مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازارهای مشهد، خود یکی از جاهای دیدنی مشهد محسوب می شوند و برای اکثر افراد تفریحی دلچسب شناخته می‌‎شود. زمانی که مشهد مقدس را برای مسافرت خود انتخاب می کنید و تمایل دارید برای عزیزانتان سوغاتی بخرید، باید بدانید که بهترین بازارهای مشهد در کجا قرار دارند و لیستی کامل از مراکز خرید مشهد را در اختیار داشته باشید.
در این مقاله، ما به بررسی بهترین بازارهای این شهر پرداخته‌ایم که شامل بازارهای نزدیک حرم، مراکز خرید لوکس و مراکز خرید اقتصادی می شود.

مراکز خرید مشهد

لوکس‌ ترین مراکز خرید مشهد

لوکس ترین مراکز خرید مشهد، همان پاساژهایی هستند که مغازه های آن اجناسی برند و با کیفیت را ارائه می دهند. خرید از این بازارها بسیار لذت بخش است اما باید به این نکته توجه داشته باشید قیمت اجناس در مراکز خرید لوکس مشهد، کمی گرانتر از سایر بازارها می باشد.

 مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

یکی از باشکوه ترین مراکز خرید با طراحی خاص در شهر مشهد را می توان برج تجاری آرمیتاژ نام برد. این مرکز خرید واقع در خیابان هفت تیر مشهد مرتفع ترین برج تجاری در استان خراسان به شمار می آید. جهت خرید معتبر ترین برند های داخلی و خارجی می توانید به طبقات منفی یک تا چهارم برج آرمیتاژ مراجعه کنید.

در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد می توانید انواع عطر، ساعت، پوشاک، محصولات چرم طبیعی و انواع لوازم خانگی را با کیفیت بالا خریداری نمایید. طبقات دیگر این برج شامل بخش های اداری، گالری ها، و موز هایی می باشد که با معماری بی نظیر و زیبا نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. در فودکورت مجهز آن واقع در طبقه پنجم، هرغذای ایرانی یا فرنگی را می توانید بعد از یک خرید حسابی در کنار خانواده نوش جان کنید. از دیگر خدمات این بازار، به سالن سینما، پارک مشاغل کودکان و… می توان اشاره کرد.

 مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
آدرس پاساژ آرمیتاژ مشهدنبش هفت تیر ۸، خیابان گلشن  
ساعت کاری10 الی 22 (آخر هفته‌ ها تا ساعت 23)
شماره تماس05131905
فاصله از حرم40 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک آرمیتاژ گلشنهتل آبان مشهد و هتل پارس مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز تجاری پروما مشهد با زیربنای ۲۵,۰۰۰ مترمربع و ۶ طبقه از سال ۱۳۷۹ مشغول به کار می باشد. پاساژ پروما با بیش از ۳۰۰ فروشگاه با برندهای مطرح جهانی، بهترین مقصد برای تهیه انواع محصولات از لوازم خانگی تا پوشاک و الکترونیک محسوب می‌شود. این پاساژ در موقعیت مکانی ایده‌آل و نزدیک به میدان جانباز قرار گرفته است و با انتخاب آن، تجربه خریدی مطمئن و لذت‌بخش را در قلب مشهد به دست خواهید آورد. همچنین باید بدانید که پروما گزینه مناسبی برای خرید اجناس برندهای لوکس و شرکتی در حراج‌های آخر فصل محسوب می‌شود.

  • شهربازی سرپوشیده
  • کافی شاپ و رستوران
  • فروشگاه هایپر فامیلی
  • پارکینگ
  • سالن بولینگ و بیلیارد
مرکز خرید پروما مشهد
آدرس پروما مشهدبلوار فردوسی، میدان جانباز
ساعت کاری10 الی 23
فاصله از حرم30 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک به پروما مشهدهتل ارس مشهد

مرکز خرید وصال مشهد

در صورتی که مرکز خرید وصال را برای تهیه ی سوغاتی انتخاب کنید، می توانید بهترین لوازم آرایشی بهداشتی ، با کیفیت ترین عطرها ، خوشمزه ترین فست فودها ، زیبا ترین سرویس های چوب خود ردر قدیمی ترین مراکز خرید مشهد خریداری کنید.

البته این مرکز خرید با دارا بودن پارکینگ طبقاتی از خودروی شما در زمان خرید از مجتمع نگهداری می کند.بازار وصال با نزدیک بودن به الماس شرق، شهربازی قهرمانان و سرزمین عجایب واقع در بازار الماس شرق، از سری بازار های تفریحی و مهم مشهد تلقی می شود.

 مرکز خرید وصال مشهد
آدرس پاساژ وصال مشهدانتهای خیام شمالی _ بلوار بهارستان
ساعت کاری9 الی 23
شماره تماس05137115555
فاصله از حرم25 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک پاساژ وصال مشهدهتل فضیلت مشهد (صبا سابق)

 مرکز خرید آلتون مشهد

اگر به دنبال مجتمع تجاری ای هستید که در کنار کالاهای مورد نیاز شما از نما و طراحی زیبایی برخوردار باشد و بتوانید چرم اصلی را از آنجا خرید کیند حتما از مجتمع تجاری آلتون دیدن کنید که دارای انواع کالا و اقلام دیجیتال ، البسه ، مغازه های فروش چرم و … است.نزدیک بودن این بازار به هتل آلتون از مزیت های دیگر این هتل به شمار میرود زیرا هم به مترو قطار شهری و هم به مراکز بزرگ شهرنزدیک است

طراحی بی نظیر و زیبای مرکز خرید آلتون موجب شده تا این برج تجاری جزو مراکز خرید لوکس در شهر مشهد قرار گیرد. جهت خرید محصولا چرم طبیعی و و انواع پوشاک، لوازم آرایش، لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و … از بهترین برند های داخلی و خارجی در شهر مشهد می توانید به مرکز خرید التون مراجعه کنید. با گشت و گذار در برج آلتون دیگر نگران جای پارک وسیله نقلیه خود نباشید، زیرا در مرکز خرید آلتون بلند ترین پارکینگ طبقاتی کشور با ارتفاع 80 متر واقع شده است.

مرکز خرید آلتون واقع در خیابان دانشگاه مشهد بوده و اگر قصد اقامت در هتل های نزدیک حرم را دارید می توانید با فاصله کوتاهی  به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. وجود یکی از رستوران های معروف شهر مشهد به نام رستوران پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون یکی از مزایای مراجعه شما به این برج تجاری خواهد بود تا از غذاهای با کیفیت این رستوران نوش جان نمایید.

مرکز خرید آلتون مشهد
آدرس برج آلتون مشهدخیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳، برج آلتون
ساعت کاری9 الی 21
شماره تماس05138491235
فاصله از حرم10 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک برج آلتونهتل خورشید مشهد و هتل آپارتمان میلاد مشهد

 برج سلمان مشهد

برج سلمان مشهد، یکی از بهترین مراکز خرید لوکس در مشهد است که در بلوار راهنمایی، که خود یکی از بازارهای خوب مشهد شناخته می شود، قرار داد. قسمت تجاری برج سلمان شامل 280 واحد است که کالاهایی نظیر: لوازم خانگی، پوشاک، صنایع دستی، لوازم موبایل و رایانه را عرضه می کند.

این برج دارای رستوران و کافی شاپ های دنج و باکیفتی است که می توانید بعد از پاساژگردی، ساعتی خوش را با عزیزانتان در این مرکز خرید سپری کنید. همچنین لازم به ذکر است ک برج سلمان دارای پارکینگ می باشد.

 برج سلمان مشهد
آدرس برج سلمان مشهدخیابان راهنمای _ بین راهنمایی 17 و 19
ساعت کاری9 الی 23
شماره تماس05138481010
فاصله از حرم30 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک به برج سلمانهتل سی برگ مشهد

 مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد

در ادامه معرفی مراکز خرید لوکس مشهد، می توان مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و کیان سنتر 2 را در این گروه جای داد. این مراکز خرید لوکس واقع در بلوار جانباز مشهد هستند و در نزدیکی مرکز خرید پروما قرار دارند. کیان سنتر پذیرای علاقه مندان به خرید محصولات متنوع با کیفیت برگرفته از برندهای داخلی و خارجی معتبر می باشد. فودکورت کیان سنتر طرفداران بسیاری دارد و گذراندن ساعاتی خوش کنار دوستان و عزیزان در بالاترین نقطه این برج، برای همه لذت بخش است.

 مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد
آدرس کیان سنتر مشهدبلوار جانباز _ تقاطع فرامز عباسی
ساعت کاری9 الی 21
شماره تماس05136144414 – 05136144415
فاصله از حرم30 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک کیان سنترهتل آپارتمان آران مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

در خیابان احمد آباد مشهد، یکی از مدرن ترین  و زیباترین مجتمع های تجاری مشهد به نام مرکز تجاری خورشید به چشم می خورد که با 49 واحد تجاری و اداری در 9 طبقه پذیرای علاقه مندان به خرید محصولات با کیفیت از برند های داخلی و خارجی می باشد. در کافی شاپ مجلل مرکز تجاری خورشید نیز میتوانید خاطره ای دل انگیز را در سفرتان به مشهد تجربه کنید. برخی از امکانات مرکز خرید خورشید مشهد عبارتند از:

  • لباس فروشی های برند و شیک
  • شهربازی کودکان
  • پارکینگ3
  • کافی شاپ دنج
مرکز خرید خورشید مشهد
آدرس مرکز خرید خورشید مشهداحمدآباد، بین ابوذر غفاری و رضا 
ساعت کاری9 الی 23
فاصله از حرم30 دقیقه با خودرو
هتل های نزدیک کیان سنترهتل هما 1 مشهد

معرفی بهترین بازارهای مشهد نزدیک حرم

بازارهای مشهد نزدیک حرم، به دلیل اینکه دسترسی بسیار خوبی به هتل های مشهد نزدیک حرم دارند، انتخاب اصلی زائران حرم رضوی هستند. اکثر زائران به جهت خرید سوغات مذهبی و خوراکی های مرسوم مشهد و همچنین پوشاک به بازارهای معروفی همچون: بازار رضا مشهد، بازارهای 17 شهریور، مرکز خرید آرمان و بازار مرکزی مشهد مراجعه می کنند.

 بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد واقع شده است. این بازار تاریخی و تجاری امکان خرید آسان سوغات مشهد را به زائران می دهد. بازار رضا از تنوع محصولاتی مانند پوشاک، عطر و ادکلن، کتب دینی، مهر و تسبیح، همچنین طلا و جواهرات و خوراکی برخوردار است و زائران می توانند یک خرید مقرون به صرفه ‌را تجربه کنند

 بازار رضا مشهد
آدرس بازار مرکزی مشهدحد فاصل میدان بیت المقدس و 17 شهریور
شماره تماس0513364448
ساعت کاری9 الی 22
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل های نزدیک بازار رضا مشهدهتل ضیافت الزهرا مشهد

 بازار مولوی مشهد

بازار مولوی مشهد از مراکز عمده فروشی لوازم آرایشی، لوازم خیاطی و خرازی است. قیمت های اجناس عمده در این بازار بسیار پایین می باشد. این بازار کهن دارای 2 فاز است و از معماری ایرانی و اسلامی زیبایی برخوردار است. بازار مولوی برای ماشین شما نیز دارای پارکینگی اختصاصی است و از نظر بارگیری و حمل و نقل خرید مشکلی نخواهید داشت. قیمت های اجناس عمده در این بازار بسیار پایین است.

آدرس بازار مولوی مشهدبلوار مصلی _ مصلی هفت ممیز یک  
ساعت کاری8:30 الی 19 (جمعه ها تا ساعت 14)
شماره تماس05132513001
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل بازار مولوی مشهدهتل الماس 1 مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد، یک مرکز خرید سرپوشیده و قدیمی در اطراف حرم است. این بازار دارای 2 فاز است. فاز 1 این مرکز خرید در سال 1377 افتتاح شد و به دلیل داشتن نمای قدیمی و و سنتی، از زیبایی خاصی برخوردار است. بازار بزرگ مرکزی مشهد، یک بازار وسیع سرپوشیده و 4 طبقه است . طبقه همکف و منفی یک این بازار متعلق به فروشگاه ها، طبقه دوم به عمده فروشی ها و طبقه منفی دو به پارکینگ تعلق دارد. انواع سوغات مشهد، پوشاک، عطر،ساعت  و لوازم آرایش با قیمت هایی مناسب در این بازار عرضه می‌شوند.

 بازار بزرگ مرکزی مشهد
آدرس بازار مرکزی مشهدچهارراه شهدا _ بازار بزرگ مرکزی مشهد
شماره تماس0513222571
ساعت کاری9 الی 22
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل های نزدیک بازار مرکزی مشهدهتل مدینه الجواد مشهد (لیان سابق)

 مرکز خرید آرمان مشهد

اگر در سفر به مشهد قصد اقامت در هتل های نزدیک حرم را دارید، با رزرو این هتل ها می توانید به آسانی به یکی از مجلل ترین مراکز خرید مجلل مشهد دسترسی داشته باشید. مرکز خرید آرمان مشهد واقع در خیابان نواب صفوی با دارا بودن بهترین فروشگاه های پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، سوغاتی های شهر مشهد، لوازم آرایشی و غیره خاطراتی لذت بخش از یک مرکز خرید را در سفر به مشهد برایتان به ارمغان می آورد.

مرکز خرید آرمان مشهد
آدرس مرکز خرید آرمان مشهدشهید نواب صفوی، روگذر نواب صفوی، نواب صفوی ۱  
ساعت کاری8:30 الی 19 (جمعه ها تا ساعت 14)
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل نزدیک پاساژ آرمانهتل آپارتمان آرمان مشهد

بازار امین مشهد

بازار امین مشهد با قرار گرفتن در حوالی حرم مطهر گزینه خوب و در دسترسی برای خرید سوغات محسوب می شود. بیشتر مغازه های این بازار را عمده فروشان تشکیل می‌دهند و اجناس موجود در آن با قیمت های ارزانی عرضه می شوند. مغازه های بازار امین از تنوع بالایی برخوردارند.

آدرس بازار امین مشهد
پایین خیابان _ زیر‌گذر حرم _ بلوار نواب صفوی  
شماره تماس05133680204
ساعت کاری9 الی 22
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل های نزدیک بازار امین مشهدهتل مدینه الرضا مشهد

بازار عباس قلی خان

اگر می‌خواهید کمی در محله‌ها و بازارهای قدیمی مشهد گشتی بزنید، حتما سری به بازار عباس قلی خان بزنید. بازار روبازی که قدمت زیادی دارد و مغازه‌های آن کالاهای صوتی و تصویری عرضه می‌کنند. البته اینجا می‌توانید اقلام دیگر مثل پوشاک را هم با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید در نزدیکی حرم قرار و حتی اگر فرصت کمی هم داشته باشید، می‌توانید از آن بازدید کنید.

آدرس بازار عباس قلی خان مشهدشهید نواب صفوی، روگذر نواب صفوی، نواب صفوی ۱  
ساعت کاری8:30 الی 19 (جمعه ها تا ساعت 14)
فاصله از حرم5 دقیقه
هتل نزدیک بازار عباس قلی خانهتل شکوه شارستان مشهد

بازار و مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

 بازار هفده شهریور

امکان ندارد به مشهد سفرکرده باشید وبازار های ۱۷ شهریور به گوشتان نخورده باشد. پاساژ های ۱۷ شهریور از مهم ترین مراکز خرید مشهد است که همه مدل لباس و رنگ و سایز، در انواع لباس و کفش راحتی و مجلسی می توانید یافت کنید. بازار رضا مشهد از سری بازار های قدیمی مشهد است که یک طرف آن به خیابان امام رضا در نزدیکی حرم و طرف دیگر آن، به بازار های ۱۷ شهریور منتهی میشود. بازار رضا با نزدیکی به هتل آرین مشهد همیشه مورد استقبال زائران قرار گرفته چون هم نزدیک حرم قرار دارد و هم تمام سوغاتی های خود اعم از عطر و زعفران را میتوانند به راحتی از بازار رضا خرید کنند. پاساژهای 17 شهریور مشهد عبارتند از: پاساژ آسمان 1 و 2 ، پاساژ آکسون، پاساژ قائم، پاساژ افشار 1 و 2 و …

 بازار هفده شهریور
آدرس بازارهای 17 شهریورضلع شرقی خیابان امام رضا، حد فاصل میدان بیت المقدس و ۱۷ شهریور
ساعت کاری9 الی 23
فاصله از حرم5 دقیقه پیاده
هتل نزدیک به بازارهای 17 شهریورهتل سی نور مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

الماس شرق مشهد که یکی از معروفترین مراکز خرید مشهد شناخته می شود، مغازه‌های متنوعی از فروشگاه های لباس و کفش، صنایع دستی، جواهرات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند. مجتمع الماس شرق در مشهد، با معماری سنتی و مدرن، در سال 1384 با زیربنای 25000 مترمربع و 6 طبقه افتتاح شد. الماس شرق در منطقه گردشگری تجاری سپاد و نزدیکی به مجتمع‌های وصال و شهربازی قهرمانان مشهد، دارای امکانات خوبی از جمله پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 1300 خودرو است. امکانات الماس شرق مشهد شامل موارد زیر می شود:

  • شهربازی
  • پارکینگ طبقاتی
  • سینما 5 بعدی
  • عکاسخانه سنتی
  • کافی شاپ و رستوران
مراکز خرید مشهد - بازارهای مشهد
آدرس الماس شرق مشهدانتهای بلوار خیام شمالی – مجتمع گردشگری سپاد
ساعت کاری9 الی 24
شماره تماس05137113111
فاصله از حرم15 دقیقه با ماشین
هتل نزدیک به الماس شرق مشهدهتل هما 2 مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

یک مرکز خرید واقع در میدان تقی آباد و نزدیک به مترو شریعتی  بهترین شرایط را برای زائران عزیز مشهد مقدس فراهم کرده است. دارا بودن همه ی امکانات رفاهی و مغازه هایی که همه نوع سوغاتی های معروف در آن ها موجود است، مشکل خرید سوغاتی را حل کرده است. در طبقه همکف این مجموعه انواع سوغات مشهد همانند زرشک، زعفران، نبات و خشکبار یافت می‌شود.

در دیگر طبقات تجاری، انواع پوشاک، کالای خواب، کیف و کفش، عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که بخشی از بازار کفش مشهد در این مجتمع قرار دارد. این مجموعه با ارائه دادن انواع کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب، در میام زائران طرفداران بسیاری دارد.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهدمشهد مقدس، ضلع جنوب غربی میدان شریعتی (تقی آباد)، جنب خیابان کوهسنگی ۲
شماره تلفن مجتمع تجاری زیست خاور: ۰۵۱۳۸۵۲۴۶۷۳
هتل نزدیک زیست خاورهتل آرامیس مشهد
ساعت کاری9 الی 22
فاصله از حرم10دقیقه با خودرو

بازار فردوسی مشهد

این مرکز واقع در منطقه ی طلاب واقع شده است که یکی از بازار های مرکز شهر مشهد به شمار می آید اما به دلیل استقبال مسافران و افراد ساکن مشهد، بهترین لباس های مشهد را می توان با بهترین قیمت در آنجا به چشم میخورد. به دلیل استقبال بی نظیر زائران حرم امام رضا (ع)، شعبه ی دوم این مرکز هم کنار شعبه ی اول تاسیس شد. به دلیل کمبود یک مرکز تفریحی خوب در کنار این دوبازار، پارک بازار هم با امکاناتی نظیر سینما، فودکورت وشهربازی در کنار این دو بازار تاسیس شد.

بازار فردوسی مشهد
آدرس بازار فردوسی مشهدانتهای سیمتری طلاب، نبـش مفتـح ۴۰
شماره تلفن بازار فردوسی مشهد۰۵۱۳۲۵۰۴۰۰۱
هتل نزدیک بازار فردوسی هتل فیروزه توس مشهد
ساعت کاری9 الی 23
فاصله از حرم10دقیقه با خودرو

سایر مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب

  • پارک بازار مشهد
  • بازار جنت
  • پاساژ پاژ
  • مجتمع تجاری ویلاژ توریست
  • مجتمع تجاری زمرد مشهد
  • مجتمع خرید کاسپین مد

مراکز خرید لوازم خانگی مشهد

مراکز خرید لوازم خانه مشهد جایی است که تنوع بی شماری در لوازم آشپزخانه، وسایل برقی، و ابزارهای آشپزی دارد. این مراکز به افراد این امکان را می‌دهد که انتخاب‌های متنوعی را بر اساس نیازهای خود انجام دهند. با توجه به تنوع گسترده، تخصص، و عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب، این مراکز مقصدی برتر برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی در مشهد شناخته می‌شوند. از این رو، افراد می‌توانند با اطمینان به این بازارها مراجعه کنند تا از تجربه‌ی خریدی متنوع و با کیفیت بهره‌مند شوند.

بازار گوهرشاد مشهد: بورس لوازم آشپزخانه

بازار گوهرشاد در شهر مشهد با مساحت حدود ۲۱۰۰ مترمربع، از بزرگترین و پربازدیدترین مراکز خرید این شهر به‌شمار می‌رود. این بازار که معروف به موقوفات گوهرشاد خاتون، همسر شاهرخ تیموری است، یکی از بهترین مقاصد خرید جهیزیه و لوازم خانگی در مشهد شناخته می شود.

بازار گوهرشاد با تنوع بالا و قیمت‌های رقابتی بهترین برند لوازم خانگی را به مشتریان ارائه می‌دهد و در بلوار شهید صادقی یا بلوار سازمان آب که یکی از محورهای حیاتی و پرتردد شهر مشهد شناخته می‌شود قرار دارد.

بازار گوهرشاد مشهدهجرت، بلوار دستغیب، بلوار صادقی
شماره تلفن بازار گوهرشاد مشهد: 05137253744
ساعت کاری10 الی 13:30 – 16:30 الی 22
فاصله از حرم20 دقیقه با خودرو
هتل نزدیک به بازار گوهرشاد مشهدهتل هما 1 مشهد

بازار اطلس مشهد

بازار اطلس مشهد، یک مجتمع تجاری – تفریحی مدرن است. این بازار به خاطر فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی، به عنوان مقصدی مشهور برای جهیزیه و لوازم منزل شناخته می‌شود. اما جذابیت‌های بازار اطلس به همین محدود نمی شود. وجود پردیس سینمایی ۱۱ سالنه، فودکورت با تنوع غذاهای ایرانی، خارجی و فست فود و نگارخانه، جذابیت بازار اطلس را برای بازدیدکنندگان چندبرابر می‌کند. با فروشگاه‌های متنوعی که در بازار اطلس مشهد وجود دارد، شما امکان دسترسی آسان به تمامی نیازهای خرید خود را خواهید داشت.

  • طبقه A شامل فروشگاه های دکوراتیو – چینی و بلوری است.
  • طبقه B لوازم برقی منزل و برندهای معتبر را شامل می شود.
  • طبقه C بورس برندهای صوتی و تصویری
  • طبقه D فروشگاه های فرش و قالیچه و ایوان فرش می باشد.
  • طبقه E شامل پوشاک – سوغاتی و لوازم آرایشی و بهداشتی است.
  • طبقه F شامل پردیس سینمایی و فودکورت اطلس می شود.
بازار اطلس مشهد
بازار اطلس مشهدبزرگراه شهید قاسم سلیمانی، میدان حافظ ، بلوار حافظ جنوبی
شماره تلفن بازار گوهرشاد مشهد: 05133001
ساعت کاریشنبه تا پنجشنبه 9 الی 22 – روزهای تعطیل: 15 الی 22
فاصله از حرم10دقیقه با خودرو
هتل نزدیک بازار اطلسهتل یادگار مشهد و هتل نگین مشهد

مراکز خرید کامپیوتر مشهد

خیلی از کسانی که قصد خرید کامپیوتر ، لپتاپ و ملزومات مرتبط با کامپیوتر را دارند، نمیدانند که باید از کدام مراکز خرید، محصول مورد نظر را تهیه نمایند. به همین در ادامه به معرفی دو مورد از بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید کامپوتر خواهیم پرداخت.

 مجتمع کامپیوتر تک مشهد

بخش اصلی مجتمع تک مشهد در زمینه فروش اقلام کامپیوتری فعالیت دارد. طبقات منفی یک، همکف، اول و دوم بورس لوازم کامپیوتر، لپتاپ و لوازم جانبی می‌باشد و طبقه سوم مجتمع به‌طور اصلی به ارائه خدمات تعمیراتی اختصاص یافته است. طبقات چهارم، پنجم و ششم مجتمع تک نیز محل قرارگیری واحدهای اداری و سازمانی است.

آدرس مجتمع تک مشهدبلوار دستغیب، نرسیده به خیام، مجتمع کامپیوتر تک
شماره تلفن مجتمع تک مشهد: ۰۵۱۳۷۶۱۲۵۴۱
ساعت کاری9 الی 14 – 17 الی 22
فاصله از حرم20 دقیقه با خودرو
هتل نزدیک مجتمع تک مشهدهتل پارسیان مشهد

مجتمع کامپیوتر تابان مشهد

مجتمع کامپیوتر تابان، یک مرجع عالی در ارائه تجهیزات کامپیوتری و ماشین‌آلات اداری در شهر مقدس مشهد، شناخته می‌شود. این مجتمع با سه طبقه فروشگاهی حاوی واحدهای تجاری، دو طبقه سوئیت اداری، یک مرکز گسترده برای تامین نیازهای فناوری اطلاعات در منطقه شناخته می‌شود. محصولات متنوع این مجتمع شامل انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی می باشد.

آدرس مجتمع تابان مشهدبلوار سازمان آب – ازمان آب)، بین صادقی ۱۷ و ۱۹
شماره تلفن مجتمع تابان مشهد: ۰۵۱۳۷۲۸۴۴۲۷
ساعت کاری9 الی 22
فاصله از حرم20 دقیقه با خودرو
هتل نزدیک به مجتمع تابانهتل لاله مشهد

مراکز خرید موبایل مشهد

  • پاساژهای موبایل احمدآباد – نرسیده به میدان شریعتی (تقی آباد)
  • بلوار 4 طبقه
  • چهار راه میلاد – نرسیده به بلوار امامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل آپارتمان های لوکس در مشهد

شنبه 4 آذر 1402
بیشتر مسافران و زائرانی که به پایتخت مذهبی ایران سفر می‌کنند، ترجیح می دهند که هتل آپارتمان های لوکس مشهد […]
هتل آپارتمان های لوکس در مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس