معرفی رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از برگترین و لوکس ترین هتل های شهر مشهد می باشد که به دلیل داشتن جایگاهی ویژه در ارائه خدمات و امکانات، همواره پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی بوده و در زمینه بنا و معماری از منحصر به فرد ترین هتل های خاورمیانه به شمار می آید. هتل درویشی مشهد در همه زمینه های ارائه خدمات تفریحی و رفاهی و هم چنین در طراحی و چیدمان های داخلی خود از نوین ترین و پیشرفته ترین روش های روز دنیا استفاده کرده است. از محبوب ترین بخش ها از نظر مسافران می توان به رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی اشاره کرد که علاوه بر مسافران، عموم مردم نیز به این رستوران ها مراجعه می کنند.

در این مقاله از وبلاگ گردشگری “های هتل” قصد داریم علاوه بر معرفی هتل درویشی به معرفی رستوران ها و کافی شاپ های این هتل بپردازیم.

هتل_مشهد_هتل_درویشی_مشهد

بنای هتل درویشی مشهد

ساختمان هتل درویشی مشهد تحت نظر افراد ماهر و با تجربه زیادی اعم از مهندسان و معماران داخلی و خارجی بنا شده است به همین دلیل جزو بناهای خاص شهر مشهد به شمار می آید که در سال 1386 و در بیست و پنج طبقه به احداث رسیده است. این هتل از هتل های مرتفع شهر مشهد نیز به شمار می آید به گونه ای که از فاصله های دور نیز بلندی ارتفاع این بنا نمایان می باشد که موجب شده، افرادی که به اقامت در واحد های طبقه های مرتفع این هتل اقدام می کنند نمایی بسیار زیبایی، از شهر وسیع مشهد را در اختیار داشته باشند.

لابی_هتل_درویشی_مشهد

این هتل مشهد در یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم امام هشتم قرار دارد و در فاصله یک کیلومتری از حرم قرار گرفته است که همین موقعیت مکانی بسیار عالی و نزدیک به حرم موجب شده که هتل درویشی مشهد برای افرادی که به قصد زیارت به شهر مشهد سفر می کنند به گزینه ای ایده آل اقامتی تبدیل شود. علاوه بر مجلل بودن ساختمان هتل، امکانات بی نظیر تفریحی و رفاهی، فضای مطلوب هتل و هم چنین استفاده از پرسنل های کار آزموده و مجرب از ویژگی های بارز هتل درویشی مشهد می باشد که این هتل را به یکی از صدر نشین های لیست هتل های مشهد تبدیل کرده است.

معرفی رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

با اقامت در هتل درویشی مشهد علاوه بر بهره مندی از تنوع در نوع دکوراسیون فضاهای اقامتی، از تنوع در غذا و خوراکی ها و هم چنین روش های پذیرایی لوکس این هتل نیز بهره مند خواهید شد. زیرا قرار داشتن سه رستوران متنوع و خاص و هم چنین چندین کافی شاپ علاوه بر سالن های صبحانه خوری و چای خانه سنتی بر امکانات بی نظیر این هتل جلوه و نگاهی ویژه ای داده است.

چای خانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد

با صرف کردن چای در فضای سنتی و قدیمی سالن چای خوری این هتل می توان یک تجربه منحصر به فرد و متفاوت در یک محیط دنج را سپری و لحظات شیرینی را دراین قسمت هتل به یادگار گذاشت. بنابراین افرادی که خواهان داشتن تجربه ای خاص به همراه نوشیدن چای را داشته باشند پیشنهاد می شود که به چای خانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد بروند و لذت نوشیدن چای را در کنار برکه ای سرسبز و طبیعی را تجربه کنند.

چایخانه-برکه_هتل_درویشی_مشهد

سالن صبحانه خوری هتل درویشی مشهد

سالن صبحانه خوری این هتل از موارد و قسمت های بی نظیر هتل درویشی مشهد به شمار می آید زیرا در این قسمت از فضا چیدمانی طراحی شده است که بتوان صبحانه را در محیطی آرام صرف کرد و روز خود را با صرف کردن صبحانه ای مغذی شروع کرد.
همان گونه که ذکر شد سالن صبحانه خوری هتل درویشی مشهد بسیار بی نظیر می باشد زیرا در این سالن شگفت انگیز می توان صرف کردن صبحانه را در فضایی شاد و زیبا که مملو از پرتوهای نور خورشید می باشد تجربه کرد.

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

کافی شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد

در کافی شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد که به چندین قسمت تقسیم می شود می توان سالن بیلیارد و هم چنین اسپا را مشاهده کرد که علاوه بر میزبانی مهمانان، برای داشتن لحظاتی به یاد ماندنی و گفت و گوی آن ها قابلیت تنوع و سرگرمی را نیز فراهم کند.
در کافی شاپ مرکزی می توان در یک محیطی صمیمی که بر صمیمیت فضای بی نظیر این کافی شاپ می افزاید انواع نوشیدنی ها و دسر های معروف که توسط افراد ماهر و با تجربه قسمت آشپزی این هتل پخت شده است را سفارش داد.

کافی_شاپ_مرکزی_هتل_درویشی_مشهد

با توجه به منوی خوراکی های کافی شاپ مرکزی هتل درویشی مشهد می توان به وضوح تنوع و فوق العاده بودن خوراکی های این کافی شاپ را مشاهده کرد و به دقت بالای انتخاب این خوراکی ها پی برد بنابراین با مراجعه کردن به این کافی شاپ می توانید به طور حتم دسر یا خوراکی و نوشیدنی مورد نظر خود را بیابید.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم با سقف شیشه ای بلند و مرتفع خود و هم چنین ترکیب رنگ های بی نظیر و فوق العاده در این رستوران باشکوه و مجلل فضایی متفاوت را برای صرف غذا در کنار دوستان و آشنایان به وجود آورده است. این رستوران با منوی پر بار خود که شامل اکثر غذاهای ایرانی و خارجی می باشد پذیرای مهمانان و مسافران می باشد که توانسته با پذیرایی فوق العاده از آن ها به وسیله غذاهای استاندارد و کم نظیر خود خاطره ای به یادماندنی را از این رستوران در ذهن ها جای بگذارد.

رستوران_هتل_درویشی_مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

برای لذت صرف یک وعده غذایی ویژه به خصوص برای شام می توان به رستوران رووف گاردن این هتل مراجعه کرد و شام را در محیطی زیبا صرف کرد که در حوزه غذاهای بین المللی به معروفیت شناخته می شود. هتل درویشی مشهد برای افرادی که به خوراکی های فست فودی علاقه دارند نیز سرشار از ایده بوده و برای آن ها قسمتی از هتل را به طور تخصصی برای پخت و تهیه فست فود مهیا کرده است. بنابراین هتل درویشی مشهد در فست فود فیروزه با منویی خاص پذیرایی مهمانانی است که به فست فود علاقه دارند.

رستوران_روف_گاردن_هتل_درویشی_مشهد

هتل درویشی مشهد در حوزه امکانات بی نظیر است و موجب شده است تا سالانه مسافران زیادی به این هتل برای اقامت خود مراجعه کنند. برای بهره مندی از امکانات این هتل و داشتن اقامتی با تجربه ای بی نظیر می توان به سایت های معتبر این هتل مراجعه کرد و با خیالی آسوده برای سفر مشهد مهیا شد.

سخن پایانی

هتل درویشی مشهد سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر دنیا می باشد. در میان نظرات این مسافران کیفیت غذای بالای این هتل و همچنین رستوران های متنوع آن یکی از بزرگترین نقاط قوت این هتل می باشد. در مقاله فوق به معرفی مختصری از این رستوران ها و کافی شاپ ها پرداختیم. شما می توانید برای رزرو این هتل مشهد محبوب با قیمتی استثنایی به سامانه رزرواسیون “های هتل” مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازارهای مشهد نزدیک حرم

دوشنبه 1 اسفند 1401
به جرأت می‌توان ‌گفت بزرگ‌ترین شهر زیارتی و سیاحتی در تمام کشور، شهر مقدس مشهد است. مسافران خارجی و داخلی […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس