کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه آخر صفر
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

جنگل النگدره، تجربه بهترین سفر در پاییز

جنگل النگدره کجاست؟جنگل النگدره یکی از پارک های محبوب و پرطرفدار در شمال کشور، واقع در استان گلستان است. این پارک که در 5 کیلومتری جنوب غربی گرگان واقع شده هر ساله پذیرای مسافران زیادی بوده که با رزرو تور شمال قصد سفر به این بخش از کشور را دارند که برای آرامش و دوری از هیاهو و شلوغی شهر نیز به این جنگل بکر و زیبا روی می آورند. از جمله برخی امکانات این پارک می توان به جاده سلامتی، ایستگاه دوچرخه، خودروهای برقی، سرویس بهداشتی، نماز خانه، زمین‌های بازی و ورزش نیز اشاره نمود. در ادامه مقاله درباره جنگل النگدره، برخی امکانات و اطلاعات این جنگل را نیز ارائه می دهیم. در تجربه بهترین سفر پاییزی با ما همراه باشید.

جنگل النگدره

معرفی جنگل النگدره

جنگل النگدره گرگان با وسعت 185 هکتار و با دارا بودن گونه های گیاهی متعدد همچون درختان افرا، انجیلی، بلوط، بید، شیردار و … از جمله جنگل های دیدنی و جاذبه گردشگری گرگان در شمال کشور به شمار می آید، مخصوصا اگر از این جنگل زیبا و بکر در فصل پاییز دیدن کنید. این پارک جنگلی ضمن دارا بودن جاذبه های متعدد طبیعی دارای امکانات متنوع همچون خودرو های برقی، زمین بازی، ایستگاه دوچرخه، جاده سلامتی و … بوده که خاطره ای به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد. جنگل النگدره آبو هوای مطلوب و دل انگیزی دارد که از هوای شهر گرگان خنک تر است. آبشار و چشمه های زیادی دارد که از وسط جنگل و بخش جنوبی تا شمالی آن جریان دارد.

جنگل الگندره شمال کشور

1. جاده سلامتی النگدره

چه چیزی بهتر از یک پیاده روی عالی در طبیعت بکر جنگل های شمال است. یکی از برنامه های مفیدی که در راستای حفظ طبیعت در این پارک در نظر گفته شده را می توان ممنوعیت ورود خودرو در روز های زوج به این جنگل نام برد. علاقه مندان به بازدید از این جنگل می توانند در روز های زوج از ساعت 6 صبح الی 6 بعد از ظهر در مسیر زیبای جنگل پیاده روی، دوچرخه سواری، تمرینات ورزشی و همچنین به تفریح در کنار عزیزان خود مشغول شوند.

طول مسیر پیاده روی در جنگل النگدره به 6 کیلومتر می رسد و علاقه مندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در این جنگل را دارند، می توانند از جاده اطراف جنگل به نام ایستگاه چوب، دسترسی داشته و از پارکینگ اختصاصی آن استفاده نمایند.

جاده سلامتی النگدره-جنگل النگدره

2. ایستگاه دوچرخه

یکی از مفرح ترین و هیجان انگیز ترین ورزش ها می توان به دوچرخه سواری نیز اشاره کرد، مخصوصا اگر دوچرخه سواری در دل طبیعت صورت گیرد. یکی از امکاناتی که در جنگل النگدره در نظر گرفته شده ایستگاه دوچرخه سواری برای علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری نیز می باشد که یک مسیر مشخصی در این جنگل می باشد، تا از دوچرخه سواری در این طبیعت فوق العاده نیز لذت بیشتر ببرند. ورزش دوچرخه سواری در این طبیعت خوش آب و هوا به خودی خود یکی از بهترین خاطره هایی است که در ذهن شما ثبت خواهد شد. پیشنهاد میکنیم که حتما در بازدید از جنگل النگدره از این ایستگاه دوچرخه سواری نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

ایستگاه دوچرخه- جنگل النگدره

3. پیک نیک در پارک النگدره

اگر به دنبال یک مکان مناسب برای پیک نیک همراه با خانواده و دوستان تان هستید جنگل النگدره بهترین مکان برای تفریح می باشد. پس با خود تجهیزاتی که مورد نیاز یک تفریح بی نظیر است را بردارید و بروید اما مراقب باشید که به طبیعت و درختان صدمه نزنید. در ضمن بخش هایی از پارک مکان هایی برای تفریح کودکان دلبندتان نیز وجود دارد تا بتوانید با خیال راحت در این جنگ زیبا لذت ببرید و تفریح کنید.

پیک نیک در پارک النگدره-جنگل النگدره

مکان های اقامتی النگدره

اگر با تور شمال و یا تور گرگان قصد سفر به این منطقه از کشور را دارید، مکان های اقامتی متعدد در استان گلستان و شهر گرگان برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین علاقه مندان به تماشای زیبایی های این جنگل می توانند در بخش کمپ جنگل چادر زده و در دل طبیعت اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

اگر قصد سفر به گرگان را دارید می توانید با مراجعه به سایت های هتل از هتل های گرگان اطلاع پیدا کنید و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تربت جام، سرزمین جام ایران زمین

دوشنبه 29 آبان 1402
یکی دیگر از شهر های کهن ایران و خراسان شهر تربت جام است. در زمان های قدیم این شهر را […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس