تجربه سفری بی نظیر در اقامتگاه های بومگردی شمال کشور

یکی از عواملی که به صنعت گردشگری بسیار رونق داده است، بوم گردی می باشد. بوم گردی امروزه در بین گردشگران ایرانی و خارجی طرفداران بسیار زیادی را دارد. بومگردی نیز به گردشگری گفته می شود که به دلیل بازدید از یک جاذبه یا یک مکان جذاب به سفر می روند. در این قسمت تعدادی ازاقامتگاه های بومگردی شمال را با امکانات آن ها برای شما ارائه می دهیم. می توانید برای بازدید و تجربه یک سفر بسیار زیبا و آرامش بخش نام آن ها را در لیست سفر های خود اضافه کنید. با وبلاگ های هتل همراه ما باشید:

اقامتگاه بوم گردی آوای باران

شهر تنکابن در استان مازندران می باشد و از شهر های پرجمعیت این استان به شمار می رود. اقامتگاه بومگردی آوای باران در روستای سرواش پشته واقع شده است. معماری این اقامتگاه به سبک خانه های محلی و با استفاده از چوب درختان و گل می باشد و به عنوان اقامتگاه نوسازی به شمار است. این اقامتگاه دارای دو عدد اتاق می باشد که در دو طبقه ساخته شده است. اقامتگاه بومگردی آوای باران تنکابن برای مسافرانی که این اقامتگاه را انتخاب می کنند تمامی امکانات مورد نیاز را فراهم کرده است.

اقامتگاه بومگردی آوای باران

اقامتگاه بومگردی کندوج

در فاصله ۱۲ کیلومتری شهر تنکابن استان مازندران ، روستایی وجود دارد که دارای اقامتگاه های بسیار زیبایی می باشد. این روستا که چلاسر نام دارد. اقامتگاه کندوج را در خود جای داده که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی می باشد. این اقامتگاه در بین فضای سبز زیبایی و در باغی به مساحت ۲ هکتار و ۱۸۲ متر زیر بنا ساخته شده است و همچنین دارای ۲ طبقه می باشد.

 اقامتگاه بومگردی کندوج

از دیگر ویژگی این اقامتگاه می توان به تراس بزرگ آن که با نرده های چوبی ساخته شده و چشم انداز بی نظیری به مزارع و درختان  و کوه ها دارد اشاره کرد. شما با انتخاب این اقامتگاه سنتی می توانید علاوه بر اینکه از طبیعت بکر آن لذت ببرید ، از درختان میوه آن مانند : در ختان پرتقال ، نارنگی، انجیر و نارنج آن استفاده کنید.

اقامتگاه بومگردی کراتچال تنکابن

یکی دیگر از اقامتگاه های بوم گردی در استان مازندران، اقامتگاه بومگردی کراتچال تنکابن می باشد. این اقامتگاه به شما این امکان را می دهد تا اقامتی زیبا در میان باغ های بزرگ چای، مزارع سرسبز و جنگل های انبوه را تجربه کنید. این خانه روستایی دارای 2 طبقه می باشد که تعداد 4 اتاق را در خود جای داده است.

همچنین این خانه به طور کامل از چوب ساخته شده و یک محیط کاملا سنتی را دارا می باشد. اقامتگاه بومگردی کراتچال تنکابن سعی نموده تا امکانات مناسب گردشگران را در اختیار آنها قرار دهد. پارکینگی که در اقامتگاه قرار دارد می تواند از خودرو شما به خوبی نگهداری نماید.

 اقامتگاه بومگردی کراتچال تنکابن

اقامتگاه بوم گردی افضل شیرگاه

اقامتگاه بومگردی افضل شیرگاه در روستای چالی یکی از توابع شهر زیبای شیرگاه می باشد. این اقامتگاه در باغی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با درختان سرسبز و زیبا چشم اندازی بسیار دلنشین ایجاد کرده است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران عزیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

 اقامتگاه بوم گردی افضل شیرگاه

این اقامتگاه دارای ۴ اتاق و یک کلبه می باشد که در مجموعه آمادگی میزبانی از ۳۰ گردشگر را دارد. این اقامتگاه تاریخی که بنایی متشکل از چوب و کاهگل دارد در وسط باغی با طبیعت دلنشین حس و حال نابی به میهمانان عزیز هدیه می دهد. چشم انداز زیبا در بالکن این مجموعه و لذت بردن از طبیعت بی نظیر آن می تواند روح انسان را نوازش دهد.

اقامتگاه بومگردی نگین کیاسر

اقامتگاه بومگردی نگین کیاسردر استان سرسبز مازندران قرار گرفته است. اقامتگاهی با ۱۸ اتاق ۶ تا ۱۰ نفره که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ گردشگر را دارد. فضایی آرام در کنار دریاچه اختصاصی برای شما بسیار دل انگیز خواهد بود. تمامی اتاق های نگین کیاسر بصورت کلبه های چوبی بوده و حس خوابیدن بر روی لحاف و تشک برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

 اقامتگاه بومگردی نگین کیاسر

کیاسر از توابع شهرستان ساری در استان مازندران در ارتفاع ۱۱۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این منطقه تابستان های معتدل و مرطوب و زمستان های سردی را دارد. به دلیل قرار گرفتن در میان دو دریاچه اختصاصی شما نمای بسیار زیبایی را از میان پنجره های اتاقتان به بیرون خواهید داشت.

اقامتگاه بوم گردی یارا

در ۲۰ کیلومتری شهرستان تنکابن استان مازندران ، اقامتگاه بوم گردی زیبایی در روستایی به نام کلاچ پا واقع شده است که به نام یارا شناخته می شود.این اقامتگاه دارای ۲ کلبه مربعی شکل و یک کلبه دایره ای می باشد که با معماری خاصی در کنار یک دیگر قرار کرفته اند و مجموعا پذیرای ۱۵ نفر می باشند.

کلبه مربعی شکل که ظرفیت آن ۴ نفر می باشد و در سمت راست قرار دارد، دارای ۱ تخت دبل و ۲ مبل تخت خواب شو و کلبه سمت چپ شامل ۲ اتاق چسبیده به هم و با ظرفیت ۲ نفر که دارای یک تخت دبل و یک مبل تخت خواب شو می باشد.

اقامتگاه بوم گردی یارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با اصطلاحات هواپیمایی

یکشنبه 25 آبان 1399
یکی از ملزومات سفر های هوایی، آشنا بودن با اصطلاحات فرودگاه ها و پرواز است و باید همه افراد قبل […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس