ماجراجویی در پارک هلیومی مشهد

با رزرو هتل در مشهد و رزرو هتل در نزدیکی پارک هلیومی مشهد، می توانید در هر زمان که بخواهید به راحتی به این مکان دسترسی پیدا کنید. حال در پست امروز در مجله خبری گردشگری های هتل می خواهیم شما را با پارک هلیومی مشهد آشنا کنیم. که جزء جدید ترین پارک های مشهد می باشد و بسیار محبوب می باشد. برای آشنایی با این پارک جذاب لطفا تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ایده هلیوم پارک

ایده هلیوم پارک از کمبود مراکز تفریحی برای کودکان و نوجوانان آغاز شد و مسئولین برای رفع این کمبود به این فکر افتادند که طرح های جدید و جذاب را در قالب مراکز تفریحی اجرا کنند. در برنامه ریزی ها قرار است 150 مراکز تفریحی در سطح ایران ساخته شود، که هلیوم پارک اولین نسخه اجرایی شده از این طرح می باشد.

ایده پارک هلیوم مشهد

با هلیوم پارک مشهد آشنا شوید

هلیوم پارک در مشهد از دو سالن بسیار بزرگ تشکیل شده است در طبقه های چهارم و پنجم برج مروارید گوهرشاد قرار گرفته است.

سالن A

سالن اول این پارک با تم اقیانوسی دیزاین شده است و معنای آرامش و را برای شما تداعی می کند و باعث می شود شما در آن فضا آرام باشید و بدون دغدغه فکری به بازی بپردازید. در این سالن بازی هایی برای کودکان بزرگسالان تهیه شده است، که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین بازی هایی مثل والیبال، بسکتبال، صخره نوردی، فری جامپینگ و … از بازی هایی می باشد که در این سالن می توانید انجام دهید.

سالن B

طراحی رنگ سالن دوم این مرکز تفریح یبه رنگ سبز می باشد و تم جنگلی و طبیعت را پیروی می کند در این سالن نیز بازی های برای کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است. همچنین در کنار این بازی ها کافی شاپ نیز قرار گرفته است تا بتوانید در زمان استراحت چیزی بنوشید.

بازی های VRبرای آقایان و بانوان

یکی از بخش های جذاب در این مرکز تفریحی بازی های VR می باشد که بسیار محبوب است. این بازی ها در دو طبقه قرار گرفته است و برای خانم ها و آقایان اجرا می شود. این بازی که از آن واقعیت مجازی نیز یاد می کنند بسیار هیجان انگیز و پر طرفدار شده است.

بازی واقعیت مجازی در مرکز تفریحی هلیوم پارک

نکته مهم درباره پارک هلیومی مشهد

نکته مهمی که بهتره قبل از رفتن به این پارک بدونید مجزا بودن خانم ها و آقایان در این پارک می باشد به این معنا که خانم ها و آقایان در طبقات جداگانه به تفریح می پردازند.

بازه سنی بازی های این پارک از سنین یک سال تا 70 سال تعبیه شده است و شما می توانید به صورت خانوادگی به تفریح و بازی بپردازید.

پارک هلیومی مشهد و تفریحات

تولد خودتان را در هلیوم پارک بگیرید

یکی از ویژگی های جالب این پارک قابلیت برگزاری جشن تولد فرزندنتان و یا خودتان می باشد. پرسنل این پارک در تلاشند تا شما روز خوش و پرهیجان را تجربه کنید.

هتل جواد مشهد

اگر دوست دارید به مشهد سفر کنید و در پارک هیجان انگیز هلیومی تفریح کنید؛ برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. شما عزیزان می توانید در هتل جواد مشهد اقامت داشته باشید. این هتل فاصله ای کمتر از 5 دقیقه با حرم امام رضا دارد. همچنین در فاصله 8 کیلومتری پارک هلیومی مشهد قرار گرفته است. این هتل فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرده است و در لیست بهترین هتل های مشهد قرار دارد. برای رزرو هتل در مشهد می توانید به سایت رزرو هتل مراجعه کنید.

هتل جواد مشهد

قوانین هلیوم پارک

مرکز تفریحی هلیوم پارک نیز مانند دیگر پارک ها دارای قوانین می باشد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

  1. ورود کودکان زیر 4 سال بدون همراه ممنوع می باشد.
  2. تعهد افراد بالای 18 سال بر عهده خود و زیر این بر عهده والدین می باشد و باید فرم تعهد را پر کنند.
  3. همراه داشتن وسایلی نظیر عینک گوشی تلفن دوربین و تجهیزات الکترونیکی ممنوع می باشد.
  4. برای جلوگیری از لیز خوردن باید جوراب های مخصوص را که به شما می دهند را به پا داشته باشید.
  5. برای جاوگیری از زخمی شدن و آسیب دیدن بهتر است لباس استین بلند بپوشید.
  6. به همراه داشتن خوراکی وتنقلات در این پارک ممنوع می باشد.

اطلاعات لازم قبل از ورود به هلیوم پارک

  • ساعت کاری : 10 صبح الی 10 شب
  • هزینه ورودی : هزینه ورودی برای هر نفر 5 هزار تومان است
  • هزینه کارت عضویت : کات های عضویت از 50 هزار تومان شروه می شود
  • شماره تماس : 05131439
  • آدرس : مشهد _ بلوار جانباز _ بین جانباز 5 و 7 _ برج تجاری هلیوم پارک

در آخر ….

با توجه به وجود کرونا این پارک برای تضمین سلامت شما عزیزان تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند. اگر علاقه مند به تفریح در این پارک جذاب هستید، می توانید به سراغ رزرو تور مشهد بروید. تیم پشتیبانی سایت های تور در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاراموتور شاندیز و تجربه پرواز در آسمان مشهد

یکشنبه 30 آبان 1400
در مقاله امروز به سراغ یکی از بازی های پرهیجان در مشهد رفته ایم. بازی که حتی افرادی که از […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس