ماجراجویی در تفریحات توچال

توچال از مهم ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان است که اکثر ساکنین و مسافرین تهران برای یک بار هم که شده گشت و گذار در زیبایی‌ها و سرگرمی‌های توچال را تجربه کرده‌اند. این منطقه مفرح و پرهیجان برای سنین مختلف بازی‌ها و ورزش‌های مختلف داشته و آقایان و بانوان در یک تفریح خانوادگی می‌توانند لحظاتی شاد را در ارتفاعات توچال بگذرانند.

این مکان تفریحی در بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن و انتهای خیابان ولنجک قرار دارد. از تفریحات و سرگرمی‌های مجموعه ورزشی تفریحی توچال می‌توان به پیست اسکی، تله‌کابین، تله‌سیژ، سورتمه، زیپ‌لاین، بیلیارد، تیراندازی، تنیس و غیره اشاره کرد. در این منطقه شهربازی، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارد که پذیرای مسافرین و مراجعین توچال است. اگر به ماجراجویی در تفریحات توچال علاقه‌مند هستید، لحظاتی را در این مقاله با ما به این مجموعه سفر کنید.

ماجراجویی در تفریحات توچال

مجموعه تفریحی ورزشی توچال تهران کجاست؟

همانطور که ذکر شد، توچال یکی از بلندترین قله‌های قسمت شمال تهران محسوب می‌شود که در انتهای خیابان ولنجک و بعد از بزرگراه شهید چمران و خیابان یمن قرار گرفته است. این قله با ارتفاع 3962 متر، از مرتفع‌ترین نقاط تهران بوده و وقتی بر بلندای آن می‌ایستید تهران را در زیر پای خود خواهید دید.

 باتوجه به موقعیت تفریحی ورزشی این قله، مسیرهای متعددی برای رفت و آمد و کوهنوردی برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه با تفریحات و ورزش‌هایی که در توچال قابل دسترسی هستند بیشتر آشنا خواهید شد.

آدرس توچال تهران: تهران، بزرگراه چمران، انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تفریحی ورزشی توچال

مسیر های دسترسی به توچال تهران

مسیرها و وسایل متعددی برای رسیدن به توچال وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

1- دسترسی به توچال با اتوبوس

در صورتیکه برای رفتن به توچال از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، اتوبوس‌ خط 221 از میدان ولنجک، ایستگاه شهید افشار را سوار شده و در ایستگاه هفدهم پیاده شوید و باقی مسیر را پیاده طی کنید.

2- دسترسی به توچال با مترو

برای استفاده از مترو جهت رسیدن به توچال، باید سوار خط یک مترو تهران شوید و در ایستگاه تجریش پیاده شده و باقی مسیر را با تاکسی‌های میدان تجریش به ولنجک طی کنید.

3- دسترسی به توچال با خودروی شخصی

اگر شما نیز دوست دارید با ماشین خودتان به مجموعه توچال بروید، باید ابتدا به مسیر بزرگراه شهید چمران وارد شده و سپس به خیابان یمن بروید و در نهایت خیابان ولنجک را پشت سر بگذارید. در انتهای خیابان ولنجک پارکینگ توچال قرار دارد که می‌توانید. خودروی خود را در آن پارک کرده و به ماجراجویی در تفریحات توچال بپردازید.

تفریحات توچال تهران در تابستان

در فصل تابستان مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای تفریحات متنوعی است که هر مراجعه‌ کننده‌ ای را ساعت‌ها غرق لذت و شادی می‌کند. از این تفریحات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماجراجویی در تفریحات توچال تهران با تله‌کابین

تله‌کابین توچال را می‌توان یکی از طولانی‌ترین مسیرهای کابل‌راه جهان دانست. اگر قصد دارید از تله‌کابین استفاده کنید، پس از ورود به منطقه توچال و طی مسیر جاده سلامتی به بام تهران خواهید رسید، اولین ایستگاه تله‌کابین در بام تهران قرار دارد.

 این وسیله تفریحی مهیج در توچال سه خط کابل راه داشته که به ایستگاه‌های 2، 5 و 7 منتهی می‌شود. ایستگاه اول در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار دارد و مسافرین از این ایستگاه به ایستگاه 7 که در ارتفاع 3680 متری واقع شده منتقل می‌شوند. در ایستگاه‌های 2 و 5 رستوران و محل استراحت نیز تعبیه شده تا مسافرین بتوانند لحظات خوشی را در طول مسیر سپری کنند.

 در ایستگاه 7، پیست اسکی و هتل توچال قرار دارند که می‌توانید از امکانات آن برای اقامت و صرف غذا استفاده کنید. تمام مسیر پر از زیبایی و شگفتی است و شما در یک مسیر رفت و برگشت با تله‌کابین توچال حداقل 80 دقیقه در این زیبایی‌ها غوطه‌ور خواهید بود.

ساعت کاری تله‌کابین توچال: یکشنبه و دوشنبه تعطیل، پنجشنبه و جمعه از ساعت 7 صبح تا 13 ظهر، شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر

قیمت بلیط تله کابین توچال:

  • ایستگاه 1-7 رفت و برگشت 320.000 تومان، تک مسیر 180.000 تومان
  • ایستگاه 1-5 رفت و برگشت 230.000 تومان، تک مسیر 130.000 تومان
  • ایستگاه 1-2 رفت و برگشت 130.000 تومان، تک مسیر 69.000 تومان

ماجراجویی در تفریحات توچال در بام تهران

بام تهران مرتفع‌ترین نقطه پایتخت ایران است که یک تراس رو به وسعت تهران محسوب می‌شود. این منطقه در انتهای جاده سلامتی و در ایستگاه اول تله‌کابین توچال قرار دارد. آرامش بام تهران در کنار کافه‌های دنج و متعدد آن، موجب شده یک مکان عالی برای قرارهای دوستانه و عاشقانه به‌شمار آید. از امکانات بام تهران می‌توان به شهربازی مخصوص کودکان، بوفه عرضه مواد غذایی، آتلیه عکاسی کابوی و فودکورت توچال اشاره کرد.

ماجراجویی در تفریحات توچال با تله ‌سیژ

تله‌سیژ از محبوبترین تفریحات فصل تابستان توچال است که برای علاقه‌مندان به ماجراجویی در تفریحات توچال یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. از ایستگاه اول تله‌کابین تا محل رستوران چشمه می‌توانید با تله‌سیژ سفر کنید و زیبایی‌های چشم‌نواز تهران را در چشم‌اندازی متفاوت و شگفت‌انگیز مشاهده کنید.

ساعت کاری تله سیژ: شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 تا 22، پنجشنبه و جمعه از ساعت 7 تا 23

قیمت تله سیژ توچال: رفت و برگشت 95.000 تومان، برگشت 55.000 تومان برای هر نفر

باشگاه تیراندازی توچال

شما در سفر به تهران و بازدید از مجموعه توچال می‌توانید در باشگاه تیراندازی توچال مهارت خود را در تیراندازی با تپانچه، تفنگ و کمان بسنجید. ضمن اینکه در این باشگاه مربیان رسمی فدراسیون تیراندازی، برای آموزش مراجعین حضور دارند و دوره‌های آموزشی تیراندازی را برگذار می‌کنند. البته شما می‌توانید برای تفریح نیز با آموزش کوتاه، مهارت خود را امتحان کنید. این باشگاه در ایستگاه اول تله‌کابین و در کنار تله‌سیژ چشمه قرار دارد.

باشگاه تیراندازی توچال

زیپ لاین توچال

اگر حس رهایی و آزادی در فضا را دوست دارید، تجربه زیپ لاین توچال یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. زیپ لاین توچال در مسیر جاده سلامتی و در بوستان شماره 2 قرار دارد. حتی بانوان نیز می‌توانند این پرواز 60 متری را با طول 200 متر امتحان کنند. البته قابل ذکر است که برای حفظ سلامتی افرادی که بالای 200 کیلوگرم وزن دارند و همچنین افراد زیر 12 سال، ممنوعیت استفاده از زیپ‌لاین وجود دارد.

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 10 تا 24 شب

هزینه تفریحات توچال

ماجراجویی در تفریحات توچال با باشگاه تنیس

اگر از علاقه‌مندان به تنیس هستید، در مجموعه تفریحی ورزشی توچال، امکان ثبت‌نام در باشگاه تنیس آن فراهم شده و این بازی مفرح نیز در لیست تفریحات تابستانی توچال قرار گرفته است. البته شما می‌توانید تمام فصول برای تنیس بازی به باشگاه تنیس توچال مراجعه کنید.

 ضمن اینکه فروشگاه لوازم تنیس نیز در این آموزشگاه فعالیت دارد. در توچال 6 زمین خاکی برای بازی تنیس، رخت‌کن و کلاس‌های خصوصی و چندنفره برگزار می‌شود. مجموعه ورزشی و تفریحی توچال امکان رزرو زمین‌های چمن، خاکی، سرپوشیده یا سرباز را برای مراجعین فراهم کرده است.

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 23 شب

آکادمی تنیس توچال:

  • اجاره زمین در روز: هر سانس (50 دقیقه) 320.000 تومان
  • اجاره زمین در شب همراه با روشنایی: هر سانس 350.000 تومان
  • توپ تنیس: هر سانس 50.000 تومان
  • راکت تنیس: هر سانس 50.000 تومان

ماجراجویی در تفریحات توچال با سورتمه توچال

هیجان‌انگیزتربن سورتمه ایران در دل کوهستان‌های البرز است. این سورتمه که طولانی‌ترین سورتمه ایران نیز محسوب می‌شود حدود 1420 متر طول داشته و در هر ساعت 250 نفر را جابجا می‌کند.

ساعت کاری سورتمه توچال: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح تا 23 شب، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 9 صبح تا 24 شب

قیمت بلیط سورتمه توچال: 110.000 تومان برای یک نفر، 130.000 تومان همراه با کودک 4 تا 8 ساله

ماجراجویی در تفریحات توچال با کیوب کلاب توچال

از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی توچال کیوب کلاب آن است که به‌خاطر بازی اتاق فرار شهرت زیادی پیدا کرده است. این اتاق که هیجان و ترس را با هم ترکیب می‌کند، جایی برای فرار از خطر و مخمصه‌های پیش روی شماست که امتحان کردن آن خالی از لذت و وحشت نیست. استفاده از کیوب کلاب هر روز از ساعت 10 صبح تا 24 شب امکان‌پذیر است. البته قبل از مراجعه به این مکان از باز بودن آن مطمئن شوید.

ماجراجویی در تفریحات توچال با کیوب کلاب توچال

بیلیارد

بیلیارد نیز یکی دیگر از تفریحات گروهی توچال است که شما اگر هیچ‌ آشنایی با این بازی ندارید، آموزش ابتدایی آن را به‌صورت رایگان در این مجموعه دریافت خواهید کرد.

ماجراجویی در تفریحات توچال با بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ توچال یک بازی جوان‌پسند و پرهیجان است که لذت سقوط آزاد را در ارتفاع 28 متری برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از سقوط شما روی یک تشک بادی بزرگ که از نظر ایمنی دارای استاندارد بین‌المللی است، می‌افتید. بگ جامپ توچال اولین باشگاه این بازی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. افرادی که دچار دیسک کمر، فشار خون و بیماری قلبی هستند و همچنین مادران باردار، ممنوع است.

تفریحات توچال در زمستان

علاوه بر تفریحات تابستانی توچال که برخی از آن‌ها در فصل زمستان هم قابل استفاده هستند، در این مجموعه ورزشی و تفریحی ورزش‌هایی نیز قابل انجام است که مخصوص فصل زمستان هستند. از این تفریحات می‌توان به پیست اسکی و اسنوموبیل اشاره کرد.

ماجراجویی در تفریحات توچال با اسنوموبیل توچال

یکی از بهترین و پرهیجان‌ترین تفریحات زمستانی تهران، اسنوموبیل توچال است که با نشستن بر روی موتورهای برف‌رو حدود یک و نیم کیلومتر مسیر برفی پر چالش را طی خواهید کرد. این ورزش زمستانی تا زمانیکه توچال پوشیده از برف است قابل استفاده بوده و هیجان و جذابیت سرعت را در آن تجربه خواهید کرد.

ساعت کاری اسنوموبیل: تمام ایام هفته بجز جمعه‌ها از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر در فصل بارش برف

ماجراجویی در تفریحات توچال با اسنوموبیل توچال

ماجراجویی در تفریحات توچال با پیست اسکی

پیست اسکی توچال یکی از مرتفع‌ ترین پیست‌ های تهران است که به یکی از تفریحات زمستانی اکثر مسافرین و ساکنین تهران تبدیل شده است. این پیست در ایستگاه 7 تله‌کابین قرار دارد. مجموعه ورزشی و تفریحی توچال دارای 5 پیست اسکی بین‌المللی است که کاربری تفریحی، آموزشی و سرعت داشته و از مدرسه اسکی برای ارائه آموزش‌های ابتدایی و حرفه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید برای اجاره لوازم اسکی نیز به مجموعه توچال مراجعه کنید.

ساعت کاری پیست اسکی توچال: قبل از مراجعه از باز بودن پیست و ساعت کاری آن اطلاع کسب کنید.در زمان نگارش این مقاله، پیست اسکی توچال تعطیل است.

قیمت بلیط پیست اسکی توچال: در تمام ایام 395.000 تومان

پیاده روی و کوهنوردی در توچال تهران

ماجراجویی در تفریحات توچال به بازی‌ها و سرگرمی‌های ذکر شده در این مطلب ختم نمی‌شود و کوهنوردی در کوه‌های پوشیده از برف رشته‌کوه البرز نیز یکی از تفریحات زمستانی منحصربه‌فرد مجموعه توچال محسوب می‌شود.

 البته شما می‌توانید در فصول گرم نیز برای پیاده‌روی و کوهنوردی به این کوه‌ها صعود کنید، ولی لذت این راه‌پیمایی در زمستان چندین‌برابر است. در انتهای مسیر کوهنوردی توچال، پناهگاه مجهزی برای پذیرایی از گردشگرانی که به استراحت در این مکان نیاز دارند، برپا شده تا لحظاتی خاطره‌انگیز و پرهیجان را برای مسافرین رقم بزنند.

پیاده روی و کوهنوردی در توچال

امکانات توچال تهران

علاوه بر تفریحات و امکانات ورزشی که معرفی شد، مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای امکانات متعدد دیگری نیز برای رفاه حال مراجعین خود است. از این امکانات می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، هتل توچال، کلبه چوبی و غیره اشاره کرد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

پارکینگ توچال

اکثر مراجعین توچال تمایل دارند با خودروی شخصی خود به این مجموعه بروند؛ بنابراین مسئولین مجموعه تفریحی ورزشی توچال برای رفاه حال این افراد در ابتدای مسیر بام تهران، پارکینگی با ظرفیت بالا تعبیه کرده‌اند. شما می‌توانید اتومبیل خود را با آسودگی خاطر در این محل پارک کرده و به ماجراجویی در تفریحات توچال بپردازید.

رستوران توچال

علاوه بر رستوران توچال که در کنار هتل توچال فعالیت می‌کند، این مجموعه تفریحی ورزشی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی برخوردار است که عبارتند از:

  • قهوه لمیز: در میان جاده سلامتی و در نزدیکی رستوران‌های برگلند و پرپروک
  • ویونا: کافه ویونا ارائه دهنده انواع نوشیدنی گرم و سرد در ایستگاه اول تله‌کابین است.
  • باتو: این مکان نیز با ارائه سیب‌زمینی سرخ شده و چیپس، لحظاتی دلپذیر را برای مسافرین در ایستگاه اول تله‌کابین رقم می‌زند.
  • کافه مستر لاین: کافه رستوران مسترلاین نیز در بوستان ابتدای جاده سلامت قرار دارد و شما می‌توانید غذاهای متنوعی در آن میل کنید.
  • رستوران برگرلند: کافه رستوران برگرلند نیز در مسیر جاده سلامتی و در همسایگی باشگاه‌های تفریحاتی توچال نظیر سوینگ قرار دارد.
  • لابریت بستنی: در ایستگاه اول تله کابین شما لابریت بستنی را خواهید دید و می‌توانید بستنی مورد علاقه خود را درست کرده و میل نمایید.
  • بولونیز: فست‌فود بولونیز دارای دو شعبه در ابتدای جاده سلامتی و همچنین ایستگاه اول تله‌کابین است و پذیرای شما ماجراجویان توچال هستند.

کلبه چوبی

کلبه چوبی جایی دنج در دل کوهستان برای اقامتی آرام و دلپزیر است. این اقامتگاه با ظاهری متفاوت و شبیه به کلبه‌های کوهستانی و به سبک سنتی طراحی شده و به اقامتگاه‌های بوم‌گردی شباهت دارد. کلبه چوبی در موقعیتی بالاتر از جاده سلامت توچال و در ایستگاه اول تله‌کابین واقع شده و با 2 اتاق خواب مجهز، می‌تواند پذیرای 4 نفر باشد. از امکانات آن می‌توان به سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، حمام و آشپزخانه اشاره کرد.

هتل توچال

هتل سه ستاره توچال در ایستگاه هفتم تله‌کابین و انتهای پیست اسکی واقع شده و مرتفع‌ترین هتل دنیا به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع 3545 متری از سطح دریا محسوب می‌شود. در این هتل امکانات رفاهی متنوع ارائه شده و پرسنل حرفه‌ای میزبان مسافرین و میهمانان توچال هستند.

هتل های نزدیک توچال تهران

در نزدیکی مجموعه تفریحی و ورزشی توچال هتل‌های متعددی برای اقامت مسافرین تاسیس شده که هرکدام در نوع امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند با هم متفاوت هستند. این هتل‌ها عبارتند از:

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال بزرگترین هتل ایران محسوب می‌شود که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی خود، محل اقامت مسافرینی هستند که ترجیح می‌دهند به توچال، برج میلاد، مراکز خرید و نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران نزدیک باشند.

  • آدرس: تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر، چهاراه پارک وی
  • فاصله تا توچال: 4 کیلومتر

هتل اوسون تهران

هتل اوسون در منطقه دربند تهران واقع شده و یک هتل اقتصادی و مناسب در این منطقه محسوب می‌شود. برای اقامت در این هتل می‌توانید نیمی از مسیر را با تله‌سیژ دربند بروید و باقی مسیر را کوهنوردی کنید.

  • آدرس: تهران، تجریش، میدان دربند، ارتفاعات پس قلعه
  • فاصله تا توچال: 12 کیلومتر

هتل آزادی تهران

 هتل آزادی تهران نیز یکی از هتل‌های پنج ستاره نزدیک به منطقه توچال است که از تجهیزات و امکانات رفاهی عالی بوده و چشم‌اندازی زیبا و کم نظیر از ارتفاعات و شهر تهران دارد.

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام
  • فاصله تا توچال: حدود 7 کیلومتر

هتل پارسیان اوین تهران

 یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره  تهران که در فاصله کمی با توچال احداث شده، هتل پارسیان اوین است که علاوه بر توچال، با نمایشگاه بین‌المللی و مجموعه ورزشی انقلاب نیز فاصله چندانی ندارد.

  • آدرس: بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار امام
  • فاصله تا توچال: حدود 7 کیلومتر
هتل های نزدیک توچال

جاهای دیدنی نزدیک توچال تهران

علاوه بر اینکه خود توچال مملو از امکانات تفریحی است. چند مورد از بهترین جاهای دیدنی تهران در نزدیکی این مکان تفریحی واقع شده است که گردشگران می‌توانند پس از بازدید از این مکان به آنها نیز سر بزنند. ما در زیر برخی از آنها را برای شما لیست کرده‌ایم.  

دربند

یکی از مناطق دیدنی نزدیک توچال که کافه‌ها و رستوران‌های مشهوری دارد و در تمام فصل‌های سال از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند، دربند است. شما نیز می‌توانید از آب‌وهوای دلپذیر این منطقه در سفرهای خود بهره‌مند شوید.

فاصله توچال تا دربند : 7 کیلومتر

درکه

یکی از مناطق ییلاقی شمیرانات که در شمال تهران واقع شده و در نزدیکی توچال قرار دارد، درکه است. دیدن جنگل کارا، رودخانه دکه و رستوران‌های منحصربه‌فرد آن خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله توچال تا درکه : 4.7 کیلومتر

بام تهران

اگر شما نیز به سوار شدن به تله کابین علاقه‌مند هستید می‌توانید در بام تهران، سوار تله کابین توچال شوید و از دیدن مناظر خاص لذت ببرید. در این مکان امکانات تفریحی زیادی نظیر سورتمه‌سواری، بگ جامپینگ و … وجود دارد.

فاصله توچال تا بام تهران: 1.2 کیلومتر

کاخ موزه سعد آباد

کاخ موزه سعد آباد از موزه های تاریخ تهران است که در کنار کوهپایه‌های توچال قرار دارد و کسانی که موزه‌گرد هستند، می‌توانند هنگام رفتن به توچال از جذابیت این موزه نیز بی نصیب نباشند.

فاصله توچال تا کاخ سعد آباد : 4.8 کیلومتر

پارک جمشیدیه

اگر بعد از دیدن توچال می‌خواهید به ماجراجویی در تهران ادامه دهید، پارک جمشیدیه با داشتن امکانات عالی و باغ پرندگان و زمین بازی برای کوکان می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

فاصله توچال تا پارک جمشیدیه : 11 کیلومتر

روستای شمشک

یکی از روستاهای ییلاقی نزدیک به توچال، روستای شمشک است که در زمستان از اسنوبرد سوارها و اسکی بازها میزبانی می‌کند. در فصول گرم سال نیز طبیعت بکر آن نظر هر گردشگری را می‌تواند به خود جذب کند.

فاصله توچال تا روستای شمشک : 58 کیلومتر

آبشار آهار

کسانی هستند که برای دیدن یک آبشار جدید حاضرند سختی‌های زیادی را تحمل کنند. آبشار آهار یکی از معروف‌ترین آبشارهای شمال تهران است که ارزش دیدن دارد.

فاصله آبشار آهار تا توچال: 48 کیلومتر

کسانی هستند که برای دیدن یک آبشار جدید حاضرند سختی‌های زیادی را تحمل کنند. آبشار آهار یکی از معروف‌ترین آبشارهای شمال تهران است که ارزش دیدن دارد.

فاصله آبشار آهار تا توچال: 48 کیلومتر

جاهای دیدنی نزدیک توچال تهران

رزرو هتل از های هتل

در مقاله ماجراجویی در تفریحات توچال از سایت های هتل تمام تلاش خود را به کار بستیم تا این مجموعه تفریحی ورزشی را با جزئیات کامل معرفی کنیم. شما می‌توانید برای رزرو هتل‌ های تهران در نزدیکی توچال و داشتن اقامتی راحت در این مکان‌ها از سایت های هتل اطلاعات لازم را دریافت کرده و نسبت به رزرو این هتل‌ها در زمان کمی اقدام نمایید. های هتل به‌عنوان یک  آژانس گردشگری معتبر با خدمات ویژه، راهنمای شما در انتخاب و رزرو هتل در سراسر کشور است.

رزرو هتل از های هتل

سوالات متداول

توچال کجاست؟

توچال در ارتفاعات شمال تهران و مسیر بزرگراه چمران، انتهای خیابان ولنجک قرار دارد.

 امکانات تفریحی ورزشی توچال کدامند؟

تله‌کابین، تله‌سیژ، پیست اسکی، سورتمه، تنیس، تیراندازی، بام تهران، بیلیارد، کیوب کلاب و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس