بهترین هتل های ایران؛ از کیش تا تهران

برخلاف تصور برخی از افراد که در این باورند که افراد خیلی کمی در زمان سفر به دنبال اقامت در هتل های لوکس  و مجلل هستند، بایستی بدانید که امروزه یکی از مهم ترین مواردی که هر مسافر قبل از شروع سفر به آن می پردازد، این است که بتواند در شهر مقصد خود، هتلی را رزرو کند که جزء بهترین هتل های آن شهر به شمار می رود.

این امر نیز سبب شده است تا در شهر های مختلف ایران، هتل هایی ساخته شوند که بتوانند برای مسافران اقامتی بی نظیری را رقم بزند. همچنین باید بدانید که هتل های لوکس و مجهز تنها در جزایر بالی و… وجود ندارد، شما در ایران هم می توانید مشابه این هتل ها را مشاهده کنید که توانسته نظر اغلب افراد را جلب کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین هتل های ایران نیز شما را آشنا کنیم.

هتل های کیش

لیست بهترین هتل های ایران

نام هتلدرجه کیفیآدرس
هتل ترنج کیش5 ستارهجزیره کیش – جاده جهان
هتل داریوش کیش5 ستارهکیش – میدان داریوش
قصر طلایی5 ستارهمشهد – بین امام رضا 36 و 34
مجلل درویشی5 ستارهمشهد – امام رضا 22
هتل عباسی اصفهان5 ستارهاصفهان – بلوار باغ گلدسته – خیابان آماده گاه
هتل اسپیناس5 ستارهتهران – بلوار کشاورز
هتل پارسیان استقلال تهران5 ستارهتهران – پل پارک وی – خیابان هتل استقلال
هتل بزرگ شیراز5 ستارهشیراز – بلوار آیت الله ربانی

بهترین هتل های ایران در جزیره کیش

یکی از بهترین و جذاب‌ترین مناطق ایران که اکثر افراد آرزوی سفر به آن را دارند، جزیره کیش است. جزیره کیش به دلیل امکانات رفاهی عالی، آب و هوای بی‌نظیر در فصل پاییز و زمستان، مناطق بکر و دیدنی فوق العاده و سایر امکانات یکی از مهمترین مناطق گردشگری ایران است. در های هتل می توانید تمامی هتل های کیش را با پایین ترین نرخ و بر اساس کیفیت و قیمت دلخواه رزرو کنید. بیشتر هتل های کیش در نزدیکی دریا و مراکز خرید قرار دارند که علاوه بر دسترسی نزدیک به مراکز مهم، امکانات متعددی نیز دارند که در جدول زیر بررسی شده اند:

نام هتلبهترین امکاناتدرجه کیفی
هتل ترنج کیش ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، انواع سالن ورزشی5 ستاره
هتل آریان کیشسرویس به مراکز خرید، سالن بیلیارد، استقبال فرودگاهی4 ستاره
هتل شایان کیشانواع رستوران و سالن های شیک و لوکس، چایخانه سنتی5 ستاره
هتل کوروش کیشپرسنل تحصیلکرده و با تجربه، دسترسی آسان به ساحل نیلگون5 ستاره
هتل لیلیوم کیشسالن همایش و آمفی تئاتر، کافی شاپ شبانه روزی، گالری طلا4 ستاره
بهترین هتل های ایران در جزیره کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش

از جمله هتل‌ های لوکس جزیره کیش، هتل پنج ستاره ترنج است که در قسمت شمال غربی این جزیره که یک منطقه بسیار زیبا و دیدنی است، واقع شده است. هتل ترنج کیش به عنوان یکی از بهترین هتل های ایران روی آب‌های نیلگون دریای خلیج فارس، در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این هتل نخستین هتل ساخته شده بر روی آب در منطقه خاورمیانه و کشور ایران است. نمونه مشابه این هتل تنها در دو جزیره مالدیو و کارائیب قابل مشاهده است.

مجریان و سازندگان این هتل تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا صدمه‌ای به محیط زیست وارد نکنند. از این رو تمامی مصالح و تجهیزاتی که برای ساخت این هتل استفاده شده؛ با استانداردهای مدرن دنیا و بی‌ضرر برای محیط زیست مطابقت دارند. علاوه بر این، به دلیل آنکه در نزدیکی این هتل یک موج‌شکن کاملا طبیعی وجود دارد، سبب شده که در این ناحیه موج و حتی طوفان شدید ایجاد نشود.

این هتل از دو فاز تشکیل شده که فاز نخست بر روی آب و فاز دیگر یک هتل ساحلی است، که از چهار طبقه تشکیل شده و هم اکنون در حال ساخت است. هتل پنج ستاره ترنج کیش دارای اتاق به متراژ ۴۰ متر و سوئیت‌های ۶۵ متری است. تمامی این اتاق و سوئیت‌ها روی دریا واقع شده‌اند و کف آن‌ها از شیشه ساخته شده است که آن را در رتبه اول بهترین هتل های کیش قرار داده است. همچنین برای هر یک از واحدها، تراس مخصوص و جداگانه ساخته شده است. هر مهمان می‌تواند از درون اتاق خود، به آسانی کف دریا را ببیند و اقامت دریایی در یک منطقه بسیار زیبا و شیک را تجربه کند.

از بهترین منظره‌های این هتل می‌توان به غروب خورشید با صحنه‌ای دیدنی و جذاب، منظره‌های دل‌انگیز از دریا، تماشای مرجان ها، فضای سبز دیدنی و ساحل اشاره کرد. از مهمترین امکاناتی که در این هتل برای میهمانان عزیز فراهم شده می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • وجود استخر بر روی بام هتل
  • برخورداری از رستوران ساحلی
  • وجود انواع کافی شاپ‌ها از جمله: کافی شاپ ساحلی و لمکده
  • رستوران جذاب و بزرگ خورشید که بر روی آب با کف شیشه‌ای ساخته شده
  • برخورداری از سالن اسپا و سالم ماساژ کف شیشه‌ای
  • استفاده از ماشین گلف جهت جابجایی مهمانان
  • سالن بیلیارد و سالن آمفی تئاتر
  • برخورداری از آتلیه عکاسی و فوتبال دستی
  • کرایه خودرو و برخورداری از آب نمای موزیکال
  • دارای خشکشویی، اورژانس و قایق‌های چوبی بسیار جذاب

همچنین در این هتل مجلل و شیک انواع خدمات رایگان مانند مینی بار، صبحانه بوفه، سرویس رفت و برگشت رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان، انواع سرویس‌های رایگان برای رفتن به مرکز خرید، سالن‌های ورزشی و بدنسازی و خانه کودک به میهمانان عزیز ارائه می‌گردد.

هتل پنج ستاره ترنج کیش
سامانه جامع خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

هتل پنج ستاره داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل‌ های ایران است که به دلیل معماری جذاب و سایر امکانات رفاهی، محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. هتل داریوش معماری بسیار ویژه و تک ایران باستان را برای مسافران و میهمانان عزیز یادآوری می‌کند. همچنین محیط جذاب و غرور آفرین دوران هخامنشی را نشان می‌دهد که سبب شده میهمانان یک اقامت لذت بخش و به یاد ماندنی را در این جزیره تجربه کنند.

علاوه بر این، این هتل از انواع فضاهای جذاب گردشی، محیط ورزشی و امروزی ساخته شده که باعث شده میهمانان محو زیبایی آن شوند. آب‌های نیلگون خلیج فارس از اصلی‌ترین و زیباترین منظره‌های این هتل است که خاطره یک سفر جذاب را برای شما به جا می‌گذارد.

هتل پنج ستاره داریوش کیش

هتل مارینا پارک جزیره کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ایران که در جزیره کیش قرار دارد، هتل مارینا پارک کیش است. این حدود بیشتر از ۷۵۰ متر نوار ساحلی مخصوص دارد که در یکی از عالی‌ترین نواحی در کنار ساحل جذاب مرجانی خلیج فارس در جزیره کیش ساخته و تاسیس شده است. هتل مارینا پارک را می‌توان نخستین و عالی‌ترین مرینا هتل در بین بهترین هتل‌ های ایران دانست.

از جمله مناظر جذاب این هتل که نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند، می‌توان فضاهای دیدنی زیبا و بکر، معماری بسیار خاص به همراه طراحی مدرن و تجهیزات جدید، وجود پوشش گیاهی ا تنوع گسترده، چشم‌انداز‌های خیره کننده و عالی را نام برد. شما می‌توانند با پیاده روی در محیط زیبایی این هتل و دریاچه‌های جذاب پارک از اسکان در این هتل خاص نهایت لذت را ببرید. از مهمترین امکانات هتل مارینا پارک جزیره کیش می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نزدیک بودن به مسیر دوچرخه سواری در اطراف جزیره
  • وجود انواع ورزش‌های دریایی مانند: جت اسکی و ورزش غواصی و…
  • برخورداری از ساحل مخصوص ماسه‌ای
  • دارای تعدادی استخر آب شیرین
  • برخورداری از سونا، جکوزی و انواع سالن‌های بدنسازی و ماساژ به سک تایلندی
  • رستوران ویژه و مخصوص بام مارینا
  • امکان اجاره مدرن‌ترین اتومبیل‌ها
  • آب نماهای دیدنی و زیبا
  • کادر فعال، با تجربه و آموزش دیده
  • اسکله مخصوص با قایق

همچنین در این هتل زیبا و خاص، امکانات رایگان بی‌شماری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به: اینترنت رایگان، سان بدنسازی، لابی آماده خدمت‌رسانی از شما میهمانان عزیز، صبحانه کامل بوفه، استخر و سونا، جکوزی و… اشاره مرد. درب بالکن‌های هتل مارینا پارک در همه فصل‌های سال، به دلیل برخی از قضیه‌ها از جمله: حفظ امنیت میهمانان و پیشگیری از وارد شدن انواع حشرات خطرناک و… بسته است.

هتل مارینا پارک جزیره کیش

هتل پانوراما جزیره کیش

هتل پانوراما کیش یکی از بهترین هتل‌ های ایران با جذابیت فوق العاده است. مساحت زیر بنای هتل بسیار زیبا و شیک پارانوما تقریبا ۳۰۰۰۰ متر مربع با اتاق‌های بسیار شیک و پنجره‌های بزرگ است. این هتل با معماری شکوهمند و ویژه در یک منطقه عالی از مرکز شهر قرار دارد. از مهم‌ترین مزایای هتل پانوراما جزیره کیش، موقعیت بسیار عالی آن از جهت دسترسی آسان و سریع به انواع مراکز تجاری و همچنین بازارهای ثابت و جاذبه‌های ساحلی این منطقه است.

از مهم ترین این جاذبه‌های ساحلی و بازارهای متمرکز می‌توان مرکز تجاری رویا مال، پانیذ و همچنین پردیس‌های یک و دو، بازار زیتون، پارک ساحلی به نام ماهیگیر، پارک شهر جذاب و دیدنی کیش، بزرگترین تالار شهر، کلوپ‌های سرگرمی و تفریحی، مراکز غواصی و کیبل اسکی را نام برد. موقعیت دسترسی آسان به این مراکز، سبب شده تا مسافران یک سفر لذت بخش و همراه با آرامش را تجربه کنند.

هتل پانوراما کیش از ۲۶۷ اتاق با دو الی سه تخته کاملا استاندارد و شیک، همچنین اتاق‌های متصل به هم که کاملا استاندارد و مجلل هستند، تشکیل شده است. این اتاق‌ها در طبقه ۲ تا طبقه ۱۳ قرار دارند که طراحی طبقات به شکلی است که دسترسی‌های آسان و کاملا استاندارد را جهت ارائه انواع خدمات به میهمانان مد نظر قرار داده است. همچنین از این جهت سرعت عمل فعالیت در به دست آوردن رضایت میهمانان را به صورت خاص در نظر گرفته است.

تمامی رستوران‌ها و همچنین کافی شاپ‌های این هتل در لابی و طبقه نخست برای استفاده سلیقه‌های گوناگون انتخاب شده است. از امکانات مهم هتل پانوراما جزیره کیش می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بوفه صبحانه جامع و کامل که شامل غذا و نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوع است.
  • مجموعه آبی و انواع ورزش‌ها
  • خدمات مختلف ماساژ
  • امکان استفاده از اینترنت رایگان پرسرعت و بدون محدودیت در لابی و حتی اتاق‌ها
  • برخورداری از دستگاه تلویزیون هوشمند و پیشرفته هتلی
  • شارژ دائم آب و چای به صورت رایگان
  • برخورداری از سیستم VRF درون اتاق‌ها و راهروهای هتل
  • دارای آسانسور پارانوما
  • سرویس فرودگاهی رایگان برای رفت
هتل پانوراما جزیره کیش

هتل کوروش جزیره کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ایران، هتل پنج ستاره کوروش در جزیره کیش با امکانات رفاهی عالی و پرسنل مجرب است. هتل کوروش کیش در میدان پردیس واقع شده که در بهار سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هتل لوکس و مجلل کوروش، در ۱۶ طبقه بنا ساخته شده و از ۱۹۸ اتاق و سوئیت اقامتی بسیار لوکس و عالی برخوردار است. از آنجایی که این هتل از موقعیت مکانی فوق العاده‌ای برخوردار است، سبب شده تا دسترسی به ساحل نیلگون خلیج فارس و انواع مراکز خرید آسان و سریع‌تر باشد.

از مهمترین مراکز خرید، که در نزدیکی این هتل قرار دارد، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ است. این هتل بسیار زیبا و لوکس، دارای کارکنان با تجربه، آموزش دیده و خوش برخورد است که فرصت میزبانی از شما مسافران عزیز را غنیمت می‌شمارند. این پرسنل تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین امکانات و خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند و یک اقامت خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند.

از آنجایی که هتل کوروش به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی مجهز است، در بخش‌های زیادی به عنوان اولین هتل سبز در کشور ایران معرفی شده است. برخورداری از استانداردهای زیست محیطی که در تمامی فرایندهای ساخت این هتل، مورد توجه قرار گرفته، از دیگر خصوصیات بارز آن است. همچنین دسترسی راحت و سریع به دو مرکز خرید پردیس یک ۱ و ۲، سبب آسان‌تر شدن رفت و آمد مهمانان عزیز شده است.

هتل ویدا جزیره کیش

هتل ویدا کیش به دلیل معماری بسیار شیک و نوساز بودن از جمله بهترین هتل‌ های ایران محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره در قلب جزیره کیش در بلوار موج، در فروردین سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. در طراحی این هتل از انواع اشکال هندسی مفهومی و در عین حال زیبا و ساده مطابق با معماری روز دنیا استفاده شده که همین امر باعث شده هتل ویدا از زیباترین و بهترین هتل‌ های ایران شناخته شود.

این هتل دارای ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی با منظره و چشم اندازهای بی‌نظیر از دریا و فضای سبز است. همچنین در این هتل از انواع امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای نوین صنعت هتلداری برای مهمانان استفاده می‌شود. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه اول
  • دسترسی آسان به انواع مراکز خرید و همچنین ساحل
  • دارای انواع سالن‌های همایش و سمینار
  • دارای سالن آمفی تئاتر‌های زیبا و شیک با دکوراسیون خاص و تجهیزات صوتی و تصویری مدرن
  • زمین مخصوص بازی کودکان
  • سالن ورزشی و بیلیارد
  • سالن اسپا و ماساژ درمانی
  • دارای حمام ترکی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و استخر
  • سالن زیبایی
  • پارکینگ و خشکشویی

هتل بین المللی جزیره کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ایران از نظر طراحی شیک و مدرن و نوساز بودن، هتل بین المللی کیش است. این هتل در عالی‌ترین منطقه این جزیره از بهار سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است. هتل بین المللی لوکس و مجلل جزیره کیش، در ۱۳ طبقه از ۳۴۲ واحد فضای اقامتی زیبا با تنوع گسترده برخوردار است. همچنین در این هتل جامع‌ترین و مدرن‌ترین امکانات روز دنیا به میهمانان ارائه می‌شود.

شما میهمانان عزیز می‌توانید به آسانی از تفریحات و جاذبه‌های دریایی که در اطراف این هتل قرار دارد، استفاده کنید؛ چرا که هتل بین المللی در محدوده و نزدیکی اسکله تفریحی ساخته شده است. این هتل برای افرادی که علاقه بسیار زیادی به خرید دارند، نیز مناسب است؛ زیرا در نزدیکی معروف‌ترین مراکز خرید واقع شده است. مهم‌ترین عاملی که سبب شده این هتل به عنوان خاص‌ترین هتل شناخته شود، فضای سبز بسیار زیبا و دیدنی و چشم اندازه‌های فوق العاده آن است.

پرسنل با تجربه این هتل، در تمامی ایام هفته آماده پذیرایی از شما مسافران و میهمانان عزیز با رعایت کامل قوانین میهمانان نوازی در فرهنگ اصیل ایرانی هستند. خوشحال می‌شویم که برای ثبت یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز، حتما برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش، هتل بین المللی را رزرو کنید. برای رزرو این هتل به صفحه هتل‌های کیش در‌های هتل مراجعه نمایید.

هتل پنج ستاره شایان کیش

شاید نام هتل شایان کیش برای شما بسیار آشنا باشد؛ زیرا این هتل از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است. این هتل در سال ۱۳۵۱ تاسیس شده و به دلیل مساحت بسیار زیاد و زیبایی فوق العاده از بهترین هتل‌ های ایران و هتل‌های جنوب کشور محسوب می‌شود.

هتل شایان کیش از سال ۱۳۸۸ به گروه هتل‌های پارس پیوست. این هتل در ۴ طبقه با ۱۹۱ واحد اقامتی، دارای نمایی جذاب و زیبا و کلیه امکانات اقامتی و رفاهی است. از مزیت‌های مهم این هتل می‌توان به قرار گرفتن اسکله تفریحی جزیره روبروی آن اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی و محیطی گسترده‌ای در این هتل وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • انواع رستوران‌ها و سالن‌های لوکس و زیبا مانند رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت،
  • انواع کافی شاپ و فست فودی
  • فضای سبز بسیار جذاب و زیبای هتل
  • استخر روباز
  • دارای سالن بیلیارد
  • برخورداری از چایخانه سنتی
  • انواع فروشگاه‌ها
  • پرسنل با تجربه و آموزش دیده

بهترین هتل‌ های ایران در مشهد

از جمله شهرهای شلوغ کشور ایران که سالانه گردشگران خارجی و داخلی بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند، شهر مشهد است. وجود حرم مطهر امام رضا (ع) مهم‌ترین دلیل جذب گردشگران و مسافران به این شهر است. به همین دلیل برخی از بهترین هتل‌ های ایران از نظر امکانات رفاهی، خدمات و نزدیکی به حرم و مراکز خرید در این شهر گنجانده شده اند.

بنابراین انتخاب بهترین هتل برای مسافران کار سختی است که ما در ادامه این مطلب قصد داریم، بهترین هتل‌ های مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم. محبوب‌ترین و زیباترین هتل‌های مشهد عبارت‌اند از:

نام هتلمهمترین امکاناتدرجه کیفی
هتل قصر طلایی مشهدسرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، سالن بیلیارد5 ستاره
هتل مجلل درویشی مشهدرستوران های ایرانی و فرنگی، خدمات مختلف اسپا، سونا و جکوزی5 ستاره
هتل پارس مشهدبانک تجارت، دو سالن مهمانی، سالن آمفی تئاتر مدرن و روباز5 ستاره
هتل بین المللی قصر مشهددسترسی آسان به بازار رضا، انواع مراکز خرید و حرم، انواع رستوران5 ستاره
هتل مدینه الرضا مشهداتاق بازی مخصوص کودکان، کتابخانه، اینترنت پرسرعت رایگان5 ستاره

 هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد به دلیل طراحی بسیار لوکس و مجلل در بین هتل‌های خاورمیانه، یکی از بهترین هتل‌ های ایران در شهر مشهد است. هتل قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه و ۶۱۰ باب اتاق اقامتی با دکوراسیون‌های جذاب، خاص و متنوع ساخته شده است. چشم اندازه بسیار زیبا و بی‌نظیر از حرم امام رضا از پنجره‌های اتاق‌ها به سمت حرم از دیگر ویژگی‌های بارز آن است، که سبب شده خاطره به یاد ماندنی همراه با آرامش برای میهمانان رقم بخورد.

وجود معماری بسیار خیره کننده و جذاب، نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع)، مناسب بودن قیمت با توجه به امکانات، برخورداری سرویس و خدمات مختلف مطابق با استانداردهای بین المللی، دسترسی سریع و راحت به بعضی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مانند آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، موزه آستان قدس رضوی، گنبد خشتی، بازار رضا، انواع مراکز خرید و مسجد زیبای گوهرشاد باعث شده تا به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد در بین مسافران خارجی و داخلی شناخته شود. مهم‌ترین امکانات هتل قصر طلایی مشهد عبارت است از:

  • دارای پارکینگ با گنجایش زیاد
  • برخورداری از مجموعه ورزشی مانند استخر، سالن بدنسازی و بیلیارد
  • دارای زمین و مکان بازی و تفریح برای کودکان
  • رستوران‌های زیبا و خاص با سرو انواع غذاهای فرنگی و ایرانی
نمای بیرون از هتل قصر طلایی مشهد در شب

هتل مجلل درویشی مشهد

از زیباترین و محبوب‌ترین هتل‌های مشهد، هتل پنج ستاره درویشی با دکوراسیون مدرن و بسیار شیک است. معماری خاص و ویژه هتل درویشی مشهد، برخورداری از بیشترین استانداردهای کیفی و فاصله نزدیک به حرم امام رضا سبب شده تا سالانه مسافران بسیار زیادی این هتل را برای اقامت رزرو کنند. این هتل مجلل با ۲۰ طبقه، از جمله بلندترین ساختمان‌های اقامتی در شهر مشهد و همچنین از بزرگترین و بهترین هتل‌ های ایران از نظر آتریوم با سطح شیشه‌ای است. این هتل در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این هتل از ۲۲۳ اتاق در مدل‌های خاص با تنوع بالا تشکیل شده است. از جمله مدل‌های متنوع این اتاق می‌توان اتاق‌های فصل، رویال، اتاق ملل، پنت هاوس و اتاق‌های VIP را نام برد. کارکنان این هتل برای آنکه میهمانان یک اقامت به یاد ماندنی و شاد را تجربه کنند، در تلاش‌اند تا رفاه و امنیت و دسترسی آسان به انواع امکانات مورد نیاز را برای آن‌ها فراهم نمایند. همچنین پرسنل این هتل تنوع گسترده‌ای در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی را برای شما میهمانان و مسافران عزیز در نظر گرفته اند. از دیگر امکانات مهم هتل درویشی در محیطی شاد، مجلل و لوکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای رستوران‌های ایرانی و فرنگی با تنوع گسترده
  • برخورداری از روف گاردن با منظره‌ای بی‌نظیر
  • دارای بازار به روش سنتی با برندهای معروف و معتبر دنیا
  • دارای انواع کافی شاپ و فست فود
  • دارای روم سرویس شبانه روزی
  • تاکسی سرویس
  • مجموعه آبی با خدمات متنوع همچون سونا، حمام ترکی، جکوزی، استخر و دوش‌های مخصوص
  • تالار پذیرایی
  • سالن بدنسازی و ماساژ
  • خدمات گوناگون اسپا

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد را می‌توان یکی از بهترین هتل‌ های ایران در شهر مشهد از نظر نزدیکی به حرم دانست. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها دو دقیقه است. معماری این هتل به روش معماری اصیل ایرانی اسلامی ساخته شده است. برخورداری از رستوران گردان، پاناروما و تمام شیشه‌ای بودن در بالاترین نقطه هتل سبب شده تا هتل مدینه الرضا از سایر هتل‌های مشهد متمایز شود.

از دیگر مزایای عالی این هتل برخورداری از بوفه ناهار و شام در تمام روزهای سال است. در این هتل تعداد زیادی رستوران به سبک سنتی با محیطی خاص و نوستالژی قرار دارد که انواع منوی آلاکارت و بوفه اردور سالاد را به میهمانان ارائه می‌دهد. از جمله مواردی که جذابیت این هتل را چند برابر کرده، وجود گالری آثار هنری در آن است. از آنجایی که این اتاق‌ها تنوع بسیار زیادی دارند، انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود. اتاق‌های استاندارد، اکونومی و VIP از مهمترین اتاق‌های این هتل محسوب می‌شود. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از دو مجموعه آبی جذاب و مجزا برای خانم‌ها و آقایان
  • اینترنت رایگان با سرعت عالی
  • برخورداری از اتاق بازی مخصوص کودکان
  • کتابخانه

هتل الماس ۱ مشهد

هتل چهار ستاره الماس 1 مشهد به دلیل معماری جذاب و شکوهمند و همچنین برخورداری از مدرن‌ترین روش‌های هتلداری و ارائه خدمات ویژه و متنوع به میهمانان یکی از بهترین هتل‌ های ایران است. هتل الماس مشهد در سال ۱۳۹۲ با فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) تاسیس شده است. هتل الماس از ۹ طبقه و با آپارتمان‌های یک خوابه، شیک‌ترین سوئیت ها، اتاق‌های رویال، وی آی پی و تمامی امکانات رفاهی تشکیل شده است.

این هتل به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده، دسترسی مسافران خود به راه آهن، فرودگاه، انواع بازارهای مشهد و جاذبه‌های گردشگری و توریستی از جمله آرامگاه نادری، گنبد خشتی و البته بست‌های حرم را راحت و سریع‌تر کرده است. مهمترین و متنوع‌ترین خدمات هتل الماس مشهد عبارت است از:

  • لابی زیبا و مجلل
  • تاکسی سرویس
  • چایخانه سنتی با آلاچیق
  • رستوران بی‌نظیر با چشم اندازه روبه حرم
  • برخورداری از سالن کنفرانس
  • سالن ماساژ مخصوص خانم‌ها و آقایان
  • پارک کودکان
  • دارای اینترنت وایرلس
  • فست فود
  • بیزینس سنتر و انواع فروشگاه‌ها
  • پارکینگ ۲۴ساعته
  • استقبال فرودگاهی

 هتل قصر بین المللی مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ایران از نظر امکانات رفاهی، معماری خاص و خدمات عالی هتل پنج ستاره قصر بین المللی است. هتل قصر بین المللی مشهد با مساحتی تقریبا ۲۰۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد. در فروردین ماه سال ۱۳۹۱ نام این هل به هتل قصر الماس تغییر کرد و در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با دریافت امتیاز ۵ ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام داد.

این هتل در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد و دسترسی آن تا مرکز شهر مشهد، حرم مطهر و مراکز تفریحی و خرید بسیار راحت است. مهمترین دلیلی که باعث شده هتل قصر بین المللی مشهد، یک محیط اقاماتی بسیار جذاب و بی‌نظیر را به میهمانان و مسافرین خود ارائه دهد، طراحی لوکس و شیک آن است. رستوران‌های متنوع و بی‌نظیر با کیفیت عالی از مهمترین امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل هما ۱ مشهد

از قدیمی‌ترین و بزرگترین هتل‌های پنج ستاره مشهد، هتل هما ۱ یا همان‌هایت سابق است که به دلیل قدمت طولانی و امکانات رفاهی عالی، یکی از بهترین هتل‌ های ایران محسوب می‌شود. این هتل در مرکز شهر مشهد در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمد آباد تاسیس شد. هتل هما ۱ مشهد، دارای ۱۳۵ باب فضای اقامتی با تنوع گسترده و زیبا است که با جدیدترین تجهیزات روز دنیا به شما میهمانان و زائران عزیز، خدمت‌رسانی می‌کند.

در این هتل انواع امکانات رایگان نظیر سرو چای و آب معدنی در اتاق، اینترنت رایگان، سرویس رفت به حرم برای نماز، ترانسفر فرودگاهی در صورت هماهنگی قبلی و پارکینگ رایگان وجود دارد. از دیگر امکانات مهم هتل هما ۱ مشهد که سبب خاص و محبوبیت آن شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله بسیار نزدیک به مترو و انواع مراکز خرید
  • بیرون از محدوده ترافیکی
  • پرسنلی با تجربه و آموزش دیده
  • رستوران گل سرخ و کافی شاپ چابک
  • برخورداری از چایخانه لابی و سنتی
  • رستوران تابستانی
  • دارای زمین تنیس
  • برخورداری از صندوق امانات
  • هفت تالار بسیار شیک و لوکس
  • دارای باغ باصفا و عالی
  • پارک مخصوص بازی کودکان
  • تاکسی سرویس شبانه روزی
  • خدمات پزشکی شبانه روزی
  • انواع مراکز خرید و آسانسور
  • خشکشویی
  • پیست دوچرخه سواری و پیاده روی
  • جکوزی و سونا
هتل هما 1 مشهد از بهترین هتل های ایران

هتل هما ۲ مشهد

از نخستین هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد، هتل هما ۲ است که به دلیل قرار گیری در یک منطقه بسیار آرام و زیبا، به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ایران شناخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی به انواع جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، تاریخی و مذهبی بسیار نزدیک بوده و از این رو دسترسی آسانی را برای میهمانان فراهم نموده است.

این هتل در ۹ طبقه و دارای ۲۰۷ واحد اقامتی بسیار شیک و زیبا به کلیه امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته مجهز شده است. هتل هما ۲ با بیشتر ۴ دهه سابقه در حوزه هتلداری، عالی‌ترین خدمات و امکانات نوین را به شما زائرین و مسافرین عزیز ارائه می‌نماید. از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • رستوران راه ابریشم با گنجایش ۵۰۰ نفر
  • دارای رستوران تابستانی با محیطی جذاب و باصفا
  • دارای انواع سالن‌های شیک چند منظوره
  • سرویس رایگان به حرم مطهر در طول روز
  • آماده‌سازی چای و آب معدنی به صورت رایگان در اتاق‌ها
  • برخورداری از روم سرویس ۲۴ساعته
  • مجموعه آبی همچون استخر، جکوزی، سونا
  • دارای کافی شاپ
  • آرایشگاه مخصوص بانوان و آقایان
  • برخورداری از سالن بدنسازی و زمین تنیس
  • کافی نت و انواع فروشگاه‌ها
  • خشکشویی
  • پارکینگ

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ یکی از بهترین هتل‌ های ایران از نظر مجلل و لوکس بودن است که در شهر مشهد قرار دارد. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی به حرم مطهر واقع شده و همین امر باعث جذابیت و محبوبیت آن در بین زائران شده است. این هتل با موقعیت مکانی فوق العاده، امکان دسترسی آسان میهمانان به راه آهن؛ فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه‌های تفریحی و تاریخی را فراهم کرده است. در این هتل بسیار مجلل، انواع خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • شیک‌ترین سوئیت‌ها و اتاق‌های رویال، وی‌ای پی که روبه حرم است
  • روم سرویس شبانه روزی
  • اینترنت پرسرعت و رایگان
  • تاکسی سرویس
  • رستوران گردان در طبقه ۲۰
  • روف گاردن
  • انواع کافی شاپ با فضاهای جذاب و زیبا
  • سالن ماساژ و انواع سالن‌های همایش
  • استخر، جکوزی و سونا
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • برخورداری از سیستم سرمایش و گرمایش
  • برخورداری از دستگاه مرکزی پخش فیلم

بهترین هتل‌ های تهران

مهمترین مسئله‌ای که بعد از خرید بلیط سفر با آن مواجه می‌شوید، انتخاب هتل است که باید نیازی‌های اولیه شما را داشته باشد. منظور از نیازهای اولیه تجهیزات خواب راحت و تمیز، سرویس بهداشتی منظم و عالی، نور کافی، وسایل ارتباطی مانند تلفن، تلویزیون و… است. از آنجایی که بحث اصلی ما در این مطلب، ذکر بهترین هتل‌ های ایران است، قصد داریم ابتدا شما را با بهترین هتل‌ های تهران از جهات گوناگون آشنا کنیم.

 هتل پنج ستاره اسپیناس تهران

از بهترین هتل‌ های ایران در شهر تهران از نظر امکانات رفاهی و خدمات عالی، هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل را می‌توان یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های تهران با معماری بسیار شیک و فوق العاده دانست که در عالی‌ترین منطقه شهر تهران، بر روی تپه‌های زیبا و دیدنی سعادت آباد در آبان سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این هتل از جمله هتل‌ های اسپیناس محسوب می‌شود که به علت معماری مدرن، محبوبیت و جذابیت خاصی را در بین مسافرین به خود اختصاص داده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران که از بهترین هتل‌ های ایران است، در ۲۰ طبقه با ۴۰۰ واحد اتاق و سوئیت بسیار شیک ساخته شده است. همچنین این هتل دارای طراحی داخلی زیبا و عالی و مجهز به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی است، که همین امر سبب شده به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ایران شناخته شود.

وجود تعداد زیادی سالن همایش، اتاق مخصوص قرارداد و کار، رستوران‌های بسیار عالی و مخصوص از جمله رستوران تایلندی، سنتی، فرانسوی و مدیترانه ای، برخورداری از مرکز خرید‌های متنوع و شیک، آرایشگاه، سالن مخصوص ورزش تنیس، سالم ماساژ، کافه و فست فود از امکانات مهم این هتل است.

این هتل دارای منظره و چشم اندازه بسیار زیبا و جذاب از دره فرحزاد است، که تلاش می‌کند بهترین امکانات و خدمات ویژه خود را به میهمانان خود ارائه دهد. شما میهمانان عزیز جهت اطلاع از قیمت اتاق‌های این هتل و رزرو آن می‌توانید به صفحه هتل های تهران در های هتل مراجعه نمایید.

هتل پنج ستاره استقلال تهران

هتل استقلال تهران به دلیل برخورداری از دو برج شرقی که به تازگی بازسازی شده و غربی که در واقع ساختمان‌های قدیمی است، نه تنها به عنوان بزرگترین هتل بین المللی تهران شناخته شده، بلکه به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و امکانات خوب خود، از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌ های پنج ستاره در تهران به شمار می‌رود.

این هتل با موقعیت مرکزی خود در قلب شهر و در نزدیکی ونک، به عنوان یک نماد از تاریخ و فرهنگ ایران شناخته می‌شود. با بیش از ۷۰۰ اتاق و سوئیت با طراحی کلاسیک و لوکس، هتل استقلال فضایی مجلل و راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین، از منظره‌های بسیار زیبای شهر تهران و کوهستان البرز برخوردار است. از مهمترین امکانات هتل استقلال تهران که یکی از بهترین هتل‌ های ایران است، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • رستوران‌های متنوع از جمله رستوران بین‌المللی و ایرانی
  • سالن همایش و کنفرانس
  • استخر روباز و سالن ورزشی
  • سرویس رزرو تاکسی فرودگاهی
  • مرکز تجاری و فروشگاه
  • بار و لابی شیک
  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها با تجهیزات رفاهی مدرن
  • اینترنت رایگان

استقلال تهران به دلیل موقعیتی که در نزدیکی به مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و ادارات دولتی دارد، برای مسافران تجاری و گردشگران انتخابی عالی است. هتل استقلال تهران با تاریخچه طولانی و خدمات متنوع خود، به عنوان یک منبع از تاریخ و فرهنگ ایران در این شهر می‌تابد.

از مهمترین امکاناتی که هتل استقلال تهران دارد، می‌توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی و امکاناتی که این هتل ندارد به سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت) و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پنج ستاره آزادی تهران

هتل آزادی تهران، یکی دیگر از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌ های ایران در تهران است. هتل آزادی پنج ستاره با تاریخچه طولانی در عرصه هتلداری و استانداردهای بین‌المللی روز دنیا، محبوبیت زیادی در بین مسافران و مهمانان خود دارد. هتل آزادی با موقعیتی ویژه در منطقه‌ای خوش‌آب و هوا و چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر تهران برخوردار است.

این هتل با ۲۶ طبقه و ۴۷۰ واحد اقامتی، دکوراسیون و طراحی زیبا در محیطی آرام و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. دسترسی آسان به شریان‌های اصلی و ارتباطی شهر پرترافیک تهران یکی از امتیازات بزرگ این هتل است و به مسافران تجاری و گردشگران کمک می‌کند تا به راحتی به مقصد خود برسند. مهمترین امکانات این هتل به شرح زیر است:

  • چندین سالن تشریفات مجلل
  • رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی با منوی متنوع در فضاهای دلنواز مانند: رستوران فرانسوی ارکیده و رستوران ایتالیایی بیچه رستوران با فضای باز و سالن صبحانه یاسمن
  • مراکز تجاری متنوع
  • مجموعه ورزشی با استخر سرپوشیده
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی و اسپا
  • سالن ماساژ
  • حمام سنتی و کافی‌شاپ‌های نیلو و هافن

پرسنل هتل آزادی نیز مجرب، جوان و متعهد هستند و در ارائه خدمات به مهمانان، به بالاترین استانداردها پایبندند. به‌طورکلی، هتل آزادی تهران با محیطی زیبا، امکانات مدرن، و خدمات با کیفیت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تهران است. از جمله امکانات موجود در هتل آزادی تهران می‌توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق و امکاناتی که این هتل ندارد به سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)، بیلیارد اشاره کرد.

هتل پنج ستاره هما تهران

هتل هما تهران یکی از برج‌های باشکوه و معروف در تهران است. این هتل لوکس پنج ستاره در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده و به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. این برج در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و دارای ۱۶ طبقه است.

هتل هما تهران دارای ۱۷۷ واحد اقامتی و سوئیت با معماری مدرن و بی‌نظیر است. هر واحد اقامتی و سوئیت دارای چشم اندازی زیبا از پایتخت، رشته کوه‌های البرز و باغ زیبای هتل می‌باشد. با اقامت در هتل هما تهران، میهمانان دسترسی آسان به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تفریحی و تاریخی شهر دارند. از جمله امکانات هتل هما تهران به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ایران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • رستوران معراج و رستوران ایتالیایی پیکاسو و رستوران گلستان با غذاهای متنوع
  • چندین سالن همایش برای برگزاری رویدادها و جلسات
  • امکانات ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی
  • سالن حرفه‌ای برای بدنسازی و زمین تنیس
  • کافی‌شاپ ۲۴ساعته
  • ارائه انواع خدمات بانکی
  • مراکز خرید متنوع
  • خدمات رزرو حمل و نقل هوایی در محل هتل
  • بیزینس روم
  • آرایشگاه مخصوص خانم‌ها و آقایان

از امکانات رفاهی موجود در این هتل می‌توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین در این هتل برخی از امکانات مانند سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)، بیلیارد در این هتل وجود ندارد. هتل هما تهران با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی و کادری مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود است.

 هتل پنج ستاره پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران یکی از هتل‌ های معروف و بزرگ در شهر تهران و از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌ های ایران است. این هتل در منطقه‌ی غربی تهران واقع شده و دسترسی آسان به مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی شهر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل پرشین پلازا تهران از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار است که این امکانات عبارت‌اند از:

  • اتاق‌های مجهز با تمام امکانات رفاهی
  • رستوران‌ها و کافه‌ها
  • سالن‌های کنفرانس و میزبانی رویدادها
  • استخر و سونا
  • سالن ورزشی
  • پارکینگ
  • اینترنت بی‌سیم رایگان
  • خدمات اتاق
  • خدمات نگهداری از کودکان
  • خدمات تاکسی

از امکاناتی که هر یک از اتاق‌های هتل پرشین پلازا تهران دارد، می‌توان یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی را نام برد. البته در این هتل سرویس ترانسفر فرودگاهی وجود ندارد. مهمانان خود باید سرویس رفت و برگشت به فرودگاه را رزرو نمایند.

هتل پنج ستاره اسپیناس بلوار تهران

از جمله بهترین هتل‌ های ایران که در شهر تهران قرار دارد، هتل بسیار شیک و لوکس اسپیناس خلیج فارس تهران است. این هتل نخستین هتل ۵ ستاره پس از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، که در یکی از عالی‌ترین مناطق مرکز استان تهران از نظر آب و هوایی و زیبایی فراوان، بلوار کشاورز در زمستان سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این هتل از نظر قرارگیری در کنار انواع مرکزهای عمده تجاری، مراکز درمان و حتی اداری، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و همچنین خیابان ولیعصر بهترین موقعیت مکانی را دارد.

هتل اسپیناس بلوار تهران دارای ۱۸ طبقه و ۲۷۴ واحد اقامتی است که از اتاق و انواع سوئیت‌های زیبا، جدید و شیک ساخته شده است. در این هتل خدمات بسیار عالی و تجهیزات پیشرفته و مدرن به شما میهمانان عزیز ارائه می‌شود. هتل اسپیناس تهران در تلاش است با ارائه عالی‌ترین امکانات رفاهی و خدمات جدید مرتبط با قانون‌های بین المللی، لذت و آرامش را به میهمانان خود هدیه دهد و رضایت آنان را به دست آورد. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اجرای انواع جشن ها، جلسات، همایش بین المللی و سمینارهای مختلف در سالن‌های بسیار شیک و زیبا اعم از: تالار پاسارگاد و خلیج فارس
  • دارای رستوران بسیار شیک مدیترانه با گنجایش ۱۸۰ نفر با منظره‌ای بسیار زیبا
  • برخورداری از رستوران سنتی با تعداد ۱۸۰ نفر
  • برخورداری از کافی شاپ
  • طراحی جذاب و مدرن
  • مجموعه سالن‌های ورزشی و تندرستی
  • برخورداری از کارکنان با تجربه، خوش برخورد و حرفه‌ای
  • ارائه انواع خدمات VIP

هتل پنج ستاره لاله تهران

هتل لاله تهران به دلیل قرارگیری در بهترین نقطه تهران به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ایران شناخته شده است. هتل پنج ستاره لاله تهران که نام قبلی آن اینترکنتینانتال بود، یک برج ۱۳ طبقه است که در یکی از عالی‌ترین مناطق شهر تهران در کنار پارک لاله قرار گرفته است. هتل پنج ستاره لاله تهران در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۷۶ انجام شده است.

این هتل از ۳۸۰ باب اتاق اقامتی با تمامی امکانات رفاهی و امنیت مطابق با استانداردهای بین المللی مدرن دنیا برخوردار است. هتل لاله تهران، به علت قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان به انواع جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و مسیرهای مهم و اصلی شهر در یک موقعیت مکانی بسیار خاصی قرار دارد. از امکانات و مزایای مهم هتل لاله تهران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • آرامش و آسایش به همراه جدیدترین و بهترین امکانات و خدمات گسترده
  • سالن‌های باشکوه و بسیار شیک برای انواع جشن و سمینار
  • دارای انواع رستوران‌ها از جمله رستوران فرانسوی، رستوران چینی تیاره و رستوران نمکدون
  • کافی شاپ شبانه روزی به همراه موسیقی آنلاین و بوفه
  • دارای استخر تابستانی
  • سونا و جکوزی
  • بانک و پارکینگ گسترده
  • انواع فروشگاه‌ها

هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران یکی از مجلل‌ترین و معروف‌ترین هتل‌ های تهران است که از سال ۱۳۵۵ در بهترین منطقه تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی انواع مراکز تجاری، خرید و تفریحی را دارد. هتل چهار ستاره پارسیان از مجموعه هتل‌ های پارسیان محسوب می‌شود که دارای ۱۲ طبقه با واحد‌های اقامتی شیک، مدرن و مجلل است.

هتل پارسیان انقلاب تهران با قدمتی طولانی برای میهمانان خود بهترین امکانات و تجهیزات جدید را همراه با آسایش و رفاه ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، این هتل می‌تواند بهترین انتخاب جهت اقامت شما باشد. برای رزرو این هتل شیک و مجلل می‌توانید به صفحه هتل‌ های تهران در‌های هتل مراجعه کنید. وجود انواع خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی در این هتل سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ایران شناخته شود. مهم‌ترین امکانات این هتل عبارت است از:

  • انواع واحدهای تجاری
  • برخورداری از آژانس خدمات مسافرتی
  • بهترین سالن برای برگزاری همایش، سمینار و جلسات مختلف
  • سونای خشک و بخار
  • انواع رستوران‌ها از جمله رستوران ایتالیایی نارون، رستوران پارسه
  • نخستین رستوران گردان پایتخت با منظره‌ای زیبا و کامل از شهر در طبقه ۱۶
  • دارای کافی شاپ و لابی با اجرای موسیقی آنلاین پیانو با بهترین کیفیت
  • دارای سرویس رفت و برگشت
  • استخر روباز
  • آتلیه عکاسی
  • دارای سالن همایش با جدیدترین دستگاه صوتی و تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چالیدره مشهد و تفریحات هیجان‌انگیز تمام‌نشدنی

سه‌شنبه 27 تیر 1402
مشهد مقدس علاوه بر حرم مطهر رضوی، دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و جذابی است. چالیدره یکی از این جاذبه‌های گردشگری […]
چالیدره مشهد و تفریحات هیجان_انگیز تمام_نشدنی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس