تفریحات لاکچری در مشهد را بشناسید!

تور مشهد یکی از بهترین تورهای گردشگری در ایران به شمار می‌رود. در واقع با رزرو تور مشهد می‌توان سفری زیارتی و سیاحتی را در کنار هم تجربه کرد. این ویژگی یک امتیاز بسیار بزرگ برای مسافرانی که قصد دارند، تفریح و زیارت را در کنار هم داشته باشند. تور مشهد به اصطلاح یک تور دو جانبه و کامل برای سفر است. درست به همین خاطر است که پایتخت معنوی ایران یک گزینه پیشنهادی ایده آل برای سفرهای داخلی است. در شهر مشهد جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد است. در طبقه بندی جاذبه‌های این شهر می‌توان به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحات لاکچری در مشهد اشاره کرد.

آژانس مسافرتی “های هتل” در مقالات قبلی به جاذبه‌‎های گردشگری متداول و معروف بیرون و درون شهر پرداخته است. اما در این مطلب قصد داریم مسافران تور مشهد را با تفریحات لوکس شهر آشنا کنیم. جهت رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل نزدیک حرم به رزرواسیون ما مراجعه فرمایید.

تفریحات لاکچری در مشهد

تفریحات لاکچری در مشهد

همیشه تصور بر این بوده است که شهر مشهد، تنها یک شهر زیارتی و مذهبی و خشک است. به دنبال این تصور اکثر مسافران بر این باور هستند که در شهر مشهد امکاناتی برای تفریح وجود ندارد. اما با کمی تامل و بررسی در این باره به این نتیجه خواهید رسید که در پایتخت معنوی ایران جاذبه‌های مفرح و جذاب نیز کم نیست. با شناخت این جاذبه‌ها می‌توانید در کلان شهر مشهد، سفری خاطره انگیز و مهیج را تجربه کنید.

تفریحات لاکچری در مشهد عبارتند از:

  • زیپ لاین و بانجی جامپینگ
  • پیست اسکی شیرباد
  • پرواز با پالاگلایدر
  • سوارکاری
  • پینت بال

زیپ لاین و بانجی جامپینگ

تفریحات لاکچری در مشهد

یکی از تفریحات فوق العاده مهیج و محبوب در مشهد زیپ لاین و بانجی جامپینگ است. افرادی که به دنبال تفریحات خاص و پر هیجان هستند. با تجربه این تفریح جالب و منحصربه‌فرد می‌توانید یک خاطره عالی از مشهد را به یادگار بسپارید. زیپ لاین در واقع طنابی است که یکسر آن روی کوه و سر دیگر آن روی دامنه قرار گرفته است. افراد با کمربندی مخصوص به این طناب متصل شده و از روی کوه توسط طناب به صورت معلق به پایین کشیده می‌شوند. لذت تماشای طبیعت و در کنار آن حس آزادی و پرواز برای شرکت کنندگان خوشایند است.

بانجی جامپینگ نیز هم پریدن از روی سکوهای بلند تا ارتفاع 40 متری است. افراد همانند زیپ لاین از طنابی آویزن می‌شوند. این سرگرمی برای افرادی که مشکلات قلبی و ترس از ارتفاع دارند و کودکان توصیه نمی‌شود. در مجموعه تفریحی چالیدره می‌توانید از این دو تفریح لذت ببرید.

پیست اسکی شیرباد

اسکی  از تفریحات لاکچری در مشهد در فصول سرد سال است. در صورتی که در فصل سرد سال به مشهد سفر می‌کنید بازدید از این مجموعه پیست اسکی شیرباد است. شما با رزرو هتل در مشهد می‌توانید از صبح تا ظهر از این جاذبه دیدن کرده و سپس به هتل برگردید. در این پیست انواع تجهیزات اسکی، تیوپ، کافی شاپ، اقامتگاه و… برای داشتن یک روز رویایی و مفرح فراهم است. فاصله پیست اسکی تا شهر مشهد تنها 60 کیلومتر است. به طور تقریبی حدود یک ساعت و چهل دقیقه تا این پیست زیبا تا مشهد فاصله است.

پرواز با پالاگلایدر از تفریحات لاکچری مشهد

تفریحات لاکچری در مشهد

پالاگلایدر نیز یکی دیگر از تفریحات لاکچری در مشهد است. پلاگلایدر پرواز روی آسمان است و یک ورزش بسیار مهیج و گران قیمت می‌باشد. بسیاری از افراد این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند. اما تجربه پرواز برای بشر همیشه یک رویا بوده است. مسافرانی که علاقه‌مند به پرواز هستند این تفریح فوق العاده در کلان شهر مشهد را از دست ندهند. گردشگران و علاقه‌مندان به این تفریح می‌توانند در ارتفاعات شاندیز پلاگلایدر سواری کنند. لذت از طبیعت بکر شاندیز و پرواز در آسمان‌های آبی ییلاقات یکی از محبوب‌ترین تفریحات است.

سوارکاری در مشهد

سوارکاری همیشه یک ورزش لاکچری و گران قیمت محسوب می‌شود. جذابیت‌های سوارکاری با اسب و تجربه ارتباط با این حیوان نجیب بسیار خوشایند است. تاثیرات سوارکاری با اسب بر روحیه و انرژی ثابت شده است. در شهر مشهد باشگاه‌های سوارکاری زیادی وجود دارد که این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. شهر مشهد جزء معدود کلان شهرهایی است که به این رشته ورزشی توجه ویژه‌ای دارد و تعداد زیادی باشگاه و مراکز پرورش اسب دارد. باشگاه‌های ارشاد، فردوسی، ملی و کاظیمان از سری باشگاه‌های مطرح مشهد هستند.

پینت بال در مشهد

پینت بال یا جنگ نمایشی نیز به عنوان یکی دیگر از تفریحات لاکچری در مشهد محسوب می‌شود. این تفریح گروهی بسیار مهیج است و برای تخلیه انرژی یک گزینه عالی می‌باشد. پینت بال در واقع بازی است که تفنگ‌های مخصوص به خود را دارد که گوله‌هایی از رنگ را پرتاب می‌کند. قبل از شروع مسابقه لباس‌ها و کلاه مخصوصی به افراد داده می‌شود تا از گوله‌ها در امان باشند. این تجهیزات و استراتژی بازی شبیه به بازی‌های نظامی است که طرفداران زیادی دارد. در شهر مشهد 6 باشگاه مختلف وجود دارد که این تفریح را ارائه می‌دهد.

کلام آخر

برای رزرو تور لحظه آخری و رزرو تور مشهد به آژانس گردشگری “های تور” و برای رزرو هتل در مشهد به قیمت مناسب با تنوع بالا به آژانس مسافرتی “های هتل” مراجعه کنید. به امید داشتن سفری خاطره انگیز برای شما عزیزان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

9 مورد از جاهای دیدنی طرقبه مشهد را با ما بشناسید...

سه‌شنبه 23 آذر 1400
طرقبه یکی دیگر از جاهای دیدنی مشهد است که می توانیم یک روز عالی و به یاد ماندنی را، همراه […]
جاهای دیدنی طرقبه مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس