانسفر رفت با هزینه، از خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود.

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش، با فضایی زیبا و دلنشین، از دیگر هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش است. موقعیت مکانی مناسب هتل شباویز، امکان دسترسی شما به مراکز مهم و برخی از جادبه‌های گردشگری جزیره مانند پارک دلفین سیمرغ و بازار پردیس 2 را فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید با پیمودن مسافت کمی، در ساحل زیبای مرجان کیش قدم بزنید و از تفریحات آبی که برایتان در نظر گرفته شده لذت ببرید. هتل شباویز، لذت حضور در ساحلی شفاف و صخره ای را به شما و همراهانتان هدیه می‌دهد. از مهم‌ترین خدماتی که در هتل شباویز ارائه می‌شود، می‌توان به تلویزیون، تلفن و اینترنت در لابی، خدمات برای معلولین، پارکینگ و تشریفات ویژه اشاره کرد.

هتل شباویز کیش

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا در بلوار هرمز جزیره کیش واقع شده و داری فضایی سبز و زیبا و امکانات رفاهی رضایت‌بخش برای مهمانان است. این هتل سه ستاره، فاصله زیادی تا ساحل نداشته و از جمله هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش است. موقعیت مکانی مناسب هتل گاردنیا کیش امکان دسترسی آسان به رویامال، بازار کیش مال و پردیس 2 را به شما می‌دهد. از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در هتل گاردینا کیش، می‌توان به مواردی همانند لابی، روزنامه، اینترنت در لابی، تلفن درلابی و غیره اشاره کرد.

هتل گاردینا کیش

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تعدادی از برترین هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش پرداختیم. هتل‌های معرفی شده از جمله‌ هتل‌های پنج ستاره تا دو ستاره است که امکان حضور مسافران با نیازها و بودجه‌های متفاوت را فراهم می‌کند. اگر شما هم تجربه حضور در این اقامتگاه‌ها را داشته یا هتل دیگری نزدیک به ساحل مرجان کیش می‌شناسید، می‌توانید آن را در قسمت کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرزمین موج‌های آبی مشهد؛ اوج هیجان در موج

دوشنبه 23 مرداد 1402
سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی ایران است که در شهر مقدس مشهد واقع شده […]
سرزمین موج‌های آبی مشهد؛ اوج هیجان در موج

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس