مراکز خرید لوکس مشهد مکانی برای بازارگردی لاکچری

مشهد مقدس سالانه مسافران زیادی دارد و یکی از شهرهای توریستی ایران به شمار می آید. خیلی از این مسافران در طول سفر خود در جستجوی بهترین بازارهای مشهد برای خرید هستند؛ به همین دلیل در این مقاله سعی شده است تا بهترین مراکز خرید لوکس مشهد را به مسافرین و علاقه مندان در زمینه محصولات و برندهای داخلی و خارجی معرفی گردد. همچنین آدرس، شماره تلفن، ساعت فعالیت، خدمات و امکانات هر یک از مراکز خرید لوکس مشهد جهت آشنایی و یک خرید خاطره انگیز در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

مراکز خرید لوکس مشهد

مراکز خرید لوکس مشهد

نام مراکز خریدمشهدآدرسشماره تلفنساعت فعالیتپارکینگ
مرکزخرید آرمیتاژ مشهدبزرگراه وکیل آباد، بلوار هفت تیر، خیبان گلشن، نبش هفت تیر 805131905000شنبه تا چهارشنبه10 الی 22 شب، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت 10 الی 23 شبدارد
مرکزخرید خورشید مشهدمشهد، خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذرغفاری و بلوار رضا0513840128همه روزهای هفته از 9 صبح الی 23، روزهای تعطیل هم باز می باشد.دارد
مرکزخرید آلتون مشهدمشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23، برج آلتون05138491351همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22دارد
مرکزخرید کیانسنتر1 و 2 مشهدمشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مجتمع کیان سنتر 1 و 205136144414 و 05136144415همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شبدارد
مرکزخرید سلمان مشهدمشهد، خیابان راهنمایی، بین راهنمایی 17 و 1905138481010از 9:30 صبح تا 23 شبدارد
مرکزخریدکاسپین مدمشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مجتمع تجاری کاسپین مد051384913519 صبح تا 22:30دارد
مرکزخریدپاژخراسان رضوی ، مشهد، میدان جانباز، مجتمع تجاری اداری پاژ05137057505به‌غیر از ایام تعطیل، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شبدارد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ یکی از مراکز خرید لوکس مشهد می باشدکه اگر شماهم جز آن دسته از افرادی هستید که خرید را نوعی تفریح می شمارید پیشنهاد می شود حتما به بلندترین برج مشهد سر بزنید.درمرکز خریدآرمیتاژ از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم تجاری و دارای باکیفیت ترین محصولات و برندهای داخلی و خارجی از جمله: ساعت، عطر، لباس، لوازم برقی، چرم، طلا است و طبقات دیگر این مرکز خرید شامل بخش اداری، موزه، گالری، پردیس سینما و…می باشد. درنهایت اگر از گشت و گذار در برج آرمیتاژ خسته شدید حتما به کافی شاپ، فوت کورت و رستوران شیک این مجتمع سر بزنید.و از دیگر خدمات و امکانات مرکز خرید آرمیتاژ میتوانید از شهربازی و شهر مشاغل برای کودکان، سالن بولینگ و بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی استفاده کنید و لذت ببرید.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد-مراکزخرید لوکس مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

از زیباترین مراکز خرید لوکس مشهد می توان به مرکز خرید خورشید اشاره کرد. در مجتمع لوکس خورشید واحد تجاری و اداری در 9 طبقه وجود دارد. در این مرکز خرید مجصولات با برندهای مطرح مانگو، کت، دیاموند و کوتون عرضه می شود. و در این مرکز خرید تمامی محصولات کیف، کفش، عطر، لوازم آرایشی و پوشاک زنانه و مردانه نیز به فروش میرسد. از دیگر ویژگی های مرکز خرید لوکس خورشید شهربازی می باشدکه میتوانید با سپردن فرزندانتان به نیروهای مجرب شهربازی از خریدتان با خیالی آسوده لذت ببرید.

مرکز خرید خورشید مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

مجتمع تجاری آلتون این برج عظیم شیشه ای جزء مراکز خرید لوکس مشهد محسوب می شود. برج زیبای آلتون 20 طبقه دارد 4طبقه تجاری برای کیف و کفش چرم برندهای مشهد، تهران و لوازم خانگی برند فلیپس و 3طبقه برای واحد اداری و مابقی طبقات به پارکینگ اختصاص یافته است که جز بلندترین پارکینگ های طبقاتی ایران محسوب می شود. از دیگر مزایای مرکز خرید آلتون رستوران پسران کریم می باشدکه از معروف ترین رستوران های مشهد است.

مرکز خرید آلتون مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید کیانسنتر 1 و 2 مشهد

در ادامه معرفی مراکز خرید لوکس مشهد، می توان مجتمع تجاری کیان سنتر را به این لیست اضافه کرد. که شامل مجتمع لوکس کیانسنتر 1 و کیانسنتر 2 می شود. در واحد های تجاری این دو مجتمع پوشاک، لوازم تزئینی، کیف و کفش، عطر و ادکلن وغیره به فروش می رسد. وهمچنین هایپر مارکت نسبتا بزرگی را دارا می باشد که خرید را برای مراجعه کنندگان محترم راحت تر نموده است.ازدیگر ویژگی های بارز مجتمع لوکس کیانستنر 1 و کیانسنتر 2 مشهد می توان به کافی شاپ، رستوران و شهربازی اشاره کرد، که آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد.

مرکز خرید کیانسنتر 1 و 2 مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید برج سلمان مشهد

از دیگر مراکز خرید لوکس مشهد، می توان به برج زیبای سلمان اشاره کرد. این برج دارای دو بخش تجاری و اداری می باشد، که مسیر رفت و آمد در این دو بخش جهت راحتی بیشتر مراجعه کنندگان محترم ازهم جدا شده است. از جمله اجناسی که در بخش تجاری برج لوکس سلمان عرضه می شود پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری، تلفن همراه و رایانه، لوازم دکوری و اسباب بازی می باشد. از امکانات و خدمات دیگر برج سلمان پارکینگ، رستوران، فوت کورت، و مسجد است.

مرکز خرید برج سلمان مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید کاسپین مد مشهد

مجتمع کاسپین مد مشهد از بهترین مراکز خرید لوکس مشهد می باشد. مرکز خرید کاسپین مد برندهای بین المللی ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ترکیه را نیز عرضه می کنند. همچنین فروشگاه برندهای معروف مانگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جینوکس در مجتمع کاسپین مد که یکی از لاکچری ترین مراکز خرید لوکس مشهد می باشد فعالیت می کنند.از دیگر محصولاتی که در این مجتمع عرضه میگردد پوشاک، کفش، لوازم آرایشی، اکسسوری و لوازم جانبی را می توان نام برد.

مرکز خرید کاسپین مد مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید پاژ مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس مشهد می توان مجتمع تجاری پاژ را نام برد. مجتمع پاژ یک ساختمان چند منظوره تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی خاص محسوب می شود. در بیشتر نمای مرکز خرید پاژ از شیشه استفاده شده که جلوه بصری بسیار زیبایی را به وجود آورده است. در مجتمع پاژ فروشگاه های ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین برند معروف آقای فرش را مشاهده می کنید. از دیگر امکانات این مرکز خرید لوکس می توان به پارکینگ، سالن ورزشی، فروشگاه هایپرمی، کافه کتاب و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید پاژ مشهد-مراکز خرید لوکس مشهد

هدف ما از ارائه این مقاله به شما معرفی مراکز خرید لوکس مشهد با بهترین برند محصولات خارجی و داخلی است. بدون شک مراکز خرید مشهد به مجتمع های معرفی شده در این مقاله محدود نمی شود، اما در اینجا تلاش شده است تا فقط مراکز خرید لوکس مشهد با نمایی لاکچری و جذاب را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم.

اگر تجربه خرید از این مراکز لوکس مشهد را دارید با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با چشمه گراب مشهد

سه‌شنبه 30 شهریور 1400
جاذبه های طبیعی و گردشگری متعدد موجود در شهر مشهد، همچنین مهم تر از همه وجود حرم مطهر امام هشتم […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس