بررسی کامل امکانات هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان‌ به عنوان یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد، که در سال 1402 به بهره‌برداری رسید. این هتل نوساز مشهد فاصله بسیار نزدیکی با حرم مطهر دارد؛ ازاین‌رو بسیاری از مسافرانی که برای زیارت امام رضا به مشهد سفر می‌کنند در این هتل اقامت می‌نمایند. هتل شکوه شارستان مشهد در 13 طبقه بنا شده است و در کل حدود 126 واحد اقامتی دارد. تنوع گسترده اتاق‌های هتل سبب شده تا مسافران باتوجه‌به ظرفیت خود و نیازشان اتاقی را در هتل رزرو کنند. ناگفته نماند که در هتل شکوه شارستان مشهد کادری باتجربه فعالیت می‌کنند تا بهترین خاطره در ذهن مسافران هتل در زمان اقامت آن‌ها ثبت شود.

آدرس هتل شکوه شارستان مشهد

خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲ هتل شکوه شارستان

لابی هتل شکوه شارستان مشهد

امکانات رفاهی هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد از بهترین هتل مشهد، که از امکانات رفاهی چون آرایشگاه زنانه و مردانه، پارکینگ سرپوشیده، کافی‌شاپ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، تاکسی سرویس، آسانسور، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، اینترنت وایرلس، خدمات لاندری، خدمات فکس و کپی، سالن اجتماعات و کنفرانس، سالن چندمنظوره، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات ویژه معلولین، سالن همایش برخوردار است.

رستوران و کافی‌شاپ

وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ از بهترین امکانات هتل شکوه شارستان مشهد است. شکوه شارستان یکی از هتل های 4 ستاره مشهد که در آن 5 رستوران طراحی و ساخته شده است تا مهمانان هتل بتوانند باتوجه به سلیقه خود برای نوش‌جان کردن غذاهای مختلف به این 5 رستوران مراجعه نمایند. رستوران‌های هتل شامل یک رستوران سنتی، یک رستوران در فضای باز، رستوران روف گاردن، فست‌فود و سالن صبحانه‌خوری است. در هر یک از رستوران‌ها منوی غذایی متنوعی را مشاهده خواهید کرد. در رستوران سنتی و رستوران فضای باز هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و عربی را میل کنید. در سالن صبحانه‌خوری نیز انواع صبحانه‌ها به‌صورت سرد و گرم برای مسافران سرو می‌شوند. همچنین کافی‌شاپ هتل مکان مناسبی برای استراحت، گفت‌وگوی دوستانه و قرارهای کاری خواهد بود.

رستوران فیروزه

  • این رستوران در طبقه اول هتل قرار دارد. ظرفیت رستوران برابر با 350 نفر است. برای میل کردن صبحانه باید از ساعات 7:30 صبح الی 10:00 صبح و برای میل کردن نهار باید از ساعات 13:00 ظهر الی 15:00 عصر به رستوران مراجعه کنید. شام نیز در ساعات 20:00 شب الی 22:00 شب سرو می‌شود.

کافی‌شاپ‌ هتل

  • کافی‌شاپ هتل در طبقه همکف آن قرار دارد و ظرفیت آن برابر با 25 نفر است. سرویس‌دهی این مجموعه از ساعت 7:00 صبح الی 23:00 شب است.
رستوران فیروزه هتل شکوه شارستان مشهد

خدمات ویژه بانوان

در هتل شکوه شارستان مشهد برای بانوان یک آرایشگاه یا مرکز زیبایی بنا شده تا خانم‌ها بتوانند برای برخورداری از خدمات زیبایی چون میکاپ عروس، شینیون یا کوتاهی مو، رنگ‌کردن موها، فشیال صورت، خدمات زیبایی ابرو یا مژه و… به این سالن مراجعه کنند.

خدمات ویژه آقایان

در هتل شکوه شارستان مشهد یک آرایشگاه برای آقایان قرار دارد تا آقایان بتوانند در طول اقامت خود از خدمات این مجموعه چون کوتاهی مو، گریم داماد و… برخوردار شوند. همچنین آقایان می‌توانند از امکاناتی چون بیلیارد استفاده کنند.

اتاق های هتل شکوه شارستان مشهد

در هتل شکوه شارستان این شهر می‌توانید اتاق‌های زیر را برای اقامت خود رزرو کنید:

  • اتاق دوتخته دبل: مناسب برای 2 بزرگسال و 1 خردسال است. خدمات: صبحانه سرد، گرم و بوفه
  • اتاق دوتخته دبل (فولبرد): مناسب برای 2 بزرگسال و 1 خردسال است. خدمات: نهار، شام، صبحانه به‌صورت سرد، گرم و بوفه
  • سوئیت دوتخته: مناسب برای 2 بزرگسال است. خدمات: صبحانه سرد، گرم و بوفه
  • سوئیت امپریال برای چهار نفر: مناسب برای 4 نفر است. خدمات: صبحانه، نهار و شام
  • اتاق چهار تخته: برای اقامت 4 بزرگسال مناسب است‌. خدمات: صبحانه رایگان

امکانات رفاهی اتاق های هتل شکوه شارستان مشهد

تمامی اتاق‌های این هتل بر اساس استانداردهای آماده ساخته شده‌اند و هتل شکوه شارستان مشهد برای رفاه زائران امام رضا، بهترین تجهیزات و امکانات را برای تمامی اتاق‌ها در نظر گرفته است. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای چشم‌اندازی رو به حرم مطهر و فضای سبز هتل هستند که می‌توانید در هنگام رزرو اتاق، اتاقی رو به حرم را رزرو کنید. در جدول زیر می‌توانید تمامی امکانات رفاهی اتاق‌های هتل را مشاهده کنید:

بالکنچای‌سازدراورکمد لباساینترنت پرسرعت
لوازم بهداشتیمبلمانحمامآباژورسشوار و رخت‌آویز
لوازم بهداشتی شخصیسرویس بهداشتییخچالسیستم سرمایشی و گرمایشیروم سرویس
سیستم اطفاء و اعلان حریقمیز آرایشتلفنتلویزیون صفحه تختسیستم تهویه‌مطبوع
نمایی از اتاق سه تخته هتل شکوه شارستان مشهد

امکانات تفریحی هتل شکوه شارستان مشهد

امکانات تفریحی هتل شکوه شارستان مشهد شامل موارد زیر است:

  • وسایل بدنسازی
  • جکوزی
  • سونا
  • استخر
  • سالن بیلیارد
  • سالن ورزشی

مجموعه آبی و تناسب‌اندام

هتل شکوه شارستان مشهد دارای مجموعه آبی است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از این امکانات تفریحی استفاده کنند. استفاده از استخر برای مهمانان مقیم هتل برای یک‌بار رایگان خواهد بود؛ ازاین‌رو می‌تواند بار اول به‌صورت رایگان از این تفریح استفاده کنید و مزایا یا معایب آن را بسنجید. برای دفعات بعد با پرداخت هزینه بسیار مناسبی نیز می‌توانید وارد مجموعه آبی هتل شوید. از امکانات مجموعه آبی هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب‌اندام آن اشاره کرد. بهترین دستگاه‌های بدنسازی در باشگاه تناسب‌اندام برای مهمانان قرار داده شده‌اند تا بتوانید به بهترین نحو در این باشگاه به پرورش عضلات بدنی خود بپردازید.

مجموعه آبی هتل شکوه شارستان مشهد

رزرو هتل شکوه شارستان ‌مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد به‌عنوان یکی از هتل‌های نوساز این شهر که به دلیل ارائه امکانات رفاهی خود توانسته امتیاز 4 ستاره را کسب کند، گزینه ایده‌آلی برای اقامت در مشهد خواهد بود. در هنگام رزرو هتل شکوه شارستان مشهد در های هتل می‌توانید تصاویر مربوط به اتاق‌های هتل، محوطه سبز آن، فضاهای مختلف هتل را مشاهده کنید و اطلاعات جامع‌تری در مورد امکانات هتل شکوه شارستان مشهد به دست آورید.

سؤالات متداول

هتل شکوه شارستان‌ مشهد کجاست؟

هتل شکوه شارستان مشهد در خیابان شیرازی 5، بین حسن زاده آملی 10 و 12 این شهر قرار دارد.

هتل شکوه شارستان مشهد چه امکاناتی دارد؟

این هتل دارای امکاناتی نظیر خدمات تور، سالن اجتماعات و کنفرانس، سالن چندمنظوره، تاکسی‌سرویس، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، باشگاه تناسب‌اندام، مجموعه آبی شامل استخر و جکوزی، اتاق چمدان، پارکینگ سرپوشیده و ترانسفر فرودگاهی است.

امکانات رایگان هتل شکوه شارستان ‌مشهد کدام است؟

در این هتل صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و کاملاً رایگان برای مسافرین ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات خانه‌داری و اینترنت وایرلس به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیاسر کاشان، طبعتی بکر در قلب کاشان

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
نیاسر کاشان همچون بهشتی می‌ماند که عرقیات گیاهی مانند گل محمدی و گلاب در آن تهیه می‌گردد و آن را […]
همه چیز درباره نیاسر کاشان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس