هتل های نزدیک ترمینال مشهد را می شناسید؟

یکی از مهمترین مواردی که باعث تعدیل هزینه ها در سفر می شود، اقامت در مکانی است که دسترسی آسانی به اماکن مهم شهر و مراکز ترابری دارد. یکی از روش های پر طرفدار و ارزان برای سفر، سفر با اتوبوس است. از این رو هتل مشهد نزدیک حرم و نزدیک پایانه مسافربری بسیار برای مسافران مورد توجه قرار دارد. از این رو در ادامه به معرفی تعدادی از هتل های نزدیک ترمینال می پردازیم.

پایانه مسافربری امام رضا (ع)

هتل گل گندم مشهد

این هتل از هتل های 2 ستاره مشهد به شمار می رود که در سال 1391 احداث شد. از مزایای بزرگ این هتل دسترسی آسان آن به خطوط بی آر تی و ترمینال است. هتل گل گندم مشهد با بهره گیری از پرسنل خوش اخلاق و حرفه ای و قیمت مناسب اقامت نظرات مثبت تعداد زیادی از مسافران را به خود جلب کرده است. برخی از امکانات این هتل شامل اینترنت، رستوران، ترنسفر، رستوران و … می باشد.

آدرس هتل گل گندم مشهد

بولوار امام رضا ، امام رضا 64 ، شهید قاصد 11

هتل بهارستان مشهد

یکی از هتل های نزدیک ترمینال هتل بهارستان مشهد است که در سال 1401 طبق اصول معماری جدید بازسازی شد و در گروه هتل های سه ستاره مشهد قرار گرفت. علاوه بر فاصله کم این هتل با ترمینال که بزرگترین مزیت آن محسوب می شود، دسترسی آسانی به بازار هفده شهریور و آسمان نیز دارد. برخورد حرفه ای کارکنان آن هر ساله مسافران زیادی را جذب می کند. این هتل دارای اینترنت رایگان، راستوران، کافی شاپ و … می باشد.

آدرس هتل بهارستان مشهد

بولوار هفده شهریور جنوبی ، خیابان هفده شهریور 13 ، شهید خسروپور 8 ، ملک جعفریان

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد که در دسته هتل های سه ستاره مشهد قرار دارد در سال 1392 افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان آن به مترو و بی آر تی اشاره کرد. این هتل با بهره گیری از کارکنان مجرب و خوش اخلاق جایگاه ویژه ای بین مسافران دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت، صندوق امانات، جکوزی و … اشاره کرد.

آدرس هتل میامی مشهد

بولوار امام رضا ، امام رضا 35 ، عین خوش 10

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد است و در سال 1398 احداث شد. این هتل دسترسی آسانی به حرم مطهر ثامن الحجج (ع)، بازار رضا و بیمارستان سینا دارد. پرسنل مجرب و کار آزموده هتل سارینا مشهد در تمامی سال آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز هستند. از امکانات این هتل می توان ترانسفر، پارکینگ، اینترنت و … را نام برد.

آدرس هتل سارینا مشهد

بولوار ملک الشعرا ، ملک الشعرا 9 ، دانش 5/1 ، کامیاب 6

هتل هایی که در بالا از آن ها نام بردیم تنها گوشه ای از هتل های مشهد هستند. در صورت تمایل رزرو هر یک از هتل های فوق می توانید با مراجعه به سایت های هتل فرآیند رزرو خود را با تخفیف استثنایی آغاز کنید.

هتل های معرفی شده در این مقاله جزو لیست هتل های ارزان مشهد قرار می گیرند و برای سفری اقتصادی و با کیفیت بسیار پیشنهاد می شوند. چنانچه تجربه ای از اقامت در این هتل ها را دارید، نظرات و تجریبات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران ها و امکانات هتل تارا مشهد

دوشنبه 29 آبان 1402
هتل تارا مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 1374 افتتاح شد. این هتل در […]
هتل تارا مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس