هتل آتریوم چیست؟ آیا در ایران وجود دارد؟

هتل ها با توجه به تمایز ها و نوع خدماتی که برای مسافران خود ارائه می دهند، به همان نسبت امتیاز ستاره کسب می کنند. برخی از هتل ها با هدف خدمت رسانی در ارائه اتاق به مسافران در شهر های مختلف بنا شده اند، اما برخی دیگر از هتل های پنج ستاره با دارا بودن امتیازات مدرن تر و پیشرفته تری موجب خواهند شد تا فردی که قصد رزرو هتل را دارد، بتواند تمامی جوانب یک هتل خوب را برای رزرو هتل در آن شهر در نظر بگیرید.

در این مقاله ما قصد داریم در خصوص با هتل آتریم و هتل آتریوم های کشور صحبت کنیم تا بیشتر با هتل هایی که در زمینه معماری نوین همسو شده اند، آشنا شوید.

هتل های آتریوم
آتریوم

تعریف

به طور کل معنی آتریوم را می توان فضای باز تعریف نمود و هتل آتریوم به هتل هایی که دارای یک لابی با فضای باز می باشند و می توان نمای کلی هتل را تماشا نمود، تعریف می شود. هتل هایی که به این نام تعریف می شوند، فواره های آبی در فضای باز میانی خود هستند، که به موجب ایجاد حس آرامش و کاهش انتقال صدا طراحی می شوند.

آشنایی با هتل آتریوم و انواع هتل آتریوم های ایران موجب شده تا شما بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمایید.

هتل اتریوم

هتل پنج ستاره درویشی، تنها هتل آتریوم شرق کشور

آشنایی با این نوع هتل تا شما بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمایید. مشهد با دارا بودن موقعیت جغرافیای عالی و جذب گردشگران زیادی سالانه مسافران زیادی را در هتل های مختلف خود میزبان می باشد. با دارا بودن اولین هتل آتریوم در شهر مشهد موجب خواهد شد تا مسافران قبل از رزرو هتل در مشهد با اطلاعات کافی از این هتل بی نظیر بهره مند شوند.

هتل مجلل درویشی با دارا بودن یک طراحی بی نظیر و لوکس از جمله هتل های آتریوم در کشور به شمار می آید. رستوران آتریوم که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است، با برخورداری از مجرب ترین آشپز ها در سالن غذا های آسیایی خاطره ای لذت بخش را در ذهن مهمانان خود ثبت خواهد نمود.

شما می توانید قبل از سفر به مشهد با رزرو هتل درویشی علاوه بر نزدیکی این هتل به حرم امام رضا از ویژگی های بی نظیر و لوکس این هتل بهره مند شوید. همچنین می توانید با اطمینان خاطر جهت رزرو هتل و رزرو هتل نزدیک حرم از های هتل سفر به یادماندنی را در مشهد تجربه کنید.

آتریوم
آتریوم
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی نکات مهم هنگام رزرو هتل

شنبه 16 مرداد 1400
اصولا قبل از سفر کرد و برای رزرو همه مسافران، به یک سری اطلاعات کلی هتل ها مانند کیفیت غذا، […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس