هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش کدام‌اند؟

از مهم‌ترین کارهایی که هنگام سفر به جزیره زیبای کیش باید انجام دهید، انتخاب یکی از بهترین هتل های کیش است. افراد ممکن است هتل مورد نظر خود را بر اساس قیمت، کیفیت، نزدیکی به مراکز خرید و… انتخاب کنند. اما تصور کنید که با انتخاب یک هتل مناسب، بتوانید تنها با اندکی پیاده‌روی، به اسکله کیش بروید و از تفریحاتی که برایتان درنظر گرفته شده لذت ببرید. در ادامه تعدادی از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش را به شما معرفی می‌کنیم؛ اما قبل از هرچیزی بیایید درباره اسکله ساحلی کیش و اهمیت آن برای گردشگران صحبت کنیم.

هتل های کیش

چرا هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

ممکن است بپرسید که چرا هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش اهمیت دارند؟ در پاسخ این سوال باید بدانید که جزیره زیبای کیش، دارای تفریحات بسیاری است به همین دلیل اغلب افراد به قصد گردشگری و تفریح به شهر کیش سفر می‌کنند و منطقی است که محل اسکان خود را نزدیک به تفریحات کیش قرار دهند. اکثر تفریحات آبی در این مکان اجرا می‌شود و می‌توان آن را یکی از مراکز اصلی جاذبه‌های تفریحی در جزیره عنوان کرد.

از نکات مثبت دیگر این اسکله، نزدیکی به پلاژ آقایان و بانوان است. خانم‌ها در پلاژ بانوان، بدون هیچ نگرانی امکان ورزش‌های ساحلی و حمام آفتاب را دارند.

شاید شما هم نام کشتی آکواریوم را شنیده باشید. از دیگر مواردی که به اسکله تفریحی کیش اهمیت می‌بخشد، وجود همین کشتی در اسکله است.کشتی آکواریوم به بازدیدکنندگان امکان مشاهده اعماق دریا، جانوران آبزیان محدوده و ماهی‌های رنگارنگ را می‌دهد که به‌نوبه خود جذاب و لذت بخش است.

فاصله هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

هتلفاصله تا اسکله (پیاده روی)
هتل شایان کیش6 دقیقه
هتل هلیا کیش10 دقیقه
هتل آنا کیش14 دقیقه
هتل سورینت صدف کیش15 دقیقه
هتل بین المللی کیش کیش11 دقیقه
هتل آپارتمان پارسیان کیش9 دقیقه

تفریحات اسکله تفریحی کیش

این اسکله 10 هزار مترمربع مساحت و 437 متر طول دارد و می‌تواند مکان مناسبی برای سپری کردن غروب به شمار رود. اسکله تفریحی کیش دارای امکانات رفاهی زیادی است. پس نگران نباشید و از اوقات خوشی که قدم زدن و نشستن در آن می‌تواند برای شما ایجاد کند نهایت استفاده را ببرید. اما از مهم‌ترین تفریحات این اسکله که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند؛ می‌توان به بالون سواری، قایق‌های کف شیشه‌ای و پدالی، فلای برد، غواصی، ماهیگیری، شاتل و بنانا، اسکوتر دریایی، جت اسکی و… اشاره کرد.

کدام هتل‌های کیش نزیک اسکله ساحلی قرار دارند؟

تا اینجا با انواع تفریحات در اسکله ساحلی کیش آشنا شدید؛ اما اگر دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید، بهتر است از میان هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش مکانی را برای اقامت انتخاب کنید تا به‌راحتی به اسکله دسترسی داشته باشید. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها  و امکانات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، یکی از هتل‌های 5 ستاره است که در نزدیکی ساحل نیلگون خیلج فارس قرار گرفته و ازجمله نزدیک ترین هتل ها به اسکله است. این هتل لوکس و مجلل در 4 طبقه و 191 اتاق و سوئیت بنا شده. هتل شایان کیش، دارای 40 سال سابقه درخشان است و در این مدت توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. پس اگر قصد دارید بدون هیچ هزینه اضافی و اتلاف وقت به اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید کافی است یکی از اتاق‌های این هتل که از جمله هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است را برای اقامت رزرو کنید. این هتل همچنین دارای  پرسنل کاربلد و امکانات رفاهی مناسب است.

هتل شایان کیش از جمله هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

آدرس هتل 5 ستاره شایان کیش روی نقشه

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش در سال 1385، در دو طبقه و با 61 باب اتاق بنا شد. این هتل که یکی از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است، به مراکز خرید از مهم جزیره کیش از جمله ونوس و مریم دسترسی راحتی دارد. از طرفی با ارائه امکانات رفاهی مناسب، مقرون به‌صرفه است و هزینه کمی دارد. پذیرش 24 ساعته هتل، خیال شما از رزرو و مراجعه در هر ساعت از شبانه روز راحت می‌کند. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، تنها با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در اسکله تفریحی کیش حضور یابید و از تفریحات آن لذت ببرید.

هتل هلیا کیش

آدرس هتل هلیا کیش روی نقشه

سامانه جامع رزرو تور

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش، یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش محسوب می‌شود. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر جزیره کیش ساخته و به بهره‌برداری رسید. هتل آنا با قرار گرفتن در مکان مناسب، دسترسی شما به دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین الملل و مرکز خرید مروارید را فراهم می‌کند. اگر حضور در اسکله تفریحی کیش نیز، جزو برنامه‌های شما است، بهتر است هتل آنا کیش را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید، زیرا جزو هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است.

هتل آنا کیش

آدرس هتل آنا کیش روی نقشه

هتل سورینت صدف کیش از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

اگر قصد صرف هزینه زیاد برای اقامت در جزیره کیش ندارید و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را ترجیح می‌دهید؛ پیشنهاد ما به شما هتل سورینت صدف کیش است. هتل صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت و امکانات خوب، قیمت نسبتا کمی دارد و توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر در هتل سورینت صدف کیش اسکان یابید، با استفاده از خودرو تنها 2 دقیقه تا  اسکله تفریحی کیش فاصله خواهید داشت.

هتل سورنیت صدف کیش

آدرس هتل سورینت صدف کیش روی نقشه

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، از جمله هتل‌های لوکس و مجلل بوده و نام آن در میان هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است. این هتل در سال 1396 در 13 طبقه بنا شد و با موقعیت مکانی مناسبی که دارد دسترسی شما به اسکلی تفریحی ساحلی کیش را آسان می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید به اسکله بروید و از سرگرمی‌ها و تفریحاتی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید. دسترسی به مرکز خرید مریم و ونوس، از دیگر امکانات هتل بین المللی کیش کیش به شمار می‌رود.

هتل بین المللی کیش

آدرس هتل بین المللی کیش روی نقشه

هتل آپارتمان پارسیان کیش

اگر به صورت دسته جمعی یا همراه خانواده به جزیره کیش سفر می‌کنید، هتل پارسیان کیش، انتخابی مناسب برای شما است. هتل پارسیان تنها 684 متر از اسکله فاصله دارد و دسترسی آسان گردشگران را به ساحل و دریا فراهم می‌کند. اتاق‌های جادار، پرسنلی کاربلد و توانا و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، همگی دلایلی هستند که این اقامتگاه را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید. به‌راحتی در ساحل قدم بزنید و از تفریحات اسکله دیدن کنید.

هتل آپارتمان پارسیان کیش

آدرس هتل آپارتمان پارسیان کیش روی نقشه

آشنایی با هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

برای انتخاب یک هتل خوب و اقامتی راحت، لازم است که معیارهای زیادی را برای آن در نظر بگیرید. هزینه، کیفیت اتاق‌ها، امکانات، توانایی پرسنل و در نهایت موقعت مکانی مناسب از جمله مواردی است که به شما در انتخاب بهتر  آن کمک می‌کند. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش معرفی شد. اگر شما نیز تجربه اقامت در هریک از هتل‌های فوق را داشته‌اید، آن را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی هتل‌ های کیش دارای استخر و جکوزی

دوشنبه 9 مرداد 1402
هتل های استخردار کیش شامل انواع هتل های 5 ستاره و 4 ستاره است. به دلیل محدودیت شنا در بیشتر […]
لیستی از بهترین هتل‌ های استخر دار کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس