لیست بهترین هتل‌ های کیش برای ماه عسل

جزیره کیش، به دلیل وجود تفریحات خاص، امکانات گردشگری و اقامتی بهتر و همچنین آب و هوای مناسب به ویژه در زمستان، بهترین مقصد برای سفر ماه عسل است. هتل های کیش با داشتن امکانات مختلف، خدمات متعددی برای زوج های جوان به ویژه در ماه عسل برای آن ها فراهم می کنند که البته هزینه اقامت در آن ها بالاست. در این مقاله ضمن بررسی بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، برخی از هتل های کیش که ضمن قیمت مناسب، خدمات ویژه ای برای ماه عسل دارند را معرفی می کنیم.

هتل های کیش

بهترین هتل ‌های کیش برای ماه عسل کدام‌ اند؟

سالیان زیادی است که شهر کیش به‌عنوان قطب گردشگری ایران، خاطرات زیبایی را برای مردم  کشورمان رقم می‌زند. آب و هوای مطبوع، سواحل مرجانی، آب‌های نیلگون و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیگر اغلب مردم را ترغیب می‌کند که حداقل یک بار حضور در آن را تجربه کنند. اما گذراندن ماه عسل در این شهر، ممکن است شکلی متفاوت داشته باشد و هر زوج بسته به بودجه‌ می‌توانند یک سفر لاکچری و یا سفری مقرون به‌صرفه و در عین حال لذت‌بخش را تجربه کنند. اگر کیش انتخاب شما برای ماه عسل است، در جدول زیر برخی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل همراه امکانات را بررسی کرده ایم.

نام هتل خدمات ویژه ماه عسل
هتل ترنج اتاق هانی‌مون،آتلیه
هتل مارینا پارک تزئین اتاق هانی‌مون، یک بار استفاده از سانس خانوادگی استخر سرپوشیده مارینا، یک ساعت ماساژ تایلندی، یکبار استفاده اختصاصی استخر و سونا در سالن خانوادگی
هتل داریوش تزئین اتاق، تخفیفات 50 درصدی برای برخی از جاهای دیدنی، ناهار و صبحانه رایگان
هتل شایان تزئین اتاق هانی‌مون، استخر و سالن ورزشی
 هتل کیش تزئین اتاق هانی‌مون، استخر، سونا، جکوزی، گشت رایگان در جزیره، رستوران و کافی‌شاپ‌ های متنوع، ماساژ، سالن ورزشی
هتل ویدا تزئین اتاق ، سونا، استخر و جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران و کافی‌شاپ، ماساژ
هتل میراژ تزئین اتاق هانی‌مون، استخر، سالن بدنسازی، سونا و سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی

هتل ترنج کیش، هتلی رویایی

طراحی منحصر به‌فرد هتل ترنج کیش، آن را به‌یکی از خاص‌ترین هتل‌ها در خاورمیانه تبدیل کرده است. هتل ترنج کیش، در دو فاز ساخته شده است. فاز اول در خشکی قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی است. فاز دوم آن روی آب است و دریچه‌هایی در کف و بالکن دارد. پیشنهاد ما به شما اقامت در فاز دریایی هتل است. با اقامت در این اتاق‌ها امکان مشاهده طلوع و غروب زیبای خورشید، ساحل، خلیج زیبای فارس و شنای ماهی‌ها وجود دارد.

البته هتل ترنج برای حضور مسافران ماه عسل تدارکات خاصی از جمل تزئین اتاق با گل و شمع، تخت سفید و نورپردازی در نظر می‌گیرد که آن را به یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل تبدیل کرده است. استخرهایی که روی اتاق‌ها قرار گرفته، سالن یوگا، ماساژ آتلیه عکاسی و رستوران‌ها و کافی‌شاپ مدرن از دیگر امکاناتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • تلفن : 5 – 07644496600
  • آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
هتل ترنج کیش- لیست بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

 

هتل مارینا پارک، خاطره‌ای ماندگار

هتل مارینا پارک کیش یکی دیگر از هتل‌های جزیره زیبای کیش، با معماری خاص است که در رده بهترین هتل ‌های کیش برای ماه عسل قرار می‌گیرد. با اقامت در این مکان زیبا، چشم انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج فارس خواهید داشت و امکان استفاده از ساحل اختصاصی برایتان میسر خواهد بود. با رزرو اتاق برای ماه عسل، هتل ماریانا پارک، برخی از امکانات اختصاصی از جمله تزئین ویژه اتاق، 3 وعده صبحانه مخصوص در اتاق،  یک بار استفاده از سانس خانوادگی استخر سرپوشیده مارینا، 1 ساعت ماساژ تایلندی، یکبار استفاده اختصاصی استخر و سونا در سالن خانوادگی، اینترنت پر سرعت و رایگان در تمام بخش‌های هتل و استقبال رایگان از فرودگاه به مارینا پارک هتل برخوردار می‌شوید.

  • تلفن: 07644465000
  • آدرس: جزیره کیش – بلوار مرجان – مارینا پارک هتل
هتل مارینا پارک کیش

 

هتل داریوش؛ از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل داریوش کیش، هتلی 5 ستاره با معماری فوق العاده است. بی‌شک این بنا چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند به‌گونه‌ای که به‌تنهایی می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری باشد. سبک معماری آن مشابه تخت جمشید است و بعضی از سوئیت‌های آن چشم اندازی به خلیج زیبای فارس و برخی دیگر به باغ چشم انداز دارند. این هتل امکانات ویژه‌ای برای حضور زوج‌های جوان در ماه عسل در نظر گرفته است که شامل سالن بیلیارد، پینگ پونگ، انواع تفریحات آبی، قایق سواری، ماساژورهای تایلندی، استخر، سونا و تخفیفات 50 درصدی برای دیدنی‌هایی مثل باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و ناهار و صبحانه رایگان است.

  • تلفن: 076 4444 4900
  • آدرس: جزیره کیش ، میدان داریوش ، هتل بزرگ داریوش کیش
هتل داریوش کیش

 

هتل شایان کیش، انتخابی مناسب برای ماه عسل

دسترسی ساده به امکانات مهم در جزیره کیش، در کنار زیبایی و خاص بودن اقامتگاه می‌تواند ترکیب مناسبی برای داشتن یک ماه عسل خاطره‌انگیز باشد. هتل شایان کیش، یکی از بهترین هتل ‌های کیش برای ماه عسل بوده که در فاصله بسیار کمی از دریا قرار دارد و می‌تواند چشم اندازی زیبا از جزیره و خلیج زیبای فارس در اختیار شما قرار دهد. هتل شایان اتاق‌های مخصوصی برای ماه عسل داشته که امکانات و خدمات آن متفاوت است. این اتاق‌ها با گلبرگ گل سرخ و شمع تزئین شده و شما را شگفت زده خواهد کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل اینترنت رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سالن ورزشی استفاده کنید.

  • تلفن: 07644422771
  • آدرس: کیش، میدان ساحل
هتل شایان کیش

 

هتل کیش، تازه تاسیس و لوکس

یکی دیگر از هتل‌های لوکس جزیره کیش، هتل بین المللی کیش بوده که به تازگی احداث شده است. این هتل در 13 طبقه دارای 342 سوئیت و اتاق است که در کنار پرسنل با تجربه، خدمات لوکسی را به ویژه برای ماه عسل ارائه می دهند. هتل کیش پیشنهاد ما به زوج‌هایی است که هزینه کم‌تری را برای سفر در نظر گرفته‌اند. هتل کیش با ارائه خدمات ویژه برای زوج های جوان می‌تواند به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های کیش برای ماه عسل به‌ شمار برود. این هتل، علاوه بر ارائه خدمات مناسب، مقرون به‌صرفه و اقتصادی است. و با ارائه خدماتی مانند استخر، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، سونا، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی و گشت رایگان در جزیره، رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع، ماساژ، سالن ورزشی و… برای گذراندن ماه عسل مناسب است.

هتل کیش کیش-

  • تلفن: 44426262-076
  • آدرس: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا – هتل بین المللی کیش

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه کیش برای ماه عسل

شما در شهر کیش می‌توانید در هتل‌های گران قیمت یا مقرون به‌صرفه اسکان یابید. همه چیز بستگی به شما دارد. در صورتی که نگران هزینه های سفر ماه عسل هستید، انتخاب هتل مناسب، بهترین روش برای کاهش هزینه ها است. با اینکه بیشتر بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، در رده هتل های 5 ستاره قرار دارد، با این وجود برخی از همین هتل ها خدمات متفاوتی برای ماه عسل با قیمت مناسب تر ارائه می دهند که در ادامه بررسی شده اند.

 

هتل ویدا کیش، اقامتی لوکس

هتل ویدا کیش، عنوان چهارمین هتل برتر کیش را به خود اختصاص داده است. این هتل از جمله هتل‌های ساحلی جزیره به شمار می‌رود و تا دریا فاصله زیادی ندارد. شما می‎توانید برای گذراندن ماه عسل خود، در سوئیت‌هایی که رو به دریا هستند اقامت کنید یا از بین سوئیت‌های ویژه‌ای که برای ماه عسل  با امکانات و تزئینات خاص درنظر گرفته شده انتخاب کنید.

این هتل از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل است زیرا اتاق‌ های هانی‌ مون این هتل، قبل از ورود زوج با بادکنک آرایی، شمع آرایی و گل آرایی‌ تزئین می‌شوند. اگر قصد خرید دارید نیز باید بدانید که این اقامتگاه، با پاساژ مریم فاصله بسیار کمی دارد. سونا، استخر و جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران و کافی‌شاپ، ماساژ، اینترنت رایگان و… از امکانات رفاهی این هتل زیبا است.

هتل ویدا کیش

  • تلفن: 07644420073
  • آدرس:میدان سنایی، بلوار موج

هتل میراژ کیش، هتلی اقتصادی

اگر به دنبال هتلی 5 ستاره اما اقتصادی می‌گردید، هتل میراژ کیش برای شما مناسب است. اگر می‌خواهید با تصویر زیبای ساحال از خواب بیدار شوید باید از بین اتاق‌های روبه دریا که چشم اندازی از ساحل و دریا دارند انتخاب کنید. از مزیت‌های اسکان در این هتل می‌توان به مواردی مثل به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی وغیره  و نزدیک بودن به مراکز خرید مریم و ونوس اشاره کرد. شما می‌توانید از امکانات عمومی این هتل از جمله استخر، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، سونا و سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، چند رستوران و کافی‌شاپ و… استفاده کنید.

هتل میراژ کیش

  • تلفن تماس: 07644422220
  • آدرس هتل: جزیره کیش – بلوار سنایی – بلوار دریا

بهترین هتل های ساحلی کیش برای ماه عسل

اغلب هتل‌هایی که تا اینجا به شما معرفی شد، جزو هتل‌های ساحلی  هستند که چشم اندازی از ساحل و خلیج زیبای فارس دارند. حتی برخی از آن‌ها دارای ساحل اختصاصی بوده و امکانات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این موارد، هتل‌ های زیر نیز جزو بهترین هتل های کیش برای ماه عسل بوده که ساحل اختصاصی دارند.

بهترین زمان سفر ماه عسل به کیش

از آنجایی که سفر ماه عسل اهمیت زیادی دارد، باید به‌طور دقیق برای آن برنامه‌ریزی کنید. قبل از سفر لازم است بدانید که شهر کیش آب و هوای خاص خود را دارد و از اغلب شهرهای ایران گرم ‌تر است. تنها دو فصل گرم و معتدل دارد و فصل معتدل از اواسط آذر آغاز شده و تا اواخر فروردین ادامه دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت که با سفر به این شهر در فصول پاییز و زمستان تجربه بهتری خواهید داشت. و به دلیل مناسب بودن هوا می‌توانید از انواع تفریحات آبی و جاذبه‌های تفریحی این شهر لذت ببرید.

در صورتی که می خواهید هزینه سفر ماه عسل شما به کیش کمتر باشد، می توانید اواخر بهار تا اوایل پاییز را برای سفر انتخاب کنید. در این فصول سال، می توانید اقامت ارزان تری داشته باشید. در این ایام هتل های کیش برای ماه عسل تخفیفات بیشتری دارند که بهترین زمان برای سفر ارزان به کیش است.

بهترین هتل های ماه عسل کیش از نظر شما

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل که امکانات و خدمات ویژه ای برای زوج های جوان ارائه می دهند معمولا شامل هتل های 5 ستاره است. تجربه شما از سفر ماه عسل به کیش چگونه است؟ در صورتی که در سفر ماه عسل را در یکی از هتل های کیش گذرانده اید، نظرات خود را با مخاطبان دیگر در قسمت کامنت ها در میان بگذارید.

سوالات متداول

هتل ترنج کیش برای اقامت در ماه عسل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

هتل ترنج برای حضور مسافران ماه عسل تدارکات خاصی از جمل تزئین اتاق با گل و شمع، تخت سفید و نورپردازی در نظر گرفته است. همچنین اتاق ها و سوئیت های این هتل روی آب قرار دارند که تجربه متفاوتی از ماه عسل را ارائه می دهند.

هتل های اقتصادی برای گذراندن ماه عسل کدام‌اند؟

هتل میراژ، ویدا و کیش جزو هتل های 5 ستاره کیش بوده که خدمات مناسب با قیمت کمتری ارائه می دهند.

سفر به کیش برای ماه عسل در چه فصلی بهتر است؟

کیش آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و سفر به آن در فصل‌های پاییز و زمستان بهتر است. همچنین سفر به کیش در ماه‌های خرداد و اوایل پاییز از نظر اقتصادی مقرون به‌صرفه‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک پارک شهر تهران

دوشنبه 12 مهر 1400
پارک شهر قدیمی ترین پارک در پایتخت است. و نزدیک خیابان خیام و شهید فیاض بخش قرار دارد، که می […]
رزروهتل در تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس