معرفی هتل های دارای اتاق کابانا کیش

اتاق کابانا در معنای لغوی به معنای کابین‌های قابل حملی است که در ساحل قرار گرفته و از آن برای تعویض لباس استفاده می‌شود این در حالی که در اصطلاح هتلداری به معنای اتاق لوکس و گران قیمتی است که دارای استخر است یا رو به دریا باز می‌شود. هتل داریوش، میراژ و شایان کیش از جمله هتل های دارای اتاق کابانا در کیش هستند. در ادامه با هتل های دارای اتاق کابانا کیش بیش‌تر آشنا می‌شویم.

هتل های دارای اتاق کابانا کیش

اتاق کابانا چیست؟

این اتاق‌ها در سطح همکف هتل ساخته می‌شوند و ویوی آن‌ها باغ یا دریا است. همچنین استخر اختصاصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و دسترسی مستقیم به دریا نیز از طریق این اتاق‌ها میسر است.
در معنای لغوی که بخواهیم کانابا را مورد بررسی قرار بدهیم، یعنی رختکن کوچک و قابل حملی که در نزدیکی ساحل یا استخر قرار داده می‌شود. از کابانا می‌توان برای استراحت در سایه، حمام کردن یا تعویض لباس استفاده کرد. کابانا در حالت کلی دو نوع است: یکی به صورت اتاق و دیگری به صورت چادر که به آن کابانای سنتی هم می‌گویند.

امکان جا به جایی کابانای سنتی به دیگر نقطه های ساحل یا استخر هم وجود دارد. اتاق های کابانا، از مکان های محبوب به خصوص در فصل های گرم هستند. اما چه هتل هایی در جزیره کیش، اتاق کابانا دارند؟ بیایید لیست هتل های دارای اتاق کابانا در جزیره کیش را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی هتل های دارای اتاق کابانا کیش

می توان گفت، اتاق های کابانا در هتل لوکس ترین هتل ها به شمار می روند و اکثرا از قیمت گران تری برخوردار می باشند. این اتاق ها ویژگی هایی دارند که سبب تمایز نسبت به دیگر اتاق های موجود در هتل می شود. از مهم ترین ویژگی های اتاق کابانا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • متراژ اکثر اتاق های دارای کابانا، حدود 30 متر مربع است.
  • این اتاق ها به دلیل دارا بودن استخر، در اکثر هتل ها در طبقه همکف قرار دارند.
  • اکثر اتاق های دارای کابانا کیش، چشم اندازی زیبا از دریا را به نمایش می گذارند.
  • تخت های شیک و مجلل از مهم ترین مواردی است که در اتاق های دارای کابانا قرار دارند.

لیست هتل های دارای اتاق کابانا کیش

رزرو تور

اتاق کابانا هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های دارای اتاق کابانا کیش است. منظره اتاق های این هتل، باغ است و از طرفی دسترسی مستقیم به دریا دارند. اتاق های کابانای این هتل، در 45 متر مربع ساخته شده‌اند و دو نوع هستند: یکی کابانای معمولی و دیگری کابانای سانروف دار.

کانابای سانروف دار، 2 تا 3 نفر ظرفیت داشته و دارای حمام سانروف یعنی حمام هایی که دوش آب آن ها در تراس قرار گرفته، هستند. البته در نظر داشته باشید که کسی به این حمام ها دید ندارد و می‌توانید بدون نگرانی در آن جا حمام کرده یا آفتاب بگیرید. کابانای معمولی هم رو به دریا است و شما به آن دسترسی دارید اما این نوع کابانا بدون حمام سانروف است.

اتاق کابانا هتل داریوش کیش

اتاق کابانا هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی دیگر از هتل های دارای اتاق کابانا کیش است. اتاق های کابانای این هتل، رو به دریا هستند و به چند مدل تقسیم می‌شوند که شامل اتاق کابانای دو نفره که 40 متر مربع است، اتاق کابانای دوبلکس دو تخته با مساحت 65، دارای آشپزخانه که در آن می‌توانید آشپزی کنید و کابانای سه نفره هستند. اتاق‌های این هتل، با استفاه از کفپوش‌های سنگی ساخته شده‌اند.

اتاق کابانا هتل میراژ کیش

اتاق کابانا هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، از جمله هتل های دارای اتاق کابانا کیش به شمار می رود که بسیار مجهزی است. اتاق های این هتل با تجهیزات متفاوتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. همچنین هتل شایان کیش، ویلاهای ساحلی یا سوئیت کابانای دو خوابه هم دارد. مساحت ویلا ها حدودا 35 متر مربع است و ظرفیت این سوئیت ها 2، 3 و 4 نفره هستند.

اتاق کابانا هتل شایان کیش

این هتل ها، هتل های دارای اتاق کابانا کیش هستند که برای لذت بردن مسافران از سفرشان طراحی شده است. همانطور که در بالا گفتیم، به این دلیل که کیش یک منطقه گردشگری است، هتل‌های این جزیره تلاش می کنند تا با اقدامات، برنامه ها و امکانات مختلف، بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار دهند و از این طریق، هم سطح رضایت مردم از هتل را بالا ببرند و هم مسافران اوقات فراغت بسیار خوبی داشته باشند. از این رو، شما می توانید با کلیک بر روی لینک، لوکس ترین هتل های کیش را مشاهده کنید و از این خدمات و امکانات تفریحی مطلع شده و از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب انبار سنتی کیش، نماد قدمت و سنت در دنیای مدرنیته

یکشنبه 12 آذر 1402
آب انبار سنتی جزیره کیش، یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش است که سرشار از فرهنگ و سنت ایرانی است. […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس