پاراموتور شاندیز و تجربه پرواز در آسمان مشهد

در مقاله امروز به سراغ یکی از بازی های پرهیجان در مشهد رفته ایم. بازی که حتی افرادی که از ارتفاع می ترسند وسوسه می شوند تا یکبار آن را امتحان کنند. شاید فکر کنید می خواهیم درباره سقوط آزاد چالیدره حرف بزنیم اما کاملا اشتباه می کنید چرا که می خواهیم به پاراموتور شاندیز برویم و یک پرواز را تجربه کنیم. اگر عاشق پرواز هستید تا انتهای این پست همراه مجله خبری گردشگری های هتل باشید.

پاراگلایدر یا پاراموتور ؟؟؟

خیلی ها وقتی تعریف این ورزش را می شنوند؛ می گوید آخر پاراگلایدر یا پاراموتور چی هست  ؟؟؟ که انقدر طرفدار دارد به همین دلیل ادامه مطلب را از دست ندهید .

پاراگلایدر چیست ؟؟؟

پاراگلایدر بسیار مانند ورزش چتر بازی می باشد شما در این ورزش چتری مستطیلی شکل دارید. طراحی این چتر ها به گونه ای می باشد که فرد روی هدایت پرواز تسلط بیشتری دارد. به همین دلیل این ورزش از چتر بازی که چتر گرد دارد، خطر کمتری دارد. پاراگلایدر از نزدیک ترین ورزش هایی می باشد که به انسان احساس پرواز کردن می دهد شما در این ورزش باید به بالایی تپه بروید و همسان با وزش باد بدوید، تا باد شما را از زمین بلند کند و شما بتوانید در آسمان پرواز را تجربه کنید .

پاراگلایدر مشهد

پاراموتور چیست ؟؟؟

شما الان آگاهی کاملی نسبت به ورزش پاراگلایدر دارید، اما ساختار ورزش پاراموتور متفاوت می باشد. شما در این ورزش به علاوه چتر موتوری چرخنده نیز به همراه دارید که شما را از زمین بلند می کند. شما در این ورزش به روی صندلی می نشینید و به کمک موتوری که پشت صندلیتان متصل شده است، اوج می گیرید. از ویژگی های مثبت این ورزش نسبت به پاراگلایدر فرود آسان و کم بی خطر می باشد چرا که شما هر کجا تصمیم بگیرید می توانید فرود بیاید.

پاراموتور چیست

آموزش این ورزش هیجان انگیز

اگر علاقه  مند به یادگیری این ورزش هستید و با خود فکر می کنید اگر پاراموتور و یا پاراگلایدر  را یاد بگیرید، یک تیر و دو نشان زده اید. کاملا در اشتباه هستید! چرا که این دو ورزش کاملا مجزا هستند و آموزش های جدا گانه ای نیز دارد. نکته حائز اهمیت در این یادگیری این ورزش این می باشد. که شما باید در اول گواهینامه پاراگلایدر را بگیرید و بعد به سراغ پاراموتور بروید.

پاراگلایدر مشهد یا پاراموتور شاندیز ؛ کدام بهتر است ؟؟؟؟

مشهد در شمال شرق ایران بهترین باشگاه های هوانوردی را دارد و شما با خیال آسوده می توانید به تجربه این دو ورزش بروید و لذت ببرید. اما اگر می خواهید بدانید که کدام ورزش لذت بخش تر است در ادامه با ما همراه باشید .

پاراگلایدر یا پاراموتور شاندیز

اگر می خواهید پروازی مانند پرواز با پرنده های سبکبال را تجربه کنید، پاراگلایدر باید انتخاب شما باشد. اما اگر به دنبال ماجراجویی هستید، انتخاب پاراموتور گزینه ای خوب برای شما می باشد .

چه گونه باید پاراموتور را هدایت کرد؟؟؟

در جواب این سوال بهتر است بگویم هدایت این دو بازی بر عهده شما نیست. هدایت پرواز بر عهده خلبان می باشد. پس شما به راحتی می توانید به تماشا کردن بپردازید .

هدایت پاراموتور شاندیز

امکانات پاراموتور شاندیز

حتما قبل از پرواز دلهره خواهید داشت، اما درباره امنیت پرواز ها اطمینان خاطر داشته باشید. قبل از پرواز مربیان به شما نکات لازم می دهند و شما را آرام می کنند تا در هنگام پرواز هیچ ترس و دلهره ای نداشته باشید. از امکانات بسیار کاربردی در پاراموتور سواری تجهیزات عکاسی می باشد. چرا که شما زمانی که به بالا می روید خیره به مناظر می شوید و فرصتی برای عکاسی و ثبت خاطرات نخواهید کرد .

پاراموتور و امکانات آن

نکات مهم قبل از پاراموتور سواری

  • موقعیت هوایی برای پرواز از نکات مهم در پرواز می باشد. این ورزش فقط در روز های گرم بدون بارندگی و باد ملایم امکان پذیر می باشد قبل از رفتن به شاندیز حتما شرایط جوی را جویا شوید .
  • وزن یکی از نکات مهم در این پرواز می باشد اگر می خواهید این ورزش را امتحان کنید، باید حداقل وزنی حدود 20 کیلو گرم و حداکثر 90 کیلو داشته باشید.
  • زمان این ورزش 10 دقیقه می باشد و شما 10 دقیقه پرواز خواهید کرد .

در آخر ….

امیدواریم از این مقاله خوشتاشما عزیزان می توانید برای سفر به مشهد و رزرو هتل در مشهد به سایت رزرو هتل مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. تیم پشتیبانی سایت های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهر مشاغل کارالند ، اولین پارک آموزشی در ایران

دوشنبه 1 آذر 1400
مسافرانی که قصد سفر به مشهد با رزرو تور مشهد را دارند، مقصد خوبی را برای سفر انتخاب کرده اند. […]
شهر مشاغل کارالند

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس