پارک ساحلی آفتاب ، بزرگترین مجموعه آبی طبقاتی جهان

پارک ساحلی آفتاب از جاهای دیدنی مشهد است. این پارک آبی که در 7 طبقه ساخته شده است از بزرگترین مجموعه های آبی جهان است. امکانات و تجهیزات منحصربفرد این پارک ساحلی باعث می شود بهترین تجربه از یک تفریح آبی را در مشهد داشته باشید.

پارک ساحلی آفتاب ، با بزرگترین مجموعه آبی طبقاتی جهان آشنا شوید

اگر تمام پارک های آبی دنیا را بگردید نمونه ای نظیر پارک ساحلی آفتاب را کمتر خواهید دید.  یکی از ویژگی های جالب توجه این پارک وجود دو بخش مجزای بانوان و آقایان است. همین ویژگی توانسته پارک ساحلی را در نظر شرکت کنندگان خاص کند. در این بخش ها با توجه به نوع جنسیت امکانات متفاوتی وجود دارد.

هتل مشهد

با امکانات پارک ساحلی آفتاب بیشتر آشنا شوید

این مجموعه آبی دارای سه استخر جداگانه برای بانوان، آقایان و VIP  می باشد. استخر VIP  مشاوران ورزشی و تربیت بدنی دارد که می توانید بهترین مشاوره ها را آنها در همین زمینه ها بگیرید. از دیگر امکانات مجموعه می توان به استخر، سونا، جکوزی، چای خانه سنتی، سالن بدنسازی، استخر نمک دریایی، حمام سنتی و غار نمک اشاره کرد.

با امکانات پارک ساحلی آفتاب بیشتر آشنا شوید.

 همینطور امکانات رفاهی نظیر کافی شاپ، فست فود و ماساژ از جمله مزایای پارک ساحلی آفتاب است. غار بسیار بزرگ سنگی یکی دیگر از ویژگی های پارک است که بازی های آبی در آن گنجانده شده است. بازی هایی مثل:

  • سرسره سرعت
  • سرسره آهسته
  • سرسره دوقلو
  • سرسره پیچ
  • استخر موج
  • چاله فضایی
  • رودخانه با طول 170 متر
  • دو تونل سنگی
  • چشمه جوشان آب
  • آبشار خروشان

همچنین اولین استخر شنایی مخصوص غواصی در ایران با عمق 12 متر که تداعی کننده اعماق اقیانوس است در این مجموعه ساخته شد. از دیگر امکانات آبی مجموعه که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر نمک اسپوتا که خواص درمانی و لایه برداری پوست دارد
  • سونای ماسه با خاصیت بهبود بخشیدن به دردهای مفصلی و عضلانی
با امکانات پارک ساحلی آفتاب بیشتر آشنا شوید.

حمام آفتاب که بر بام هتل است و امکاناتی همچون سالن بدنسازی، یوگا، ایروبیک، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ از دیگر امکانات بی نظیر پارک ساحلی آفتاب می باشد.

ضمنا این پارک برای بانوانی که شاید به دلیل داشتن فرزند و نگرانی بابت آنها نمی توانند به مجموعه های آبی بیایند، بخشی را برای نگهداری کودک در نظر گرفته اند. پس می توانید کودکان خود را با خیال راحت به پرسنل مجرب این بخش مجموعه بسپارید.

سانس های پارک ساحلی

بانوان(9 الی 23)

آقایان (9 الی 23)

توجه داشته باشید که ورود افراد زیر 18 سال در این مجموعه امکان پذیر نمی باشد و باید با یک همراه بالای 18 سال وارد این مجموعه شد.

هتل های نزدیک پارک ساحلی آفتاب

با توجه به اینکه می توانید در تور مشهد به پارک ساحلی هم بروید، می توانید رزرو هتل خود را در نزدیکی پارک ساحلی آفتاب انجام دهید. بهتر است که قبل از رزرو آنلاین هتل مشهد ابتدا بدانید این پارک در کجای مشهد واقع شده است. آدرس پارک ساحلی آفتاب در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک آبی ایرانیان ، مراقب ضربان قلب خود باشید!

شنبه 25 اردیبهشت 1400
پارک آبی ایرانیان مشهد ، از سری پارک های آبی بسیار هیجان انگیز است. امکانات و ویژگی های این پارک […]
پارک آبی ایرانیان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس