مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد

شهر مشهد به دلیل حرم مطهر امام رضا هر ساله پذیرای تعداد بالایی از مسافران از اقصی نقاط کشور می باشد. از همین رو مکان های اقامتی متعدد در نقاط مختلف شهر برای رفاه حال مسافران بنا شده است. مکان های اقامتی نزدیک حرم از جمله پرطرفدار ترین آن ها در شهر مشهد بوده که مورد استقبال مسافران قرار می گیرد. در مقاله مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد می توانید درباره مسافرخانه مدنظر خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مسافر خانه های نزدیک حرم در مشهد

مسافرخانه های نزدیک حرم

مسافرخانه های نزدیک حرمآدرس
مسافرخانه منتظران مهدی مشهدمشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا ششم،خ. درختی(نمایش روی نقشه)
مسافرخانه نوید مشهدمشهد، خیابان طبرسی(نمایش روی نقشه)
مسافر خانه رستگار مشهدمشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 10، جنب هتل مهزیار
مسافرخانه عرفایی مشهدمشهد، خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی 5
مسافرخانه ابوذر مشهدمشهد، خیابان خیابان امام رضا ـ امام رضا ۶ – کوچه توکلی ـ پ۱۸۶ ، مهمانپذیر ابوذر مشهد
مسافرخانه اتحاد مشهدمشهد، میدان طبرسی-کوچه حوض امیر-پلاک ۶۳  ، مهمانپذیر اتحاد مشهد

1. مسافرخانه منتظران مهدی

مسافرخانه منتظران مهدی در مشهد جزو مکان های اقامتی در نزدیکی حرم بوده که در سال 1396 جهت اقامت زائرین محترم افتتاح گردیده است. با اقامت در این مسافرخانه می توانید اقامتی ارزان و به صرفه را در شهر مشهد تجربه کنید. علاوه بر نزدیکی مسافرخانه منتظران مهدی به حرم مطهر، دسترسی آسان به مراکز خرید، سینما هویزه یکی از معروف ترین سینما های مشهد، و دارا بودن ستوران، سرویس بهداشتی و… که با توجه به هزینه کم قابل قبول است از مزایای اقامت در این مسافرخانه می باشد.

آدرس

مشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا ششم،خ. درختی(نمایش روی نقشه)

مسافر خانه منتظران مهدی-مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد

2. مسافرخانه نوید مشهد

در ادامه ی مقاله مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد میتوانیم مسافرخانه نوید مشهد را معرفی کنیم این مسافرخانه واقع در خیابان طبرسی مشهد امکان دسترسی آسان مسافران به زیارت حرم مطهر و مراکز خرید اطراف حرم را فراهم می آورد. امکانات موجود در این مسافرخانه همچون آسانسور، کولر گازی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه و وسایل موجود در آن، تلویزیون و .. اقامتی همراه با رفاه و آسایش را برای شما فراهم می آورد. با رزرو مسافرخانه نوید شما می توانید اقامتی ارزان و خوبی را در مشهد را تجربه کنید.

آدرس

مشهد – خیابان طبرسی(نمایش روی نقشه)

مسافرخانه نوید مشهد-مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد

3. مسافر خانه رستگار مشهد

با رزرو مسافرخانه رستگار از مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد می توانید در فاصله کوتاهی تا حرم اقامت به یادماندنی را در شهر مشهد تجربه کنید. با اقامت در این مسافرخانه می توانید به آسانی به بازار های اطراف همچون بازار رضا، مجتمع های تجاری هفده شهریور و … دسترسی داشته باشید. این مسافرخانه با دارا بودن امکانات متعدد اقامتی ارزان و به صرفه را برایتان به ارمغان می آورد.

آدرس

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 10، جنب هتل مهزیار

4. مسافرخانه عرفایی مشهد

جهت اقامت طولانی مدت و یا سفر با خانواده و یا دوستان اقامت در یک مسافرخانه گزینه مناسبی خواهد بود. مسافرخانه عرفایی از مسافرخانه های نزدیک حرم در مشهد امکان یک اقامت ارزان و به صرفه را در شهر مشهد برایتان فراهم می آورد. در این مسافرخانه با دارا بودن امکاناتی هچون گاز، یخچال، مبلمان، وسایل پخت و پز و … با توجه به قیمت ارزان آن رفاه و آسایش را در اقامتتان در مشهد فراهم می آورد.

آدرس

مشهد، خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی 5

مسافرخانه عرفایی مشهد-مسافرخانه نزدیک حرم در مشهد

در این مقاله اطلاعاتی درباره تعدادی از مسافرخانه های مشهد نزدیک حرم را در اختیارتان قرارداریم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید با رزرو این مسافرخانه ها مسافرتی کم هزینه تر را خواهید داشت. شما می توانید با مراجعه به رزرواسیون های هتل طبق بودجه و سلیقه خود نیز رزرو هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه را انجام دهید.

آیا تجربه اقامت در این مسافرخانه ها را داشته اید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارزان ‌ترین زمان سفر به کیش

پنج‌شنبه 9 آذر 1402
در فصولی که گردشگران بیشتری به کیش سفر می‌کنند، هزینه‌های مربوط به سفر هم افزایش پیدا می‌کند. فاکتورهای متعددی هم […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس